Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #26 Skrevet 28. juni 2014 Kvantefysikk!!! Anonymous poster hash: 087e6...b19
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #27 Skrevet 28. juni 2014 Min man kan alt han, bortsett fra å hjelpe meg med strikkingen når jeg IKKE FÅR TIL!!! Anonymous poster hash: 96e9a...0d8
Morel Skrevet 28. juni 2014 #28 Skrevet 28. juni 2014 Han kan ikke forstå at nugatti ikke er ett pålegg og at smågodt er forbeholdt barn, ikke voksne menn på snart 40. Han klarer heller ikke å se på grovhetsskalaen/innhold i brød, selv om han vet han skal kjøpe det groveste. Anonymous poster hash: ca2b4...be6 Du formulerer deg som om dette er absolutte sannheter. Hvorfor SKAL han kjøpe det groveste brødet og aldri spise smågodt? Det høres kjipt ut. Kjæresten min foretrekker også de groveste typene. Jeg klarer å kjøpe disse, men noen ganger kjøper jeg det jeg får mest lyst på på butikken istedenfor. Jeg spiser godteri hver dag, men er mye sunnere enn svigermor som aldri ville funnet på å gjort det...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #29 Skrevet 28. juni 2014 Min mann kan ikke klesvask. Han lar skapdører stå åpne, men lukker dører som skal stå åpne. Og masse sånne småting. Men heldigvis har han svært mange gode egenskaper som jeg setter veldig stor pris på. Anonymous poster hash: e9b38...a6e
Chl85 Skrevet 28. juni 2014 #30 Skrevet 28. juni 2014 Hmm er vel ingenting han ikke klarer, men heller ting han ikke vil gjøre Her er det å vaske sluket i dusjen også føler han seg ikke veldig høy i hatten når det kommer til nyfødte babyer og skriking. Han blir litt stressa og liker ikke å være alene om ansvaret, he he. Noe som ikke er uvanlig Ellers har vi fordelt alt etter hva vi er gode på og hva vi "liker"
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #31 Skrevet 28. juni 2014 Å slutte å si hvem der man skal si hvilken. Men han er vel hjerneskada, som noen påstod i en annen tråd her for litt siden. Anonymous poster hash: 86f34...fb1
Håpet om nr 3 :-) Skrevet 28. juni 2014 #32 Skrevet 28. juni 2014 Min mann er perfekt ♡ Det er jeg også ☆ Not !!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #33 Skrevet 28. juni 2014 Han kan ikke forstå at nugatti ikke er ett pålegg og at smågodt er forbeholdt barn, ikke voksne menn på snart 40. Han klarer heller ikke å se på grovhetsskalaen/innhold i brød, selv om han vet han skal kjøpe det groveste. Ellers er han ganske ålreit :-) Anonymous poster hash: ca2b4...be6 Jeg tenker at du er kjedelig å være sammen med.. som skal diktere hva slags brød, pålegg og snop jeg skal spise.. Anonymous poster hash: 403dd...c52
Superdolly Skrevet 28. juni 2014 #34 Skrevet 28. juni 2014 Han greier ikke å stå med samlede bein og strak knær og legge håndflatene i gulvet, sitte på gulvet med rett rygg og strake bein går heller ikke. Og så kan han ikke strikke. Husarbeid og ansvar for barna er han like god på som meg.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #35 Skrevet 28. juni 2014 Å legge sammen tøy og se på TV samtidig Ellers er han rimelig flink til det meste Jeg er elendig på å gå ut med søpla, legge på plass visakortet hans etter lån, låse bilen og legge nøkler på riktig plass. Anonymous poster hash: 78130...05f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #36 Skrevet 28. juni 2014 Han kan ikke forstå at nugatti ikke er ett pålegg og at smågodt er forbeholdt barn, ikke voksne menn på snart 40. Han klarer heller ikke å se på grovhetsskalaen/innhold i brød, selv om han vet han skal kjøpe det groveste. Anonymous poster hash: ca2b4...be6 Du formulerer deg som om dette er absolutte sannheter. Hvorfor SKAL han kjøpe det groveste brødet og aldri spise smågodt? Det høres kjipt ut. Kjæresten min foretrekker også de groveste typene. Jeg klarer å kjøpe disse, men noen ganger kjøper jeg det jeg får mest lyst på på butikken istedenfor. Jeg spiser godteri hver dag, men er mye sunnere enn svigermor som aldri ville funnet på å gjort det... Vel. Han er jo på utkikk etter det beste og groveste brødet, men evner ikke å se på innholdsfortegnelsen. Når det kommer til smågodt og nugatti kan du gjerne kalle meg for kjip. Men det får meg til å føle meg som mora hans, det er rimelig ekkelt. For å forhindre at han får vondt i magen å må sitte på dass i evigheter så må jeg passe på hva han spiser, akkurat som jeg må med barna mine. Anonymous poster hash: ca2b4...be6
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #37 Skrevet 28. juni 2014 Mannen min klarer ikke å se når jeg ikke klarer å høre på hva han har å fortelle meg,fordi tre barn prøver også å snakke til meg samtidig.Jeg blir GAL av at alle snakker til meg på samme tid,! Men ellers har jeg verdens beste mann! Anonymous poster hash: 3ca36...430
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #38 Skrevet 28. juni 2014 Oi, den lista tror jeg blir lang. - Han klarer ikke å gi meg komplimanger, ever! - Han er dårlig på å gi meg oppmerksomhet - Han prøver seg aldri på sex - Han fullfører skjeldent ting han begynner med. (oppussing ol) - Han er meget lite effektiv hjemme (oppussing ol) - Skifter aldri lyspærer - Gjør aldri husarbeid med mindre jeg ber han om å gjøre en spesifikk ting - Hvis han rydder kjøkkenbenken, så er det alltid noe som står igjen. Evt. smuler osv på benken. - Han klarer ikke å trene eller være spesielt aktiv - Klarer ikkeå dusje hver dag, selv om jeg har bedt han om det. Han har en fysisk jobb, og lukter ofte ekkelt. Så han bør virkelig dusje HVER dag! puh......... Anonymous poster hash: 488ee...5da
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #39 Skrevet 28. juni 2014 han bruker aldri mindre enn 30 min på do, jeg er hellig overbevist om at han har en form for allergi som påvirker "systemet" han må alltid på do når vi skal bort så vi er alltid minst 20 min for sene selv om jeg har ordna allt & alle sån at vi kunne dratt 40 min før vi skulle. han blir fort grinete men er flink å skjønne at han ikke burde snakke sån til meg så han sier altid unskyld. ellers er han utdanna kokk med støv på hjernen & utrolig flink husmor små grinete men kjempe herlig mann! vi kompimeterer hverandre veldig godt. Anonymous poster hash: 98d83...ebf
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #40 Skrevet 28. juni 2014 Han klarer ikke å få orgasme under samleie. Anonymous poster hash: 70a76...e7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå