Gå til innhold

Så rare naboer jeg har

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har et stort hus, og vi ser dem nesten aldri. De har 4 unger, og jeg skjønner det ikke. I helgene kommer de ut først ved 17tia, og litt ute med ungene.

Jeg skjønner ikke hvordan noen Jan ha hus, men aldri gjøre noe ute eller være ute.

Jeg kaller dem for raringer.

Har du noen sånne naboer?

Anonymous poster hash: 8c87c...156

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jan= kan

Skrevet

Jeg har virkelig ett liv selv og har ikke tid til å sitte å følge med på når naboene er ute og ikke . Og hvis jeg ser de, så ser jeg ikke på klokken for å dokumentere når på dagen de er ute.

Mitt tips til deg er å skaffe deg ditt eget liv , ikke lev naboen sitt.

Anonymous poster hash: 8e0a8...8f8

Skrevet

Tja, kanskje de ikke er så glade i å være ute og bli beglodd av naboen?

Anonymous poster hash: eb778...895

Skrevet

Det er jammen meg ikke ofte jeg har tid til å være ut i egen hage heller. Er stort sett ute på andre ting eller har 1000 ting som skulle vært fiksa inne.

Skrevet

Rart for oss. Vi er ute kl 8 om morgenene og er stort sett i hagen hele dagen. Spiser og koser oss ute hele sommeren.

Anonymous poster hash: a5c53...49a
Skrevet

Naboer som deg gjør at jeg gruer meg til å gå ut døra. Har selv en nabo som står med nesa trykket inntil vinduet..

Anonymous poster hash: 23944...4b9

Skrevet

Naboer som deg gjør at jeg gruer meg til å gå ut døra. Har selv en nabo som står med nesa trykket inntil vinduet..Anonymous poster hash: 23944...4b9

Jeg står ikke med nesa inntil vinduet altså. Men når man er ute hele dagen og ikke ser den andre naboen er ute i det hele tatt, da synes jeg at det er rart. De har jo unger også, og ungene har jeg sett kanskje 2 ganger i år.

Skrevet

Hehe. Strengt tatt er vel DU raringen. ;-)

Anonymous poster hash: 4a67d...a07

Skrevet

Hehe. Strengt tatt er vel DU raringen. ;-)Anonymous poster hash: 4a67d...a07

Jeg? Hehehe, ja vi sier det vi;)

Skrevet

Dei held seg vel der dei er skjerma frå den nysgjerrige nabokjerringa, altså inne eller langt heimafrå.

Skrevet

Skjønner hva du mener. Hva skal du med hus og hage om du aldri bruker det? Vi er også ute i hagen fra morgen til kveld. Barna har svømmebasen, trampoline, fotballbane og lekestativ. Hagen vår er et samlingsplass/lekeplass for mange av nabobarna også. Jeg elsker når det er barnelatter og liv i hagen en fin sommerdag. Da slenger jeg bare noen pølser på grillen og servere med saft. Herligt! Det er sommer :)

Anonymous poster hash: 65cbe...280
Skrevet

Herlighet så prektige dere er da. Som om dere ikke legger merke til naboene.

Jeg har og en nabo som har alle gardiner trukket for vinduene og de er aldri ute, er ikke slik at jeg står og følger med, men det er aldri noen i Hagen der. Det er rart

Anonymous poster hash: cb4a3...2f8

Skrevet

Jeg har og en nabo som har alle gardiner trukket for vinduene og de er aldri ute, er ikke slik at jeg står og følger med, men det er aldri noen i Hagen der. Det er rartAnonymous poster hash: cb4a3...2f8

Det er dette jeg mener. Takk du!

Skrevet

Jeg har og en nabo som har alle gardiner trukket for vinduene og de er aldri ute, er ikke slik at jeg står og følger med, men det er aldri noen i Hagen der. Det er rart

Må seie eg ikkje anar noko om utevanene til naboane våre. Store delar av helgene er vi borte og hagane her er anlagt slik at alle er i fred på uteplassane sine.
Skrevet

Merkelige mennesker her inne også (inkludert deg, Stjerna), som med en gang konkluderer med at HI er ei nyskjerrig nabokjerring som står i vinduet med lupe. Dere hadde vel heller ikke lagt merke til om naboen hadde homofestival hver dag i hagen.

Anonymous poster hash: 43579...7e7
Skrevet

Herreguuuud :) Jeg registrerer jo og om naboene mine er i hagen eller ikke :) 

HI, vi har og en nabo med et fantastisk stort hus og stor hage. Men de er aldri hjemme. Kjempehyggelige folk, men de er alltid på farten. 

Hadde jo vært litt rart om man overhodet ikke la merke til om naboene var ute eller hjemme...? Iallefall her jeg bor, her bor vi TETT!!! (desverre). 

Skrevet

Må seie eg ikkje anar noko om utevanene til naboane våre. Store delar av helgene er vi borte og hagane her er anlagt slik at alle er i fred på uteplassane sine.

Så flott for dere da. Her løper ungene rundt i hagene og vi voksne snakker sammen.

Vi merker jo om noen aldri er ute.

Skrevet

De er ikke på farta de er hjemme hele tiden, for bilene står.

Samme det om noen tror jeg er nysgjerrig eller ei, men å legge merke til sånne naboer er lett.

Fatter det bare ikke, de har stort og fint hus men aldri ute. De har ordnet det til så fint ute på terrassen, grill, paviljong og utemøbler men ALDRI sett dem grille eller sitte i hagemøblene. Det er ikke noe annet enn RART!

Skrevet

Skal dere virkelig prøve å innbille oss at dere aldri registrerer hva naboen gjør (dere som har naturlig innsyn selvsagt).

Jeg er absolutt ikke nysgjerrig av meg, men om sommeren er vi mye ute og da legger jeg merke til at ene naboen m/barn knapt er utenfor døren selv om vi vet de er hjemme, en nabo er ute fra morgen til kveld og jobber i hagen, en liker seg best på terrassen osv. Vi har en enslig gammel dame som nærmeste nabo og der ser jeg aktivt etter livstegn hver dag. Om det ser for stille ut, ringer jeg på for å sjekke om hun har det bra.

Om dette gjør meg til en nysgjerrigper vil jeg heller det enn å ha evig nok med meg og mitt og ikke ha noen interesse for de jeg deler gate med.

Om man lever tett på folk uten å registrere noe av deres gjøren og laden vil jeg påstå at man er lite observant og svært opptatt av seg og sitt.

Skrevet

Ja, det synes jeg er rart HI. Spesielt at de aldri er ute.

Skrevet

Min nærmeste nabo har stuen slik at vi kan se inn når vi går inn/ut vår inngangsdør. Kan med hånden på hjertet si at de siste 4 årene har jeg sett lys i stua og noen som sitter der MAX 10 ganger. Jeg er ingen "glaner", men registrerer jo at en familie på 4 aldri sitter i stuen sin. Syns det er snålt. Det er bekmørkt. Men de virker hyggelige og vi snakkes når vi treffes utenfor ed postkassene

Skrevet

Du er jo mye rarere hi, som tydeligvis sitter og følger med på hva naboene dine gjør hele tiden

Anonymous poster hash: f3a5c...f07
Skrevet

Kanskje de er enda tidligere ute og reiser på ting eller bort før dere går ut :P

Anonymous poster hash: d1c1c...e6b
Gjest meg mamma?
Skrevet

Skal dere virkelig prøve å innbille oss at dere aldri registrerer hva naboen gjør (dere som har naturlig innsyn selvsagt).

Jeg er absolutt ikke nysgjerrig av meg, men om sommeren er vi mye ute og da legger jeg merke til at ene naboen m/barn knapt er utenfor døren selv om vi vet de er hjemme, en nabo er ute fra morgen til kveld og jobber i hagen, en liker seg best på terrassen osv. Vi har en enslig gammel dame som nærmeste nabo og der ser jeg aktivt etter livstegn hver dag. Om det ser for stille ut, ringer jeg på for å sjekke om hun har det bra.

Om dette gjør meg til en nysgjerrigper vil jeg heller det enn å ha evig nok med meg og mitt og ikke ha noen interesse for de jeg deler gate med.

Om man lever tett på folk uten å registrere noe av deres gjøren og laden vil jeg påstå at man er lite observant og svært opptatt av seg og sitt.

"Vi har en enslig gammel dame som nærmeste nabo og der ser jeg aktivt etter livstegn hver dag. Om det ser for stille ut, ringer jeg på for å sjekke om hun har det bra."

Så fint at du tør og bry deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...