Gå til innhold

Hvordan er mammaen til en Iben? U/T

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet om to iben-jenter. mamman til hun ene er en nydelig dame, lærer, litt beskjeden men god med ungene. og elevene. lever det "perfekte" familieliv.

andre er en trygdemamma, som jeg mistenker er litt for ofte i alkoholen dessverre. det er vertfall pappaen. som  kjører lastebil. to forskjellige familier altså.

Anonymous poster hash: 2d5ae...c5c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vell jeg er liten av vekst, mørk i håret & likblek, noe asosial, veldig kreativ, elsker dyr, trives best i byen men bor på landet & venter en liten jente som skal hete Iben ;)

Anonymous poster hash: 42675...c31

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg er en blivende Iben-mamma, og jeg liker nostalgiske og klassiske barneklær (blonder/forklekjoler osv) barnevogner (har Silver Cross ogInglesina Classica ), laaangt hår på jenter, og er førskolelærer. Kunne godt flyttet inn i Marikken sin verden

Anonymous poster hash: 613d1...364

Skrevet

Vel, det er svigermor, som er en eldre, uføretrygda dame som strikker mye, bor langt unna byen og røyker rullings. Flott dame, men flagrende heksehår og kunst er nok ikke hennes sterkeste sider. Iben er forøvrig en godt voksen mann, med noe høyere utdannelse og noen færre barn enn sin mor.  

Anonymous poster hash: f1ede...312
Skrevet

Jente eller gutt? Iben altså......

I min verden er Iben jente. Såpass sjelden i min verden og min venninne hadde en hysterisk parodi på en Iben mamma så da må jeg spørre dere damer her inne. Om en Iben mamma ikke er som andre mammaer. :-)

Anonymous poster hash: fabe9...0f2

Det kan jeg svare på, nei vi er absolutt ikke som andre mammaer. Eller, denne mammaen er ikke det. Noe som jeg syns er positivt, men mye tyder på at du ikke syns det ;)

Anonymous poster hash: aaf05...dcb

Har bare tenkt på det som sjelden men min venninne hadde STERKE meninger. Litt artig da. Og så begynte jeg å fundere på mammaer som velger sjeldene navn. :-)

Men nysgjerrig ble jeg uansett, hva mente venninnen din var typisk for en Iben mamma? :D

Anonymous poster hash: aaf05...dcb

En kunstner mamma fra beste vestkant med flagrende heksehår som streber etter at barnet skal være anderledes. Ikke gøyalt når jeg forklarer. Min venninne kunne vært komiker. Hun kjørte hele pakka med stemme, bevegelser og lange monloger.

Jeg sier ikke hun har rett men måtte bare spørre her.

En mor som våger å velge noe annet enn hva som forventes, muligens et kreativt menneske. 

Ble mer nysgjerrig på din venninne. Tipper hun har barn som heter noe trygt som f.eks Thea, Ingrid, Marte, Aleksander, Magnus eller Martin.

Anonymous poster hash: d71df...c8b

Skrevet

jeg vet om to iben-jenter. mamman til hun ene er en nydelig dame, lærer, litt beskjeden men god med ungene. og elevene. lever det "perfekte" familieliv.

andre er en trygdemamma, som jeg mistenker er litt for ofte i alkoholen dessverre. det er vertfall pappaen. som  kjører lastebil. to forskjellige familier altså.

Anonymous poster hash: 2d5ae...c5c

Er ikke dette å henge ut folk?

Skrevet

Iben var på vår list med jentenavn (jeg har aldri sett en gutt som heter det selv om jeg vet at det er guttenavn også) og jeg har hverken langt heksehår eller et kunstnerisk gen i kroppen.

Jeg er nok ganske så ordnær til mamma å være. Uten de store prinsippene og kampene. Blid og lett å ha med å gjøre. Stort sett.

Skrevet

Jeg er mamma til Iben og har pedagogisk og kunstneriskbakgrunn, kjøper mye økologisk mat, elsker loppemarked og vintage, treleker og Mummitroll.

Klisje kanskje, men Iben var helt rett navn når hun ble lagt på brystet mitt☺️

Anonymous poster hash: 25162...18c

Skrevet

Kjenner en Iben-mamma. Hun er voksen, urban, opptatt av interiør og familieliv. En jordnær og grei dame.

Anonymous poster hash: 57530...21b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...