Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #26 Skrevet 25. juni 2014 Akkurat idag har vi vært i lilleputthammer parken i 6 timer å småeb har storkost seg Så skal vi ha en overnatting på hamar. I juli reiser vi til dyreparken med barnefaren. Å i august drar vi til mikkelparken med flere andre med barn. Anonymous poster hash: 1fcec...93c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #27 Skrevet 25. juni 2014 2 uker på Kypros Anonymous poster hash: db56c...5b9
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. juni 2014 #28 Skrevet 25. juni 2014 Vi har vært en langhelg i Praha. Så skal vi til Kroatia med campingvogn i 4 uker. Før det reiser vi litt på småturer til mannen som bor i campingvogna når han jobber. Besøker venner og familie og dra til stranda hvis sommeren kommer tilbake
Pengetreet Skrevet 25. juni 2014 #29 Skrevet 25. juni 2014 Vi skal til nordnorge en uke for å besøke familie, ellers skal vi bare være hjemme. Vi bor i gangavstand til stranda, så satser på godt vær!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #30 Skrevet 25. juni 2014 Blir ett par turer på hytta, noen dager i Danmark, en ferie i England, en i Polen og en i Spania. I tillegg til småturer rundt i Norge. Er på farten nesten hele sommeren, kommer hjem en dag og reiser igjen den neste. Akkurat slik jeg liker det Anonymous poster hash: 4b8fb...c45
Edelweis Skrevet 25. juni 2014 #31 Skrevet 25. juni 2014 Jeg blir litt satt ut av at så mange skal på så mange ferieturer. Rekker barna å kjede swg? Være med venner? :-) jeg bare undrer
PeppaPig Skrevet 25. juni 2014 #32 Skrevet 25. juni 2014 Planen er å være hjemme og spare penger til ivf. Men det blir nok noen turer til lekeland, svømmebasseng og diverse sånne steder. Svigers kommer på besøk og blir her i ca 2 uker så det blir nok noen dagsturer litt lenger unna med dem regner jeg med.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #33 Skrevet 25. juni 2014 Her blir det å være hjemme, dra en tur på hytta og besøke familie Skal du til Mallorca eller er det bare noe du juger om? Anonymous poster hash: f89b8...fd7
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #34 Skrevet 25. juni 2014 Jeg og ungene skal tre uker til USA. (Alenemor) Anonymous poster hash: 53422...df4
Øyne som ser!! Skrevet 25. juni 2014 #35 Skrevet 25. juni 2014 Vi skal 2 uker til Mallorca med sønnen vår som er 3 år, 1 uke til Barcelona bare jeg og mannen. 3 dager til dyreparken og så skal sønnen vår 5 dager til Hardanger med svigermor.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #36 Skrevet 25. juni 2014 Vi skal ingenting spesiellt i sommer, og det er ikke synd på oss. Vi vil være hjemme og kose oss. Vi skal på telttur i marka når det er meldt fint vær, ellers så skal vi kose oss i hagen, og dra på dags og timesturer i marka. + besøke slekt og venner i nærmiljøet. Det er drømme sommerferien for oss. Sjønner ikke hvorfor det er synd i folk som skal ingenting? Det er jo deilig det, ha fri og ta dagene som de kommer. Det er mye en kan gjøre for å skape familiehygge og minner for livet. ( vi har vært i sydenland i vinter og drar en tur til høsten da, men sommerferien er best hjemme) Anonymous poster hash: 1c01a...27f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #37 Skrevet 26. juni 2014 Tre uker hos min mor og far i nordnorge. Ingen planer utenom å slappe av og kose oss sammen Anonymous poster hash: 96c64...dd9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #38 Skrevet 26. juni 2014 To uker på familiehytta på Sørlandet. Og en tur til Tyskland. Anonymous poster hash: 4d804...06b
bambusdrops Skrevet 26. juni 2014 #39 Skrevet 26. juni 2014 Jeg skal tilbringe mine 4 uker på hjemstedet hos min mann med hans eks deres felles barn. (ikke spør). Kan ikke si jeg har drømmeferien i vente :-(
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #41 Skrevet 26. juni 2014 Jeg blir litt satt ut av at så mange skal på så mange ferieturer. Rekker barna å kjede swg? Være med venner? :-) jeg bare undrer Der vi bor er det ingen barn om sommeren, så ingen vits å være hjemme. Dessuten litt komplisert med familie i utlandet, dersom man skal rekke å se de samtidig som man får se resten av verden. Men jeg kan forsikre deg at barnet får tid til å kjede seg, det er ikke program hver dag selv om vi er borte. Anonymous poster hash: d266f...d74
Ugl@ ruger... Skrevet 26. juni 2014 #42 Skrevet 26. juni 2014 Siden jeg er gravid og har termin i august så blir vi å feriere i Norge, muligens en svipptur eller to over grensa til søtabror. Nylig kjøpt oss bobil, så vi blir nok å dra på tur med den i helger, pluss ei uke nå i juli så lenge jeg greier å klatre opp i køya i hvertfall. Har litt muligheter til å bestemme hvor vi vil dra etter været. Håper på å få hilst på litt slekt og venner når vi skal på tur. Det store utland får vente til neste år, da blir det 4 ukers tur nedover Europa, det gleder vi oss skikkelig til.
Fem til sommers Skrevet 26. juni 2014 #43 Skrevet 26. juni 2014 Vi venter lillejenta om 20 dager, så her blir det rolig. Vi skal på hotellweekend med de fire ungene våre neste helg, resten av sommeren blir hjemme. Og ungene klager ikke. Vi bruker ikke reise så mye og langt vi, koser oss med det vi har nært. Dessuten ser det ut som de nyter det å være hjemme, kunne slappe av og jobbe litt innimellom for å tjene seg noen kroner. I dag skal de tre største hjelpe pappaen sin med å få inn gresset( vi bor på gård), minsta er i barnehage og jeg skal steke pannekaker og koke rabarbrasuppe. Når vi så alle er samlet til middag, da er det så koselig. I morra får vi besøk, da er det kortspill, god mat til kvelden og latter hele dagen;) Slike gleder liker vi;)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #44 Skrevet 26. juni 2014 Vi skal på hytta, der blir det bare å lene seg tilbake å lade batteriene Masse unger i nærheten, så hytta blir full av unger i dårlig vær mens når det er fint vær må vi lete etter dem for da er de ute hele dagen Anonymous poster hash: e1018...989
kaklemor Skrevet 26. juni 2014 #45 Skrevet 26. juni 2014 Vi skal på bilferier i år :-) Sydenferier tar vi når ungene er store nok :-) Jeg og samboeren skal til Gøteborg og vi skal storkose oss på Liseberg😄 Så skal vi og alle ungene til Kristiansand dyrepark :-) Vi skal til Bora Bora snart en gang også :-) Bare jeg og samboeren min da:-))))
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #46 Skrevet 26. juni 2014 Jeg skal jobbe, ungene og mannen skal besøke familie noen uker og så skal barna på villmarksleir. Ellers blir vi hjemme men håper jeg kan få til en langhelg på fjellet med ungene. Anonymous poster hash: 928db...d93
hilde og gutta Skrevet 26. juni 2014 #47 Skrevet 26. juni 2014 Vi skal bare väre hjemme. Ta småturer rundt om. Mann,barn og svigermor drar til Kreta i august. Jeg blir hjemme og koser meg med gravid magen. Tar husmorferie hjemme uten familie.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #48 Skrevet 26. juni 2014 Jeg og mannen skal 2 uker til Gran Canaria reiser dit om 2 uker:-))) Så skal vi 1 uke på Mallorca i august:-)) Gleder meg masse til ferie:-D Anonymous poster hash: f2eb6...726
Mandala Skrevet 26. juni 2014 #49 Skrevet 26. juni 2014 En uke til Hellas, en uke i Danmark, hytta i Norge. Barna skal to turer til utlandet med pappaen også. De rekker verken kjede seg eller leke stort med venner (bortsett fra en uke, da kan de leke så mye de vil med venner). Men de reiser sammen med søsken, stesøsken, besøker søskenbarn og blir kjent med andre barn. Null problem, men samtidig en helt ny situasjon at vi har så tettpakket program. Blir jo spennende å se hva de syns.
Gemini77 Skrevet 26. juni 2014 #50 Skrevet 26. juni 2014 En uke til Spania, og 2 uker på hytta. Deretter skal barna på cruise i Middelhavet med pappa'n sin. Resten blir i nærmiljøet og prøver å få til en liten teltur. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå