Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #26 Skrevet 17. juni 2014 Legg ut ting til salgs på finn.no. blir fort noen hundre totalt for små dil Anonymous poster hash: 9b250...278
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #27 Skrevet 17. juni 2014 Beklager, bursdagsfeiringer er alt annet enn gratis, som regel blir det ikke billig heller. Du kan selvsagt sette fram ei kake bakt på det du har i skapet, og pyntet på 50-lappen du har. Men hva med brus/saft/juice, kaffe, pølser?, servietter, lys? Dersom 50 kroner er absolutt, absolutt alt du har, synes jeg egentlig du har et større problem enn denne bursdagsfeiringa... Anonymous poster hash: 8a494...ff0
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #28 Skrevet 17. juni 2014 Har du Gjensidige forsikring har du spart opp litt der også, man kan ringe å få de på konto på dagen:) Anonymous poster hash: b86eb...c53 Hadde 200 kr på trumf-konto og 400 kr hos Gjensidige som jeg har overført nå Igjen - TAKK! Anonymous poster hash: b8ec7...aee Beklager om jeg ødelegger optimismen din nå, men det tar vel om lag ei uke å få pengene fra Gjensidigeoverskuddet inn på konto, tviler sterkt på at du har de i løpet av denne uka... Anonymous poster hash: 5eda3...f37
MrsMilla Skrevet 17. juni 2014 #29 Skrevet 17. juni 2014 Ja! Se om du kan finne en fin oppskrift på en god dæsj med brownies, da trenger du ikke krem etc - noen er kun med kakao - og ting man normalt har i kakeskuffen. Kan pyntes med å drysse melis over og eventuelt en blomst fra hagen etc. Server vann med sitron, isbiter etc - det er friskt og godt - og eventuelt kaffe. Sett på skikkelig stemningsmusikk - altså det bursdagsbarnet liker - så det blir fest over hele stua. Med finstas, gaver og gjester så har man et nydelig bursdagsselskap! Blir været supert kan man jo ta med kalaset i hagen, sitte på pledd og ha "piknik", for det er populært blant barna :-) Pynt gjerne med masse blomster - som du finner ute.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #30 Skrevet 17. juni 2014 Beklager, bursdagsfeiringer er alt annet enn gratis, som regel blir det ikke billig heller. Du kan selvsagt sette fram ei kake bakt på det du har i skapet, og pyntet på 50-lappen du har. Men hva med brus/saft/juice, kaffe, pølser?, servietter, lys? Dersom 50 kroner er absolutt, absolutt alt du har, synes jeg egentlig du har et større problem enn denne bursdagsfeiringa... Anonymous poster hash: 8a494...ff0 Som jeg skrev - jeg har 50 kr frem til mandag. Etter det ordner ting seg igjen ang penger. Det handlet bare om å få til en best mulig bursdag når situasjonen dessverre er som den er. Det sto at pengene jeg har overført skulle komme om 1-2 dager. Satser på at de kommer før helga da Anonymous poster hash: b8ec7...aee
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #31 Skrevet 17. juni 2014 Ja! Se om du kan finne en fin oppskrift på en god dæsj med brownies, da trenger du ikke krem etc - noen er kun med kakao - og ting man normalt har i kakeskuffen. Kan pyntes med å drysse melis over og eventuelt en blomst fra hagen etc. Server vann med sitron, isbiter etc - det er friskt og godt - og eventuelt kaffe. Sett på skikkelig stemningsmusikk - altså det bursdagsbarnet liker - så det blir fest over hele stua. Med finstas, gaver og gjester så har man et nydelig bursdagsselskap! Blir været supert kan man jo ta med kalaset i hagen, sitte på pledd og ha "piknik", for det er populært blant barna :-) Pynt gjerne med masse blomster - som du finner ute. Tusen takk for mange gode tips! Det kommer til å ordne seg dette nå! Anonymous poster hash: b8ec7...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå