Gå til innhold

Hvordan ser ditt keisersnittarr ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge siden keisersnittet og hvordan ser det ut? 

Anonymous poster hash: 33f1a...8d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 mnd siden, er kjempefint! Har bleknet i kantene, sånn at det ser mye kortere ut enn det er. Begynner å blekne på midten også nå. Kanskje noen tør å legge ut bilde av arret sitt? ;p

Anonymous poster hash: 890d7...686

Skrevet

En nesten hvit tynn stripe, ikke veldig synlig, men med et lite heng over. 5 år siden snittet.

Anonymous poster hash: e4256...16d
Skrevet

9 år siden.

Det er helt grett, man ser snittet og merkene etter stiftene, men som #2 sier så er det bleknet. 

Er uansett under bikinitruse-kanten så jeg tenker ikke så mye over det.

Kjenner ingenting rundt det, men tenker ikke så mye over det.

Anonymous poster hash: 0bd2e...a9e
Skrevet

Snart to år siden. Ble overrasket her en dag når jeg skulle studere det. Synes nesten ikke:)

Skrevet

Ca tre år gammelt, og synes nesten ikke i det hele tatt ;) (bortsett fra et lite mørkerødt sår ting som har kommet på den hmmmm)

Skrevet

To år siden mitt, det er en tynn rød strek (mente jeg) men måtte ta en kikk nå og den har faktisk blitt hvit. Irriterer meg litt at den ikke er rett (er litt nøye, he he) men de hadde vel ikke med linjal :P  når de skulle skjære i meg. Det er en anelse mer posete over enn under streken, men håper det fremdeles kan rette seg for det er litt irriterende det også, he he. Alt i alt er jeg fornøyd, tror det er et pent arr (uten at jeg har sett så mange) skulle ønske det var litt lavere for det kommer ofte akkuratt i kanten på trusa og noen ganger rett over, men det er jo strengt tatt ikke så mange som er meg i trusa :fnise:

Anonymous poster hash: 72e1d...f10
Skrevet

15 år siden, må se godt etter for å se det. Hvitt arr. :-)

Anonymous poster hash: 09518...c51
Skrevet

11 år siden, det er en tynn hvit strek. Litt humpete i den ene enden. Ligger godt skjult under trusa og det er egentlig sjelden jeg kommer på at jeg faktisk har et arr etter ks der.

Skrevet

7 år siden , og det synes nesten ikke. Må granske nøye for å se det. :)

Anonymous poster hash: 56241...9e8
Skrevet

7 år siden mitt også, og det er nesten helt usynlig.

Anonymous poster hash: 15e59...59e

Skrevet

To år siden. Svært tynn hvit strek, synes kun fordi det er lysere enn huden rundt.

Anonymous poster hash: 55f07...97c

Skrevet

To år siden. Hvit stripe. Men den synes ikke. For jeg er så heldig å ha strekkmerker og en skrukkemage som akkurat dekker arret : )

Anonymous poster hash: d2475...b54
Skrevet

Sorry for digresjonen, men lurer på en ting: ved KS nummer to, skjærer de da samme stedet?

Skrevet

Er 7 år siden nå denne sommeren, da var jeg 20år. Irriterer meg grenseløst faktisk. Arret er fint det, kan ikke klage, men ødelegger en del pga #pølsa" som legger seg over.. jeg må virkelig skamtrene om jeg ønsker at det skal stramme seg opp.. Det er liksom rett i trusekanten så magen blir liggende over selv om jeg er lita å spinkel (160, 50 kg).

Anonymous poster hash: bb72c...e73
Skrevet

4 år siden...ser det nesten ikke. Ikke heng eller noe slikt heller.

Anonymous poster hash: 5f215...079
Skrevet

Mitt er mye større enn det som er vanlig (lengre) går nesten til hoftekammen på hver side. Det gikk fort i svingene og baby var stor.

selve arret er en hvit strek + merker etter stiftene, litt bølgete her og der, men siden det reddet livet til både meg og minsten bryr jeg meg ikke om det.

litt over 1 år siden.

Skrevet

Mitt ks ble tatt for 13 år siden.

Måtte ta det fra navlen og ned pga fare for å opperere etterpå.

Det er stygt og magen deler seg i to på hver side av ks kunne lenge telle 16 sting nedover,nå vet jeg ikke om de kan telles.

Anonymous poster hash: 0ca07...30f
Skrevet

Har tatt 4 keisersnitt og alle er tatt på samme stedet så jeg har bare et arr som forøvrig er godt gjemt under hengemagen min😊

Sorry for digresjonen, men lurer på en ting: ved KS nummer to, skjærer de da samme stedet?

Skrevet

De gjorde det på meg ihvertfall. Men arret var mye finere etter det første. Det ble nesten usynlig etter noen år, mens etter nr to er det mer tydelig og ujevnt.

Anonymous poster hash: 73e3c...db3

Skrevet

Jeg har 2 snitt, ved mitt andre snitt så fikset de på arret fra nr 1 for det så så fælt ut (så ut som det var et gigastrekkmerke midt på..:/

Anonymous poster hash: 3dc07...d29

Skrevet

Hadde mitt andre keisersnitt for 3,5 uke siden. Første snittet som jeg tok for to år siden ble veldig fint og syntes nesten ikke. Denne gang har jeg et "heng" over, spesielt på den ene siden, akkurat som kirurgen har strammet litt ekstra der når de har sydd igjen. Aner ikke om dette vil jevne seg ut eller forsvinne med tiden, har jo ikke gått lange tiden. Spent på å høre om andre har hatt slike heng og bulker i begynnelsen som har jevnet seg ut med tiden.

Anonymous poster hash: 744b2...33a
Skrevet

Har hatt to snitt. Etter første var arret rødt og bredt på venstre side i fire år. Nå, halvannet år etter nummer 2, ser det kjempefint ut. De skar i det gamle arret, så det er fortsatt litt skjevt, men hvitt og tynt. Litt heng over, og ingen følelse i området, men jeg bryr meg ikke :)

Anonymous poster hash: a6048...cea
Skrevet

Hatt 2 akutt ks og et planlagt. Så ikke ut der arrene var, de var skjeve og en sving her og en der pga de måtte skjære det sånn siden barna var kommet så langt ned. Fikk dekket bukplastikk og nå har jeg en tynn fin linje fra hoft til hoft, men 1000 ganger penere enn før.

Anonymous poster hash: 9979e...3d1

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg tar opp igjen denne tråden og håper at noen henger seg på. Mitt keisersnitt arr er IKKE fint! Selve streken har blitt hvit men streken er skjev og jeg har et "heng" over arret da de bare brettet meg sammen og stiftet. Det så helt jævlig ut i flere mnd etterpå og man kan tydelig se at dette har vært slurv og faenskap fra han idioten som stiftet meg sammen. jeg er så sint og skuffet. Ville ikke se SÅNN ut nedentil som 25 åring. :frustrert:  Noen andre tanker om dette?

kan det kanskje rettes opp i med nestemann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...