Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Jeg synes virkelig synd på alle mannfolka som aldri får sex og hvor kvinnfolkene klager over at mannfolka maser høl i hode på de. Er det rart at de er utro!! Gutta har behov for nærhet og sex.. Kvinnfolka maser på at de aldri hjelper til i hjemmet og mannfolka er noen late dyr.. Er det rart når man får huden full av kjeft fordi man ikke gjør det "riktig" Er ikke rart de ikke gidder og hjelpe til da. Er vel dritt lei av all den hormonelle ustabile oppførselen til kvinnfolka så det beste er jo da og skygge banen. Jobbe så lenge som det overhode er mulig sånn at de slipper og være mest mulig hjemme... Nei jeg synes synd på de mannfolka som ikke får noe som helst form for nærhet og bare kjeft fordi de har prøvd og hjelpe til men har til slutt gitt opp..... Synes de får ufortjent mye dritt slengt på seg. Hva med og se seg selv før man skylder alt på gubben??? Hva kan DU gjøre for å gjøre forholde og situasjonen bedre i ditt hjem...... Anonymous poster hash: c0871...d8e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Hei Mann 44. Anonymous poster hash: aff27...a4a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Faktisk ikke Kvinne på 30 år faktisk... HI. Anonymous poster hash: c0871...d8e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Her fikk min sex i bøttevis, aldri kjeft for gjennomført husarbeid. Fortsatt kunne oppvaska stå i to uker, mugne og lukte. Dette gjelder alt egentlig. Mye mas? Så klart... Vi bor vær for oss nå og fortsatt er han like treg på å gjøre sitt husarbeid +++. Deilig å slippe å mase Ikke hele problematikken i vårt tidligere forhold, men fungerer ikke kommunikasjon så er det lite å jobbe med fra begge sine sider. Her høres kun kvinnenes side, så mannfolka får trå til og forsvare seg Anonymous poster hash: 8f993...88f
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Er det hu Heitmanna som er på ferde igjen? Anonymous poster hash: 9bc84...c55
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Tja, alle forhold er jo ikke like. I dette scenarioet kan de jo være begge veier. Finnes mange grusomme kvinner og det finnes mange grusomme menn. Anonymous poster hash: aa2a2...667
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Nope. er ikke hun heller.. Men jeg tenker på alle de klage greiene som er her på forumet over at gubben maser og de hjelper aldri til osv osv osv jeg synes virkelig synd på de.. Har dere ikke tenkt på at de er lei av det forbanna maset og gnålet. La oppvaska stå. La klærne hans ligge så se hva som skjer. La han ta ansvar for seg og slutt og kjefte og mase på han.. Jeg vet med meg selv at maser folk på meg så blir jeg grådig irritert og får ihvertfall ikke lyst til å gjøre noe. Og nei jeg har det ikke skittent og ekkelt hjemme.... Og ja jeg synes virkelig synd på de som aldri får seg noe. Og forstår godt at de tenker ut og er utro. Selv om jeg synes det hele er forkastelig at de gjør det da jeg mener det da er problem i forholde og at de burde heller avslutte forholdet. Anonymous poster hash: c0871...d8e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 hi som svarte rett over glemte og skrive det inn. Anonymous poster hash: c0871...d8e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 Nope. er ikke hun heller.. Men jeg tenker på alle de klage greiene som er her på forumet over at gubben maser og de hjelper aldri til osv osv osv jeg synes virkelig synd på de.. Har dere ikke tenkt på at de er lei av det forbanna maset og gnålet. La oppvaska stå. La klærne hans ligge så se hva som skjer. La han ta ansvar for seg og slutt og kjefte og mase på han.. Jeg vet med meg selv at maser folk på meg så blir jeg grådig irritert og får ihvertfall ikke lyst til å gjøre noe. Og nei jeg har det ikke skittent og ekkelt hjemme.... Og ja jeg synes virkelig synd på de som aldri får seg noe. Og forstår godt at de tenker ut og er utro. Selv om jeg synes det hele er forkastelig at de gjør det da jeg mener det da er problem i forholde og at de burde heller avslutte forholdet. Anonymous poster hash: c0871...d8e Har du det slik nå? Anonymous poster hash: aa2a2...667
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #10 Skrevet 25. juni 2014 Nope er singel jeg.. Men vet at jeg ville aldri ha mast høl i hue på fremtidige gubbe eller nekta de sex. Ikke har jeg gjort det med tidligere forhold heller........ HI Anonymous poster hash: c0871...d8e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #11 Skrevet 25. juni 2014 Nope er singel jeg.. Men vet at jeg ville aldri ha mast høl i hue på fremtidige gubbe eller nekta de sex. Ikke har jeg gjort det med tidligere forhold heller........ HI Anonymous poster hash: c0871...d8e Det var jo godt å høre at du ikke har det slik iallefall Men ja, "vi" kan fort bli masete da kvinner og menn har et helt forskjellige språk. Jeg fikk meg mange åpenbaringer da jeg leste bøkene "Mars og Venus". Kjønnene er virkelig forskjellige og parforholdet kan få seg en del hakk hvis man ikke forstår partnerens indre urbehov Anonymous poster hash: aa2a2...667
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #12 Skrevet 25. juni 2014 Geir, er det deg??? Anonymous poster hash: b9fe0...a86
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #13 Skrevet 25. juni 2014 Nei er ikke Geir heller. Er ikke en mann.. Er det virkelig ikke mulig og få lov til å synes synd på disse mannfolka uten og være mann selv? Er det slik at man må være på kvinnesiden og være enig med alle kvinnene i verden? Kvinner mot Menn. HI. Anonymous poster hash: c0871...d8e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #14 Skrevet 25. juni 2014 Nei er ikke Geir heller. Er ikke en mann.. Er det virkelig ikke mulig og få lov til å synes synd på disse mannfolka uten og være mann selv? Er det slik at man må være på kvinnesiden og være enig med alle kvinnene i verden? Kvinner mot Menn. HI. Anonymous poster hash: c0871...d8e Øøøh, du skrev at du var en mann... Anonymous poster hash: aa2a2...667
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #15 Skrevet 25. juni 2014 Nei er ikke Geir heller. Er ikke en mann.. Er det virkelig ikke mulig og få lov til å synes synd på disse mannfolka uten og være mann selv? Er det slik at man må være på kvinnesiden og være enig med alle kvinnene i verden? Kvinner mot Menn. HI. Anonymous poster hash: c0871...d8e Øøøh, du skrev at du var en mann... Anonymous poster hash: aa2a2...667 Øøøøh nei det har jeg ikke gjort... HI. Anonymous poster hash: c0871...d8e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #16 Skrevet 25. juni 2014 Men singel er du Merkelig at du ikke får deg mann med de holdningene du har? En mann som går på jobb og har null forventninger og krav utenom. Kanskje menn ikke er så enkle som du vil ha det til? Kanskje de i tillegg til sex vil ha en kvinne med egne meninger? Anonymous poster hash: b1024...aad
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #17 Skrevet 25. juni 2014 Ok. Hva med de kvinnene som er dobbeltarbeidende fordi mannen aldri stiller opp hjemme? Hva med de kvinnene som aldri får kos og nærhet eller et godt ord fra mannen sin, samtidig som han maser om sex? Synes du synd på dem også? Anonymous poster hash: b9fe0...a86
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #18 Skrevet 25. juni 2014 Ja det gjør jeg.. Men jeg ser at trenden på dette forumet er klaging over gubbene. Og det synes jeg er synd fordi at det er mye man selv kan gjøre for å forbedre en situasjon i hjemmet. For noen ganger så er det ikke alltids mennene som er feilen. Selvfølgelig så er ikke alle menn gode i topp lokket på et eller annet vis. Men klarer de som klager og se på hele situasjonen med nøytrale øyne og se alles feil i de situasjonene som oppstår?? Fordi kvinnene som er i krangler er heller ikke feilfrie, selv om de kanskje tror at alt det de sier er rett.. Ikke alle er slike sånn er det med mennene og. Men jeg synes ofte at de får ufortjent mye dritt slengt etter seg.... Derfor følte jeg for å si at jeg synes synd på disse mannfolkene som får ufortjent mye negativitet mot seg. Synes det er mye innlegg om hvor dårlige og teite disse mennene er.. Anonymous poster hash: c0871...d8e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #19 Skrevet 25. juni 2014 Hi som nettopp postet. Glemmer og få med meg det.. Går litt fort i svingene her. HI Anonymous poster hash: c0871...d8e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #20 Skrevet 25. juni 2014 Hei fru ÅSTA tenker jeg vi sier Anonymous poster hash: d94fa...2d9
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #21 Skrevet 25. juni 2014 Nope er singel jeg.. Men vet at jeg ville aldri ha mast høl i hue på fremtidige gubbe eller nekta de sex. Ikke har jeg gjort det med tidligere forhold heller........ HI Anonymous poster hash: c0871...d8e Og likevel er fantastiske deg singel? Rart siden du selv mener at du er drømmedama. Min mann vil ikke ha sex, skal jeg gå og ligge med andre fordi det er synd på meg? Anonymous poster hash: ed6d8...c56
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #22 Skrevet 25. juni 2014 Ja det gjør jeg.. Men jeg ser at trenden på dette forumet er klaging over gubbene. Og det synes jeg er synd fordi at det er mye man selv kan gjøre for å forbedre en situasjon i hjemmet. For noen ganger så er det ikke alltids mennene som er feilen. Selvfølgelig så er ikke alle menn gode i topp lokket på et eller annet vis. Men klarer de som klager og se på hele situasjonen med nøytrale øyne og se alles feil i de situasjonene som oppstår?? Fordi kvinnene som er i krangler er heller ikke feilfrie, selv om de kanskje tror at alt det de sier er rett.. Ikke alle er slike sånn er det med mennene og. Men jeg synes ofte at de får ufortjent mye dritt slengt etter seg.... Derfor følte jeg for å si at jeg synes synd på disse mannfolkene som får ufortjent mye negativitet mot seg. Synes det er mye innlegg om hvor dårlige og teite disse mennene er.. Anonymous poster hash: c0871...d8e Hvordan vet du egentlig at det er ufortjent? Kjenner du personlig til alle detaljer rundt alle tilfellene? Anonymous poster hash: b9fe0...a86
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #23 Skrevet 25. juni 2014 Nei ikke hun heller.. Nei jeg er ikke perfekt og har mine grunner for at jeg er singel. Ikke kommet med noen påstander at jeg er perfekt heller... Føler du deg truffet?? Jeg sier ikke at dette gjelder alle. Jeg synes bare synd på de som får mye kjeft. Har all rett til å mene det og. Og jeg sier ikke at alle mannfolk er noen engler. Men jeg synes synd på de som faktisk er snille og greie og som får ufortjent mye kjeft. Og det er noen av de og det er noen som er idioter. Vel om han ikke gir deg sex og nærhet og du ikke er happy over den situasjonen. Gjør dere noe for å forbedre det? Får dere hjelp? Jeg mener ikke at man skal ligge rundt om mannen/kvinnen ikke vil ha sex. Men man må faktisk da jobbe med problemene som oppstår og hvis man ikke føler at det funker så får man heller gå ut av forholdet. Og jeg skrev og vitterlig at jeg synes det er forkastelig at man er utro selv om jeg kan skjønne at en del gjør det.... Betyr ikke at det er rett måte og gjøre det heller.. HI Anonymous poster hash: c0871...d8e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #24 Skrevet 25. juni 2014 Ikke fei alle under en kam, hi. Her er det faktisk JEG som vil ha mest sex, gubben kan fint gå 3-4 dager uten.. Da jeg gikk gravid var jeg kåt hele tiden, og han kunne la det gå opp til 1-2 uker før han orket. Jeg ble faktisk skikkelig grinete da, for jeg elsker nærhet. Merkelig nok har vi sex oftere nå enn før jeg ble gravid, av og til to ganger om dagen. Han kan og fint gjøre ting i huset uten at jeg ber han om det, og det er heeelt greit Jeg maser ikke høl i hodet på han! Uansett så synes jeg ikke at det bare er kvinner som skal gjøre husarbeid, menn kan fint bidra litt de og. Man er jo to om både familie og hjem, greit å få litt hjelp inni mellom også Anonymous poster hash: 43d7d...00e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #25 Skrevet 25. juni 2014 Nå har jeg ikke tatt alle under en kam heller. Har skrevet at det finnes både og.. Men jeg får litt vondt når jeg leser innlegg opp og ned om menn som ikke duger til noe. Ja kanskje er det noe som skurrer hos de. Men når det er sååå mange av de da får jeg litt vondt. For det er jo kvinnfolka som skriver disse innleggene. Klarer disse og se på ting fra et nøytralt stå sted? Se på hva de begge gjør feil? Synes det er mange som klager over forholde sitt og mannen sin. Hva med og jobbe med det. Søke hjelp?? Jeg er bare litt oppgitt over alle innleggene som er om alle disse udugelige mannfolka for det er en del av de som står på og som aldri får skryt for noe. HI Anonymous poster hash: c0871...d8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå