Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har kommet i den situasjonen at jeg har 50 kr frem til mandag pga uforutsett reparasjon av bli som kom på 25 000, og minstejenta skal feire bursdag på søndag. Det kommer familie fra andre siden av landet, så avlysing er ikke noe alternativ. Jeg har ingen jeg kan låne penger av, dessverre. Jeg har litt tørrvarer, så jeg kan nok få laget en enkel kake, men har ikke noe til å lage krem med. Har heller ikke noe bursdagspynt. Føler at jenta ikke får den bursdagen hun fortjener og jeg føler meg som verdens verste mor :/ Er det noen som har råd til hva jeg kan gjøre for å få en bra bursdagsfeiring? Anonymous poster hash: b8ec7...aee
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 kan du ikke låne noen hundrelapper av familien som kommer i selskapet da? har du tomflasker du kan pante? ting å selge? Anonymous poster hash: 2dca5...b73
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 50 kr er ikke mye nei. Du har ikke noe smått du kan selge da for å få kjøpt litt pynt til en kake? Kanskje lage en langpannekake for det er jo massevis. Du kan pynte fint på toppen og pynten trenger ikke koste stort. Så fremt du har mel og slike basisvarer så vil det ikke koste så mye å lage en god kake. Har du gave til jenta? Hva med brus/kaffe til gjestene? Noen ballonger? Du har ikke noe igjen fra bursdag i fjor? Anonymous poster hash: d3fec...38b
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Spør om ikke noen kan ta med kake ol som de er finke til å bake. Anonymous poster hash: c48b7...cca
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Om du får gjester langveis fra er du bare nødt til å hoste opp litt mer penger til feiringen. De må vel ha middag og annet også. Anonymous poster hash: 6483b...277
Illyrie Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Hvor i landet bor du da HI? Om du tilfeldigvis bor i nærheten av her hvor jeg bor skulle jeg vært behjelpelig med pynt til kake og diverse.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Pantet de siste tomflaskene for å lage middag i går. Familien som kommer er barnefar sin familie, så de skal bo hos han. Jeg har sendt meld til noen om de kan ta med kake nå. Takk for tips. Hjernen min virker ikke akkurat nå, for jeg har så dårlig samvittighet og føler meg som en dårlig mor. Har ikke noen gave til henne, nei, men hun blir to år, så jeg tror ikke hun kommer til å tenke på det oppi alle de andre gavene. Jeg får heller kjøpe noe når jeg får penger. Jeg har ikke brus eller kaffe heller.. Anonymous poster hash: b8ec7...aee
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 Hvor i landet bor du da HI? Om du tilfeldigvis bor i nærheten av her hvor jeg bor skulle jeg vært behjelpelig med pynt til kake og diverse. Østlandet.. Anonymous poster hash: b8ec7...aee
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Penger på coop-kort eller trumf? Takk for tips. Det skal jeg sjekke! Anonymous poster hash: b8ec7...aee
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #11 Skrevet 17. juni 2014 Ring banken å hør om du kan låne 1000kr til mandag. Hvis du ikke har betalingsanmerknig så vil du få låne 1000kr selvom du skulle ha lav inntekt. Anonymous poster hash: 4eab2...f8d
Gjest DeBlå Skrevet 17. juni 2014 #12 Skrevet 17. juni 2014 Hvor i landet bor du da HI? Om du tilfeldigvis bor i nærheten av her hvor jeg bor skulle jeg vært behjelpelig med pynt til kake og diverse. Østlandet.. Anonymous poster hash: b8ec7...aee Hvor på østlandet? Jeg kan hjelpe deg om du bor i nærheten av meg. Send gjerne pm om du ikke vil spesifisere bosted her på tråden.
Illyrie Skrevet 17. juni 2014 #13 Skrevet 17. juni 2014 Hvor i landet bor du da HI? Om du tilfeldigvis bor i nærheten av her hvor jeg bor skulle jeg vært behjelpelig med pynt til kake og diverse. Østlandet.. Anonymous poster hash: b8ec7...aee Det var dumt :/ men ser noen på østlandet tilbyr å hjelpe. Håper det ordner seg! I værste tilfelle ville jeg nok gått i banken og spurt om forskudd slik en annen foreslår.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #14 Skrevet 17. juni 2014 Om du har fast inntekt har du jo et par alternativ. 1. Be banken om å overtrekke konto med en tusenlapp. 2. Be om forskudd på lønn. 3. Nødlån hos NAV. Gratulerer med jenta og lykke til med feiring. Anonymous poster hash: 3845b...5d1
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #15 Skrevet 17. juni 2014 Penger på coop-kort eller trumf? Takk for tips. Det skal jeg sjekke! Anonymous poster hash: b8ec7...aee Logget inn nå og fant ut at jeg har 600 kr på coop-kontoen! Nå kom tårene. At penger skulle kunne ha så mye å si. Nå regner jeg med at det ordner seg. Får mye brus, kaffe og kakepynt for 600 kr! Anonymous poster hash: b8ec7...aee
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #16 Skrevet 17. juni 2014 Så flott! Da blir det feiring med brask og bram! :-) Anonymous poster hash: dd44f...797
*Miss Marple* Skrevet 17. juni 2014 #17 Skrevet 17. juni 2014 Penger på coop-kort eller trumf? Takk for tips. Det skal jeg sjekke! Anonymous poster hash: b8ec7...aee Logget inn nå og fant ut at jeg har 600 kr på coop-kontoen! Nå kom tårene. At penger skulle kunne ha så mye å si. Nå regner jeg med at det ordner seg. Får mye brus, kaffe og kakepynt for 600 kr! Anonymous poster hash: b8ec7...aee Så bra 😄 det er det jeg sier, damene her inne er fulle av gode råd og tips ❤️ Lykke til med bursdagsfeiring 😊
Kathrine. Skrevet 17. juni 2014 #18 Skrevet 17. juni 2014 Å, så kjekt å kunne være til hjelp. Er som regel penger på våre sånne kort for kjem liksom ikkje på å bruke dei. Gratulerer med bursdagsbarnet.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #19 Skrevet 17. juni 2014 Tusen takk! Er ikke så verst alltid disse dib-damene Anonymous poster hash: b8ec7...aee
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #21 Skrevet 17. juni 2014 Har du Gjensidige forsikring har du spart opp litt der også, man kan ringe å få de på konto på dagen:) Anonymous poster hash: b86eb...c53
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #22 Skrevet 17. juni 2014 Har du Gjensidige forsikring har du spart opp litt der også, man kan ringe å få de på konto på dagen:) Anonymous poster hash: b86eb...c53 Hadde 200 kr på trumf-konto og 400 kr hos Gjensidige som jeg har overført nå Igjen - TAKK! Anonymous poster hash: b8ec7...aee
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #23 Skrevet 17. juni 2014 Penger på coop-kort eller trumf? Takk for tips. Det skal jeg sjekke! Anonymous poster hash: b8ec7...aee Logget inn nå og fant ut at jeg har 600 kr på coop-kontoen! Nå kom tårene. At penger skulle kunne ha så mye å si. Nå regner jeg med at det ordner seg. Får mye brus, kaffe og kakepynt for 600 kr! Anonymous poster hash: b8ec7...aee Så flott! Det fortjener du og lille bursdagsbarnet ha en super feiring! Anonymous poster hash: 9cbb6...847
Gjest Skrevet 17. juni 2014 #25 Skrevet 17. juni 2014 Dette blir jo bra Håper vesla får en flott feiring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå