Gjest Darwinia:-) Skrevet 25. oktober 2015 #26 Skrevet 25. oktober 2015 5 år. Må lete for å finne det:-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #27 Skrevet 25. oktober 2015 Aner ikke. Kan ikke se det grunnet kjempeheng og manglende akrobatiske egenskaper. Anonymous poster hash: 74a11...84b
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #28 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg tar opp igjen denne tråden og håper at noen henger seg på. Mitt keisersnitt arr er IKKE fint! Selve streken har blitt hvit men streken er skjev og jeg har et "heng" over arret da de bare brettet meg sammen og stiftet. Det så helt jævlig ut i flere mnd etterpå og man kan tydelig se at dette har vært slurv og faenskap fra han idioten som stiftet meg sammen. jeg er så sint og skuffet. Ville ikke se SÅNN ut nedentil som 25 åring. Noen andre tanker om dette? kan det kanskje rettes opp i med nestemann? Det er det samme her, men det kunne ikke bekymret meg mindre. Det arret er der fordi jeg er så heldig at sønnen min og jeg overlevde. Et stygt arr i bikinilinjen betyr ingenting. Anonymous poster hash: d66db...9aa
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #29 Skrevet 25. oktober 2015 Mitt er usynlig, men går fra hofte til hofte og påvirker derfor fasongen min. Det snurper liksom sammen under magen slik at den blir veldig fremhevet. Alt av bukser, truser og bukser ruller ned under fremhever den enda mer. Jeg finner rett og slett ikke komfortable klær. Anonymous poster hash: 01378...ea8
It's all about me Skrevet 25. oktober 2015 #30 Skrevet 25. oktober 2015 En tynn strek under trusekanten. Ungene kaller det "Smilet på magen", og der synes jeg er så kos. Ville aldri ha fjernet mitt hvis mulig.
mamma_bergen Skrevet 25. oktober 2015 #31 Skrevet 25. oktober 2015 Mitt er ikke kjempefint, er ganske bredt da det måtte gå fort. Ser også arrene etter stiftene og hele arret er ruglete og bølgete Men det er liksom greit, babyen holdt på å dø og jeg var veldig syk, så det måtte gå fort.. Har senere hatt to snitt til i arret etter exu-operasjoner. Det plager meg ikke da det var en nødvendighet, heller en strek på magen enn en død baby Det er 9 år siden ks.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #32 Skrevet 25. oktober 2015 3,5 år siden her og arret er tykt og fremdeles rødt. Syns veldig godt. Anonymous poster hash: ed28d...786
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #33 Skrevet 25. oktober 2015 Mitt er ca .5 cm i bredde, har bleknet en del. Kunne vært plassert lenger ned, men whatever. Mitt adelsmerke, og grunnen til at jeg har en flott femåring! Anonymous poster hash: 8a9cf...271
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #34 Skrevet 25. oktober 2015 Har en tynn hvit strek på magen, akkurat nedenfor trusekanten. Hadde ikke brydd meg om den var stygg (så lenge den ikke var vond), da den jo ga meg verdens beste jente. Noen tatoverer barnas navn, jeg tar heller et arr pr barn. 😊 Har forresten ingen følelse i huden fra arret og opp til navlen, det plager meg litt mer enn arrets utseende hadde gjort. Anonymous poster hash: 55f07...97c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå