Gå til innhold

Hjelp til billig (helst gratis) bursdagsfeiring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legg ut ting til salgs på finn.no. blir fort noen hundre totalt for små dil

Anonymous poster hash: 9b250...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, bursdagsfeiringer er alt annet enn gratis, som regel blir det ikke billig heller. Du kan selvsagt sette fram ei kake bakt på det du har i skapet, og pyntet på 50-lappen du har.

Men hva med brus/saft/juice, kaffe, pølser?, servietter, lys?

Dersom 50 kroner er absolutt, absolutt alt du har, synes jeg egentlig du har et større problem enn denne bursdagsfeiringa...

Anonymous poster hash: 8a494...ff0
Skrevet

Har du Gjensidige forsikring har du spart opp litt der også, man kan ringe å få de på konto på dagen:)

Anonymous poster hash: b86eb...c53

Hadde 200 kr på trumf-konto og 400 kr hos Gjensidige som jeg har overført nå :D

Igjen - TAKK!

Anonymous poster hash: b8ec7...aee

Beklager om jeg ødelegger optimismen din nå, men det tar vel om lag ei uke å få pengene fra Gjensidigeoverskuddet inn på konto, tviler sterkt på at du har de i løpet av denne uka...

Anonymous poster hash: 5eda3...f37

Skrevet

Ja!

Se om du kan finne en fin oppskrift på en god dæsj med brownies, da trenger du ikke krem etc - noen er kun med kakao - og ting man normalt har i kakeskuffen.

Kan pyntes med å drysse melis over og eventuelt en blomst fra hagen etc.

Server vann med sitron, isbiter etc - det er friskt og godt - og eventuelt kaffe.

Sett på skikkelig stemningsmusikk - altså det bursdagsbarnet liker - så det blir fest over hele stua. Med finstas, gaver og gjester så har man et nydelig bursdagsselskap!

Blir været supert kan man jo ta med kalaset i hagen, sitte på pledd og ha "piknik", for det er populært blant barna :-) Pynt gjerne med masse blomster - som du finner ute.

Skrevet

Beklager, bursdagsfeiringer er alt annet enn gratis, som regel blir det ikke billig heller. Du kan selvsagt sette fram ei kake bakt på det du har i skapet, og pyntet på 50-lappen du har.

Men hva med brus/saft/juice, kaffe, pølser?, servietter, lys?

Dersom 50 kroner er absolutt, absolutt alt du har, synes jeg egentlig du har et større problem enn denne bursdagsfeiringa...

Anonymous poster hash: 8a494...ff0

Som jeg skrev - jeg har 50 kr frem til mandag. Etter det ordner ting seg igjen ang penger. Det handlet bare om å få til en best mulig bursdag når situasjonen dessverre er som den er. 

Det sto at pengene jeg har overført skulle komme om 1-2 dager. Satser på at de kommer før helga da :)

Skrevet

Ja!

Se om du kan finne en fin oppskrift på en god dæsj med brownies, da trenger du ikke krem etc - noen er kun med kakao - og ting man normalt har i kakeskuffen.

Kan pyntes med å drysse melis over og eventuelt en blomst fra hagen etc.

Server vann med sitron, isbiter etc - det er friskt og godt - og eventuelt kaffe.

Sett på skikkelig stemningsmusikk - altså det bursdagsbarnet liker - så det blir fest over hele stua. Med finstas, gaver og gjester så har man et nydelig bursdagsselskap!

Blir været supert kan man jo ta med kalaset i hagen, sitte på pledd og ha "piknik", for det er populært blant barna :-) Pynt gjerne med masse blomster - som du finner ute.

Tusen takk for mange gode tips! :D Det kommer til å ordne seg dette nå!

Skrevet

Kan bf hjælpe med og betale noget?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...