Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 som singel og 100% alene med en toåring å få ett barn til for å få søsken? Anonymous poster hash: fa22e...239
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Men hvem med? Liksom. .. siden jeg var singrel.. ons? Anonymous poster hash: 65995...54e
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Danmark :-) HI Anonymous poster hash: fa22e...239
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Dette må da være troll! Men hvis det er sant så drar du da for pokker til Danmark og får en donor! Anonymous poster hash: d7e57...a4f
Superdolly Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Nei. Ikke nødvendigvis fordi jeg ikke orket, men jeg ville ikke med vitende og vilje gått inn for å bli gravid bare for å gi en toåring søsken. Og føde et barn som ville måtte vokse opp uten en far i livet sitt. Eventuelt lure en mann, og forsøke å tvinge ham til å stille opp i 18 år.
Fandens Oldemor Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Jeg ville ventet til jeg møtte en mann jeg hadde lyst til å dele livet med, og så ville jeg heller vurdert å få det barnet med ham.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Hadde jeg kunnet det hadde jeg gjort det. Er snart for gammel. Det er nå eller aldri og det er derfor jeg spør her inne. Redd for å angre mitt valg. Må bestemme meg snart. HI Anonymous poster hash: fa22e...239
C&M&H Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Hadde heller spurt eksen.. men nei, syns det er feil å få barn uten far med overlegg. Så konservativ er jeg.
Fandens Oldemor Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Hadde jeg kunnet det hadde jeg gjort det. Er snart for gammel. Det er nå eller aldri og det er derfor jeg spør her inne. Redd for å angre mitt valg. Må bestemme meg snart. HI Anonymous poster hash: fa22e...239 Hvor gammel er du, da?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Hadde jeg kunnet det hadde jeg gjort det. Er snart for gammel. Det er nå eller aldri og det er derfor jeg spør her inne. Redd for å angre mitt valg. Må bestemme meg snart. HI Anonymous poster hash: fa22e...239 Jeg hadde orket. Hvis det er viktig for deg å få barn så bare gjør det. Mye bedre ig mer rettferdig en å skaffe seg en donor på byen. Masse lykke til. Håper du går for det👍👍 Anonymous poster hash: f297b...9aa
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Hadde jeg kunnet det hadde jeg gjort det. Er snart for gammel. Det er nå eller aldri og det er derfor jeg spør her inne. Redd for å angre mitt valg. Må bestemme meg snart. HI Anonymous poster hash: fa22e...239 [/acronym Ja, det hadde jeg orket! Jeg tror aldri du kommer til å angre på et barn du har fått uansett. Anonymous poster hash: bc5a6...2d7
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 Hvis man ser bort fra alle andre aspekter, og kun fokuserte på om jeg hadde orket; Så ja!! Jeg måtte dog ha tenkt meg nøye om, mtp andre aspekter ved det å få barn alene, så jeg vet ikke om jeg hadde gjort det, men kan heller ikke utelukke det. Det å ha søsken er for meg VIKTIG, veldig viktig! Anonymous poster hash: 57361...547
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #13 Skrevet 22. juni 2014 Jeg ville ikke ha gjort det. Moralsk sett har jeg ingen problemer med det, jeg applauderer selvstendige mødre som våger å gå på tvers av moralistiske konvensjoner.. men jeg ville ikke orket! To barn er utrolig hektisk synes jeg og jeg priser meg lykkelig over å ha en partner å dele ansvaret med.. Anonymous poster hash: 5c543...365
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #14 Skrevet 22. juni 2014 Ja, absolutt. Anonymous poster hash: 32d62...af8
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #15 Skrevet 22. juni 2014 Jeg hadde kunnet gjort det. Men jeg tror at det kan være viktig med et godt nettverk/familie rundt seg. Særlig dersom barn nr 1 har kontakt med sin familie, og har samvær med faren, slik at nr 2 ikke blir sjalu. En venninne av søsteren min innså at hun ikke ville rekke å vente på en mann lenger, og har fått to barn i Danmark. :-) det har gått veldig bra. :-) Anonymous poster hash: d8bce...577
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #16 Skrevet 22. juni 2014 Nærmer meg 40. Jeg ser at søsken er viktig, men tenker mye på hvor slitsomt det vil bli og det holder meg tilbake. Skulle så ønske jeg klarte å bestemme meg. HI Anonymous poster hash: fa22e...239
Fandens Oldemor Skrevet 22. juni 2014 #17 Skrevet 22. juni 2014 Nærmer meg 40. Jeg ser at søsken er viktig, men tenker mye på hvor slitsomt det vil bli og det holder meg tilbake. Skulle så ønske jeg klarte å bestemme meg. HI Anonymous poster hash: fa22e...239 Da er det jo fortsatt litt tidlig å tenke "nå eller aldri". Når det er sagt, så går de slitsomme årene ganske fort. Plutselig en dag er barna selvstendige små mennesker, som ordner ganske mye selv. Enig med dem som sier at man ikke angrer på barna man fikk, men at man kan angre hvis man ikke gjør det.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #18 Skrevet 22. juni 2014 Har du mange som stiller opp rundt deg? Familie? Venner? Hvordan syns du det går å ha to åringen alene? Hvor er faren i dette tilfelle da? Anonymous poster hash: 4a4fa...94b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #19 Skrevet 22. juni 2014 Faren er ikke med oss lenger :-(. Jeg har familie og venner, men det er ikke mye de kan hjelpe til. Det går strålende med toåringen, har kun hatt barnevakt et par timer i mnd pga nødvendige gjøremål. Vi koser oss veldig sammen og jeg drømmer ikke mye om egentid. Det jeg er mest redd for er vel at jeg ikke får så mye tid med den første fordi en annen også krever sitt osv. HI Anonymous poster hash: fa22e...239
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #20 Skrevet 22. juni 2014 Husk at når du får nr 2 blir det et mer barn en voksen i familien. Jeg tror man orker det man må. Har selv donor barn, og av og til kan det ta lang tid å bli gravid. Vil du gå igjennom den prosessen alene? Husk at du har et barn som trenger deg men velg det du vil selv, mener ikke lede deg i noen retning Anonymous poster hash: 7a0d5...6d5
Førstemann Skrevet 22. juni 2014 #21 Skrevet 22. juni 2014 Jeg hadde gjort det. Som noen sa over her, snart vil de være større og kan ha utrolig stor glede av hverandre. Her hos oss er erfaringen ihvertfall at det er veldig fint å ha to som kan underholde hverandre. At det blir mindre tid til den du allerede har, det er klart det blir. Men det blir det jo for oss alle...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #22 Skrevet 22. juni 2014 Jeg hadde ønsket søsken til barnet mitt, og jeg hadde orket å være alene med to barn, men jeg hadde ikke klart å være alene med en toåring mens jeg var gravid. Til det har jeg rett og slett for vanskelige svangerskap. Hvem tar seg av eldstemann hvis du blir ordentlig dårlig i graviditeten? Anonymous poster hash: 56841...9ba
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #23 Skrevet 22. juni 2014 Hvis ønsket hadde vært sterkt nok, så kunne jeg nok gjort det. Nå er jeg, heldigvis, ikke i den situasjonen. Men jeg syns du skal gjøre det!! Anonymous poster hash: 49259...82c
Elskerhøsten2014 Skrevet 22. juni 2014 #24 Skrevet 22. juni 2014 er ikke alenemor,men hvis jeg hadde vert det,hadde det vert uaktuelt med en til,synes folk er egoistiske hvis de vil ha barn,uten far i bilde
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #25 Skrevet 22. juni 2014 Godt poeng, dette er faktorer jeg tenker på. Jeg har ingen som kan ta elste hvis jeg blir så dårlig. Første svangerskap var en drøm, ingen kvalme eller noe annet. Men det er ikke gitt at det blir sånn igjen. Du med donorbarn: hvor mange barn har du og vil du ha fler? Anonymous poster hash: fa22e...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå