Gå til innhold

Fortell om din mest irriterende kollega!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann på jobben som skryter fælt av hvor flink og snill og grei han er. Sier aldri noenting positivt om andre, enetale om meg, meg, meg..

Veldig slitsomt å høre på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbet sammen med en fyr en gang som gikk meg på nervene. Han var heldigvis bare der ett år (ei som var i svangerskapsperm), men det føltes myyye lengre ut. Ikke noe vondt i fyren altså, men han er av sorten som prater og prater og prater, helst om akkurat det samme hele tiden. Det hjalp ikke om du var på vei til noe viktig, eller bare nikket/ikke tok del i samtalen, han bare fortsatte og fortsatte...

Jeg er lærer, og å ha ham sittende på pulten ved siden av ett helt år var ekstremt distraherende og irriterende. Det hjelp ikke at jeg sa klart fra at jeg var opptatt heller, eller til og med hadde på hodetelefoner for å høre musikk (liker egentlig ikke musikk når jeg skal jobbe), han bare brøyt inn/prikket meg på skulderen likevel. Jeg holdt på å klikke i vinkel sikkert hundrevis av ganger det året, men siden jeg selv var ganske nyansatt på det tidapunket, så holdt jeg meg i skinnet, og hadde en høflig tone.

Vi hadde noen undervisningstimer felles i uken, og jeg ble lei meg på elevenes vegne hver gang. Jeg så at de hadde problemer med å konsentrere seg når han messet i vei, og mange klagde til meg over denne karen...jeg måtte selvfølgelig opptre lojalt, siden dette var en kollega, og prøvde å fokusere på de gode sidene hans når elevene var leie. Var sjeleglad da han ikke fikk fornyet vikariatet sitt, og visst ikke alene om det på skolen...

Det værste var at fyren fem år senere dukker opp på mannen sin arbeidsplass (ikke skole) i regi av NAV! Det gikk likedan der, og sjefen til mannen min forlenget IKKE praksisperioden hans da den var over.

Anonymous poster hash: 21d4c...1b5

Haha- tipper han endte på min arbeidsplass :D

Anonymous poster hash: 69221...492

Skrevet

Jobber som servitør på en plass hvor kokkene snakker til oss som om vi er under dem på rangstigen! DET syns jeg er galt uansett om det kanskje er slik i utlandet! Get over yourself, vi lever i Norge i 2014 og må fungere som et team for å få ting til å gå rundt. Blir kvalm. Ikke greit å synes man er over andre pga. yrke!

Anonymous poster hash: ad96c...9c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...