Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Før jeg traff min nåværende samboer var jeg gift. Vi ble skilt vel 4 år etter 2 års ekteskap før jeg møtte min nåværende mann, og det var en trist skilsmisse da han ville ha meg tilbake i godt over ett år etter vi ble separert. Han ville flyte nordover, og jeg ville ikke det. Så da dro han og sa han ikke ville mere, ble bare borte i 3 mnd før han kom tilbake å ville likevel. Men da følte jeg det var for sent, og gjennomførte skilsmissen. Vi sluttet aldri å bry oss om hverande, å selv om han bor langt nord i landet og jeg ikke har sett han på 4 år, bryr jeg meg om han og vil han skal ha det bra. Problemet er at min mann er sykelig sjalu på min eksmann. Vi pratet mye om han i begynnelsen, og han vet ganske mye om hvor mye jeg elsket min eks, og hvordan ting gikk som de gikk. Men min eks føler han aldri kan bli bra nok som min første kjærlighet. Jeg ser nå at det var feil av meg å fortelle så mye som jeg gjorde om mitt tidligere ekteskap. Han ba meg til og med sende en melding til min eks og be han slutte sende meg meldinger på bursdagen min, fordi han liker ikke at vi har kontakt i det hele tatt. Hvilket jeg også gjorde, noe min eks ble opprørt over. Jeg elsker samboeren min mer enn jeg elsket min forrige mann, og føler han er mer riktig for meg på alle måter. Men det nytter ikke si det til han, han føler aldri han vil komme på høyde med min første kjærlighet. Han vil at vi skal gifte oss, men jeg er usikker da jeg ikke vil ende opp skilt to ganger. Noe han også er lei seg for, side jeg gjorde jo dette med min eks, men ikke han. Dette har begynt å tære på forholdet, og jeg vet ikke lengre hva jeg skal gjøre. Noen forslag? Anonymous poster hash: f0e98...605
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Om du ikke har noen barn med x-mannen din, kutter du han helt ut! Anonymous poster hash: 0ff79...304
*SommerFrisk* Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Jeg ser heller ingen poeng i å fortsette og ha kontakt med eksmannen din når dere ikke har barn sammen.uansett hvor sporadisk det måtte være.og spesielt når dere gikk fra hverandre kun fordi han ville flytte og du ikke. Han som forlot deg kom tilbake tre mnd er etterpå og har villet ha deg tilbake. Jeg synes at om du elsker din nåværende mann så høyt som du bedyrer, så ville det vært elg uproblematisk for deg og gjøre det klinkende klart for din eksmann at all kontakt fremover er upassende og uinteressant. Du kan jo bare forestille deg selv hvor vondt du ville hatt det dersom hans ekskone som forlot ham, Ville ha ham tilbake og gav fullstendig blaffen i deg. Dette er et "problem" med en ganske enel løsning spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Jeg ser heller ingen poeng i å fortsette og ha kontakt med eksmannen din når dere ikke har barn sammen.uansett hvor sporadisk det måtte være.og spesielt når dere gikk fra hverandre kun fordi han ville flytte og du ikke. Han som forlot deg kom tilbake tre mnd er etterpå og har villet ha deg tilbake. Jeg synes at om du elsker din nåværende mann så høyt som du bedyrer, så ville det vært elg uproblematisk for deg og gjøre det klinkende klart for din eksmann at all kontakt fremover er upassende og uinteressant. Du kan jo bare forestille deg selv hvor vondt du ville hatt det dersom hans ekskone som forlot ham, Ville ha ham tilbake og gav fullstendig blaffen i deg. Dette er et "problem" med en ganske enel løsning spør du meg. Signerer dette. Hadde ikke orket gnålet og meldinger fra mannens ekskone, samtidig som mannen anså ekskona som god nok til å gifte seg med, mens han kviet seg til å gifte seg med meg. Jeg har vært gift før, og elsket eksmannen jeg også, men jeg lot det ikke gå utover min nåværende mann. Det er urettferdig. Jeg forstår heller ikke hvorfor man MÅ ha kontakt med en eks man ikke har barn med, som ikke er i ens omgangskrets eller bor i nærheten. Kutt ut eksen, helt enig med samboeren