Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Ser ut som om hun er opptatt av hva andre tenker om henne Anonymous poster hash: 1533a...08c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 LEEEER. Kan vel hende. Skjedd før det. ;-) Anonymous poster hash: fabe9...0f2
☆☆☆ Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Det einaste desse mødrene har til felles er at dei likar namnet Iben. Dei er ikkje ein gong einige om det er eit gute- eller jentenamn visst.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Hun er en kvinne som liker navnet Iben.Mer enn det kan jeg ikke si om henne uten mer informasjon Anonymous poster hash: 3060b...1d4
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Ser ut som om hun er opptatt av hva andre tenker om henne Anonymous poster hash: 1533a...08c Bare så det er klart. Jeg har ingen Iben. En diskusjon med en venninne om hvordan mammaen til en Iben var og jeg ville se hva dere mener. Er det ikke lov å spørre om slikt? Eller er du bare generelt litt nebbete? ;-) Anonymous poster hash: fabe9...0f2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Haha, jeg har også en Iben. Og jeg ville ikke funnet på å lage en sånn tråd. Så da kan vi allerede konkludere med at mammaer til Iben er forskjellige Anonymous poster hash: aaf05...dcb
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Jente eller gutt? Iben altså...... I min verden er Iben jente. Såpass sjelden i min verden og min venninne hadde en hysterisk parodi på en Iben mamma så da må jeg spørre dere damer her inne. Om en Iben mamma ikke er som andre mammaer. :-) Anonymous poster hash: fabe9...0f2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Haha, jeg har også en Iben. Og jeg ville ikke funnet på å lage en sånn tråd. Så da kan vi allerede konkludere med at mammaer til Iben er forskjellige Anonymous poster hash: aaf05...dcb IGJEN. Jeg har ingen Iben ;-) Anonymous poster hash: fabe9...0f2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 Jente eller gutt? Iben altså......I min verden er Iben jente. Såpass sjelden i min verden og min venninne hadde en hysterisk parodi på en Iben mamma så da må jeg spørre dere damer her inne. Om en Iben mamma ikke er som andre mammaer. :-) Anonymous poster hash: fabe9...0f2 Det kan jeg svare på, nei vi er absolutt ikke som andre mammaer. Eller, denne mammaen er ikke det. Noe som jeg syns er positivt, men mye tyder på at du ikke syns det Anonymous poster hash: aaf05...dcb
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #13 Skrevet 22. juni 2014 Jente eller gutt? Iben altså......I min verden er Iben jente. Såpass sjelden i min verden og min venninne hadde en hysterisk parodi på en Iben mamma så da må jeg spørre dere damer her inne. Om en Iben mamma ikke er som andre mammaer. :-) Anonymous poster hash: fabe9...0f2 Det kan jeg svare på, nei vi er absolutt ikke som andre mammaer. Eller, denne mammaen er ikke det. Noe som jeg syns er positivt, men mye tyder på at du ikke syns det Anonymous poster hash: aaf05...dcb Har bare tenkt på det som sjelden men min venninne hadde STERKE meninger. Litt artig da. Og så begynte jeg å fundere på mammaer som velger sjeldene navn. :-) Anonymous poster hash: fabe9...0f2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #14 Skrevet 22. juni 2014 Hun er livlig, leken, jordnær, morsom, stødig og god Anonymous poster hash: 479b5...d3a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #15 Skrevet 22. juni 2014 Jente eller gutt? Iben altså......I min verden er Iben jente. Såpass sjelden i min verden og min venninne hadde en hysterisk parodi på en Iben mamma så da må jeg spørre dere damer her inne. Om en Iben mamma ikke er som andre mammaer. :-) Anonymous poster hash: fabe9...0f2 Det kan jeg svare på, nei vi er absolutt ikke som andre mammaer. Eller, denne mammaen er ikke det. Noe som jeg syns er positivt, men mye tyder på at du ikke syns det Anonymous poster hash: aaf05...dcb Har bare tenkt på det som sjelden men min venninne hadde STERKE meninger. Litt artig da. Og så begynte jeg å fundere på mammaer som velger sjeldene navn. :-) Anonymous poster hash: fabe9...0f2 Men nysgjerrig ble jeg uansett, hva mente venninnen din var typisk for en Iben mamma? Anonymous poster hash: aaf05...dcb
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #16 Skrevet 22. juni 2014 Iben er vel et ganske vanlig navn? Anonymous poster hash: e89a1...af0
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #17 Skrevet 22. juni 2014 Jente eller gutt? Iben altså......I min verden er Iben jente. Såpass sjelden i min verden og min venninne hadde en hysterisk parodi på en Iben mamma så da må jeg spørre dere damer her inne. Om en Iben mamma ikke er som andre mammaer. :-) Anonymous poster hash: fabe9...0f2 Det kan jeg svare på, nei vi er absolutt ikke som andre mammaer. Eller, denne mammaen er ikke det. Noe som jeg syns er positivt, men mye tyder på at du ikke syns det Anonymous poster hash: aaf05...dcb Har bare tenkt på det som sjelden men min venninne hadde STERKE meninger. Litt artig da. Og så begynte jeg å fundere på mammaer som velger sjeldene navn. :-) Anonymous poster hash: fabe9...0f2 Men nysgjerrig ble jeg uansett, hva mente venninnen din var typisk for en Iben mamma? Anonymous poster hash: aaf05...dcb En kunstner mamma fra beste vestkant med flagrende heksehår som streber etter at barnet skal være anderledes. Ikke gøyalt når jeg forklarer. Min venninne kunne vært komiker. Hun kjørte hele pakka med stemme, bevegelser og lange monloger. Jeg sier ikke hun har rett men måtte bare spørre her. Anonymous poster hash: fabe9...0f2
Gjøkeredet③ Skrevet 22. juni 2014 #18 Skrevet 22. juni 2014 Jente eller gutt? Iben altså...... I min verden er Iben jente. Såpass sjelden i min verden og min venninne hadde en hysterisk parodi på en Iben mamma så da må jeg spørre dere damer her inne. Om en Iben mamma ikke er som andre mammaer. :-)Anonymous poster hash: fabe9...0f2 I see. Jeg kjenner 4 Iben mammaer. Tre jenter og en gutt. De er ganske forskjellige individer, men dog ganske normale mødre ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #19 Skrevet 22. juni 2014 Vet om en Iben-mamma. Hun er veldig sporty og jobber med språk. Anonymous poster hash: 28851...a9e
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #20 Skrevet 22. juni 2014 Jeg tror nok min venninne er ekstremt forutinntatt. Skal si det til henne. :-D HI Anonymous poster hash: fabe9...0f2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #21 Skrevet 22. juni 2014 Mamman til Iben er kul, jordnær og snill. Det vet jeg fordi Iben var et navn vi hadde på listen om nurket i magen ble jente. Nå fikk vi gutt og for meg er ikke Iben et guttenavn. Anonymous poster hash: 1101a...92d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #22 Skrevet 22. juni 2014 Jente eller gutt? Iben altså......I min verden er Iben jente. Såpass sjelden i min verden og min venninne hadde en hysterisk parodi på en Iben mamma så da må jeg spørre dere damer her inne. Om en Iben mamma ikke er som andre mammaer. :-) Anonymous poster hash: fabe9...0f2 Det kan jeg svare på, nei vi er absolutt ikke som andre mammaer. Eller, denne mammaen er ikke det. Noe som jeg syns er positivt, men mye tyder på at du ikke syns det Anonymous poster hash: aaf05...dcb Har bare tenkt på det som sjelden men min venninne hadde STERKE meninger. Litt artig da. Og så begynte jeg å fundere på mammaer som velger sjeldene navn. :-) Anonymous poster hash: fabe9...0f2 Men nysgjerrig ble jeg uansett, hva mente venninnen din var typisk for en Iben mamma? Anonymous poster hash: aaf05...dcb En kunstner mamma fra beste vestkant med flagrende heksehår som streber etter at barnet skal være anderledes. Ikke gøyalt når jeg forklarer. Min venninne kunne vært komiker. Hun kjørte hele pakka med stemme, bevegelser og lange monloger. Jeg sier ikke hun har rett men måtte bare spørre her. Anonymous poster hash: fabe9...0f2 Morsomt. Men mer eller mindre stikk motsatt av denne Iben mammaen her. Det eneste som stemmer er at hun godt kan skille seg ut. Jeg ser ikke noe poeng i å være gjennomsnittlig Anonymous poster hash: aaf05...dcb
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #23 Skrevet 22. juni 2014 Minst bachelorutdanning, bor i by, opptatt av å være litt original Anonymous poster hash: d8566...831
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #24 Skrevet 22. juni 2014 Jeg kjenner en iben mamma som jobber i en isbar. Så jeg velger å si at mamman til iben liker kalde ting. Anonymous poster hash: 09a5e...650
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #25 Skrevet 22. juni 2014 Jeg kjenner en iben mamma som jobber i en isbar. Så jeg velger å si at mamman til iben liker kalde ting. Anonymous poster hash: 09a5e...650 Haha. Festlig vri. ;-) Jeg har funnet ut at Iben sin mamma er like forskjellige som Mia sin mamma. :-) HI Anonymous poster hash: fabe9...0f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå