Gå til innhold

Svømmefrua klager...


Anbefalte innlegg

Skrevet

La nå jenta være i fred, og om bloggen hennes er uinteressant, så er det vel bare å la være å lese den.

Ingen som har sagt at den er uinteressant, tvert imot. ..

 

Anonymous poster hash: d3fd5...63f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen, hvorfor trykket jeg meg inn på bloggen?!

 

Innholdsfortegnelsen på musliesken er jo mer interessant å lese :P

Skrevet

La nå jenta være i fred, og om bloggen hennes er uinteressant, så er det vel bare å la være å lese den.

Ikke uinteressant, mer som uforståelig... Det virker som det innlegget er myntet på noen spesielle. Vi vanlige folk skjønner jo ikke bæret.

 

Anonymous poster hash: e5b90...aef

Skrevet

 

 

Tråden er moderert i henhold til denne reglen:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Kira

Brukermoderator

Seriøst, slettet du det jeg skrev? Det var da ikke annet en hva folk over har skrevet! Djesus..!

Hvis det hjelper, så fikk jeg med meg svaret ditt før det ble slettet, og jeg er enig med deg! Syntes ikke at du gikk over streken! Anonymous poster hash: 0e645...f3c

Anonymous poster hash: b7c82...1cb

Det hjelper! Hehe..

 

Av det som ikke var nevnt over som dårlig språk etc.:

 

-lurte på om hun jobber når hun ikke er i permisjon

-lurer på, av ren nysgjerrighet, hvem som betaler for at hun reiser rundt med typen.

- sa meg enig i at hun kanskje er sjalu, som noen nevnte over. Kanskje hun er redd for at typen skal treffe en yngre, fresh svømmer, når han reiser rundt uten henne? (Kanskje det var dette som fikk meg moderert, er det ryktespredning?)

-at jeg synes det er bra at typen heller snur det andre kinn til hvis noen er misunnelige/at det ikke virker som han analyserer situasjoner på samme måte som henne, enn å sette ut klørne

 

Forøvrig er det henne selv som velger å stå fram i "rampelyset". Hun blogger, og er langt fra anonym der. Da må hun faktisk også tåle at lesere kan reagere på noen av blogginnleggene og at de diskuteres. Hvis hun ikke vil at hvermansen skal ha en mening om henne, så er det bare å legge ned bloggen og instagramkontoen.

 

 

 

Anonymous poster hash: 0e645...f3c

Skrevet

Jeg samler på "togulykke-blogger", er bare slike jeg gidder å lese. For øyeblikket har jeg bare heitmann og anja, så skrik gjerne ut om dere finner noen som er like underholdende dumme!

 

Anonymous poster hash: 05076...85d

Skrevet

Holy pepperoni nipple! For noen brystvorter på han der!



Anonymous poster hash: 50fe6...155
Skrevet

 

 

 

Tråden er moderert i henhold til denne reglen:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Kira

Brukermoderator

Seriøst, slettet du det jeg skrev? Det var da ikke annet en hva folk over har skrevet! Djesus..!

Hvis det hjelper, så fikk jeg med meg svaret ditt før det ble slettet, og jeg er enig med deg! Syntes ikke at du gikk over streken! Anonymous poster hash: 0e645...f3c

Anonymous poster hash: b7c82...1cb

Det hjelper! Hehe..

Av det som ikke var nevnt over som dårlig språk etc.:

-lurte på om hun jobber når hun ikke er i permisjon

-lurer på, av ren nysgjerrighet, hvem som betaler for at hun reiser rundt med typen.

- sa meg enig i at hun kanskje er sjalu, som noen nevnte over. Kanskje hun er redd for at typen skal treffe en yngre, fresh svømmer, når han reiser rundt uten henne? (Kanskje det var dette som fikk meg moderert, er det ryktespredning?)

-at jeg synes det er bra at typen heller snur det andre kinn til hvis noen er misunnelige/at det ikke virker som han analyserer situasjoner på samme måte som henne, enn å sette ut klørne

Forøvrig er det henne selv som velger å stå fram i "rampelyset". Hun blogger, og er langt fra anonym der. Da må hun faktisk også tåle at lesere kan reagere på noen av blogginnleggene og at de diskuteres. Hvis hun ikke vil at hvermansen skal ha en mening om henne, så er det bare å legge ned bloggen og instagramkontoen. Anonymous poster hash: 0e645...f3c

Henne selv? Ærlig talt. Det heter da "...hun selv"

 

Anonymous poster hash: 0511d...c27

Skrevet

 

 

 

 

Tråden er moderert i henhold til denne reglen:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Kira

Brukermoderator

Seriøst, slettet du det jeg skrev? Det var da ikke annet en hva folk over har skrevet! Djesus..!

Hvis det hjelper, så fikk jeg med meg svaret ditt før det ble slettet, og jeg er enig med deg! Syntes ikke at du gikk over streken! Anonymous poster hash: 0e645...f3c

Anonymous poster hash: b7c82...1cb

Det hjelper! Hehe..

Av det som ikke var nevnt over som dårlig språk etc.:

-lurte på om hun jobber når hun ikke er i permisjon

-lurer på, av ren nysgjerrighet, hvem som betaler for at hun reiser rundt med typen.

- sa meg enig i at hun kanskje er sjalu, som noen nevnte over. Kanskje hun er redd for at typen skal treffe en yngre, fresh svømmer, når han reiser rundt uten henne? (Kanskje det var dette som fikk meg moderert, er det ryktespredning?)

-at jeg synes det er bra at typen heller snur det andre kinn til hvis noen er misunnelige/at det ikke virker som han analyserer situasjoner på samme måte som henne, enn å sette ut klørne

Forøvrig er det henne selv som velger å stå fram i "rampelyset". Hun blogger, og er langt fra anonym der. Da må hun faktisk også tåle at lesere kan reagere på noen av blogginnleggene og at de diskuteres. Hvis hun ikke vil at hvermansen skal ha en mening om henne, så er det bare å legge ned bloggen og instagramkontoen. Anonymous poster hash: 0e645...f3c

Henne selv? Ærlig talt. Det heter da "...hun selv"Anonymous poster hash: 0511d...c27

Derfor er det enda godt at jeg ikke er journalist! ;-)

 

Anonymous poster hash: 0e645...f3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...