Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Hos meg er det småting. - Spiser jeg non-stop må jeg spise i system. Si jeg har 3 gule, 2 svarte og 4 røde. Da spiser jeg nedover slik at jeg har en like stor mengde av alt. kan ikke spise alle av en farge på en gang, må være system. - Kan heller ikke spise Love Hearts uten å lese hva som står på, ikke noe snop for kino for å si det sånn:p - Om jeg skal i bilen å jeg ikke er den som har nøklene tar jeg alltid i bildøra selv om den som har nøklene ikke har låst opp enda, bare vane det der. Skjer automatisk. Jeg har sikkert mye andre greier også, men kommer ikke på i farta. Anonymous poster hash: 2d85e...04a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Jeg MÅ vaske kroppen fra øverst til nederst i dujen. Likeså når jeg tørker meg, må gjøre det i en spesiell rekkefølge. Anonymous poster hash: 7fc50...304
PrinsesseHengepupp Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Må rette på bilder som henger skjevt, det gjelder bilder på veggene hos fremmedfolk og feks på sykehuset Også har jeg et stort hatforhold til åpne skapdører.
CaptainHindsight Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Åh, det er mye... - Ekstrem sykdomsfobi. - Må dobbeltsjekke dører, stekeovn, etc. - Håndvask. Først nøye for å bli ren deretter nøye for å bli kvitt all såpen - Må vaske av toppen av hermetikk før jeg bruker den. - Klarer ikke ta på offentlige ting uten å grøsse litt. Full nekt på offentlige toaletter. - Tråkker jeg på noe vått, kaldt etc med en fot så må jeg gjøre det samme med den andre foten - Mister jeg noe på gulvet så liker jeg å hive ned enda en ting så det blir partall, før jeg hiver det. - Generell forkjærlighet for partall. - Kan ikke gå på kumlokk. - Hater åpne skapdører. Spesielt bestikkskuff. Og så videre, og så videre... Endret 25. juni 2014 av CaptainHindsight
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Prøve å huske ting her... - partall. Alt må være partall.rører noen AC i bilen min får jeg fnatt!! - bakterier. Hører jeg om omgangssyke, forkjølelse, noen som hoster bak meg i køer osv.fnatt!! Antibac, c vitaminer osv i gang. - har jeg en Stein i skoen tråkker jeg på den en stund... Godt/vondt(?). Men da må andre skoen også ha en Stein ellers blir det feil. Gjelder også om jeg slår meg på ene, eller blir våt osv så må jeg bli det litt åå den andre også. - har 4-5 tanker i hodet samtidig. 2-3 av de kan synge FORSKJELLIGE sanger, mens de to andre prater om hva j ska idag, imorgen, igår. Hva j sa til den og den personen... Om og om igjen... Hører j en sang, er den låst fast. - j strammer mange muskler i kroppen (legger,pupper,rumpe osv...ja mange små) i er jevnt mønster, feks til musikk. Må ende på høyre side. Venstre er fæl!! -hater å kutte rått kjøtt. Gjør jeg det så må jeg vaske henda tvert!!! Mye!!to ganger.. - får jeg støv, mat osv på henda må det vaskes med en gang!!! - jeg tar IKKE på rekkverk eller rulletrapper osv. fyyyy så nasty - hater rot, blir stressa, men rydde?? Nei det tar mange mange timer før jeg går igang. Jeg benekter det, selv om stresset tar meg. Skulle ønske keg ryddet masse... Ofte, helst veldig ofte!! Og ikke bare ser på det i evig frustrasjon Ok ok jeg ser jeg er gal... Veldig gal.. Det med hodet og tanker osv tror jeg kan komme av ADHD... Men alt i alt.. Gal. Sikkert flere ting jeg ikke kommer på også Anonymous poster hash: eb11c...a02
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Prøve å huske ting her... - partall. Alt må være partall.rører noen AC i bilen min får jeg fnatt!! - bakterier. Hører jeg om omgangssyke, forkjølelse, noen som hoster bak meg i køer osv.fnatt!! Antibac, c vitaminer osv i gang. - har jeg en Stein i skoen tråkker jeg på den en stund... Godt/vondt(?). Men da må andre skoen også ha en Stein ellers blir det feil. Gjelder også om jeg slår meg på ene, eller blir våt osv så må jeg bli det litt åå den andre også. - har 4-5 tanker i hodet samtidig. 2-3 av de kan synge FORSKJELLIGE sanger, mens de to andre prater om hva j ska idag, imorgen, igår. Hva j sa til den og den personen... Om og om igjen... Hører j en sang, er den låst fast. - j strammer mange muskler i kroppen (legger,pupper,rumpe osv...ja mange små) i er jevnt mønster, feks til musikk. Må ende på høyre side. Venstre er fæl!! -hater å kutte rått kjøtt. Gjør jeg det så må jeg vaske henda tvert!!! Mye!!to ganger.. - får jeg støv, mat osv på henda må det vaskes med en gang!!! - jeg tar IKKE på rekkverk eller rulletrapper osv. fyyyy så nasty - hater rot, blir stressa, men rydde?? Nei det tar mange mange timer før jeg går igang. Jeg benekter det, selv om stresset tar meg. Skulle ønske keg ryddet masse... Ofte, helst veldig ofte!! Og ikke bare ser på det i evig frustrasjon Ok ok jeg ser jeg er gal... Veldig gal.. Det med hodet og tanker osv tror jeg kan komme av ADHD... Men alt i alt.. Gal. Sikkert flere ting jeg ikke kommer på også Anonymous poster hash: eb11c...a02 Glemte at jeg er livredd offentlige toaletter. Helst ikke andre steder enn meg selv og mamma. Og kan kun bæsje om jeg er alene hjemme ( med unntak av barna).... Kjipt siden jeg har mage"sykdom" Anonymous poster hash: eb11c...a02
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Sjekker at alle ytterdørene i huset er låst utallige ganger hver kveld inkl før jeg legger meg. Går jeg ned etterpå for å slippe en katt ut eks må de på gangen sjekkes igjen. Tørketrommelen må stoppes før antikrøll programmet starter. Jeg må ha nok ved inne til å ikke gå ut når det er mørkt ute når det er kaldt nok til å fyre. Jeg låser bilen mange ganger. Altså trykker flere ganger på låseknappen. Jeg må ha fjernkontrollen når vi ser på tv. Jeg må alltid ha nok pepsi max i hus.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 Retter på skjeve ting. På jobb har jeg mitt eget system. Mine kjøre kolleger flytter litt rundt noen ganger. Jeg flytter tingene tilbake og sånn går dagene. Intern humor på jobb Smilet på gulvet må fjernes på sekundet. Vaskemani på jobb. Må enten ha tre lysholdere (feks) eller fem. Aldri en, to eller fire. Er det rotete i et rom så må jeg ta med meg rotet ut. Automatisk små rydding. Mannen blir til tider frustrert og han har sin rett Anonymous poster hash: 1e323...f62
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 - jeg hater å ha hår i ansiktet!!! Takler ikke løst hår... - hvis det har vært insekter og edderkopper på tallerkenen, kopp eller bestikk, må jeg skylde og vaske før jeg bruker det - når jeg mater babyen, må porsjonen på skjeen være perfekt! - alt kjøtt må være dødt, gjennomstekt og gjerne tørt... - Anonymous poster hash: 7501e...56f
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. juni 2014 #10 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har flere ting, alle relativt uskyldige. Kommer ikke på alle i farta. Men jeg takler ikke åpne skapdører, det ser sinnsykt rotete ut. Og jeg må rydde hver kveld, takler ikke å st opp til rot. Enda jeg er rotete av meg sånn generelt. HATER skittent bad og kjøkken, _må_ vaske det hver gang jeg skal ha besøk. Dorullen MÅ være riktig vei, som selvsagt er med papiret vendt ut fra veggen. Er jeg steder der det henger feil, snur jeg det, selv om det er hos andre som da sikkert foretrekker det på sin måte. Jeg er også hysterisk når det gjelder brann, og kan aldri ha på vaskemaskin, tørketrommel eller oppvaskmaskin når vi er borte eller sover. Trekker ut alt av ladere, vannkokere etc når vi går ut eller legger oss, og skrur av TV, dekoder og alt slikt dersom det tordner. Hvis jeg er på besøk hos andre og overnatter, sover på hotell, er på båt, fly eller hvasomhelst, sjekker jeg alltid om det er røykvarslere, brannstiger, nødutganger, brannslukkere osv, og hvor dette er og hvordan jeg evt kan komme meg ut.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #11 Skrevet 25. juni 2014 Retter på skjeve ting. På jobb har jeg mitt eget system. Mine kjære kolleger flytter litt rundt noen ganger. Jeg flytter tingene tilbake og sånn går dagene. Intern humor på jobb Smuler på gulvet må fjernes på sekundet. Vaskemani på jobb. Må enten ha tre lysholdere (feks) eller fem. Aldri en, to eller fire. Er det rotete i et rom så må jeg ta med meg rotet ut. Automatisk små rydding. Mannen blir til tider frustrert og han har sin rett Anonymous poster hash: 1e323...f62 Anonymous poster hash: 1e323...f62
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. juni 2014 #12 Skrevet 25. juni 2014 Ja, og så liker jeg ikke partall. Liker best oddetall, og foretrekker å ha lysestaker, bilder osv i oddetall.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #13 Skrevet 25. juni 2014 Altså, hvor skal jeg begynne, og hvor skal jeg slutte? Har samme greiene med Lovehearts. Må leses på! Også med f.eks Nonstop. Må spises to-og-to, og selvfølgelig lik farge i hvert par. Restene kastes, ellers spares. Første tyggisen i Extra-pakken gir jeg enten vekk eller kaster den. Klarer ikke å spise den. Deler maten min opp i partallbiter, hvis ikke jeg tar to, fire, seks osv av det jeg skal spise. Har et fast parkeringssystem. Om ikke "mine" parkeringsplasser er ledige på de butikkene jeg oftest er på, kjører jeg videre eller komme tilbake senere. Har noen regler inni hodet mitt å forholde meg til. Om jeg er ved nye butikker eller parkeringsplasser må jeg få et overblikk og se om det er noen ledige plasser som passer inn i systemet mitt. Har et eget system på tall, til ulike settinger. Det blir for innviklet og for mye å skrive her, men uansett hvor avansert det er, så går det helt automatisk hos meg. Har sprengt noen høyttalere, kjøper ofte for lite eller for mye varer. Vil helst ha par eller i det minste partall, men ingen regler uten hverken unntak eller tillegg. Må sitte på venstre side på bussen eller om jeg må sitte i baksetet på biler. Ofte i sofaer også. Når jeg tenker meg om, har jeg fast plass de fleste steder. Har jeg vært der før, er saken enkel, hvis ikke må jeg ta en sjapp analyse om hvilke plasser som er "godtatt". Byttet fastlege for litt siden, og venteværelset der var perfekt Tror jeg gir meg. Har en drøss av tvanghandlinger. Heldigvis plager det meg ikke noe særlig i hverdagen, sett bort fra småting som blir litt mer utfordrende. Tror ikke at noe fælt kommer til å skje om jeg gjør feil, men jeg har en sperre på hva jeg kan og hva jeg ikke kan gjøre. Anonymous poster hash: 69221...197
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #14 Skrevet 25. juni 2014 Oi..! Her var det mange "tvangstanker"! Jeg har kun at dorullen må henge slik at papiret stikker ut foran på rullen, ikke at jeg må hente underfra. Også må jeg ha håndkle under føttene etter jeg har dusja. Takler ikke å stå på vått gulv. Eller, liker ikke. Anonymous poster hash: 523f9...a8f
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #15 Skrevet 25. juni 2014 Herregud, så RARE dere er og så NORMAL jeg føler meg plutselig Jeg låser jo bare bilen tre ganger Anonymous poster hash: 8ea25...837
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. juni 2014 #16 Skrevet 25. juni 2014 Forresten, kom på en til; jeg er utrolig sær når jeg spiser sjokolade. Kan ikke spise det i farta, må sitte ned, slappe av og kose meg. Og jeg spiser en sjokolade på ørten ulike måter. Først spiser jeg av "toppen" eller det som er rundt, for så å spise det inni. Deretter spiser jeg en bit ved å suge på den, og så tygge. Deretter bare tygger jeg og svelger. Og sånn holder jeg på..
Gjest Jigglewiggle Skrevet 25. juni 2014 #17 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Må spise orange og svart krokodillegodis sammen. Det samme gjelder de røde og svarte hjulene som er surt og salt. Retter på alt i huset som ikke står helt som jeg vil (står skjevt for eks) Klarer ikke se et helt program på tv uten en form for distraksjon, blir rastløs og distrahert. Jeg må spise ostepop med fingrene, smaker ikke godt på gaffel... Dorullen må henge riktig vei. Sokker på henges til tørk parvis. Endret 25. juni 2014 av Jigglewiggle
sug lut Skrevet 25. juni 2014 #18 Skrevet 25. juni 2014 Jeg må spise ostepop med fingrene, smaker ikke godt på gaffel... Gaffel? Er det et alternativ?
nimmelim Skrevet 25. juni 2014 #19 Skrevet 25. juni 2014 Jeg må spise ostepop med fingrene, smaker ikke godt på gaffel... Gaffel? Er det et alternativ? Lut da, følger du ikke med? det er det halve befolkningen gjør .. Jeg personlig takler ikke smak eller lukt på de, men hver sin lyst! Ser rart ut med gaffel
sug lut Skrevet 25. juni 2014 #20 Skrevet 25. juni 2014 Jeg må spise ostepop med fingrene, smaker ikke godt på gaffel... Gaffel? Er det et alternativ? Lut da, følger du ikke med? det er det halve befolkningen gjør .. Jeg personlig takler ikke smak eller lukt på de, men hver sin lyst! Ser rart ut med gaffel Har du FAKTISK sett noen med gaffel til poppen?
CaptainHindsight Skrevet 25. juni 2014 #21 Skrevet 25. juni 2014 Jeg må spise ostepop med fingrene, smaker ikke godt på gaffel... Gaffel? Er det et alternativ? Lut da, følger du ikke med? det er det halve befolkningen gjør .. Jeg personlig takler ikke smak eller lukt på de, men hver sin lyst! Ser rart ut med gaffel Har du FAKTISK sett noen med gaffel til poppen? Moren min gikk i protest da mannen og jeg spiste popkorn med gaffel
Gjest Jigglewiggle Skrevet 25. juni 2014 #22 Skrevet 25. juni 2014 Jeg må spise ostepop med fingrene, smaker ikke godt på gaffel... Gaffel? Er det et alternativ? Lut da, følger du ikke med? det er det halve befolkningen gjør .. Jeg personlig takler ikke smak eller lukt på de, men hver sin lyst! Ser rart ut med gaffel Har du FAKTISK sett noen med gaffel til poppen? Jeg har sett det Og jeg har prøvd, men ostepopen smakte bare metall... Ikke et alternativ her i hus
sug lut Skrevet 25. juni 2014 #23 Skrevet 25. juni 2014 Jeg må spise ostepop med fingrene, smaker ikke godt på gaffel... Gaffel? Er det et alternativ? Lut da, følger du ikke med? det er det halve befolkningen gjør .. Jeg personlig takler ikke smak eller lukt på de, men hver sin lyst! Ser rart ut med gaffel Har du FAKTISK sett noen med gaffel til poppen? Moren min gikk i protest da mannen og jeg spiste popkorn med gaffel Hahahha raringer!
nimmelim Skrevet 25. juni 2014 #24 Skrevet 25. juni 2014 Jeg må spise ostepop med fingrene, smaker ikke godt på gaffel... Gaffel? Er det et alternativ?Lut da, følger du ikke med? det er det halve befolkningen gjør ..Jeg personlig takler ikke smak eller lukt på de, men hver sin lyst! Ser rart ut med gaffel Har du FAKTISK sett noen med gaffel til poppen? Jeg har helt faktisk sett det . Og det ser like rart ut som det høres ut som.
nimmelim Skrevet 25. juni 2014 #25 Skrevet 25. juni 2014 Jeg må spise ostepop med fingrene, smaker ikke godt på gaffel... Gaffel? Er det et alternativ?Lut da, følger du ikke med? det er det halve befolkningen gjør ..Jeg personlig takler ikke smak eller lukt på de, men hver sin lyst! Ser rart ut med gaffel Har du FAKTISK sett noen med gaffel til poppen? Moren min gikk i protest da mannen og jeg spiste popkorn med gaffel Hahahha raringer! Hadde gått i protest om jeg så du spiste popcorn med gaffel selv.... Popcorn skal bare tas med fingrene... Mmmmm... Ikke ødelegge popcorn med gaffel vel søren... Må kjøpe popcorn imorgen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå