Gå til innhold

Er du oftest anonym eller signerer du med nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Signerte alltid med nick før, men ikke nå lenger. Nå er jeg alltid anonym og har vært det noen måneder.

Anonymous poster hash: dd623...651

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt etter. Om jeg svarer om noe veldig personlig, der folk kan kjenne meg igjen blir det anonymt. Ikke fordi jeg skriver noe ille, men beskytter mine nærmeste.

Skrevet

Jeg kan vel telle på en hånd hvor mange ganger jeg har signert med anonym av hensyn til mine nærmeste :) Ellers skriver jeg ikke noe her inne jeg ikke kan stå for, og som jeg like godt kunne sagt face to face :)

Skrevet

Oftest med nick. Er så kjedelig å styre med å bli anonym fra mobil som jeg oftest sørover med.

Skrevet

Begge deler. Stort sett med nick, men om jeg har pinlige spørsmål tør jeg ikke. Da blir det anonym. ;-)

samme her!

Skrevet

Litt nick, som regel anonym. De temaene og hvordan jeg skriver om dem/hva jeg mener kunne gjort meg identifiserbar. Utrolig hvor mye informasjon man kan samle sammen hvis man virkelig går inn for det! Risikoen er liten, men provoserer man feil person nok kan det skje.

Er nok kanskje litt i overkant opptatt av nettvett sånn sett ;)

Skrevet

Signerer alltid med nick.

Skrevet

Bestandig anonym.

Anonymous poster hash: 14284...a5b

Skrevet

Som regel med nick, selv om jeg noen ganger svarer anonymt om det er noe svært pinlig eller gjenkjennelig. 

Skrevet

Svarer alltid med nick med unntak av et svar om en i min familie her for noen dager siden og en tråd jeg laget for å spørre om noe når jeg jobbet med bursdagsgaven til mannen som var superhemmelig. Kjipt da om noen vet hvem jeg er og hadde røpt meg.

Skrevet

Så godt som alltid med nick.

Skrevet

De får gangene jeg orker å svare, er det med nick

Skrevet

Spørs på humøret

Alltid nick

Ikke enig med deg selv ;)

Anonymous poster hash: f037b...dce

Skrevet

Alltid med nick.
Jeg føler meg anonym også bak nicket mitt :)

Skrevet

Alltid med nick😊

Skrevet

Jeg svarer alltid med nick, men har opprettet et par tråder som anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...