din. Anonymous poster hash: b1997...b7a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Jeg kan vel forstå samboeren din litt. Hadde en kjæreste som også delte altfor mye om sin eks, og ga meg et (korrekt) inntrykk av at det fortsatt var mye følelser. Det ødela vårt forhold, og jeg angrer på at jeg ikke var tøff nok til å si fra tidligere om hvordan jeg opplevde det. Var redd for å bli oppfattet som sjalu, men istedet slo det helt feil ut. Anonymous poster hash: fab26...32e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Jo forsåvidt, men jeg vil jo at min mann skal stole på meg. Jeg ville aldri tatt min eksmann tilbake igjen, jeg gjorde det ikke den gang, og ville ihvertfall ikke gjort det nå. Han er forøvrig gift på nytt også. Jeg synes det blir for dumt å be han slutte sende meg bursdags meldinger fordi min mann ikke liker det, han gjør jo ikke noe galt annet enn å huske bursdagen min. Det gir meg ingenting om han sender meg melding eller ikke, det er meg egentlig likegyldig. Jeg bare mener det er for galt å bare avblåse han uten grunn? HI Anonymous poster hash: f0e98...605
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Jo forsåvidt, men jeg vil jo at min mann skal stole på meg. Jeg ville aldri tatt min eksmann tilbake igjen, jeg gjorde det ikke den gang, og ville ihvertfall ikke gjort det nå. Han er forøvrig gift på nytt også. Jeg synes det blir for dumt å be han slutte sende meg bursdags meldinger fordi min mann ikke liker det, han gjør jo ikke noe galt annet enn å huske bursdagen min. Det gir meg ingenting om han sender meg melding eller ikke, det er meg egentlig likegyldig. Jeg bare mener det er for galt å bare avblåse han uten grunn? HI Anonymous poster hash: f0e98...605 Hvorfor er det galt å kutte ham ut? Grunnen bør jo være at dere ikke lenger er sammen og har partner på hver deres kant. Dere er ikke nære venner og har ingen andre knutepunkter, så hvorfor ha kontakt når samboeren din ikke liker det? Ofrer du virkelig ingenting i forholdet ditt for den du elsker, eller betyr eksmannen fortsatt mye for deg siden du ikke klarer å kutte ham ut? Reagerte også på at eksen din var opprørt over at han ikke fikk sende deg meldinger, ser ikke ut at han er helt ferdig med deg, selv om han er gift på nytt. Anonymous poster hash: b1997...b7a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Min eks ringte meg også en uke før bryllupet sitt, han var noe vag på hva han ville. Min mann mener det var fordi han ville se om det fortsatt var en mulighet for å få meg tilbake, men jeg tror ikke det. Jeg tror kanskje bare han fikk kalde føtter, men jeg vet ikke. Jeg vet i meg selv at min mann ikke har noe å bekymre seg for, men han sier han vet for mye til å kunne klare at jeg har noe som helst kontakt med min eks. Han tror at han fortsatt har følelser for meg, men jeg synes det virker helt på jordet. Nå sendte jeg jo en melding til han å ba han slutte å ta kontakt med meg, noe min eks syntes var barnslig og utidig. Jeg er egentlig litt enig med min eks, men jeg tenker kanskje helt feil? Jeg har aldri gitt min mann noen grunn til å være sjalu eller bekymret, så jeg forstår ikke hvorfor han er så opprørt over dette. Anonymous poster hash: f0e98...605
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 Min eks ringte meg også en uke før bryllupet sitt, han var noe vag på hva han ville. Min mann mener det var fordi han ville se om det fortsatt var en mulighet for å få meg tilbake, men jeg tror ikke det. Jeg tror kanskje bare han fikk kalde føtter, men jeg vet ikke. Jeg vet i meg selv at min mann ikke har noe å bekymre seg for, men han sier han vet for mye til å kunne klare at jeg har noe som helst kontakt med min eks. Han tror at han fortsatt har følelser for meg, men jeg synes det virker helt på jordet. Nå sendte jeg jo en melding til han å ba han slutte å ta kontakt med meg, noe min eks syntes var barnslig og utidig. Jeg er egentlig litt enig med min eks, men jeg tenker kanskje helt feil? Jeg har aldri gitt min mann noen grunn til å være sjalu eller bekymret, så jeg forstår ikke hvorfor han er så opprørt over dette. Anonymous poster hash: f0e98...605 Han er vel opprørt over at du fortalte mye om (siterer deg) "Hvor mye du elsket din eksmann" og andre ting om ham, samtidig som han ikke ønsker å kutte kontakt når du ber om det? Jeg hadde i hvert fall følt meg truet.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #10 Skrevet 26. juni 2014 Ja, elsket. Det er han jeg elsker nå, og jeg mener at fortid er tross alt akkurat det. Fortid. Jeg skulle ønske jeg kunne få han også til å tenke slik. HI Anonymous poster hash: f0e98...605
*Lissi* Skrevet 26. juni 2014 #11 Skrevet 26. juni 2014 Er det bare din eks. han er sjalu på? Skjønner han jo forsåvidt, men en gratulasjons melding synes jeg faktisk han bør tåle. Du trenger vel ikke si at du får det heller? Er din mann så usikker på forholdet og deg, sier det vel litt om han tenker jeg. Snakk ut om det, og vær klar på du tenker og føler. Også når det gjelder ekteskap.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #12 Skrevet 26. juni 2014 For det meste min eks ja, men han er også den eneste fra fortiden jeg har kontakt med. Min samboer er ikke komfortabel med snakking eller kontakt med noen av mine fortids spøkelser for å si det sånn, han vil at det skal fokuseres på meg og han. Sjalusi per dags dato er ingen problem. Jeg kan fint dra ut, prate med jentevenner osv uten å få bråk av den grunn, så jeg vet at han stoler på meg. HI Anonymous poster hash: f0e98...605
Himmel og hav Skrevet 26. juni 2014 #13 Skrevet 26. juni 2014 Jeg blir umiddelbart skeptisk når noen vil kontrollere og bestemme hvem en annen skal få ha kontakt med og ikke. Det er aldri et godt tegn. Om han ikke føler seg trygg i forholdet deres, så hjelper det neppe at du ikke får den ene sms'en i året, men det er godt mulig at han tror det.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #14 Skrevet 26. juni 2014 Jeg blir umiddelbart skeptisk når noen vil kontrollere og bestemme hvem en annen skal få ha kontakt med og ikke. Det er aldri et godt tegn. Om han ikke føler seg trygg i forholdet deres, så hjelper det neppe at du ikke får den ene sms'en i året, men det er godt mulig at han tror det. Hva tenker du da når du sier du blir skeptisk? Jeg mener også at den ene sms'en i året ikke er noe å lage oppstyr over, men så var det en periode min eks sendte litt flere meldinger sånn typ kan jeg legge deg til facebook, hvordan går det osv. Dette like samboer dårlig, derav ville han jeg skulle kutte all kontakt. Jeg tror egentlig bare han er veldig usikker på seg selv? Anonymous poster hash: f0e98...605
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #15 Skrevet 26. juni 2014 Før jeg traff min nåværende samboer var jeg gift. Vi ble skilt vel 4 år etter 2 års ekteskap før jeg møtte min nåværende mann, og det var en trist skilsmisse da han ville ha meg tilbake i godt over ett år etter vi ble separert. Han ville flyte nordover, og jeg ville ikke det. Så da dro han og sa han ikke ville mere, ble bare borte i 3 mnd før han kom tilbake å ville likevel. Men da følte jeg det var for sent, og gjennomførte skilsmissen. Vi sluttet aldri å bry oss om hverande, å selv om han bor langt nord i landet og jeg ikke har sett han på 4 år, bryr jeg meg om han og vil han skal ha det bra. Problemet er at min mann er sykelig sjalu på min eksmann. Vi pratet mye om han i begynnelsen, og han vet ganske mye om hvor mye jeg elsket min eks, og hvordan ting gikk som de gikk. Men min eks føler han aldri kan bli bra nok som min første kjærlighet. Jeg ser nå at det var feil av meg å fortelle så mye som jeg gjorde om mitt tidligere ekteskap. Han ba meg til og med sende en melding til min eks og be han slutte sende meg meldinger på bursdagen min, fordi han liker ikke at vi har kontakt i det hele tatt. Hvilket jeg også gjorde, noe min eks ble opprørt over. Jeg elsker samboeren min mer enn jeg elsket min forrige mann, og føler han er mer riktig for meg på alle måter. Men det nytter ikke si det til han, han føler aldri han vil komme på høyde med min første kjærlighet. Han vil at vi skal gifte oss, men jeg er usikker da jeg ikke vil ende opp skilt to ganger. Noe han også er lei seg for, side jeg gjorde jo dette med min eks, men ikke han. Dette har begynt å tære på forholdet, og jeg vet ikke lengre hva jeg skal gjøre. Noen forslag? Anonymous poster hash: f0e98...605 Du bør bryte forholdet til din eks. Skjønner at det er sårt for mannen din at du mottar bursdagsmeldinger osv. Om du mottar dem bør du ikke la mannen få vite det, da det bare gjør vondt. Du har snakket for mye om eksempel lå slutte med det, og forklare din nye mann at du har valgt å legge den forrige helt bak deg så dere kan bygge opp tilliten. Når det er sagt skrev du at han er sykelig sjalu. Hvis det er sant ville jeg avsluttet forholdet, sykelig sjalu menn skal man holde seg unna. Hvis du mener at han synes det er ubehagelig at du har snakket masse om eksen og at du får meldinger fra han ( med tanke på den kronglete break-up-en dere hadde) er ikke det å være sykelig sjalu Anonymous poster hash: 9aa77...c9e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #16 Skrevet 26. juni 2014 Jeg er nok uenig med flertallet her. Jeg mener at så lenge det bare er snakk om er vennskap og det ikke lenger finnes rester av romantiske følelser så kan det da umulig være et problem at dere har kontakt. Dette må din nåværende mann kunne tåle. Å ikke kunne tåle at du får en bursdagsmelding fra er menneske som har vært viktig i livet ditt er smålig og kjipt. Å bli sjalu av så små ting synes jeg vitner om at din nåværende mann har ting i seg selv han bør jobbe med. Anonymous poster hash: aa652...5ee
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #17 Skrevet 26. juni 2014 Jo forsåvidt, men jeg vil jo at min mann skal stole på meg. Jeg ville aldri tatt min eksmann tilbake igjen, jeg gjorde det ikke den gang, og ville ihvertfall ikke gjort det nå. Han er forøvrig gift på nytt også. Jeg synes det blir for dumt å be han slutte sende meg bursdags meldinger fordi min mann ikke liker det, han gjør jo ikke noe galt annet enn å huske bursdagen min. Det gir meg ingenting om han sender meg melding eller ikke, det er meg egentlig likegyldig. Jeg bare mener det er for galt å bare avblåse han uten grunn? HI Anonymous poster hash: f0e98...605 Nettopp på grunn av historien deres og hvor vanskelig dette er kan du godt be han slutte sende deg bursdagsmeldinger. Det er salt i såret for din nye mann. Og får du dem kan du slette dem og holde kjeft om dem til mannen din Anonymous poster hash: 9aa77...c9e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #18 Skrevet 26. juni 2014 Du kan jo finne ut hva som er viktigst for deg, å få bursdagsmeldinger fra eksen eller forholdet til din nye mann. For her må du nok velge. Du må satse eller ikke satse Anonymous poster hash: 9aa77...c9e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #19 Skrevet 26. juni 2014 Jeg er nok uenig med flertallet her. Jeg mener at så lenge det bare er snakk om er vennskap og det ikke lenger finnes rester av romantiske følelser så kan det da umulig være et problem at dere har kontakt. Dette må din nåværende mann kunne tåle. Å ikke kunne tåle at du får en bursdagsmelding fra er menneske som har vært viktig i livet ditt er smålig og kjipt. Å bli sjalu av så små ting synes jeg vitner om at din nåværende mann har ting i seg selv han bør jobbe med. Anonymous poster hash: aa652...5ee Nå vet vi ikke hvor mye HI har gnålt om hennes følelser til eksen, rosemalt sitt tidligere forhold og fortalt at de ikke var ferdige med hverandre da de gikk hver til sitt. Anonymous poster hash: b1997...b7a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #20 Skrevet 26. juni 2014 Før jeg traff min nåværende samboer var jeg gift. Vi ble skilt vel 4 år etter 2 års ekteskap før jeg møtte min nåværende mann, og det var en trist skilsmisse da han ville ha meg tilbake i godt over ett år etter vi ble separert. Han ville flyte nordover, og jeg ville ikke det. Så da dro han og sa han ikke ville mere, ble bare borte i 3 mnd før han kom tilbake å ville likevel. Men da følte jeg det var for sent, og gjennomførte skilsmissen. Vi sluttet aldri å bry oss om hverande, å selv om han bor langt nord i landet og jeg ikke har sett han på 4 år, bryr jeg meg om han og vil han skal ha det bra. Problemet er at min mann er sykelig sjalu på min eksmann. Vi pratet mye om han i begynnelsen, og han vet ganske mye om hvor mye jeg elsket min eks, og hvordan ting gikk som de gikk. Men min eks føler han aldri kan bli bra nok som min første kjærlighet. Jeg ser nå at det var feil av meg å fortelle så mye som jeg gjorde om mitt tidligere ekteskap. Han ba meg til og med sende en melding til min eks og be han slutte sende meg meldinger på bursdagen min, fordi han liker ikke at vi har kontakt i det hele tatt. Hvilket jeg også gjorde, noe min eks ble opprørt over. Jeg elsker samboeren min mer enn jeg elsket min forrige mann, og føler han er mer riktig for meg på alle måter. Men det nytter ikke si det til han, han føler aldri han vil komme på høyde med min første kjærlighet. Han vil at vi skal gifte oss, men jeg er usikker da jeg ikke vil ende opp skilt to ganger. Noe han også er lei seg for, side jeg gjorde jo dette med min eks, men ikke han. Dette har begynt å tære på forholdet, og jeg vet ikke lengre hva jeg skal gjøre. Noen forslag? Anonymous poster hash: f0e98...605 Du bør bryte forholdet til din eks. Skjønner at det er sårt for mannen din at du mottar bursdagsmeldinger osv. Om du mottar dem bør du ikke la mannen få vite det, da det bare gjør vondt. Du har snakket for mye om eksempel lå slutte med det, og forklare din nye mann at du har valgt å legge den forrige helt bak deg så dere kan bygge opp tilliten. Når det er sagt skrev du at han er sykelig sjalu. Hvis det er sant ville jeg avsluttet forholdet, sykelig sjalu menn skal man holde seg unna. Hvis du mener at han synes det er ubehagelig at du har snakket masse om eksen og at du får meldinger fra han ( med tanke på den kronglete break-up-en dere hadde) er ikke det å være sykelig sjalu Anonymous poster hash: 9aa77...c9e Jeg omformulerte meg nok litt dårlig der, han er ikke sykelig sjalu, men jeg synes det er ille at han har et problem med min fortid, som jeg ikke kan gjøre noe med. Jeg føler det er litt over the top å skulle be min eks la være sende meg en melding på bursdagen. Men jeg gjorde nå det likevel, for min samboers skyld. Selv om jeg syntes det var unødvendig. Min eks vet nok at det ikke var jeg som ville dette, han kjenner meg. Jeg tror kanskje han har ting han må jobbe med. Da jeg møtte han, hadde han bestemt seg for å være alene resten av livet da han har et par forhold bak seg hvor han blitt sviktet gjennom utroskap. Anonymous poster hash: f0e98...605
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #21 Skrevet 26. juni 2014 Jeg er nok uenig med flertallet her. Jeg mener at så lenge det bare er snakk om er vennskap og det ikke lenger finnes rester av romantiske følelser så kan det da umulig være et problem at dere har kontakt. Dette må din nåværende mann kunne tåle. Å ikke kunne tåle at du får en bursdagsmelding fra er menneske som har vært viktig i livet ditt er smålig og kjipt. Å bli sjalu av så små ting synes jeg vitner om at din nåværende mann har ting i seg selv han bør jobbe med. Anonymous poster hash: aa652...5ee Nå vet vi ikke hvor mye HI har gnålt om hennes følelser til eksen, rosemalt sitt tidligere forhold og fortalt at de ikke var ferdige med hverandre da de gikk hver til sitt. Anonymous poster hash: b1997...b7a Vi startet vårt forhold som venner. Så vi pratet om alt mulig, derav også tidligere forhold. Jeg må ærlig innrømme at jeg har fortalt han historier jeg skulle ønske jeg ikke gjorde. Om bryllupet vårt, fine ting jeg gjorde for han, hvor godt han forsto meg og at han var den eneste personen som noen gang har forstått meg og mine behov. Helt til jeg møtte min nåværende mann. Jeg trodde hva jeg hadde med min eks var ekte kjærlighet, men med min nåværende samboer ser jeg at jeg har det mye bedre nå. Dette vet han, men fortsatt er han usikker. Jeg skulle ønske jeg kunne ta tilbake alt jeg sa, men vi var venner på dette stadiet. HI Anonymous poster hash: f0e98...605
Himmel og hav Skrevet 26. juni 2014 #22 Skrevet 26. juni 2014 Jeg blir umiddelbart skeptisk når noen vil kontrollere og bestemme hvem en annen skal få ha kontakt med og ikke. Det er aldri et godt tegn. Om han ikke føler seg trygg i forholdet deres, så hjelper det neppe at du ikke får den ene sms'en i året, men det er godt mulig at han tror det. Hva tenker du da når du sier du blir skeptisk? Jeg mener også at den ene sms'en i året ikke er noe å lage oppstyr over, men så var det en periode min eks sendte litt flere meldinger sånn typ kan jeg legge deg til facebook, hvordan går det osv. Dette like samboer dårlig, derav ville han jeg skulle kutte all kontakt. Jeg tror egentlig bare han er veldig usikker på seg selv? Anonymous poster hash: f0e98...605 Det jeg tenker er at din nye mann ikke føler seg trygg og sikker i forholdet deres. Han ønsker derfor at du skal kutte kontakten med en som har vært viktig for deg før. Det er mulig at det er det som skal til for at han dermed føler seg elsket og som din utvalgte, men det er også en god sjanse for at det bare hjelper en liten stund, og at han deretter oppdager andre trusler som han mener du bør holde deg unna eller kutte kontakten med, fordi det at du kuttet ut én hjalp en liten stund. Du skriver også at han vil at du skal fokusere på deg og han. Det er jo en ganske naturlig del av et forhold, ihvertfall når det er helt nytt, men om det er sånn at det er han som skal definere når du fokuserer "nok" eller "riktig", og det kommer et element av kontroll inn, som at han sier hvem du må kutte kontakten med, så skurrer det. Jeg, og jeg håper at jeg har feil, tenker at dette er starten på en spiral som handler om kontroll og sjalusi, og hvor du sakte men sikkert må gi slipp på ting for å holde han trygg i forholdet. Hvis han elsker deg som du er, og stoler på deg, som du sier at han gjør, hvorfor må du da kuttet ut eksen din, når du ikke har lyst til det?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #23 Skrevet 26. juni 2014 Fordi han ser på henne som en trussel. Han mener han fortsatt har følelser for meg med tanke på ting som han har sagt og gjort, og ettersom han vet hvordan vårt forhold var, føler han seg usikker og redd. Det skal nevnes at han ble forlatt av sine forlovede etter 6 år fordi hun fant seg en ny. Så jeg tror mer dette går på hans usikkerhet. Jeg har ikke sett min eks på 5 år faktisk når jeg tenker meg om, siden 2009 og ikke hatt kontakt annet enn et par meldinger i året. Jeg tror ikke min samboer er ute etter å kontrollere meg, men han er livredd for at jeg skal gå tilbake til min eks. Annet enn dette har vi et fantastisk forhold, og jeg kan ikke tenke meg et liv uten han på nåværende tidspunkt. HI Anonymous poster hash: f0e98...605
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #24 Skrevet 26. juni 2014 Jeg hadde ikke latt meg diktere av en ny mann. Det er da bare hyggelig å få bursdagshilsen av en du har elsket og delt flere år av livet ditt med. Syns det er din nye mann som har et problem her, ikke du eller eksen din. Virker som han er sjalu og kontrollerende. Hva blir det neste tenker jeg. Anonymous poster hash: c6d4d...7aa
Englenemine Skrevet 26. juni 2014 #25 Skrevet 26. juni 2014 Om du ikke må forholde deg til han pga felles barn dropper du seff kontakten. Vil du ha din nye mann? Eller vil du ha " rett" ang å være venn/ ha kontakt med hvem du vil? Hva er viktigst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå