Gå til innhold

Er du oftest anonym eller signerer du med nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alltid anonym

Anonymous poster hash: 16a3f...32b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid med nick.

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg har alltid nick!! Bevisst på det. Jeg provoserer tydeligvis og det liker jeg, derfor nick. Moro!

Skrevet

Jeg har alltid nick!! Bevisst på det. Jeg provoserer tydeligvis og det liker jeg, derfor nick. Moro!

Moro for oss også når DU blir provosert. Noe du ofte blir. ;-)

Anonymous poster hash: 072ba...daf

Skrevet

Begge deler. Stort sett med nick, men om jeg har pinlige spørsmål tør jeg ikke. Da blir det anonym. ;-)

Skrevet

Nesten alltid anonym, med mindre jeg skriver i helt meningsløse tråder...som denne ;)

Skrevet

Jugepave! Tror du ikke at vi ofte kjenner deg igjen på skrivemåten når du skriver som anonym? Du undervurderer oss.

Anonymous poster hash: 28e8a...538

Skrevet

Nick. Har ingen grunn til å gjemme meg anonymt, ingen som kan koble nicket og meg irl uansett. De som svarer anonymt overser jeg ofte, anonymitet = feighet. 

De eneste gangene jeg har vært anonym er når jeg har skrevet om personlige ting som kan gjenkjennes for de som kjenner meg eller familien min, eller om det feks hadde vært noe veldig flaut jeg ikke ønsker å koble til nicket. De gangene jeg vet jeg skriver noe som kan provosere eller noe jeg vet andre vil være uenig i skriver jeg alltid med nick, jeg står for det jeg mener. 

Gjest Julia1984
Skrevet

Moro for oss også når DU blir provosert. Noe du ofte blir. ;-)

Anonymous poster hash: 072ba...daf

Enig! 😛

Gjest Julia1984
Skrevet

Jugepave! Tror du ikke at vi ofte kjenner deg igjen på skrivemåten når du skriver som anonym? Du undervurderer oss.

Anonymous poster hash: 28e8a...538

Vi? Er dere en forening.

Nei, jeg signerer alltid med nick, men julia84 er et relativt nytt nick. Jeg har vært her i 6-7 år snart.

Skrevet

Nesten alltid med nick. Velger å være anonym de sjeldne gangene jeg skriver noe som kan gjenkjennes og knyttes til meg som person.

Skrevet

Har skrevet kanskje 8-10 innlegg anonymt, på like mange år. Står for det jeg ytrer, men kan poste anonymt for å beskytte mine nærmeste.

Skrevet

Voldsomt så Julia var i vinden i dag da. Jeg tror Sug Lut, Julia84 tilhører samme klubb. De klarer å provosere!

Anonymous poster hash: 16a3f...32b

Skrevet (endret)

Kun skrevet anonymt en gang.

Det var første gang jer var herinde og skulle spørge om noget så pinligt som utflod i graviditeten..........

Er vel ingen vits i og gemme sig bag anonym knappen, er vel den eneste der skriver dansk? :)

Endret av sologsommer
Skrevet

Varierer avhengig av temaet. Merker selv at jeg tør å skrive mer når det er anonymt

Anonymous poster hash: e91e4...49f

Gjest Julia1984
Skrevet

Nick. Har ingen grunn til å gjemme meg anonymt, ingen som kan koble nicket og meg irl uansett. De som svarer anonymt overser jeg ofte, anonymitet = feighet.

De eneste gangene jeg har vært anonym er når jeg har skrevet om personlige ting som kan gjenkjennes for de som kjenner meg eller familien min, eller om det feks hadde vært noe veldig flaut jeg ikke ønsker å koble til nicket. De gangene jeg vet jeg skriver noe som kan provosere eller noe jeg vet andre vil være uenig i skriver jeg alltid med nick, jeg står for det jeg mener.

Du er inne på et anonymforum og kaller de anonyme for feige?

Ok!

Skrevet

De eneste gangene jeg har vært anonym er når jeg har skrevet om personlige ting som kan gjenkjennes for de som kjenner meg eller familien min, eller om det feks hadde vært noe veldig flaut jeg ikke ønsker å koble til nicket. De gangene jeg vet jeg skriver noe som kan provosere eller noe jeg vet andre vil være uenig i skriver jeg alltid med nick, jeg står for det jeg mener.

Du er inne på et anonymforum og kaller de anonyme for feige?

Ok!

Hehe, jeg sjekker ikke hvilket forum posten er postet i ;) Gikk inn på tråden etter nyeste innlegg.

I mine gamle dager her inne var det ikke noe anonymforum forøvrig. :) Alle skrev med nick, og det var en sabla krangling over at det i det hele tatt kom et forum for anonyme om jeg husker rett. Ble litt overrasket da jeg kom inn hit igjen og oppdaget at dette var mulig nesten overalt. 

Skrevet

Det heter anonymforum, derav anonyme svar fra denne kanten ;-)

Anonymous poster hash: 7633a...565

Skrevet

Alltid anonym. Skulle gjerne skrevet med nick, men ville vært litt for lett identifiserbar dersom noen som kjenner meg henger her inne.

Anonymous poster hash: c02c1...1f6

Skrevet

Bruker alltid nick :)

Skrevet

Signerte alltid med nick før, men ikke nå lenger. Nå er jeg alltid anonym og har vært det noen måneder.

Anonymous poster hash: dd623...651

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...