Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Men på hva? Venner? Media? Jeg forstår ikke, men det virker som om svømmeren har fått en modellkontrakt som folk er misunnelige på og som hun mener at media burde skrevet om. Burde hun ikke prøve å fremstå mer seriøs enn dette om hun håper at bloggingen skal føre til noe? (Sier jeg som faktisk gir henner mer oppmerksomhet ved å skrive her). Anonymous poster hash: 86a27...9bb
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Jeg forstår ikke! Hva klager hun på da, siden du sier at hun klager? Anonymous poster hash: b7c82...1cb
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Snodig dame Anonymous poster hash: a3b99...308
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Har egentlig heiet litt på henne men dette innlegget ble litt for paranoid for meg. Hun virker ikke helt frisk i måten hun omtaler Norges beste svømmer på?? Virker som hun bare lever gjennom han jo? Anonymous poster hash: 98c08...c17
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Jeg forstår ikke! Hva klager hun på da, siden du sier at hun klager? Anonymous poster hash: b7c82...1cb På at samboeren ikke får nok positiv oppmerksomhet for at han er flink til å se forførerisk inn i kamera... tror jeg? Anonymous poster hash: 86a27...9bb
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Har egentlig heiet litt på henne men dette innlegget ble litt for paranoid for meg. Hun virker ikke helt frisk i måten hun omtaler Norges beste svømmer på?? Virker som hun bare lever gjennom han jo? Anonymous poster hash: 98c08...c17 Jeg heier på alle mennesker som ikke gjør andre vondt og ønsker henne og familien alt godt. Dette syns jeg vare ble for snodig. Anonymous poster hash: 86a27...9bb
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 At hun ikke er helt i vater har vært tydelig hele veien. Anonymous poster hash: 50fe6...155
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun blir omtalt såpass mye her inne. Hun får jo ikke en eneste kommentar på noen av innleggene sine på bloggen, bloggen er jo overhodet ikke noe populær. Anonymous poster hash: 093ca...22a
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Hmmmm Anonymous poster hash: 1d8ff...398
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Så mye som det stormet rundt henne da hun la ut det omstridte bildet så tror jeg nok hun får kommentarer, men at hun ikke vil ha dem liggende ute. Og nei, jeg er ikke henne. Jeg har bare fritidsproblemer;) Anonymous poster hash: 86a27...9bb
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #11 Skrevet 27. juni 2014 Så mye som det stormet rundt henne da hun la ut det omstridte bildet så tror jeg nok hun får kommentarer, men at hun ikke vil ha dem liggende ute. Og nei, jeg er ikke henne. Jeg har bare fritidsproblemer;) Anonymous poster hash: 86a27...9bb Men det er jo ingen av innleggene som har kommentarer. Hvis hun får kommentarer så kan det jo bare bare være negative vel? Jeg aner ikke hvem svømmefruen eller denne here svømmemannen hennes er, hadde aldri hørt om han eller bloggen før jeg så fler innlegg her inne. Anonymous poster hash: 093ca...22a
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #12 Skrevet 27. juni 2014 hun har desperat oppmerksomhetsproblemer,det er iallefall opp og vedtatt... Anonymous poster hash: fd2fa...b2d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #13 Skrevet 27. juni 2014 En annen ting: Hvordan i all verden kan hun kalle seg journalist? Det flommer over av skrivefeil, særskrivingsfeil og feil bruk av uttrykk. Etter språket hennes å dømme ville jeg tippe at hun har dysleksi, men da utdanner man seg vel ikke til journalist? Det finnes INGENTING interessant ved denne jenta, mannen eller bloggen hennes, de er helt ordinære og knapt nok det. Hun sa i et innlegg her om dagen at en jente hadde kommet bort til henne og sagt at hun blir inspirert av henne. Jeg tenkte bare inspirert av hva? Hun legger ikke ut noe av interesse, verken mote, sminke, mammablogging eller skråblikk på verden. Hun legger ut korte innlegg på dårlig norsk om innholdsløse dager, hvordan kan det være inspirerende? Forøvrig tror jeg hun har slått av kommentarfunksjonen, det er derfor hun ikke får kommentarer. Anonymous poster hash: 05076...85d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #14 Skrevet 27. juni 2014 En annen ting: Hvordan i all verden kan hun kalle seg journalist? Det flommer over av skrivefeil, særskrivingsfeil og feil bruk av uttrykk. Etter språket hennes å dømme ville jeg tippe at hun har dysleksi, men da utdanner man seg vel ikke til journalist? Det finnes INGENTING interessant ved denne jenta, mannen eller bloggen hennes, de er helt ordinære og knapt nok det. Hun sa i et innlegg her om dagen at en jente hadde kommet bort til henne og sagt at hun blir inspirert av henne. Jeg tenkte bare inspirert av hva? Hun legger ikke ut noe av interesse, verken mote, sminke, mammablogging eller skråblikk på verden. Hun legger ut korte innlegg på dårlig norsk om innholdsløse dager, hvordan kan det være inspirerende? Forøvrig tror jeg hun har slått av kommentarfunksjonen, det er derfor hun ikke får kommentarer. Anonymous poster hash: 05076...85d Ja, må si med enig ..Til og med Fotballfrua er mer spennende enn dette.. Anonymous poster hash: de8b7...6c0
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #15 Skrevet 27. juni 2014 Hva heter bloggen hennes da? Link? Anonymous poster hash: c2a29...cae
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #16 Skrevet 27. juni 2014 En annen ting: Hvordan i all verden kan hun kalle seg journalist? Det flommer over av skrivefeil, særskrivingsfeil og feil bruk av uttrykk. Etter språket hennes å dømme ville jeg tippe at hun har dysleksi, men da utdanner man seg vel ikke til journalist? Det finnes INGENTING interessant ved denne jenta, mannen eller bloggen hennes, de er helt ordinære og knapt nok det. Hun sa i et innlegg her om dagen at en jente hadde kommet bort til henne og sagt at hun blir inspirert av henne. Jeg tenkte bare inspirert av hva? Hun legger ikke ut noe av interesse, verken mote, sminke, mammablogging eller skråblikk på verden. Hun legger ut korte innlegg på dårlig norsk om innholdsløse dager, hvordan kan det være inspirerende? Forøvrig tror jeg hun har slått av kommentarfunksjonen, det er derfor hun ikke får kommentarer. Anonymous poster hash: 05076...85d Hehe. Har tittet litt innom bloggen hennes i ny og ne men du har altså helt rett hun inspirerer ikke. La merke til her om dagen at hun nærmest tigget om at noen leverandører skulle sende henne en bæresele. Anonymous poster hash: 98c08...c17
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #17 Skrevet 27. juni 2014 Hva heter bloggen hennes da? Link?Anonymous poster hash: c2a29...cae Anjajoh.blogg.no.. Forbannet egentlig meg selv for å skaffe henne klikk! Men klarer ikke la være å lese bloggen hennes, den er underholdende på samme måte som unge mødre Danmark og program om ekstremt feite mennesker er. Anonymous poster hash: 05076...85d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #18 Skrevet 27. juni 2014 En annen ting: Hvordan i all verden kan hun kalle seg journalist? Det flommer over av skrivefeil, særskrivingsfeil og feil bruk av uttrykk. Etter språket hennes å dømme ville jeg tippe at hun har dysleksi, men da utdanner man seg vel ikke til journalist? Det finnes INGENTING interessant ved denne jenta, mannen eller bloggen hennes, de er helt ordinære og knapt nok det. Hun sa i et innlegg her om dagen at en jente hadde kommet bort til henne og sagt at hun blir inspirert av henne. Jeg tenkte bare inspirert av hva? Hun legger ikke ut noe av interesse, verken mote, sminke, mammablogging eller skråblikk på verden. Hun legger ut korte innlegg på dårlig norsk om innholdsløse dager, hvordan kan det være inspirerende? Forøvrig tror jeg hun har slått av kommentarfunksjonen, det er derfor hun ikke får kommentarer. Anonymous poster hash: 05076...85d Hehe. Har tittet litt innom bloggen hennes i ny og ne men du har altså helt rett hun inspirerer ikke. La merke til her om dagen at hun nærmest tigget om at noen leverandører skulle sende henne en bæresele. Anonymous poster hash: 98c08...c17 Hvordan får du det til å bli tigging når hun kun skriver at hun må få kommet seg avgårde og få kjøpt en bæresele snart? Snakk om å tilegge andre meninger/handlinger uten å ha belegg for det. Anonymous poster hash: b5114...d9f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #19 Skrevet 27. juni 2014 Hva heter bloggen hennes da? Link?Anonymous poster hash: c2a29...cae Anjajoh.blogg.no.. Forbannet egentlig meg selv for å skaffe henne klikk! Men klarer ikke la være å lese bloggen hennes, den er underholdende på samme måte som unge mødre Danmark og program om ekstremt feite mennesker er.Anonymous poster hash: 05076...85d Haha, enig! Anonymous poster hash: 0e645...f3c
Gjest Kira Skrevet 27. juni 2014 #20 Skrevet 27. juni 2014 Tråden er moderert i henhold til denne reglen: * Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. Kira Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #21 Skrevet 27. juni 2014 Tråden er moderert i henhold til denne reglen: * Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. Kira Brukermoderator Seriøst, slettet du det jeg skrev? Det var da ikke annet en hva folk over har skrevet! Djesus..! Anonymous poster hash: 0e645...f3c
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #22 Skrevet 27. juni 2014 Tråden er moderert i henhold til denne reglen: * Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. Kira Brukermoderator Seriøst, slettet du det jeg skrev? Det var da ikke annet en hva folk over har skrevet! Djesus..! Hvis det hjelper, så fikk jeg med meg svaret ditt før det ble slettet, og jeg er enig med deg! Syntes ikke at du gikk over streken! Anonymous poster hash: 0e645...f3c Anonymous poster hash: b7c82...1cb
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #23 Skrevet 27. juni 2014 Søren,,fikk det ikke med meg! Anonymous poster hash: 05076...85d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #24 Skrevet 27. juni 2014 En annen ting: Hvordan i all verden kan hun kalle seg journalist? Det flommer over av skrivefeil, særskrivingsfeil og feil bruk av uttrykk. Etter språket hennes å dømme ville jeg tippe at hun har dysleksi, men da utdanner man seg vel ikke til journalist? Det finnes INGENTING interessant ved denne jenta, mannen eller bloggen hennes, de er helt ordinære og knapt nok det. Hun sa i et innlegg her om dagen at en jente hadde kommet bort til henne og sagt at hun blir inspirert av henne. Jeg tenkte bare inspirert av hva? Hun legger ikke ut noe av interesse, verken mote, sminke, mammablogging eller skråblikk på verden. Hun legger ut korte innlegg på dårlig norsk om innholdsløse dager, hvordan kan det være inspirerende? Forøvrig tror jeg hun har slått av kommentarfunksjonen, det er derfor hun ikke får kommentarer. Anonymous poster hash: 05076...85d Hehe. Har tittet litt innom bloggen hennes i ny og ne men du har altså helt rett hun inspirerer ikke.La merke til her om dagen at hun nærmest tigget om at noen leverandører skulle sende henne en bæresele. Anonymous poster hash: 98c08...c17 Hvordan får du det til å bli tigging når hun kun skriver at hun må få kommet seg avgårde og få kjøpt en bæresele snart? Snakk om å tilegge andre meninger/handlinger uten å ha belegg for det. Anonymous poster hash: b5114...d9f Et helt avsnitt om at hun MÅ få kjøpt et sjal? Klart dette er et håp om at noen skal sende det med budbil. Det eneste som mangler nå er et bæresjal/sele slik at Frøya kan ligge tett og trygt inntil meg mesn vi er på farta. Lettere for meg å begge armene mine frie på tur. Når jeg var i byen i dag merket jeg at vogn blir fort et irritasjonsmomemt for meg. Spesielt hvis det er MYE folk der jeg er. Må se å finne meg et sjal/bæresele asap! Sykehuset anbefalte jo meg å bruke sjal/sele så ofte som mulig, så det skal jeg jammen meg begynne med. Anonymous poster hash: 98c08...c17
Gjest ronja røverdatter Skrevet 27. juni 2014 #25 Skrevet 27. juni 2014 La nå jenta være i fred, og om bloggen hennes er uinteressant, så er det vel bare å la være å lese den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå