Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #26 Skrevet 18. juni 2014 Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Vet du hva du snakker om? Jeg bruker dem og har brukt dem i ca 5 år nå. Legen min er langt fra sløv, men ser at dette er noe som hjelper meg til å ha en ok hverdag. Jeg trapper ned i perioder, men det varer ikke lenge før jeg må tilbake til "fullt". Reseptene slutter ikke å komme for å si det slik. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da er legen din sløv, uansett hva du måtte mene. Han eller hun har lagt forholdene til rette for at du skal bli - og har blitt! - medikamentavhengig. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Det ante meg at du ikke visste hva du snakket om. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Åpenbart har du gått for lenge på droger. Du er jo faen meg helt sløv. Anonymous poster hash: e03b5...11e Sløv? Siden jeg har gått på disse relativt milde medisinene har jeg sluppet unna andre, sterkere medisinene. I tillegg har jeg hatt overskudd til å komme igjennom 3 år på høyskole nå, kan ikke være mye sløv da? Og hva mener du med "faen"? Har du et så dårlig ordforråd at du må banne? Det setter deg dessverre i et dårlig lys. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da trer jeg inn i det dårlige lyset der du alt er. ;-) Å hevde at folk ikke vet hva de prater om.... Say no more. Fornektelse er en fin ting. Anonymous poster hash: e03b5...11e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #27 Skrevet 18. juni 2014 Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Vet du hva du snakker om? Jeg bruker dem og har brukt dem i ca 5 år nå. Legen min er langt fra sløv, men ser at dette er noe som hjelper meg til å ha en ok hverdag. Jeg trapper ned i perioder, men det varer ikke lenge før jeg må tilbake til "fullt". Reseptene slutter ikke å komme for å si det slik. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da er legen din sløv, uansett hva du måtte mene. Han eller hun har lagt forholdene til rette for at du skal bli - og har blitt! - medikamentavhengig. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Det ante meg at du ikke visste hva du snakket om. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Åpenbart har du gått for lenge på droger. Du er jo faen meg helt sløv. Anonymous poster hash: e03b5...11e Sløv? Siden jeg har gått på disse relativt milde medisinene har jeg sluppet unna andre, sterkere medisinene. I tillegg har jeg hatt overskudd til å komme igjennom 3 år på høyskole nå, kan ikke være mye sløv da? Og hva mener du med "faen"? Har du et så dårlig ordforråd at du må banne? Det setter deg dessverre i et dårlig lys. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da trer jeg inn i det dårlige lyset der du alt er. ;-) Å hevde at folk ikke vet hva de prater om.... Say no more. Fornektelse er en fin ting. Anonymous poster hash: e03b5...11e Hehe, nå må jeg nesten le..Du kommer jo bare med svada? Anonymous poster hash: 2b622...3a8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #28 Skrevet 18. juni 2014 Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Vet du hva du snakker om? Jeg bruker dem og har brukt dem i ca 5 år nå. Legen min er langt fra sløv, men ser at dette er noe som hjelper meg til å ha en ok hverdag. Jeg trapper ned i perioder, men det varer ikke lenge før jeg må tilbake til "fullt". Reseptene slutter ikke å komme for å si det slik. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da er legen din sløv, uansett hva du måtte mene. Han eller hun har lagt forholdene til rette for at du skal bli - og har blitt! - medikamentavhengig. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Det ante meg at du ikke visste hva du snakket om. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Åpenbart har du gått for lenge på droger. Du er jo faen meg helt sløv. Anonymous poster hash: e03b5...11e Sløv? Siden jeg har gått på disse relativt milde medisinene har jeg sluppet unna andre, sterkere medisinene. I tillegg har jeg hatt overskudd til å komme igjennom 3 år på høyskole nå, kan ikke være mye sløv da? Og hva mener du med "faen"? Har du et så dårlig ordforråd at du må banne? Det setter deg dessverre i et dårlig lys. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da trer jeg inn i det dårlige lyset der du alt er. ;-)Å hevde at folk ikke vet hva de prater om.... Say no more. Fornektelse er en fin ting. Anonymous poster hash: e03b5...11e Hehe, nå må jeg nesten le..Du kommer jo bare med svada? Anonymous poster hash: 2b622...3a8 I motsetning til? Deg? ;-) Var du som startet svada kjøret kjære deg. Når du kom med dine påstander om hvem som har peiling og ikke. ;-) Sov godt i natt. Anonymous poster hash: e03b5...11e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #29 Skrevet 18. juni 2014 Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Vet du hva du snakker om? Jeg bruker dem og har brukt dem i ca 5 år nå. Legen min er langt fra sløv, men ser at dette er noe som hjelper meg til å ha en ok hverdag. Jeg trapper ned i perioder, men det varer ikke lenge før jeg må tilbake til "fullt". Reseptene slutter ikke å komme for å si det slik. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da er legen din sløv, uansett hva du måtte mene. Han eller hun har lagt forholdene til rette for at du skal bli - og har blitt! - medikamentavhengig. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Det ante meg at du ikke visste hva du snakket om. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Åpenbart har du gått for lenge på droger. Du er jo faen meg helt sløv. Anonymous poster hash: e03b5...11e Sløv? Siden jeg har gått på disse relativt milde medisinene har jeg sluppet unna andre, sterkere medisinene. I tillegg har jeg hatt overskudd til å komme igjennom 3 år på høyskole nå, kan ikke være mye sløv da? Og hva mener du med "faen"? Har du et så dårlig ordforråd at du må banne? Det setter deg dessverre i et dårlig lys. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da trer jeg inn i det dårlige lyset der du alt er. ;-)Å hevde at folk ikke vet hva de prater om.... Say no more. Fornektelse er en fin ting. Anonymous poster hash: e03b5...11e Hehe, nå må jeg nesten le..Du kommer jo bare med svada? Anonymous poster hash: 2b622...3a8 I motsetning til? Deg? ;-) Var du som startet svada kjøret kjære deg. Når du kom med dine påstander om hvem som har peiling og ikke. ;-) Sov godt i natt. Anonymous poster hash: e03b5...11e Det var da voldsomt til forsøk på hersketeknikk, jeg kan også putte på et Jeg svarte i utgangspunktet på det svaret der noen påsto at resepten plutselig ikke kom til å komme mer, for den påstanden var bare tullete. Det er i grunnen dine svar også, det tilfører ikke tråden noe nyttig. Derfor er det du kommer med bare svada. Anonymous poster hash: 2b622...3a8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #30 Skrevet 18. juni 2014 Okei her var det bare krangling:p uansett, imovane skal bare taes i korte perioder og ikke over lengre tid. Etter 10-14 dager utvikler man toleranse mot medikamentet og man får ikke samme effekt. Men avhengigheten derimot den fremtrer. Spesiellt at du får dette utskrevet av legen i så lang tid. Anonymous poster hash: 4c2a2...8e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå