Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har bruktdet ett år no, og har blitt hekta. JEg tror ikke jeg får sove uten, har ikke lagt meg mer enn noen få ganger uten imovane det siste året. Jeg får ikke sove, og skal på jobb, måå soooove. Men med en imovane, så vips....og jeg sover. Men jeg er avhengig. Anonymous poster hash: e27d2...827
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Imovane fungerte ikke like bra på meg så ikke avhengig nei. Men jeg fikk småe pakker og engangsresepter. Hvordan får du tak i så ofte imovane? Raus lege? Min nekta å gi meg imonvane frem til psykiateren min skrev henne en anbefaling, jeg skulle slutte hos psykiateren altså men hadde fått det før av henne med god effekt innimellom. Anonymous poster hash: f5032...41e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Imovane virket ikke på meg. Hvordan har du fått tak i piller så du har gått på dette et år? Når jeg fikk det var det for en kort periode for å forsøke å snu døgnrytmen min. Men de virket ikke. Er du avhengig må du ta opp dette med legen din. Anonymous poster hash: e03b5...11e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Nei, heldigvis ikke. Imovane har tre stygge bivirkninger og det er 1 Man utvikler avhengighet 2 Man utvikler toleranse 3 Søvnen ødelegges ( særlig REM-søvnen) Jeg kan ikke fatte og begripe at unge folk får utskrevet slike preparater av legene sine. En ting er eldre som det ikke er fullt så ille om blir avhengige, men unge folk? Hva er egentlig hensikten å skrive ut over lengre tid? Anonymous poster hash: 2e05f...e87
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Jeg brukte det før ganske lenge. Jeg studerte deltid, så brukte de bare 5 dager i mnd. Derfor gikk det veldig greit. Så ble jeg gravid, kunne ikke bruke de og etter det ble jeg anbefalt noen vitaminer siden jeg ikke fikk sove i det hele tatt. Etter det, de siste fire årene har jeg ikke hatt noe problemer med å sove Anonymous poster hash: c7362...ec2
Gjest Pusikatt Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Jeg bruker det jevnlig, pga stress, angst, uro og en alvorlig depresjon. Jeg ønsker bare at livet skal bli ferdig, og det går mye saktere når jeg ligger søvnløs. Jeg ønsker å bare bli ferdig med denne dagen, og neste dag, og neste dag, og derfor er jeg også avhengig av Imovane. Jeg har hatt noen tragiske hendelser bak meg, det er derfor jeg lett får medisin. Står på venteliste hos psykolog, men det er så lang ventetid, at hadde jeg ikke hatt Immovane, hadde jeg nok vært helt utkjørt.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Jeg er rimelig avhengig i perioder. Hater det. Men må ha det 2.3 ganger i året ca. I stressa perioder. Sovner som en stein da. Og ligger ikke våken i 5 timer. Anonymous poster hash: b3dd1...3b6
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Immovane fås kjøpt på nettet også, fra utlandet. Bare at det heter Limovan. Har kjøpt et par ganger via nettet, siden det ble pinlig å spørre legen. Anonymous poster hash: fea20...9eb
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Vet du hva du snakker om? Jeg bruker dem og har brukt dem i ca 5 år nå. Legen min er langt fra sløv, men ser at dette er noe som hjelper meg til å ha en ok hverdag. Jeg trapper ned i perioder, men det varer ikke lenge før jeg må tilbake til "fullt". Reseptene slutter ikke å komme for å si det slik. Anonymous poster hash: 2b622...3a8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #12 Skrevet 18. juni 2014 Immovane fås kjøpt på nettet også, fra utlandet. Bare at det heter Limovan. Har kjøpt et par ganger via nettet, siden det ble pinlig å spørre legen. Anonymous poster hash: fea20...9eb Avhengig og kriminell? Jaja Anonymous poster hash: 3d175...8be
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #13 Skrevet 18. juni 2014 Immovane fås kjøpt på nettet også, fra utlandet. Bare at det heter Limovan. Har kjøpt et par ganger via nettet, siden det ble pinlig å spørre legen. Anonymous poster hash: fea20...9eb Avhengig og kriminell? Jaja Anonymous poster hash: 3d175...8be Ja, man kan vel kanskje si det sånn også. Det er den hele og fulle sannhet. Men nå er det ikke jeg som er HI, så ikke skyt henne. Anonymous poster hash: fea20...9eb
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #14 Skrevet 18. juni 2014 Immovane fås kjøpt på nettet også, fra utlandet. Bare at det heter Limovan. Har kjøpt et par ganger via nettet, siden det ble pinlig å spørre legen. Anonymous poster hash: fea20...9eb Avhengig og kriminell? Jaja Anonymous poster hash: 3d175...8be Ja, man kan vel kanskje si det sånn også. Det er den hele og fulle sannhet. Men nå er det ikke jeg som er HI, så ikke skyt henne. Anonymous poster hash: fea20...9eb Skjønte det. Var ikke så alvorlig ment det jeg skrev heller😃. Anonymous poster hash: 3d175...8be
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #15 Skrevet 18. juni 2014 Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Vet du hva du snakker om? Jeg bruker dem og har brukt dem i ca 5 år nå. Legen min er langt fra sløv, men ser at dette er noe som hjelper meg til å ha en ok hverdag. Jeg trapper ned i perioder, men det varer ikke lenge før jeg må tilbake til "fullt". Reseptene slutter ikke å komme for å si det slik. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da er legen din sløv, uansett hva du måtte mene. Han eller hun har lagt forholdene til rette for at du skal bli - og har blitt! - medikamentavhengig. Anonymous poster hash: a7a91...b72
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #16 Skrevet 18. juni 2014 Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Vet du hva du snakker om? Jeg bruker dem og har brukt dem i ca 5 år nå. Legen min er langt fra sløv, men ser at dette er noe som hjelper meg til å ha en ok hverdag. Jeg trapper ned i perioder, men det varer ikke lenge før jeg må tilbake til "fullt". Reseptene slutter ikke å komme for å si det slik. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da er legen din sløv, uansett hva du måtte mene. Han eller hun har lagt forholdene til rette for at du skal bli - og har blitt! - medikamentavhengig. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Det ante meg at du ikke visste hva du snakket om. Anonymous poster hash: 2b622...3a8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #17 Skrevet 18. juni 2014 Jeg bruker selv imovan, men bare i perioder. Jeg har vel en pakke på 30 stk i et år. Men merker etter feks. ferieturer,hvorjeg må ha imovane for å få sove, at det er lett å bli avhengig, men hos meg er det bare til å pine seg gjennom to netter, så er avhengigheten borte. Legger alltid "avvenningsperioden" til en helg. Anonymous poster hash: c06b8...246
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #18 Skrevet 18. juni 2014 Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Vet du hva du snakker om? Jeg bruker dem og har brukt dem i ca 5 år nå. Legen min er langt fra sløv, men ser at dette er noe som hjelper meg til å ha en ok hverdag. Jeg trapper ned i perioder, men det varer ikke lenge før jeg må tilbake til "fullt". Reseptene slutter ikke å komme for å si det slik. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da er legen din sløv, uansett hva du måtte mene. Han eller hun har lagt forholdene til rette for at du skal bli - og har blitt! - medikamentavhengig. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Det ante meg at du ikke visste hva du snakket om. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 http://www.nettdoktor.no/helseraad/soevn/artikler/sovnogmedisin.php Hva er det du snakker om? DU har ikke peiling på hva du snakker om? Det finnes flust av "snille" leger som deler ut medisin som om det var godteri. Leger gjør ikke alltid jobben sin! Og når man får resept på sovemedisin år ut og år inn, så gjør ikke legen jobben sin! Imovane er beregnet på folk med forbigående søvnvansker og det er så absolutt avhengighetsskapende. Anonymous poster hash: 81417...eb6
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #19 Skrevet 18. juni 2014 Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Vet du hva du snakker om? Jeg bruker dem og har brukt dem i ca 5 år nå. Legen min er langt fra sløv, men ser at dette er noe som hjelper meg til å ha en ok hverdag. Jeg trapper ned i perioder, men det varer ikke lenge før jeg må tilbake til "fullt". Reseptene slutter ikke å komme for å si det slik. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da er legen din sløv, uansett hva du måtte mene. Han eller hun har lagt forholdene til rette for at du skal bli - og har blitt! - medikamentavhengig. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Det ante meg at du ikke visste hva du snakket om. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Her er jeg redd det er du som ikke vet hva du snakker om. Men det er selvsagt mest behagelig for deg å lulle deg inn i dette selvbedraget. Anonymous poster hash: a7a91...b72
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #20 Skrevet 18. juni 2014 Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Vet du hva du snakker om? Jeg bruker dem og har brukt dem i ca 5 år nå. Legen min er langt fra sløv, men ser at dette er noe som hjelper meg til å ha en ok hverdag. Jeg trapper ned i perioder, men det varer ikke lenge før jeg må tilbake til "fullt". Reseptene slutter ikke å komme for å si det slik. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da er legen din sløv, uansett hva du måtte mene. Han eller hun har lagt forholdene til rette for at du skal bli - og har blitt! - medikamentavhengig. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Det ante meg at du ikke visste hva du snakket om. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Her er jeg redd det er du som ikke vet hva du snakker om. Men det er selvsagt mest behagelig for deg å lulle deg inn i dette selvbedraget. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Helt enig med flere av dere. Imovane skal brukes i korte perioder. Har du alvorlige søvnvansker, så skal de behandles på annen måte. Så her vil jeg si det er en dumsnill lege som ikke er så flink i jobben sin ( eller ikke gidder å ta opp kampen mot deg ). Anonymous poster hash: 3d175...8be
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #21 Skrevet 18. juni 2014 Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Vet du hva du snakker om? Jeg bruker dem og har brukt dem i ca 5 år nå. Legen min er langt fra sløv, men ser at dette er noe som hjelper meg til å ha en ok hverdag. Jeg trapper ned i perioder, men det varer ikke lenge før jeg må tilbake til "fullt". Reseptene slutter ikke å komme for å si det slik. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da er legen din sløv, uansett hva du måtte mene. Han eller hun har lagt forholdene til rette for at du skal bli - og har blitt! - medikamentavhengig. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Det ante meg at du ikke visste hva du snakket om. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Åpenbart har du gått for lenge på droger. Du er jo faen meg helt sløv. 😂 Anonymous poster hash: e03b5...11e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #22 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har brukt i 4 mnd pga sterke smerter som gjør meg søvnløs. Legene finner ingen smertestillende som fungerer, så imovane er det eneste som hjelper meg til å sove. Anonymous poster hash: 753aa...52c
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #23 Skrevet 18. juni 2014 Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Vet du hva du snakker om? Jeg bruker dem og har brukt dem i ca 5 år nå. Legen min er langt fra sløv, men ser at dette er noe som hjelper meg til å ha en ok hverdag. Jeg trapper ned i perioder, men det varer ikke lenge før jeg må tilbake til "fullt". Reseptene slutter ikke å komme for å si det slik. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da er legen din sløv, uansett hva du måtte mene. Han eller hun har lagt forholdene til rette for at du skal bli - og har blitt! - medikamentavhengig. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Det ante meg at du ikke visste hva du snakket om. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 http://www.nettdoktor.no/helseraad/soevn/artikler/sovnogmedisin.php Hva er det du snakker om? DU har ikke peiling på hva du snakker om? Det finnes flust av "snille" leger som deler ut medisin som om det var godteri. Leger gjør ikke alltid jobben sin! Og når man får resept på sovemedisin år ut og år inn, så gjør ikke legen jobben sin! Imovane er beregnet på folk med forbigående søvnvansker og det er så absolutt avhengighetsskapende. Anonymous poster hash: 81417...eb6 Tror du ikke jeg vet alle de tingene? Legene vet også disse tingene, så jeg skjønner ikke helt hva du skal frem til? Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Vet du hva du snakker om? Jeg bruker dem og har brukt dem i ca 5 år nå. Legen min er langt fra sløv, men ser at dette er noe som hjelper meg til å ha en ok hverdag. Jeg trapper ned i perioder, men det varer ikke lenge før jeg må tilbake til "fullt". Reseptene slutter ikke å komme for å si det slik. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da er legen din sløv, uansett hva du måtte mene. Han eller hun har lagt forholdene til rette for at du skal bli - og har blitt! - medikamentavhengig. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Det ante meg at du ikke visste hva du snakket om. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Her er jeg redd det er du som ikke vet hva du snakker om. Men det er selvsagt mest behagelig for deg å lulle deg inn i dette selvbedraget. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Selvbedrag på hvilken måte? Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Vet du hva du snakker om? Jeg bruker dem og har brukt dem i ca 5 år nå. Legen min er langt fra sløv, men ser at dette er noe som hjelper meg til å ha en ok hverdag. Jeg trapper ned i perioder, men det varer ikke lenge før jeg må tilbake til "fullt". Reseptene slutter ikke å komme for å si det slik. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da er legen din sløv, uansett hva du måtte mene. Han eller hun har lagt forholdene til rette for at du skal bli - og har blitt! - medikamentavhengig. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Det ante meg at du ikke visste hva du snakket om. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Her er jeg redd det er du som ikke vet hva du snakker om. Men det er selvsagt mest behagelig for deg å lulle deg inn i dette selvbedraget. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Helt enig med flere av dere. Imovane skal brukes i korte perioder. Har du alvorlige søvnvansker, så skal de behandles på annen måte. Så her vil jeg si det er en dumsnill lege som ikke er så flink i jobben sin ( eller ikke gidder å ta opp kampen mot deg ). Anonymous poster hash: 3d175...8be Legen er flink i jobben sin, og det er heller ingen kamp fra min side. I samråd med lege har vi kommet frem til hva som er best for akkurat meg, hvordan i alle dager kan dere mene noe annet? Dere kjenner ikke min diagnose eller mitt liv. Anonymous poster hash: 2b622...3a8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #24 Skrevet 18. juni 2014 Sender bare sms om at jeg trenger mer imovane, og vips, e-resept er sent Easy peasy. Men det gjør jo ingen ting, egentlig, gjør det det da? Det er jo ikke sovemedisin, men innsovning, jeg får hjelp til å sovne. Jeg legger meg ca 22.30, og sover fra omlag 23. Og er våken fra omlag 06. Jeg vokner tvert dersom datteren min trenger meg om natta. Så det er ikke noe problem sånn sett. Kanskje derfor legen min gir meg det. Anonymous poster hash: e27d2...827 Men hva den den dagen da reseptene ikke kommer lenger? For det kommer til å skje. Legen din virker sløv, men selv om du har fått dette i ett år, betyr det ikke at det vil fortsette å strømme inn. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Vet du hva du snakker om? Jeg bruker dem og har brukt dem i ca 5 år nå. Legen min er langt fra sløv, men ser at dette er noe som hjelper meg til å ha en ok hverdag. Jeg trapper ned i perioder, men det varer ikke lenge før jeg må tilbake til "fullt". Reseptene slutter ikke å komme for å si det slik. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Da er legen din sløv, uansett hva du måtte mene. Han eller hun har lagt forholdene til rette for at du skal bli - og har blitt! - medikamentavhengig. Anonymous poster hash: a7a91...b72 Det ante meg at du ikke visste hva du snakket om. Anonymous poster hash: 2b622...3a8 Åpenbart har du gått for lenge på droger. Du er jo faen meg helt sløv. Anonymous poster hash: e03b5...11e Sløv? Siden jeg har gått på disse relativt milde medisinene har jeg sluppet unna andre, sterkere medisinene. I tillegg har jeg hatt overskudd til å komme igjennom 3 år på høyskole nå, kan ikke være mye sløv da? Og hva mener du med "faen"? Har du et så dårlig ordforråd at du må banne? Det setter deg dessverre i et dårlig lys. Anonymous poster hash: 2b622...3a8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #25 Skrevet 18. juni 2014 Var avhengig frem til jeg ble gravid, da kunne jeg jo ikke bruke det uansett. Nå har jeg barn og er så sliten at jeg kunne sovnet kl |17 Anonymous poster hash: 7fdcf...d33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå