Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #26 Skrevet 24. juni 2014 Vi ler veldig mye sammen. Han er min bestevenn, og vi elsker hverandre høyt Anonymous poster hash: a4f4a...bb9
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #27 Skrevet 24. juni 2014 Vi ler veldig mye sammen. Han er min bestevenn, og vi elsker hverandre høyt Anonymous poster hash: a4f4a...bb9 så utrolig heldig du er.. får nesten tårer i øynene når du skriver det, for det er ikke noe annet jeh heller ønsker vi skulle vært.. unner deg lykken, kos deg <3 Anonymous poster hash: 13436...744
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #28 Skrevet 24. juni 2014 Nei det rekker vi ikke på de 5 min vi ser hverandre i løpet av dagen fordi han er gift med jobben. Anonymous poster hash: 314dd...a34
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #29 Skrevet 24. juni 2014 Vi har vært sammen i 8 år nå og vi ler og tuller sammen hver dag. Vi har noen diskusjoner/småkrangler av og til, men aldri noe alvorlig. Han er min bestevenn og jeg elsker ham av hele mitt hjerte. Han er fantastisk snill og god. Og sex har alltid vært fantastisk fra første dag vi ble sammen, gjennom to svangerskap og frem til nå. Ofte når jeg leser her inne blir jeg minnet på at jeg er ekstremt heldig. Anonymous poster hash: 3963f...b02
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #30 Skrevet 24. juni 2014 Han er min aller bestevenn skjuler ingen følelser for han og han aksepterer meg for den jeg er uansett hvor smålig jeg kan være. Når han holder rundt meg, føler jeg enorm lettelse og kjærlighet. Vi krangler, egler, surmuler. Men det er høyt under taket. Han er tidvis hysterisk festlig og noen ganger er han dørgende kjedelig. Vi har noen ganger fantastisk sex som jeg lever lenge på, men ofte helt grei sex. Han kan være lat, sliten, stressa (menneskelig). Men han er lojal, trofast, real, god far og mye bedre enn jeg trodde da vi ble sammen. Han er mannen i mitt liv og jeg håper han holder ut med meg til vi blir gamle. For gresset er nok ikke spesielt mye grønnere på andre siden. Den kjærligheten jeg føler for han treffer meg noen ganger så hardt at jeg får vondt. Anonymous poster hash: e02bc...dbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå