Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #26 Skrevet 25. juni 2014 Nå har jeg ikke tatt alle under en kam heller. Har skrevet at det finnes både og.. Men jeg får litt vondt når jeg leser innlegg opp og ned om menn som ikke duger til noe. Ja kanskje er det noe som skurrer hos de. Men når det er sååå mange av de da får jeg litt vondt. For det er jo kvinnfolka som skriver disse innleggene. Klarer disse og se på ting fra et nøytralt stå sted? Se på hva de begge gjør feil? Synes det er mange som klager over forholde sitt og mannen sin. Hva med og jobbe med det. Søke hjelp?? Jeg er bare litt oppgitt over alle innleggene som er om alle disse udugelige mannfolka for det er en del av de som står på og som aldri får skryt for noe. HI Anonymous poster hash: c0871...d8e Hmm, ja. Men da burde kanskje de kvinnene som klager snakke med mannen sin. Det hjelper jo ikke uansett hvor mye de måtte klage på et forum! Burde jo ikke være så vanskelig å snakke med partneren sin som man deler hus med. Fort gjort og bli enig Anonymous poster hash: 43d7d...00e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #27 Skrevet 25. juni 2014 Hehe.. må være fint å leve med deg da... alltid like klar for sex og middagen klar med rt smil rundt munnen når han kommer hjem. Bra for deg. Anonymous poster hash: 84a61...13c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #28 Skrevet 25. juni 2014 Her var det jeg som hadde størst sexdrift.. Likevel klarte ikke exen å holde seg fra å skrive med andre jenter, være på live sexchat og møte andre kvinnfolk bak ryggen min.. Og nei, jeg gnålte ikke på han om husarbeid.. Jeg gnålte ikke på han om noenting, jeg tenkte at han fikk gjøre som han ville, noe han gjorde.. Ble til at jeg var alene og måtte finne på noe med barna alene hver jævla dag, fikk aldri lov å dra noen vei pga han ikke taklet å ha barna alene, osv osv.. Så er bare noen mannfolk som ikke vokser opp.. Og ja jeg SA IFRA om de tingene jeg ikke likte, men det hjalp ikke. Så da gjorde jeg det slutt og sa han fikk finne ut av seg selv for jeg orker ikke være i et forhold der jeg gjorde alt for at han skulle ha det bra, føle seg vel og komme seg opp og fram i livet (fikk han inn på utdanning, fikk han til å ta lappen, fikk han til å få seg jobb). Likevel vendte han meg ryggen. Så ikke kom her med bedreviter holdningene dine. Ikke alle historier er like.. Anonymous poster hash: ef64a...0ec
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #29 Skrevet 25. juni 2014 Man gir og tar i forholdet! Hvorfor skal mannen ha rett på sex når jeg er en hardtarbeidende mamma, jobber full og tar alt i heimen? Avlaster han meg med å bidra mer, så sier det seg selv at man har overskudd til sex. Heldigvis er ikke dette tilfelle her i heimen, men satt som et eksempel. Jeg har lært at han gjør ting på sin måte når han bidrar, og det må jeg godt, det hjelper fint lite å kjefte og klage, skaper bare sur stemning. Det er klart at jeg vil ha tingene gjort på min måte, men jeg er glad for at han i det hele tatt bidrar! Anonymous poster hash: 06b17...6c7
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #30 Skrevet 25. juni 2014 Her har vi ikke hatt sex på godt over et år. Jeg har prøvd å ta iniativ, men blir avvist gang på gang. Heldigvis slipper mannen gnål om husarbeid. For jeg har tidligere prøvd å få han til å hjelpe, men har erfart at hvis jeg vil beholde husfreden er det best å bite tenna sammen å gjøre det selv. Jeg syntes ikke synd på mannen min. Anonymous poster hash: 280bc...026
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #31 Skrevet 25. juni 2014 Hehe.. må være fint å leve med deg da... alltid like klar for sex og middagen klar med rt smil rundt munnen når han kommer hjem. Bra for deg. Anonymous poster hash: 84a61...13c Hvis det var meg du mente, så nei, har ikke middagen klar hver gang han kommer hjem! Han jobber skift, så lager ikke akkurat middag til han når han kommer hjem 23.30 på kvelden! Eller om morgenen etter han kommer hjem fra nattevakt.. Er han sulten da kan han fint lage seg mat selv. Anonymous poster hash: 43d7d...00e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #32 Skrevet 26. juni 2014 Så kvinnfolkene skal bare holde kjeft og spre bena når det passer mannen med andre ord? Vi skal ikke si i mot mannen og bare gjøre som vi får beskjed om? Høres mistenkelig ut som en viss religion!!! Anonymous poster hash: 06b17...6c7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #33 Skrevet 27. juni 2014 Enig med HI Anonymous poster hash: 510b4...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå