Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Jeg vet at jeg er overvektig. Ja, feit. Til tross for det har jeg solet meg her vi er på ferie, også badet i bassenget med sønnen. Så fikk jeg en snap fra mannen, med meg og sønnen. Jeg smører han med solkrem. Herregud, om jeg skal si det rett ut. Det var vondt å se. Trenger vel ikke fortelle at bikinien og badedrakta er trygt plassert i kofferten igjen, og dessverre kommer badetøyet aldri mer frem igjen. Fytti hel.... så sinnsykt stygg jeg er:'( Så nå er jeg bare lei meg:-( Anonymous poster hash: 5eeb6...677
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Syns du skal bade og sole deg jeg...og når du kommer hjem til hverdagen begynner du på en ny hverdag for at neste sommer skal bli i en lettere kropp. Det går! Jeg har gått ned førti kilo og gleder meg til å gå i bikini i år... Anonymous poster hash: 54202...9e0
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Se rundt deg. kropper kommer i alle former og fasonger. det er ikke bare de slanke som skal nyte varmen. sol og bad deg videre! Anonymous poster hash: 0d27b...9c5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Det er nok ikke mange som kommer i min stygge fasong nei. Anonymous poster hash: cae43...eb6
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Dele snappen med oss da vel 😝 Anonymous poster hash: abcfb...030
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Dessverre rakk jeg ikke å ta skjermbilde, ble så forfjamset. Men hadde IKKE delt det her uansett! Anonymous poster hash: cae43...eb6
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 Hvem skal du være så fin for da? Mannen og sønnen din er glad i deg uavhengig av slike oppkonstruerte idealer. Vær det du og!! Resten driter du i. De fleste har mer enn nok med sine egne komplekser, tro det eller ei. Kos deg i bassenget og nyt livet. Ellers kommer du til å føle deg dritt og angre veldig ved livets slutt. Anonymous poster hash: 77432...b69
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 Ble du ikke motivert til å gjøre boe med det da? Var vel ikke kun å pakke ned badedrakta som fristet? Ut å trene i morgen, start et nytt liv! Neste sommer kan du kjøpe ny bikini fordi den nåværende er for stor! Anonymous poster hash: 26ad4...abb
Håpet om nr 3 :-) Skrevet 28. juni 2014 #9 Skrevet 28. juni 2014 Vær stolt av kroppen din dritt i hva andre tenker. Og så tar du deg selv i nakken etter ferien hvis det er det du ønsker:-)
*Miss Marple* Skrevet 28. juni 2014 #10 Skrevet 28. juni 2014 Tenk for en flott ferie gutten din ut hatt med en mamma som har kost seg og lekt i vannet med han! Finn frem badetøyet igjen, fortsett å kos deg og la heller denne wake-up-callen være et lite spark til å ta tak i situasjonen - når du kommer hjem. Jeg har selv tatt av en del og jeg måtte også få et sånt 'sjokk' for å få inspirasjon og guts til å starte. Fortsatt god ferie og lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #11 Skrevet 28. juni 2014 Takk for oppmuntring, har prøvd forskjellige slankeprosjekt uten resultater. Har jo lyst til å gjøre noe med det, men til nå har jeg åpenbart ikke greid noe som helst. Her har jeg ikke noe jeg kan trene i, ikke er jeg så kjent i området og det er for varmt for store meg å ut å gå/jogge nå. Jeg er nok en lost case, uten pågangsmot og tro på at jeg får til noe som helst. Anonymous poster hash: cae43...eb6
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #12 Skrevet 28. juni 2014 Sorry ass, men med den holdningen har du tapt før du begynner:) Ikke stort å gjøre da, annet enn å akseptere seg selv for den en er. Anonymous poster hash: 26ad4...abb
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #13 Skrevet 28. juni 2014 Du vil nok ikke klare å endre noe som helst med en slik innstilling. Vektnedgang er mye mer kosthold enn trening. Jeg fikk selv en skikkelig vekker for 1,5 år siden. Tok meg selv i nakken, endret kosthold og vips var 25 kg borte på et år. Siste halve året har jeg gått ned ytterligere 18 kg ved hjelp av kosthold og trening. Du må ta tak i det selv om du ønsker ei forandring! Anonymous poster hash: fd2a8...d2b
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #14 Skrevet 28. juni 2014 Uff,ikke vær lei deg! Det var sikkert ikke så ille som du tror. Jeg kjenner den følelsen fryktelig godt! Hatt det sånn hele mitt liv. Men for 1 og 1/2 år siden begynte jeg å trene 2-3 ganger i uken og det tok litt tid før jeg merket noe,men plutselig hadde jeg gått ned en del og 1-2 str. Jeg endret ikke spisevaner,så det var kun trening. Og jeg følte meg veldig mye bedre. Har egentlig aldri hatt det sånn før,og jeg anbefaler det virkelig! Bare begynn rolig og prøv å push deg litt etter hvert som du blir bedre trent:) håper du klarer å føle deg bedre. Ikke skjul deg,du har jo en familie som elsker deg for den du er. De er viktigst:) Anonymous poster hash: 96c9f...555
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #15 Skrevet 28. juni 2014 Å se seg selv er ikke bestandig like enkelt, rett og slett...Jeg er slank,men av en eller annen grunn går jeg rundt og tror jeg er slankere og finere enn det jeg faktisk er,så når jeg ser meg selv i speilet/på bilder så får jeg virkelig en reality check..!Men jeg kan jo ikke gjemme meg fordi om jeg tror for bra om meg selv!jeg kan jo ikke gjemme hvem jeg er og hvordan jeg ser ut! Vet du hva;kropper kommer i all slags mulige former og fasonger! Og jeg har veldig tro på at klær skaper folk.Har vi på feil form og farge til kroppen vår så ser vi værre ut enn hva vi egentlig er! Du synes du er feit og ekkel.Du kan gjøre noe med overvekten din, start i dag! Men da skal du også være stolt over at du tar tak i dette,DU forandrer på noe! Og ikke gjem deg, det er lov til å være stolt over seg selv selv om man ikke ser ut som alle de perfekte på alskens blogger og forsider på blader! Anonymous poster hash: 62fb0...fa8
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #16 Skrevet 28. juni 2014 Takk for oppmuntring, har prøvd forskjellige slankeprosjekt uten resultater. Har jo lyst til å gjøre noe med det, men til nå har jeg åpenbart ikke greid noe som helst. Her har jeg ikke noe jeg kan trene i, ikke er jeg så kjent i området og det er for varmt for store meg å ut å gå/jogge nå. Jeg er nok en lost case, uten pågangsmot og tro på at jeg får til noe som helst. Anonymous poster hash: cae43...eb6 Ikke bli en martyr,ikke synens synd på deg selv,da kommer du absolutt INGEN vei! For varmt?Tuller du? Ikke noe å ha på?kjøp noe da vel!ikke kjent?bli kjent da vel!du skal da vel ikke gå i flere mil i første omgang? Nei,slutt å synes synd på deg selv og ta tak, det er du og kun du som kan gjøre noe med dette! Anonymous poster hash: 62fb0...fa8
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #17 Skrevet 28. juni 2014 Takk for oppmuntring, har prøvd forskjellige slankeprosjekt uten resultater. Har jo lyst til å gjøre noe med det, men til nå har jeg åpenbart ikke greid noe som helst. Her har jeg ikke noe jeg kan trene i, ikke er jeg så kjent i området og det er for varmt for store meg å ut å gå/jogge nå. Jeg er nok en lost case, uten pågangsmot og tro på at jeg får til noe som helst. Anonymous poster hash: cae43...eb6 Ikke bli en martyr,ikke synens synd på deg selv,da kommer du absolutt INGEN vei!For varmt?Tuller du? Ikke noe å ha på?kjøp noe da vel!ikke kjent?bli kjent da vel!du skal da vel ikke gå i flere mil i første omgang? Nei,slutt å synes synd på deg selv og ta tak, det er du og kun du som kan gjøre noe med dette! Anonymous poster hash: 62fb0...fa8 Når jeg kommer hjem har jeg "noen filler" å ha på og der er jeg kjent. Akkurat nå er jeg i "Syden" som et svar til en del av svaret ditt. Det er et forbigående hinder. Men ellers i livet: jeg finner ikke den jeg er, eller vet ikke hvem jeg vil være, om jeg kan si det sånn. Jeg har det ikke helt bra her jeg er i livet nå. Jeg er 38 år, men livet faller ikke helt på plass. Jeg forsøker å finne ny jobb, føler ikke jeg mestrer den jobben jeg har nå - som pleier. Ønsker noe annet, og håper å gjennomføre ny utdanning i løpet av de neste årene. Jeg ønsker at så mye var annerledes. Men jeg gjør ikke noe med det. Vet ikke hvordan jeg skal ta fatt i ting... Heh, tror jeg gir meg nå. Ble bare teit. Uansett - takk for svar alle sammen! Jeg ser hva dere skriver og vet det er sant:-) Anonymous poster hash: cae43...eb6
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #18 Skrevet 28. juni 2014 Du har noe du kan ha på deg når du trener, og ikke er det for varmt til det heller - vanngymnastikk! Svømming! Vannlek med barnet ditt! Anonymous poster hash: 4516b...31e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #19 Skrevet 29. juni 2014 Skjønner deg, men bare du dom kan gjøre noe med det.. Alle har sitt å stri med og dette er noe du KAN gjøre noe med! Tenk på de som er alvorlig syke.. Og du har barn OG mann! Da er du heldig synes jeg:) Anonymous poster hash: 1104a...e51
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #20 Skrevet 29. juni 2014 Jeg vet, og jeg er frisk, eller det vil si jeg tar tabl for hypertensjon, er i grenseland... Men skal komme i gang med trening når jeg kommer hjem. OG jeg har faktisk badet med sønnen i dag også passer på å gå ned før alle andre kommer etter... Anonymous poster hash: cae43...eb6
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #21 Skrevet 29. juni 2014 Jeg vet, og jeg er frisk, eller det vil si jeg tar tabl for hypertensjon, er i grenseland... Men skal komme i gang med trening når jeg kommer hjem. OG jeg har faktisk badet med sønnen i dag også passer på å gå ned før alle andre kommer etter...Anonymous poster hash: cae43...eb6 Dro det frem siden det faktisk kom et svar i dag også. Har det bedre i dag, selv om jeg ikke har solt meg etter at det kom masse mennesker ved bassenget. Anonymous poster hash: cae43...eb6
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #22 Skrevet 29. juni 2014 Men kjære deg, kos deg på velfortjent ferie. Det er klart du klarer å gå ned i vekt, skifte jobb eller hva det nå er du vil hvis du klarer å opparbeide deg nok motivasjon. Hvis du skal klare å gjøre noe med situasjonen, så må du faktisk klare å være glad i deg selv slik du er - først da kan du klare å tenke/motivere deg for at du er verdt innsatsen det trengs for å gjøre de endringene du evt vil. Nå er det viktigste at du har en fin ferie med familien din! Anonymous poster hash: 5bfef...089
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #23 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har tatt gastric sleeve, og angrer ikke et sekund. Anonymous poster hash: 9ca9c...ff6
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #24 Skrevet 29. juni 2014 Istenfor å pakke ned badetøy Bør du heller pakke frem treningstøyet. Og samtidig fortsette å kose på stranda/ i bassenget med barnet ditt ikke badetøy. Men ja noen gang trenger man en vekker Hilsen Ei som har tatt tak ikke problemet istedenfor å pakke det bort Anonymous poster hash: fdd6c...963
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #25 Skrevet 29. juni 2014 Istenfor å pakke ned badetøy Bør du heller pakke frem treningstøyet. Og samtidig fortsette å kose på stranda/ i bassenget med barnet ditt ikke badetøy. Men ja noen gang trenger man en vekker Hilsen Ei som har tatt tak ikke problemet istedenfor å pakke det bort Anonymous poster hash: fdd6c...963 Ikke= i Anonymous poster hash: fdd6c...963
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå