Gå til innhold

Hva er dine tvangstanker/handlinger?

Anbefalte innlegg

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Jeg må spise ostepop med fingrene, smaker ikke godt på gaffel... :P

Gaffel? Er det et alternativ?

Lut da, følger du ikke med? :) det er det halve befolkningen gjør ..

Jeg personlig takler ikke smak eller lukt på de, men hver sin lyst!

Ser rart ut med gaffel

Har du FAKTISK sett noen med gaffel til poppen?

Moren min gikk i protest da mannen og jeg spiste popkorn med gaffel :laugh:

Popkorn altså? Ikke ostepop? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser rart ut med gaffel

Hahahha raringer!

Hadde gått i protest om jeg så du spiste popcorn med gaffel selv.... Popcorn skal bare tas med fingrene... Mmmmm... Ikke ødelegge popcorn med gaffel vel ;) søren... Må kjøpe popcorn imorgen !

Fy søren, dere er lumpne! Burde vel kanskje ikke nevne at jeg også spiser potetgull med gaffel da...? :laugh:

Skrevet

Ser rart ut med gaffel

Popkorn altså? Ikke ostepop? :o

Alt går med gaffel, min kjære Watson :)

Skrevet

Ser rart ut med gaffel

Hahahha raringer!
Hadde gått i protest om jeg så du spiste popcorn med gaffel selv.... Popcorn skal bare tas med fingrene... Mmmmm... Ikke ødelegge popcorn med gaffel vel ;) søren... Må kjøpe popcorn imorgen !

Fy søren, dere er lumpne! Burde vel kanskje ikke nevne at jeg også spiser potetgull med gaffel da...? :laugh:

Åssen i huleste får du til det uten at de knekker ? Skruer kan jeg forstå, men det stopper der ....

Bruk hendene kvinne!!:)

Skrevet

Jeg er befriende normal. Eller dritkjedelig, velg selv. 

Har samme greia med dorullen og snur den gjerne hvis jeg er borte og den henger med papiret inn mot veggen. Og så må jeg spise yoghurt med plastskje, det smaker ekkelt hvis skjea er av metall. Fniser av potetgull med gaffel, omtrent som å spise suppe med kniv. 

Skrevet

Jeg ville nok også fått en akutt avtale jeg hadde glemt om noen begynte å spise ostepop og popcorn med gaffel!

Grøsser ved tanken på lyden av gaffelen i ostepopen eller popcornet! Og hvis det da skraper i tallerkenen i tillegg.... væh!

Anonymous poster hash: 975ed...ece
Skrevet

Ser rart ut med gaffel

Hahahha raringer!

Åssen i huleste får du til det uten at de knekker ? Skruer kan jeg forstå, men det stopper der ....

Bruk hendene kvinne!! :)

Man stikker liksom potetgullet mellom taggene på potetgullet :) 

Skruer høres derimot ut som en utfordring! Men det sier jeg aldri nei takk til. 

En utfordring altså. Men ikke potetgull og skruer heller.

Skrevet

Ser rart ut med gaffel

Jeg kjenner til en kar som spiser ostepop med kniv og gaffel. No joke.

Skrevet

Dorullen må henge rett vei, snur den både på jobb og på besøk om den henger feil

Jeg må ha otrivin, spenol og lipsyl på nattbordet. Får jeg ikke de 3 ting rett før jeg skal sove våkner jeg på natta og føler jeg blir kvalt

Maten smaker kun godt på den ene plassen ved borde. 

Sitter noen i sofa hjørnet mitt blir jeg helt stressa og får ikke satt meg ned noe sted selv om det er mange ledig plasser

Anonymous poster hash: 4d2af...1e6
Skrevet
Jeg kjenner til en kar som spiser ostepop med kniv og gaffel. No joke.

Det hadde vært fullstendig turn-off for meg! :fnise:

Skrevet

Jeg ville nok også fått en akutt avtale jeg hadde glemt om noen begynte å spise ostepop og popcorn med gaffel!

Grøsser ved tanken på lyden av gaffelen i ostepopen eller popcornet! Og hvis det da skraper i tallerkenen i tillegg.... væh!

Da hadde du vel rømt landet om jeg sa at jeg liker lyden av bestikk mot tenner ;)

Skrevet

Altså, hvor skal jeg begynne, og hvor skal jeg slutte? :P

Har samme greiene med Lovehearts. Må leses på! Også med f.eks Nonstop. Må spises to-og-to, og selvfølgelig lik farge i hvert par. Restene kastes, ellers spares. Første tyggisen i Extra-pakken gir jeg enten vekk eller kaster den. Klarer ikke å spise den. Deler maten min opp i partallbiter, hvis ikke jeg tar to, fire, seks osv av det jeg skal spise. 

Har et fast parkeringssystem. Om ikke "mine" parkeringsplasser er ledige på de butikkene jeg oftest er på, kjører jeg videre eller komme tilbake senere. Har noen regler inni hodet mitt å forholde meg til. Om jeg er ved nye butikker eller parkeringsplasser må jeg få et overblikk og se om det er noen ledige plasser som passer inn i systemet mitt. 

Har et eget system på tall, til ulike settinger. Det blir for innviklet og for mye å skrive her, men uansett hvor avansert det er, så går det helt automatisk hos meg. Har sprengt noen høyttalere, kjøper ofte for lite eller for mye varer. Vil helst ha par eller i det minste partall, men ingen regler uten hverken unntak eller tillegg. 

Må sitte på venstre side på bussen eller om jeg må sitte i baksetet på biler. Ofte i sofaer også. Når jeg tenker meg om, har jeg fast plass de fleste steder. Har jeg vært der før, er saken enkel, hvis ikke må jeg ta en sjapp analyse om hvilke plasser som er "godtatt". Byttet fastlege for litt siden, og venteværelset der var perfekt :P 

Tror jeg gir meg. Har en drøss av tvanghandlinger. Heldigvis plager det meg ikke noe særlig i hverdagen, sett bort fra småting som blir litt mer utfordrende. Tror ikke at noe fælt kommer til å skje om jeg gjør feil, men jeg har en sperre på hva jeg kan og hva jeg ikke kan gjøre. 

Anonymous poster hash: 69221...197

Sheldon Cooper kopi :)

Anonymous poster hash: 54d65...841

Skrevet (endret)

Med unntak av at toalettrullen helst bør henge med papiret ut, så er jeg nok ganske laidback, og har så vidt jeg vet hittil ikke oppdaget at jeg har noen tvangshandlinger eller andre hangups.

Men jeg vet at vi som ikke har noen slike heller er en sjelden art ;).

De fleste jeg kjenner har en eller flere litt snodige hangups.

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Da hadde du vel rømt landet om jeg sa at jeg liker lyden av bestikk mot tenner ;)

NANANANANANANANANANA............. S H U T  U P!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :balltre:

Pokker, nå kommer jeg til å grøsse hver gang jeg ser profilbildet ditt  :haar:

Skrevet

haters-gonna-hate.jpg

;)

Skrevet

ikke noe spes

Anonymous poster hash: 2c9a1...246
Skrevet

Har problemer med å svelge tabletter. I grunn merkelig for jeg klarer fint å svelge en drops. Det ligger nok i hode, men jeg klarer det bare ikke med tabletter.

Anonymous poster hash: 037e7...bc4
Skrevet

haters-gonna-hate.jpg

;)

Elsker den katta!!

Anonymous poster hash: 7e30d...b0d

Skrevet

Jeg har flere ting, alle relativt uskyldige. Kommer ikke på alle i farta.

Men jeg takler ikke åpne skapdører, det ser sinnsykt rotete ut. Og jeg må rydde hver kveld, takler ikke å st opp til rot. Enda jeg er rotete av meg sånn generelt.

HATER skittent bad og kjøkken, _må_ vaske det hver gang jeg skal ha besøk.

Dorullen MÅ være riktig vei, som selvsagt er med papiret vendt ut fra veggen. Er jeg steder der det henger feil, snur jeg det, selv om det er hos andre som da sikkert foretrekker det på sin måte. :P

Jeg er også hysterisk når det gjelder brann, og kan aldri ha på vaskemaskin, tørketrommel eller oppvaskmaskin når vi er borte eller sover. Trekker ut alt av ladere, vannkokere etc når vi går ut eller legger oss, og skrur av TV, dekoder og alt slikt dersom det tordner. Hvis jeg er på besøk hos andre og overnatter, sover på hotell, er på båt, fly eller hvasomhelst, sjekker jeg alltid om det er røykvarslere, brannstiger, nødutganger, brannslukkere osv, og hvor dette er og hvordan jeg evt kan komme meg ut. 

Hele avsnittet om brann er AKKURAT som meg. Jeg er NØYAKTIG lik når det gjelder brannsikkerhet.

Skrevet

Jeg må teipe over webkameraet på pc'en, innbiller meg at det filmer hvis ikke :wub:

Sjekker at kaffetrakter er slått av, laderen til pc er dratt ut av kontakten osv mange ganger før jeg går ut døra. Alikevel må jeg av og til snu og kjøre hjem igjen bare for og sjekke at kaffetrakteren var slått av, selv om jeg egentlig vet at den er det.

Tar mange ganger i døra for og sjekke at den er låst

Anonymous poster hash: 54d65...841

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...