Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #26 Skrevet 20. juni 2014 Høres ut som datteren min.. Sleit masse med søvn de første seks månedene. Vi samsov og ammet i søvn, det gjorde at hun ikke våknet skikkelig på natten. Puppen var en effektiv smokk. Det hjalp å kutte ut melkeprodukter i min kost, løk var også fyfy, egg likeså. Rundt 4 måneder brukte vi Karin Naphaugs hysj-metode for å få henne til å sove noen timer i egen seng, da fikk vi 2-3 timer med voksentid før hun våknet på ny. Ved 6 måneder var både jeg og samboeren helt ødelagt av søvnmangel og det å våkne hver 2-3 time gjennom hele natta. Merket ikke noe bedring av å innføre mat, så i samråd med helsestasjonen kjørte vi på med Ferber. Mammahjertet gråt sammen med min lille prinsesse i to dager.. men plutselig så sov hun! To dager med slit og tårer og nå sover hun natta gjennom. Hvis hun våkner på natta får hun komme oppi til oss igjen, men det skjer kun ved tannfrembrudd eller sykdom og da skal hun selvfølgelig få mammaen sin. Det er ikke sikkert Ferber er riktig for dere, men jeg vil anbefale deg å snakke med helsestasjon og få råd. Uansett hva dere velger er det godt å ha noen "på lag". Lykke til! Anonymous poster hash: 873b3...f68
Hjertefru Skrevet 20. juni 2014 #27 Skrevet 20. juni 2014 Stakkars, dette høres slitsomt ut både for deg og babyen! Håper du har noen som kan avlaste deg litt? Slenger meg på de som tror at noe plager barnet- enten det eller så er han preget av dine bekymringer og usikkerhet. Hvis det er det som er tilfelle, fikk du mange gode råd av #23. Sånn har jeg gjort det med min siste, gitt blaffen i rutiner og slikt. Stikk i strid med råd fra bla helsesøster. Han er nå så trygg(10 mnd) at jeg legger ham våken i seng for kvelden. Småsutrer i to sekunder før han gir seg over. Håper det ordner seg for deg også. Det har en overgang, men er pyton når det står på. Man føler seg veldig alene.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #28 Skrevet 21. juni 2014 Hi her.  Tusen takk for alle råd og trøstende ord, det gjør godt!  Jeg har heldigvis en veldig snill mamma som kom og var her i natt slik at vi fikk sovet. Hun fikk ham til å ta flaske, og han sov 20.15-23.30, 24-04 og 5.30-8.40. Det er veldig bra!! Prompene stinker ikke nå, og det fikk meg til å lure på om det kan være mye formelk som er problemet. Ammet kun på en side i morges. Måtte pumpe ut myyye først.     Anonymous poster hash: b62a5...507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå