Gå til innhold

Hvilke ting klarer ikke din mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer klarer ikke å:

Skifte dorull når den er tom. Han finner fram ny (rekker skapet fra dass) og setter den på vasken. Den tomme henger igjen

Kaste sokker til vask. Alltid uten unntak ligger de på gulvet på soverommet, mange par

Spesielt kvelder når barna våkner mye og sover lett bråker han sånn, ikke med vilje. Bråker med dører, på kjøkkenet, i stua ja alt lager mest mulig lyd spesielt sett på kveld.

Håndklær havner på badegulvet. Merkelig dette er kun sokker og håndklær han ikke klarer å hive til vask:p

Sikkert nye annet men dette kommer jeg på np

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være en mann. Derfor er han ikke min mann lenger..

Skrevet

Lukke skapdører eller dører generelt.

Gi fullverdige svar, går mye i mhm.

Å høre etter.

Anonymous poster hash: 39edc...24c

Skrevet

Følge opp barna slik han burde. Han vet hvordan og at han bør, men det er mer makelig å ikke gjøre det for jeg ordner jo opp tilslutt.

Gi beskjed om noe av informasjonen han har gitt endrer seg. Eks. han bruker 14 timer på en jobb istedenfor 2-3.

Støtte meg i sykdommen min. Skikkelig. Alltid.

Skrevet

- Tømme bukselommer før han hiver til vask

- Knipe igjen fisringen

- rydde kjøkkenbenken fullstendig (står alltid igjen et eller annet)

- være utro <3

Skrevet

Å bruke mindre enn 20 minutter på en dusj. Ellers ingen åpenbare feil og mangler.

Skrevet

-komme seg ut døra når vi skal noe (jeg må ALLTID vente på ham)

- ringe for å ordne ting, typ offentlige kontorer o.l. Han har fullstendig skrekk for slikt, jeg må fikse alt sånt. (Men han er en praktiker og fikser alt på hus o.l som jeg ikke kan).

- bruke mindre en 20 min på do!! Godt vi har tre toalett...

Ellers er det jeg som er rotekoppen og han som er ordensmannen, så listen hans hadde nok vært myyyye lenger ;) ;)

Anonymous poster hash: ca709...d71

Skrevet

Han klarer alt han<3 En vanvittig flink mann!

Skrevet

Rydde kjøkkenbenken - det er alltid noe igjen.

Rydde bort støvsugeren etter å ha støvsugd.

Gi tydelige svar.

La være å ramse opp en rekke ting, f. eks telefonnumre, i full fart. Det verste er at han bli oppriktig forfær hver gang noen ikke har fått med seg alt han sier!

Men alt i alt så er han en god mann og en snill pappa og vi elsker han fryktelig høyt :)

Skrevet

Det er ikke noe jeg legger ut om bak hans rygg på et forum, er det noe, tar jeg det heller opp med ham...

Anonymous poster hash: 9ff6c...cb1

Skrevet

Å gi meg komplimenter i ny og ne, ellers en fantastisk mann som er flink med barn, styr og stell hjemme og en litt syk kone

Anonymous poster hash: 550a5...5d4

Skrevet

* ha sex med meg

* vaske gulv

Anonymous poster hash: 03e7b...382
Skrevet

Gå i spagaten. Tror ikke han kan spille piano heller;)

Skrevet

Hvilke ting klarer ikke du som kvinne? Kjenner jeg blir litt lei disse sytetrådene om hvor håpløse menn vi har. Si det til han i stedet eller bit det i deg. Ja kjenner igjen min mann i det du sier men jeg syter ikke om det fordi.

Jeg klarer feks ikke:

- å alltid henge nøklene på plass i nøkkelskapet

- legge tilbake visakortet til mannen når jeg har lånt det

- glemmer skitne sikker og andre klær på gulvet på soverommet (ooops er visst litt mann jeg også)

- låser ikke alltid bilen når jeg har brukt den.

Og tusen andre småting som min mann må minne på meg i det daglige. Så minner jeg på min mann hans ting;)

Anonymous poster hash: 8a8bb...89c

Skrevet

Være snill med meg.

Anonymous poster hash: 2d17c...dfb

Skrevet

min mann klarer det aller meste men her er en slite over ting han sjelden gjør:

-vrenge sokkene sine før vask

-skifte lyspærer når de er gått

-skifte batterier når de er tomme

-tørke støv

-lage mat uten å grise (han tørker alltid opp da)

-være effektiv når han har fri

-handle inn nytt når det kun er en liten slump igjen av alt fra melk til vaskepulver

En ting han virkelig IKKE kan er å vaske klær, og han har nå forbud mot å bruke vaskemaskinen på noe annet enn hans eget tøy. Han har ødelagt for tusenvis :(

Anonymous poster hash: 5ab04...512
Skrevet

Å plukke opp klærne sine fra gulvet der han la dem sist.

Å bruke klær mer en en dag.

Å ta rede på alle klærne sine som ligger vasket og ferdigbrettet på vaskerommet.

Å lukke igjen soveromsdøren når det er 20 grader ute, slik at det ikke blir 20 grader der inne når vi skal legge oss.

Han kan ikke sette middagsrester kjørlig før han legger seg, jeg finner dem alltid på komfyren om morgenen.

Han kan ikke stå opp når vekkerklokka ringer.

Han kan ikke forstå at nugatti ikke er ett pålegg og at smågodt er forbeholdt barn, ikke voksne menn på snart 40.

Han klarer heller ikke å se på grovhetsskalaen/innhold i brød, selv om han vet han skal kjøpe det groveste.

Ellers er han ganske ålreit :-)

Anonymous poster hash: ca2b4...be6

Skrevet

Ta initiativ til å gjøre ting

Være løsningsorientert

Bruke hue (noen ganger)

Huske ting

Anonymous poster hash: e90ec...ad4
Skrevet

Han klarer ikke å gå først ut døren. Samme hva vi skal må vi vente på han.

Ellers klarer han det meste, tror jeg.

Skrevet

Etter å ha lest tråden tror jeg at jeg er mann.. 

Skrevet

Finne ting i kjøleskapet som ikke står helt foran på den midterste hyllen. Åpner kjøleskapsdøren, venter to sekunder, før han skriker "Er vi tom for smør? Jeg finner det ikke!". Jeg må som regel gå bort, flytte én ting fra hyllen, og der står jo faktisk smøret!

Anonymous poster hash: 96edb...e26
Skrevet

Legge klær i skittentøyskurven. havner alle andre steder!

lete etter ting. da endevender han hele huset, så jeg må rydde alt!

vaske klær.

rydde bort støvsugeren.

Anonymous poster hash: 006bf...b19

Skrevet

Tjah.. Han vet neppe hvor moppen er, ellers gjør han det meste på lik linje med meg. Er ikke perfekt jeg heller. 

Og oppvask for hånd er han håpløs på, det blir bare ikke rent når han gjør det.

Anonymous poster hash: 9df9c...93f
Skrevet

Han klarer å kle på seg selv, klarer å pusse tennene helt alene, klarer å rydde av bordet og vaske det uten hjelp.

Ikke alle på den alderen klarer dette selv.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...