Gå til innhold

ler dere mye sammen med mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere et harmonisk forhold med latter og småflørt? Lange blikk etter hverandre og sommerfugler i magen ved tanken på mannen. Er det din sjelevenn, bestevenn og ekte kjørlighet? Passer dere sammen som ying og yang. Har dere felles interesser og fantastisk sex? Lever noen virkelig slik?

Anonymous poster hash: 13436...744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, stort sett er det slik, har jo tider og hendelser som får meg til og ønske han langt vekk, men det går fort over :)

Skrevet

Jepp, stort sett er det slik, har jo tider og hendelser som får meg til og ønske han langt vekk, men det går fort over :)

Faktisk helt enig!

Skrevet

Jaja vi har det ikke slik.. uheldigvis...

Skrevet

Jepp:) Vi er veldig gode venner og har det flott sammen:)

Skrevet

Virkelig ikke alltid. Men ihvertfall en uke i måneden har vi det virkelig slik, og er som nyforelska og sniker oss til sex overalt. Noen dager, to uker senere, synes jeg han er den største idioten i verden. Akk, den syklusen altså.

Ellers er det dessverre avhengig av stressnivå på jobb osv. Men vi har fine hverdager, selv om jeg nok ikke alltid er den letteste å leve med. Jeg kunne aldri ha levd med meg selv og mine hormoner. :-)

Anonymous poster hash: 4cad0...34a

Skrevet

Men min bestevenn er han alltid. Det er bare ikke alltid jeg er så forelska.

Anonymous poster hash: 4cad0...34a

Skrevet

Ja og nei.<br /><br />Nei fordi vi helt klart har våre opp- og nedturer, våre krangler, mye i hverdagen og både gode og dårlige dager.<br />Nei fordi vi ikke har like mye tid og energi til å konstant småflørte og elske halve natten.<br />Nei fordi vi også er temmelig ulike på mange måter og prioriterer helt klart litt forskjellig innimellom, spesielt mtp tid og hva den skal brukes til.<br /><br />Ja fordi vi helt klart vet vi vil være sammen med nettopp hverandre resten av livet.<br />Ja fordi vi småflørter innimellom, ler mye sammen, snakker om spennende ting sammen og trives veldig godt i hverandres selskap.<br />Ja fordi vi synes vi har fantastisk sex når dette plutselig skulle for en gangs skyld passe, selv om vi er ganske enkle og tradisjonelle uten de store seksuelle sprellene - og da lurer veldig på hvorfor vi ikke gjør dette oftere :-)<br />

Anonymous poster hash: 8b8f4...666

Skrevet

Har dere et harmonisk forhold med latter og småflørt? Lange blikk etter hverandre og sommerfugler i magen ved tanken på mannen. Er det din sjelevenn, bestevenn og ekte kjørlighet? Passer dere sammen som ying og yang. Har dere felles interesser og fantastisk sex? Lever noen virkelig slik?

Anonymous poster hash: 13436...744

Veeel...

Vi ler og har det utrolig moro sammen. Flørter og sender lange (kåte) blikk. Sexen er mer enn fantastisk. Vi er venner, men kanskje ikke bestevenner. Vi har begge sommerfugler i magen når vi tenker på hverandre. Savner hverandre når vi er vekke fra hverandre. Sender mange sms/MMS i løpet av en dag selvom vi ser hverandre når vi kommer hjem. Vi pratet godt sammen om alt, respekterer hverandre lg kjenner hverandre ganske ut og inn. Vi erter hverandre, lekesloss og alt det der. Vi har aldri krangla skikkelig, men klart vi er irriterte på hverandre og trenger de fra hverandre.

Men vi finnes ikke romantiske. Vår måte å være "romantiske" på er øl og pizza. Og rifle/pistolskyting. Vi holder aldri hender offentlig. Vi kysser sjeldent offentlig. Vi kan være sterkt uenige og veldig irriterte på hverandre, men vi krangler ikke.

Anonymous poster hash: bd0a5...933

Skrevet

He he, ja vi har latterkramper som styrker magemusklaturen mange ganger hver dag.

Han er en ordentlig klovn, og uansett hvor forbanna jeg er og uansett hvor mye jeg måtte frese, så får han meg til å le. Det er veldig viktig for meg, og en av de egenskapene hans jeg verdsetter mest.

Men det er klart at han av og til kunne gitt seg når jeg prøver og få fram et poeng, og når jeg da er så forbanna at jeg helst vil tippe han i ræva, så er det ikke like greit at jeg ikke klarer og holde meg alvorlig.

Når jeg først blir så sint, at jeg nesten dirrer, men hanallikevel får meg til å le....da blir jeg ekstra sinna imens jeg ler ekstra mye, og det er egentlig jævlig provoserende!

Men det er jo så klart da han synes det er høyest. Han sier :" jeg elsker det når du ikke klarer og holde deg og snur deg med ryggen til. Og når jeg da ser at kinnene dine smiler, da smelter jeg helt."

Så det er jo søtt, selv om detavogtil hadde vært deilig og bare klare og være fly forbanna!

Huff. Hehe

Skrevet

Og ja, vi ser ofte på hverandre, og vi kysser mange ganger hver dag. Jeg elskerarmkroken hans og hans sterke armer rundt meg... Da føler jeg meg trygg. Vi flørter mye, men kan også, være preget av alvor sammen.

Vi har det godt:)

Skrevet

Akkurat nå er vi på et sted i livet som gjør at jeg virkelig må jobbe med meg selv for å makte den mannen. Men, jeg har valgt å stå i det.

Til vanlig (eller, før dette) så ga han meg sommerfugler i magen hver eneste dag, og vi lo sammen minst en gang om dagen! Latter er viktig. Dessverre har det ikke blitt så altfor mye av det nå i det siste...

Anonymous poster hash: 0071b...0bf
Skrevet

Etter to år føler jeg meg fortsatt like forelsket. Jeg får ofte kjærlige blikk samt kyss og klem, både i offentlighet og hjemme i armkroken hans. Vi ler ofte med hverandre da vi har samme humor, og sender hverandre meldinger når vi ikke er sammen. Jeg vet at han er min sjelevenn og store kjærlighet, og han vet at jeg er hans. Vi er begge i 30-årene og har lange og mange forhold bak oss. Vi vet hva vi vil ha, og det er hverandre. Vi har fortsatt sex flere ganger i uka, den beste sexen jeg noen sinne har hatt. Det føles fantastisk å være med et menneske jeg føler forstår meg slik han gjør.

Men vi har våre uenigheter som alle andre. Noen ganger har jeg lyst å be han dra dit peppern gror! Men vi kan begge si unnskyld når vi vet vi har krysset en grense, og vi er flinke å snakke om ting vi ikke er fornøyd med og også gjøre noe med det. Er nok ingen som har det perfekt, men jeg føler meg ganske nær ;)

Anonymous poster hash: 3a5b0...1bc
Skrevet

Nei! Han fnyser og himler med øynene når jeg prøver å tulle/være morsom. Han hører ikke når jeg snakker og han svarer knapt når jeg spør om noe. Vi har mistet alt det der for mange år siden! Vi er knapt venner,vi bor sammen og forsøker å samarbeide om ungene og det praktiske i hverdagslivet...

Anonymous poster hash: 43513...fdc

Skrevet

Nei dessverre. Aldri gjort egentlig.

Anonymous poster hash: e9021...a25

Skrevet

Vi er bestevenner på godt å vondt :) har dager jeg godt kunne tenkt meg og pakket han i en boks og sendt han tilbake til der han kom fra. MEN de aller fleste dagene er sukker :) ler masse sammen, kan snakke om alt og vi har en veldig godd harmoni. Har funnet ut at vi er litt motsatt, mange som er unge når de blir sammen vokser fra hverandre (ikke alle), men vi har liksom vokst sammen vi :)

Skrevet

Alt sammen, unnatt sex som vi har altfor lite av fordi vi har en tendens til å prioritere søvn. Var morgenpersoner før vi fikk barn, sliter med p finne en rytme som passer en med 5-åring som står tidligpp om morgenen. Om kvelden er det alltid en av oss som sovner før hodet treffer puten.

Ellers ler vi sammen, småflørter, koser, kliner og har det generelt veldig gøy. Han er min bestevenn i tillegg til min kjæreste, og har vært det i 20 år.

Anonymous poster hash: 82407...630

Skrevet

Ingen sommerfugler, men noen flørtene replikker og latter har vi.

Anonymous poster hash: 72101...649
Skrevet

Mindre og mindre:(

Anonymous poster hash: e462b...834

Skrevet

Ja! Tror ikke det går én dag uten at vi ler av et eller annet:)

Skrevet

få felles interesser men vi har det veldig bra sammen. ler mye & små flørter hele tiden, masse kyssing & kos hele dagen. den siste tiden har vi små krangla litt men vi gir natta suss & sier elsker deg vennen før vi sovner, vi legger oss ikke sinte, men krangler ferdig & blir venner igjen så koser vi hele natta. er veldig glad jeg har en mann jeg klarer å små krangle med uten at det ødelegger hele forholdet, vi vil helst vinne begge to men ingen av oss liker å se den andre trist å lei så vi blir alltid enige om noe begge kan leve med iløpet av 30-40 min. 

Anonymous poster hash: 94364...aaa
Skrevet

Innimellom er det slik. Men oftest sitter vi med hver vår data i sofaen og veksler ikke et ord. Lenge mellom hver gang vi har supersex også... That`s life. 

Poenget er vel at man innerst inne vet at man aldri kommer til å få det så bra med noen andre, at man funker sammen i opp og nedturer, og at man fungerer som et team. 

Anonymous poster hash: 56927...bbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...