Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #26 Skrevet 23. juni 2014 Dei held seg vel der dei er skjerma frå den nysgjerrige nabokjerringa, altså inne eller langt heimafrå. Du er så sur og ekkel for tiden. Anonymous poster hash: 50bec...493
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #27 Skrevet 23. juni 2014 Dei held seg vel der dei er skjerma frå den nysgjerrige nabokjerringa, altså inne eller langt heimafrå. Mener du for alvor at man er nysgjerrig kjerring når man registrerer hvordan naboen lever? Jeg vil heller bo i et nabolag hvor man ser hverandre enn i et hvor enhver er seg selv nok og ikke registrerer at naboen er død før det begynner å lukte. Anonymous poster hash: cb91c...801
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #28 Skrevet 23. juni 2014 De har et stort hus, og vi ser dem nesten aldri. De har 4 unger, og jeg skjønner det ikke. I helgene kommer de ut først ved 17tia, og litt ute med ungene. Jeg skjønner ikke hvordan noen Jan ha hus, men aldri gjøre noe ute eller være ute. Jeg kaller dem for raringer. Har du noen sånne naboer? Anonymous poster hash: 8c87c...156 Har flere slike naboer. Unge mennesker m barn som aldri er ute i hagen. Fasten det er sommervær. Helt enig i at det er rare folk! Som noen nevner her så har jeg også 1000 ting å gjøre inne OG 1000 å gjøre i hagen. Og det er nettopp det som er problemet til disse innemenneskene; det ser helt jævlig ut i hagen dems. Derfor legger jeg merke til at de ikke er ute. Trenger ikke stå i vinduet og glane og kikke bak gardinene. Må være vanvittig kjedelig å ikke være ute om sommeren? Anonymous poster hash: 8bb15...c2e
*Miss Marple* Skrevet 23. juni 2014 #29 Skrevet 23. juni 2014 Skal dere virkelig prøve å innbille oss at dere aldri registrerer hva naboen gjør (dere som har naturlig innsyn selvsagt). Jeg er absolutt ikke nysgjerrig av meg, men om sommeren er vi mye ute og da legger jeg merke til at ene naboen m/barn knapt er utenfor døren selv om vi vet de er hjemme, en nabo er ute fra morgen til kveld og jobber i hagen, en liker seg best på terrassen osv. Vi har en enslig gammel dame som nærmeste nabo og der ser jeg aktivt etter livstegn hver dag. Om det ser for stille ut, ringer jeg på for å sjekke om hun har det bra. Om dette gjør meg til en nysgjerrigper vil jeg heller det enn å ha evig nok med meg og mitt og ikke ha noen interesse for de jeg deler gate med. Om man lever tett på folk uten å registrere noe av deres gjøren og laden vil jeg påstå at man er lite observant og svært opptatt av seg og sitt. "Vi har en enslig gammel dame som nærmeste nabo og der ser jeg aktivt etter livstegn hver dag. Om det ser for stille ut, ringer jeg på for å sjekke om hun har det bra." Så fint at du tør og bry deg Her inne blir man jo beskyldt for å være syklig nysgjerrig og helt uten eget liv om man ser naboen, men det får heller være. Jeg kommer ikke til å slutte å bry meg (om, ikke med) hvordan de som lever rundt meg har det. Man trenger jo ikke sette eget liv på vent for å få med seg hvordan de rundt oss lever
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #30 Skrevet 23. juni 2014 Skal dere virkelig prøve å innbille oss at dere aldri registrerer hva naboen gjør (dere som har naturlig innsyn selvsagt). Jeg er absolutt ikke nysgjerrig av meg, men om sommeren er vi mye ute og da legger jeg merke til at ene naboen m/barn knapt er utenfor døren selv om vi vet de er hjemme, en nabo er ute fra morgen til kveld og jobber i hagen, en liker seg best på terrassen osv. Vi har en enslig gammel dame som nærmeste nabo og der ser jeg aktivt etter livstegn hver dag. Om det ser for stille ut, ringer jeg på for å sjekke om hun har det bra. Om dette gjør meg til en nysgjerrigper vil jeg heller det enn å ha evig nok med meg og mitt og ikke ha noen interesse for de jeg deler gate med. Om man lever tett på folk uten å registrere noe av deres gjøren og laden vil jeg påstå at man er lite observant og svært opptatt av seg og sitt. "Vi har en enslig gammel dame som nærmeste nabo og der ser jeg aktivt etter livstegn hver dag. Om det ser for stille ut, ringer jeg på for å sjekke om hun har det bra." Så fint at du tør og bry deg Her inne blir man jo beskyldt for å være syklig nysgjerrig og helt uten eget liv om man ser naboen, men det får heller være. Jeg kommer ikke til å slutte å bry meg (om, ikke med) hvordan de som lever rundt meg har det. Man trenger jo ikke sette eget liv på vent for å få med seg hvordan de rundt oss lever Ja man syklig opptatt av andre bare fordi man legger merke til om naboen er ute mye el lite....? Helt ærlig så bryr jeg meg litt om dette fordi jeg liker å slå av en prat m folk i huset ved siden av meg. Har invitert på både kaffe og et glass vin. Men da er man vel nysgjerrig kjerring kanskje? Liv og røre i nabolaget er gøy 😊 Anonymous poster hash: 8bb15...c2e
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #31 Skrevet 23. juni 2014 De er ikke på farta de er hjemme hele tiden, for bilene står. Samme det om noen tror jeg er nysgjerrig eller ei, men å legge merke til sånne naboer er lett. Fatter det bare ikke, de har stort og fint hus men aldri ute. De har ordnet det til så fint ute på terrassen, grill, paviljong og utemøbler men ALDRI sett dem grille eller sitte i hagemøblene. Det er ikke noe annet enn RART!Anonymous poster hash: 8c87c...156 Syns du skal undersøke dette litt nærmere, kanskje barna lider! Anonymous poster hash: d24d9...97a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #32 Skrevet 23. juni 2014 De er ikke på farta de er hjemme hele tiden, for bilene står. Samme det om noen tror jeg er nysgjerrig eller ei, men å legge merke til sånne naboer er lett. Fatter det bare ikke, de har stort og fint hus men aldri ute. De har ordnet det til så fint ute på terrassen, grill, paviljong og utemøbler men ALDRI sett dem grille eller sitte i hagemøblene. Det er ikke noe annet enn RART!Anonymous poster hash: 8c87c...156 Syns du skal undersøke dette litt nærmere, kanskje barna lider!Anonymous poster hash: d24d9...97a Det er ikke mitt område. Når jeg ser dem og ungene, så virker de glade alle sammen. Bare at jeg har sett dem kanskje 1-2 ganger i sommer. Anonymous poster hash: 8c87c...156
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #33 Skrevet 23. juni 2014 Syns det er absolutt ditt område,for dette høres merkelig og ekkelt ut! Bry deg! Anonymous poster hash: d24d9...97a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #34 Skrevet 23. juni 2014 Kanskje er de A-mennesker som er våkne før hanen galer, og vil slappe av etter en lang dag på jobb og bhg., og som koser seg inne før de tar tidlig kveld. Man ringer vel ikke bv, bare pga. at noen velger å leve annerledes enn deg? Anonymous poster hash: 6fa5a...742
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #35 Skrevet 23. juni 2014 Jeg har virkelig ett liv selv og har ikke tid til å sitte å følge med på når naboene er ute og ikke . Og hvis jeg ser de, så ser jeg ikke på klokken for å dokumentere når på dagen de er ute. Mitt tips til deg er å skaffe deg ditt eget liv , ikke lev naboen sitt. Anonymous poster hash: 8e0a8...8f8 Signerer den Anonymous poster hash: 7457f...366
MammantilNurket Skrevet 23. juni 2014 #36 Skrevet 23. juni 2014 (endret) De har et stort hus, og vi ser dem nesten aldri. De har 4 unger, og jeg skjønner det ikke. I helgene kommer de ut først ved 17tia, og litt ute med ungene. Jeg skjønner ikke hvordan noen Jan ha hus, men aldri gjøre noe ute eller være ute. Jeg kaller dem for raringer. Har du noen sånne naboer? Anonymous poster hash: 8c87c...156 De er selvsagt vampyrer. Fyll en tom ketchupflaske med vievann, ta med deg en haug hvitløk og bryt deg inn hos dem!!!Se forøvrig "Buffy the Vampire Slayer", sesong 1-7. Alternativt kan "Twilight"-filmene være en nyttig informasjonskilde. Følg nøye med på om familien glitrer i sollys!!! Se også opp for kjekkaser som løper rundt i bar overkropp - det er sikkert varulver på ferde Endret 23. juni 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #37 Skrevet 24. juni 2014 De har et stort hus, og vi ser dem nesten aldri. De har 4 unger, og jeg skjønner det ikke. I helgene kommer de ut først ved 17tia, og litt ute med ungene. Jeg skjønner ikke hvordan noen Jan ha hus, men aldri gjøre noe ute eller være ute. Jeg kaller dem for raringer. Har du noen sånne naboer? Anonymous poster hash: 8c87c...156 De er selvsagt vampyrer. Fyll en tom ketchupflaske med vievann, ta med deg en haug hvitløk og bryt deg inn hos dem!!!Se forøvrig "Buffy the Vampire Slayer", sesong 1-7. Alternativt kan "Twilight"-filmene være en nyttig informasjonskilde. Følg nøye med på om familien glitrer i sollys!!! Se også opp for kjekkaser som løper rundt i bar overkropp - det er sikkert varulver på ferde Det må være slitsomt å være deg! Er du alltid så krampaktig?Du må virkelig slite ut menneskene du er i nærheten av.. Anonymous poster hash: b434b...e25
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #38 Skrevet 24. juni 2014 De har et stort hus, og vi ser dem nesten aldri. De har 4 unger, og jeg skjønner det ikke. I helgene kommer de ut først ved 17tia, og litt ute med ungene. Jeg skjønner ikke hvordan noen Jan ha hus, men aldri gjøre noe ute eller være ute. Jeg kaller dem for raringer. Har du noen sånne naboer?Anonymous poster hash: 8c87c...156 De er selvsagt vampyrer. Fyll en tom ketchupflaske med vievann, ta med deg en haug hvitløk og bryt deg inn hos dem!!!Se forøvrig "Buffy the Vampire Slayer", sesong 1-7. Alternativt kan "Twilight"-filmene være en nyttig informasjonskilde. Følg nøye med på om familien glitrer i sollys!!! Se også opp for kjekkaser som løper rundt i bar overkropp - det er sikkert varulver på ferde De har et stort hus, og vi ser dem nesten aldri. De har 4 unger, og jeg skjønner det ikke. I helgene kommer de ut først ved 17tia, og litt ute med ungene. Jeg skjønner ikke hvordan noen Jan ha hus, men aldri gjøre noe ute eller være ute. Jeg kaller dem for raringer. Har du noen sånne naboer?Anonymous poster hash: 8c87c...156 De er selvsagt vampyrer. Fyll en tom ketchupflaske med vievann, ta med deg en haug hvitløk og bryt deg inn hos dem!!!Se forøvrig "Buffy the Vampire Slayer", sesong 1-7. Alternativt kan "Twilight"-filmene være en nyttig informasjonskilde. Følg nøye med på om familien glitrer i sollys!!! Se også opp for kjekkaser som løper rundt i bar overkropp - det er sikkert varulver på ferde Du må virkelig slite. Stakkars! Anonymous poster hash: 8c87c...156
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #39 Skrevet 24. juni 2014 De har et stort hus, og vi ser dem nesten aldri. De har 4 unger, og jeg skjønner det ikke. I helgene kommer de ut først ved 17tia, og litt ute med ungene. Jeg skjønner ikke hvordan noen Jan ha hus, men aldri gjøre noe ute eller være ute. Jeg kaller dem for raringer. Har du noen sånne naboer?Anonymous poster hash: 8c87c...156 De er selvsagt vampyrer. Fyll en tom ketchupflaske med vievann, ta med deg en haug hvitløk og bryt deg inn hos dem!!!Se forøvrig "Buffy the Vampire Slayer", sesong 1-7. Alternativt kan "Twilight"-filmene være en nyttig informasjonskilde. Følg nøye med på om familien glitrer i sollys!!! Se også opp for kjekkaser som løper rundt i bar overkropp - det er sikkert varulver på ferde De har et stort hus, og vi ser dem nesten aldri. De har 4 unger, og jeg skjønner det ikke. I helgene kommer de ut først ved 17tia, og litt ute med ungene. Jeg skjønner ikke hvordan noen Jan ha hus, men aldri gjøre noe ute eller være ute. Jeg kaller dem for raringer. Har du noen sånne naboer?Anonymous poster hash: 8c87c...156 De er selvsagt vampyrer. Fyll en tom ketchupflaske med vievann, ta med deg en haug hvitløk og bryt deg inn hos dem!!!Se forøvrig "Buffy the Vampire Slayer", sesong 1-7. Alternativt kan "Twilight"-filmene være en nyttig informasjonskilde. Følg nøye med på om familien glitrer i sollys!!! Se også opp for kjekkaser som løper rundt i bar overkropp - det er sikkert varulver på ferde Du må virkelig slite. Stakkars! Anonymous poster hash: 8c87c...156 Hvem snakker du til?Uansett, No need to repeat yourself! Anonymous poster hash: b434b...e25
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #40 Skrevet 24. juni 2014 Jeg er sjelden ute. Husbunden med kronisk sykdom og tåler sola dårlig da termostaten i kroppen fungerer dårlig. Ute føler jeg meg dessuten beglodd av naboer på alle kanter. Skulle ønske jeg bodde landlig til uten naboer. Føler meg ikke rar da. Anonymous poster hash: dae35...ecf
Zalosalutt Skrevet 24. juni 2014 #41 Skrevet 24. juni 2014 De er ikke på farta de er hjemme hele tiden, for bilene står. Samme det om noen tror jeg er nysgjerrig eller ei, men å legge merke til sånne naboer er lett. Fatter det bare ikke, de har stort og fint hus men aldri ute. De har ordnet det til så fint ute på terrassen, grill, paviljong og utemøbler men ALDRI sett dem grille eller sitte i hagemøblene. Det er ikke noe annet enn RART!Anonymous poster hash: 8c87c...156 Syns du skal undersøke dette litt nærmere, kanskje barna lider!Anonymous poster hash: d24d9...97a Kjære vene, jeg blir målløs av denne tråden! Vi bor i tomannsbolig, har en grei hageflekk og en bittelite veranda. Er sjeldent ute etter jobb/barnehage, da lager og spiser vi nemlig middag! Og så er det bare en liten time til barnetv, så da går ikke vi ut og kjaser og maser for så liten tid. Er sjeldent i Hagen i helgene også, ingen av oss trives med å bo så tett og at naboer kikker på hva vi gjør ute og hvordan vi gjør det. Vi klipper plenen, og planter i kasser på verandaen, men det er alt. Orker ikke at de nysgjerrige damene skal se på at jeg luker etc.. Så lar det vokse til "naturlig eng" Vi har ikke penger til "fine/store" uteleker, derfor er det heller ikke stas å være i Hagen for barna. Vi går på diverse lekeplasser/barnehager for å leke, og vi er sjeldent sammen med andre barn... Tror allikevel ikke barna mine lider, og vi voksne er innenfor normalen på rarhetsskalaen
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #42 Skrevet 24. juni 2014 De er ikke på farta de er hjemme hele tiden, for bilene står. Samme det om noen tror jeg er nysgjerrig eller ei, men å legge merke til sånne naboer er lett. Fatter det bare ikke, de har stort og fint hus men aldri ute. De har ordnet det til så fint ute på terrassen, grill, paviljong og utemøbler men ALDRI sett dem grille eller sitte i hagemøblene. Det er ikke noe annet enn RART!Anonymous poster hash: 8c87c...156 Syns du skal undersøke dette litt nærmere, kanskje barna lider!Anonymous poster hash: d24d9...97a Kjære vene, jeg blir målløs av denne tråden!Vi bor i tomannsbolig, har en grei hageflekk og en bittelite veranda. Er sjeldent ute etter jobb/barnehage, da lager og spiser vi nemlig middag! Og så er det bare en liten time til barnetv, så da går ikke vi ut og kjaser og maser for så liten tid. Er sjeldent i Hagen i helgene også, ingen av oss trives med å bo så tett og at naboer kikker på hva vi gjør ute og hvordan vi gjør det. Vi klipper plenen, og planter i kasser på verandaen, men det er alt. Orker ikke at de nysgjerrige damene skal se på at jeg luker etc.. Så lar det vokse til "naturlig eng" Vi har ikke penger til "fine/store" uteleker, derfor er det heller ikke stas å være i Hagen for barna. Vi går på diverse lekeplasser/barnehager for å leke, og vi er sjeldent sammen med andre barn... Tror allikevel ikke barna mine lider, og vi voksne er innenfor normalen på rarhetsskalaen Men barna trenger da ikke flotte og dyre leker for å kose seg i hagen? Hva med fotball, sisten og andre leker? Å bruke fantasien krever lite leker. Litt trist å aldri bruke egen hage fordi man tror at andre er så interessert og kritisk til hvordan man oppfører seg. Som du ser sv denne tråden er det de færreste som engang erkjenner at de registrerer naboene, så kos dere i egen hage med lek og det hagearbeidet som dere ønsker. Anonymous poster hash: cb91c...801
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #43 Skrevet 24. juni 2014 De har et stort hus, og vi ser dem nesten aldri. De har 4 unger, og jeg skjønner det ikke. I helgene kommer de ut først ved 17tia, og litt ute med ungene. Jeg skjønner ikke hvordan noen Jan ha hus, men aldri gjøre noe ute eller være ute. Jeg kaller dem for raringer. Har du noen sånne naboer?Anonymous poster hash: 8c87c...156 De er selvsagt vampyrer. Fyll en tom ketchupflaske med vievann, ta med deg en haug hvitløk og bryt deg inn hos dem!!!Se forøvrig "Buffy the Vampire Slayer", sesong 1-7. Alternativt kan "Twilight"-filmene være en nyttig informasjonskilde. Følg nøye med på om familien glitrer i sollys!!! Se også opp for kjekkaser som løper rundt i bar overkropp - det er sikkert varulver på ferde De har et stort hus, og vi ser dem nesten aldri. De har 4 unger, og jeg skjønner det ikke. I helgene kommer de ut først ved 17tia, og litt ute med ungene. Jeg skjønner ikke hvordan noen Jan ha hus, men aldri gjøre noe ute eller være ute. Jeg kaller dem for raringer. Har du noen sånne naboer?Anonymous poster hash: 8c87c...156 De er selvsagt vampyrer. Fyll en tom ketchupflaske med vievann, ta med deg en haug hvitløk og bryt deg inn hos dem!!!Se forøvrig "Buffy the Vampire Slayer", sesong 1-7. Alternativt kan "Twilight"-filmene være en nyttig informasjonskilde. Følg nøye med på om familien glitrer i sollys!!! Se også opp for kjekkaser som løper rundt i bar overkropp - det er sikkert varulver på ferde Du må virkelig slite. Stakkars!Anonymous poster hash: 8c87c...156 Hvem snakker du til?Uansett, No need to repeat yourself!Anonymous poster hash: b434b...e25 ? Ikke min feil at den kom to ganger. Har du et problem? Så vidt jeg vet, siterte ikke jeg deg. Anonymous poster hash: 8c87c...156
hysterika Skrevet 24. juni 2014 #44 Skrevet 24. juni 2014 Min nærmeste nabo har stuen slik at vi kan se inn når vi går inn/ut vår inngangsdør. Kan med hånden på hjertet si at de siste 4 årene har jeg sett lys i stua og noen som sitter der MAX 10 ganger. Jeg er ingen "glaner", men registrerer jo at en familie på 4 aldri sitter i stuen sin. Syns det er snålt. Det er bekmørkt. Men de virker hyggelige og vi snakkes når vi treffes utenfor ed postkassene Vi sitter aldri i stuen vår heller, vi trives best i biblioteket (jeg sitter i biblioteket akkurat nå faktisk!), så hvis noen titter inn i stua vår, er den så og si alltid tom.
Zalosalutt Skrevet 24. juni 2014 #45 Skrevet 24. juni 2014 De er ikke på farta de er hjemme hele tiden, for bilene står. Samme det om noen tror jeg er nysgjerrig eller ei, men å legge merke til sånne naboer er lett. Fatter det bare ikke, de har stort og fint hus men aldri ute. De har ordnet det til så fint ute på terrassen, grill, paviljong og utemøbler men ALDRI sett dem grille eller sitte i hagemøblene. Det er ikke noe annet enn RART!Anonymous poster hash: 8c87c...156 Syns du skal undersøke dette litt nærmere, kanskje barna lider!Anonymous poster hash: d24d9...97a Kjære vene, jeg blir målløs av denne tråden!Vi bor i tomannsbolig, har en grei hageflekk og en bittelite veranda. Er sjeldent ute etter jobb/barnehage, da lager og spiser vi nemlig middag! Og så er det bare en liten time til barnetv, så da går ikke vi ut og kjaser og maser for så liten tid. Er sjeldent i Hagen i helgene også, ingen av oss trives med å bo så tett og at naboer kikker på hva vi gjør ute og hvordan vi gjør det. Vi klipper plenen, og planter i kasser på verandaen, men det er alt. Orker ikke at de nysgjerrige damene skal se på at jeg luker etc.. Så lar det vokse til "naturlig eng" Vi har ikke penger til "fine/store" uteleker, derfor er det heller ikke stas å være i Hagen for barna. Vi går på diverse lekeplasser/barnehager for å leke, og vi er sjeldent sammen med andre barn... Tror allikevel ikke barna mine lider, og vi voksne er innenfor normalen på rarhetsskalaen Men barna trenger da ikke flotte og dyre leker for å kose seg i hagen? Hva med fotball, sisten og andre leker? Å bruke fantasien krever lite leker. Litt trist å aldri bruke egen hage fordi man tror at andre er så interessert og kritisk til hvordan man oppfører seg. Som du ser sv denne tråden er det de færreste som engang erkjenner at de registrerer naboene, så kos dere i egen hage med lek og det hagearbeidet som dere ønsker. Anonymous poster hash: cb91c...801 Enig i at det er trist, føles ikke godt å vite at man har brukt penger på å binde seg til et slik nabolag. Da vi kjøpte visste vi ikke at vi fikk med et eldre ektepar som må kommentere alt som ikke gjøres på deres måte, en eldre mann som oppfører seg som "vaktmesteren", trygda snokedamer som sladrer i gata, et hus fullt av hjemmeværende utlendinger med 6(!) unger hver(kan ikke sitte ute pga bråket) og legg til min milde angst så blir det problematisk for meg å bevege seg ute. Barna lider allikevel ingen nød, de er ute nesten hele dagen i barnehagen og vi er jo ute i helgene, bare ikke i egen hage
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #46 Skrevet 24. juni 2014 De er ikke på farta de er hjemme hele tiden, for bilene står. Samme det om noen tror jeg er nysgjerrig eller ei, men å legge merke til sånne naboer er lett. Fatter det bare ikke, de har stort og fint hus men aldri ute. De har ordnet det til så fint ute på terrassen, grill, paviljong og utemøbler men ALDRI sett dem grille eller sitte i hagemøblene. Det er ikke noe annet enn RART!Anonymous poster hash: 8c87c...156 Syns du skal undersøke dette litt nærmere, kanskje barna lider!Anonymous poster hash: d24d9...97a Kjære vene, jeg blir målløs av denne tråden!Vi bor i tomannsbolig, har en grei hageflekk og en bittelite veranda. Er sjeldent ute etter jobb/barnehage, da lager og spiser vi nemlig middag! Og så er det bare en liten time til barnetv, så da går ikke vi ut og kjaser og maser for så liten tid. Er sjeldent i Hagen i helgene også, ingen av oss trives med å bo så tett og at naboer kikker på hva vi gjør ute og hvordan vi gjør det. Vi klipper plenen, og planter i kasser på verandaen, men det er alt. Orker ikke at de nysgjerrige damene skal se på at jeg luker etc.. Så lar det vokse til "naturlig eng" Vi har ikke penger til "fine/store" uteleker, derfor er det heller ikke stas å være i Hagen for barna. Vi går på diverse lekeplasser/barnehager for å leke, og vi er sjeldent sammen med andre barn... Tror allikevel ikke barna mine lider, og vi voksne er innenfor normalen på rarhetsskalaen Fy fan for en kjedelig familie dere er! Og der fikk vi jo sort på hvitt; dere innemennesker er jo bare RARE! Anonymous poster hash: 8bb15...c2e
Zalosalutt Skrevet 25. juni 2014 #47 Skrevet 25. juni 2014 De er ikke på farta de er hjemme hele tiden, for bilene står. Samme det om noen tror jeg er nysgjerrig eller ei, men å legge merke til sånne naboer er lett. Fatter det bare ikke, de har stort og fint hus men aldri ute. De har ordnet det til så fint ute på terrassen, grill, paviljong og utemøbler men ALDRI sett dem grille eller sitte i hagemøblene. Det er ikke noe annet enn RART!Anonymous poster hash: 8c87c...156 Syns du skal undersøke dette litt nærmere, kanskje barna lider!Anonymous poster hash: d24d9...97a Kjære vene, jeg blir målløs av denne tråden!Vi bor i tomannsbolig, har en grei hageflekk og en bittelite veranda. Er sjeldent ute etter jobb/barnehage, da lager og spiser vi nemlig middag! Og så er det bare en liten time til barnetv, så da går ikke vi ut og kjaser og maser for så liten tid. Er sjeldent i Hagen i helgene også, ingen av oss trives med å bo så tett og at naboer kikker på hva vi gjør ute og hvordan vi gjør det. Vi klipper plenen, og planter i kasser på verandaen, men det er alt. Orker ikke at de nysgjerrige damene skal se på at jeg luker etc.. Så lar det vokse til "naturlig eng" Vi har ikke penger til "fine/store" uteleker, derfor er det heller ikke stas å være i Hagen for barna. Vi går på diverse lekeplasser/barnehager for å leke, og vi er sjeldent sammen med andre barn... Tror allikevel ikke barna mine lider, og vi voksne er innenfor normalen på rarhetsskalaen Fy fan for en kjedelig familie dere er! Og der fikk vi jo sort på hvitt; dere innemennesker er jo bare RARE! Anonymous poster hash: 8bb15...c2e Haha, trenger vel ikke være kjedelige bare fordi vi ikke bruker egen hage? Dessuten har vi heldigvis forskjellig oppfatning av hva som er kjedelig jeg trives inne, og i eget selskap, mye mulig det er kjedelig for deg. Jeg har heldigvis ikke det problemet at jeg kjeder meg, svært sjeldent. Rar? Ja, heller det enn kjip og slem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå