Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #26 Skrevet 15. juni 2014 Du ser helt ræva ut. Patetisk å lete etter oppmerksomhet og skryt på internett. Har du ikke venner? Anonymous poster hash: cef66...d6e
Selma_ Skrevet 15. juni 2014 #27 Skrevet 15. juni 2014 Du ser helt ræva ut. Patetisk å lete etter oppmerksomhet og skryt på internett. Har du ikke venner?Anonymous poster hash: cef66...d6e Herregud, er du den samme anonym som er ekkel på alle trådene? Du er ikke helt god, altså.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #28 Skrevet 15. juni 2014 Burde trene mer, begynnende love handles . Og ikke slank og markert nok . Anonymous poster hash: 02be2...a96
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #29 Skrevet 15. juni 2014 Den magen der lignet veldig på min, bare veldig mye brunere Jeg hadde også "lovehandles", men byttet til undertøy i en str. større (bruker mest string jeg da) og det ser så mye bedre ut! Jeg har også innsett at etter to unger så har jeg også gått opp en str i bukser og etter at jeg endelig innså det, så ble alt så mye bedre - slutt på muffinsformer Vær fornøyd med deg selv! det er jeg - har kommet over det at jeg skal se ut som en radmager modell - er nemmlig ikke 14 år lenger! Anonymous poster hash: 248b4...99f
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #30 Skrevet 16. juni 2014 Den magen der lignet veldig på min, bare veldig mye brunere Jeg hadde også "lovehandles", men byttet til undertøy i en str. større (bruker mest string jeg da) og det ser så mye bedre ut! Jeg har også innsett at etter to unger så har jeg også gått opp en str i bukser og etter at jeg endelig innså det, så ble alt så mye bedre - slutt på muffinsformer Vær fornøyd med deg selv! det er jeg - har kommet over det at jeg skal se ut som en radmager modell - er nemmlig ikke 14 år lenger! Anonymous poster hash: 248b4...99f Bruker string jeg å men tar ikke bilde i det og legger ut her Uansett hvor gammel jeg blir og hvor mange mange barn jeg får, skal jeg ikke la kroppen min forfalle, eller at barn eller alderen skal være unnskyldning. Never! Dere andre takk for hyggelige svar, rockering startet jeg med igår og idag blir det trening på meg Hi Anonymous poster hash: 60a20...253
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #31 Skrevet 16. juni 2014 Bruk undertøy som passer så tyter det ikke på sidene Anonymous poster hash: e30ef...24b
Selma_ Skrevet 17. juni 2014 #32 Skrevet 17. juni 2014 Burde trene mer, begynnende love handles . Og ikke slank og markert nok .Anonymous poster hash: 02be2...a96 Ikke slank nok? Wow, virkelig bra tips!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #33 Skrevet 17. juni 2014 Ja det er min mening om den magen jeg ble spurt om.... Noe rart med det svaret? At min mening er at fit og mer definert er pent . Legger man ut bildet så forventer man forskjellig svar. Hadde jeg f eks lagt ut min ville noen sagt forskjellige ting til meg og. Anonymous poster hash: 02be2...a96
Selma_ Skrevet 17. juni 2014 #34 Skrevet 17. juni 2014 Ja det er min mening om den magen jeg ble spurt om.... Noe rart med det svaret? At min mening er at fit og mer definert er pent . Legger man ut bildet så forventer man forskjellig svar. Hadde jeg f eks lagt ut min ville noen sagt forskjellige ting til meg og. Anonymous poster hash: 02be2...a96 Bra du ikke la ut ditt bilde med den holdningen.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #35 Skrevet 17. juni 2014 Hvorfor ? Hva er det med min holdning? At jeg personlig liker slank kropp kombinert med littegrann muskler og ikke kun slank , normal eller lubben ? Hi er normalt slank men om noen år uten trening og et barn til er hun dvask og utrent. Min holdning er helt ok. Det er hyllesten av fett kamuflert bak frodig og formfull som er galt. Pga nedtråkking av slanke, trente og tynne ( ikke anorektiske) så tror fler og fler det er ok å ende opp med 20+ overvekt som 35 åringer kun pga to barn og alder. Det er livsstilen og den økonomiske overfloden å den " må jo kose meg" greia annenhver dag skyld i. Var ikke sånn for 30 år siden. Ingen annen grunn enn latskap folk blir store. Hi er som sagt normal så dette var ikke tii henne men til deg som mente jeg tydeligvis er gal. Anonymous poster hash: 02be2...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå