Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 2uker til Kreta,så ei helg på hytta,dyrepark osv Anonymous poster hash: 84662...d98
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Besøke familie, venner og en tur til Polen Anonymous poster hash: fcb7d...2d3
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 2uker til Kreta,så ei helg på hytta,dyrepark osvAnonymous poster hash: 84662...d98 glemte det jeg gleder meg mest,er at jeg skal reise hjem til USA,(santa Barbara )skal være der i ca 3 mnd.hippi Anonymous poster hash: 84662...d98
Edelweis Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Vi skal 1 uke sørover med campingvogn. camper på gådren til min bror og de eldste sover i telt. Vi skal slappe av og dra til tusenfryd en dag. Ellers 1 uke i syden i høst :-)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 En uke i danmark, også litt småturer her i Norge :-) Anonymous poster hash: 68000...c9b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 Gutten skal 2 uker i Amerika hos mine foreldre, jeg kommer etter for ytterligere 2 uker. Så er vi tilbake hjemme (Europa, men ikke Norge) og skal ha 2 uker ferie i vårt nytt "hjemland". Har vært der i snart 2 år og ikke fått besøke noe særlig enda, så vi gleder oss veldig. Så skolestart, kort skoleferie her nede... Anonymous poster hash: d266f...d74
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 Holder oss i nærmiljøet, har både skog med turstier og badestrand i gåavstand og flere familieparker i kort kjøreavstand. Muligens et par dagers tur til mine hjemtrakter, men ingen store reiseplaner i år bare slappe av mest mulig. Vi får besøk da i en periode. Anonymous poster hash: 3c0ad...b95
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #10 Skrevet 25. juni 2014 Har allerede vært i syden en uke, men tar en uke til senere i sommer også blir det en uke på hytta, og noen småturer til tusenfryd osv.... ellers skal vi være hjemme og ta siste rest av oppussinga Anonymous poster hash: 4c492...6b1
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #11 Skrevet 25. juni 2014 vi har allerede hatt 2 uker på gran Canaria, og etter et par bursdager nå så drar vi nedover i bil, mot Danmark, Tyskland, Nederland og Belgia tenker jeg......2-3 uker blir vi sikkert borte..... Anonymous poster hash: cca21...daf
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #12 Skrevet 25. juni 2014 Tur på hytta Anonymous poster hash: 42229...118
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #13 Skrevet 25. juni 2014 Vi skal til Spania, Abra Havn Dyreparken, Danmark, og noen dager på Norgesferie:) Anonymous poster hash: 2f641...66a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #14 Skrevet 25. juni 2014 Ingenting😔 Du er ikke alene . Det skal du vite!! Ikke vært på ferie på mange år. Men jeg tar med barna på stranda her ( de få dagene d er fint vær). Kjenner ikke mange og er alene så drar m barna på alt jeg klarer som ikke koster penger så klart God klem til deg Anonymous poster hash: 7979c...98b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #15 Skrevet 25. juni 2014 Ingenting Men hva betyr ingenting da? Sitte hjemme, inne uten å gjøre noen ting? Anonymous poster hash: 68000...c9b
Gjest lillehi Skrevet 25. juni 2014 #16 Skrevet 25. juni 2014 Ingenting Men hva betyr ingenting da? Sitte hjemme, inne uten å gjøre noen ting? Anonymous poster hash: 68000...c9b [/quot Ingenting betyr at vi ikke skal gjøre noenting som koster penger. Datteren min er 14 om to uker, så kan ta turer på stranden med venner hvis noen er hjemme. Hun synes ikke det er så kult å dra med bare meg😃 håper på fint vær😎☀
Gjest lillehi Skrevet 25. juni 2014 #17 Skrevet 25. juni 2014 Ingenting😔Du er ikke alene . Det skal du vite!!Ikke vært på ferie på mange år. Men jeg tar med barna på stranda her ( de få dagene d er fint vær). Kjenner ikke mange og er alene så drar m barna på alt jeg klarer som ikke koster penger så klart God klem til deg Anonymous poster hash: 7979c...98b Klem til deg og💕
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #18 Skrevet 25. juni 2014 Ingenting Men hva betyr ingenting da? Sitte hjemme, inne uten å gjøre noen ting? Anonymous poster hash: 68000...c9b [/quot Ingenting betyr at vi ikke skal gjøre noenting som koster penger. Datteren min er 14 om to uker, så kan ta turer på stranden med venner hvis noen er hjemme. Hun synes ikke det er så kult å dra med bare meg håper på fint vær☀ Bor dere i Oslo, lillehi? Anonymous poster hash: 5d680...f99
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #19 Skrevet 25. juni 2014 Ingenting😔Du er ikke alene . Det skal du vite!!Ikke vært på ferie på mange år. Men jeg tar med barna på stranda her ( de få dagene d er fint vær). Kjenner ikke mange og er alene så drar m barna på alt jeg klarer som ikke koster penger så klart God klem til deg Anonymous poster hash: 7979c...98b Klem til deg og💕 Jeg er verdens mest fantasiløse person når det kommer til å finne på ting slik, men med to små barn så blir man nødt til det . Men med denne relativt dårlige sommeren så er ingen av oss fristet til å gå ut i regnet . En ting er sikkert, sommeren blir LANG!!! Anonymous poster hash: 7979c...98b
Gjest lillehi Skrevet 25. juni 2014 #20 Skrevet 25. juni 2014 Ingenting Men hva betyr ingenting da? Sitte hjemme, inne uten å gjøre noen ting? Anonymous poster hash: 68000...c9b [/quot Ingenting betyr at vi ikke skal gjøre noenting som koster penger. Datteren min er 14 om to uker, så kan ta turer på stranden med venner hvis noen er hjemme. Hun synes ikke det er så kult å dra med bare meg håper på fint vær☀ Bor dere i Oslo, lillehi? Anonymous poster hash: 5d680...f99 Nei 😃
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #21 Skrevet 25. juni 2014 Ingenting Men hva betyr ingenting da? Sitte hjemme, inne uten å gjøre noen ting? Anonymous poster hash: 68000...c9b [/quot Ingenting betyr at vi ikke skal gjøre noenting som koster penger. Datteren min er 14 om to uker, så kan ta turer på stranden med venner hvis noen er hjemme. Hun synes ikke det er så kult å dra med bare meg håper på fint vær☀ Jeg skjønner at det blir litt vanskeligere å være oppfinnsom uten penger med en 14 åring...ikke like lette å tilfredsstille de nei. Lettere med små barn. Håper hun har noen venner hjemme da, som hun kan henge litt med :-) Da jeg var 14 år, for sånn ca 25 år siden, så var ikke jeg på noen ferie..kan ikke huske jeg var på en eneste utenlandsreise under tenårene jeg, bortsett fra da jeg var 18 og betalte selv. Uansett...jeg hadde det alltid gøy i sommerferien, hjemme med venner. Var alltid et sted å sykle til, noen å være hjemme hos osv. Jeg kan ikke huske at jeg syntes det var kjedelig og jeg tenkte heller ikke på det at det hadde vært mye bedre om vi kunne reise vekk et sted. Kanskje vi foreldre tror at barna våre må ha mye mer enn hva de egentlig trenger? Anonymous poster hash: 68000...c9b
Frøken Ubesluttsom Skrevet 25. juni 2014 #22 Skrevet 25. juni 2014 Ingenting. Muligens noen netter på hytta til svigermor, og ei langhelg hos ei venninne i Snertingdal, ellers være hjemme. Hadde planer om å bygge levegg og platting utenfor her vi bor, men har ikke råd, da mesteparten av ferie og skattepengene går med til regninger og gjeld og å fikse bilen...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #23 Skrevet 25. juni 2014 1 uke til ett sydenland så 2-3 uker på hytta på Sørlandet, dyreparken Anonymous poster hash: a3694...e82
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #24 Skrevet 25. juni 2014 Ingenting😔 Gratisferie.no Anonymous poster hash: a3694...e82
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #25 Skrevet 25. juni 2014 Ingenting😔 Gratisferie.no Anonymous poster hash: a3694...e82 Kikket her jeg også desverre kun to steder lagt ut, men flott initiativ Anonymous poster hash: 7979c...98b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå