Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Jeg bare lurer og håper på ærlige svar Anonymous poster hash: 60a20...253
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Fin :-) Anonymous poster hash: a3b17...f5f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Ung, glatt, brun og fin. Nå studerte jeg bildet godt for å se om det var noe der du kunne ha komplekser for (og derfor du la ut bildet), men jeg så ikke en eneste ting som kunne være galt ihvertfall... Så da regner jeg med du er stolt av magen din og la den ut for å vise hvor fin den er Anonymous poster hash: 61908...c40
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Ung, glatt, brun og fin. Nå studerte jeg bildet godt for å se om det var noe der du kunne ha komplekser for (og derfor du la ut bildet), men jeg så ikke en eneste ting som kunne være galt ihvertfall... Så da regner jeg med du er stolt av magen din og la den ut for å vise hvor fin den er Anonymous poster hash: 61908...c40 Egentlig ikke:( Jeg er ikke fornøyd med det flesket på sidene, jeg vet ikke om det syns så godt, men det buler ut:( og jeg aner ikke hva jeg kan gjøre med det. Men takk for komplimangen:) Anonymous poster hash: 60a20...253
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Kjempe fin, du ser frisk og sprek ut Anonymous poster hash: 836e5...81f
Selma_ Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Wow, for en mage. Du er heldig, for den var helt perfekt.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Ung, glatt, brun og fin. Nå studerte jeg bildet godt for å se om det var noe der du kunne ha komplekser for (og derfor du la ut bildet), men jeg så ikke en eneste ting som kunne være galt ihvertfall... Så da regner jeg med du er stolt av magen din og la den ut for å vise hvor fin den er Anonymous poster hash: 61908...c40 Egentlig ikke:( Jeg er ikke fornøyd med det flesket på sidene, jeg vet ikke om det syns så godt, men det buler ut:( og jeg aner ikke hva jeg kan gjøre med det. Men takk for komplimangen:) Anonymous poster hash: 60a20...253 Bruk en truse som ikke strammer, så tyter det ikke Men ærlig talt, du er slank og fin. Om du vil ned i fettprosent pga den polstringen på siden så må du jobbe hardt for det, det er ikke lett å bli kvitt det fordi kvinnekroppen fra naturens side skal ha litt underhudsfett. Jeg personlig synes ikke det er verdt strevet, du ser slank og flott ut og burde akseptere deg selv sånn som du er. Anonymous poster hash: 61908...c40
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 Tusen hjertelig takk for ærlige svar, det setter jeg stor pris på :-) Takk dere<3 Anonymous poster hash: 60a20...253
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #9 Skrevet 15. juni 2014 Du er kjempeflott! Jeg la merke til det litt ekstra på sidene, men kun fordi du bruker helt feil undertøy. Boksere er ikke flatterende for oss kvinner og du bruker en altfor liten størrelse. Hadde du brukt f.eks en truse i riktig størrelse hadde jeg ikke tenkt at det var "noe ekstra" i det hele tatt, du har bare sexy og naturlige kvinneformer du bør være stolt av Anonymous poster hash: dd7d7...427
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #10 Skrevet 15. juni 2014 Det er faktisk ille når en så slank kvinne som deg klager over "flesk" på sidene. Du er slank, og har flat mage og smale hofter. Du burde tenke nøye på hva slags forhold til kropp og utseende du viderefører til barna dine. Og dette skriver jeg ikke for å være ekkel eller kaste dritt, dette mener jeg helt alvorlig. Det er ikke bra dersom barna dine får inntrykk av at en kvinne som ser ut som deg er for tykk. Anonymous poster hash: dcd1d...34c
mamma'n til 2 :) Skrevet 15. juni 2014 #11 Skrevet 15. juni 2014 Du har en flott mage :-) Jeg har blitt kvitt mye av mine håndtak ved å trene med rokkering. Bare et tips,siden du sier du ikke er fornøyd :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #12 Skrevet 15. juni 2014 Du har kjempefin mage! Bare enig med hun over som sier det med boksere. Jeg har ikke sett en eneste som ikke får det sånn når man har på bokser(bortsett fra de som er superdupertrent)men synes magen din er finere uansett:) Anonymous poster hash: 92838...f3c
Tired mama Skrevet 15. juni 2014 #13 Skrevet 15. juni 2014 Du er kjempefin!! 30 day shred på deg, og du vil få mer markerte magemuskler og mindre "love handles" (ikke at de var så store akkurat). ;-) Trener du noe? Og kan jeg spørre hvor gammel du er? Som flere her sier, så ser du veldig ung, frisk og fin ut! :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #14 Skrevet 15. juni 2014 Litt for tynn og formløs for min smak, og altfor brun om du er nord-europeer! Er du født slik blir det selvfølgelig noe annet Anonymous poster hash: 3f44c...2d8
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #15 Skrevet 15. juni 2014 Det er faktisk ille når en så slank kvinne som deg klager over "flesk" på sidene. Du er slank, og har flat mage og smale hofter. Du burde tenke nøye på hva slags forhold til kropp og utseende du viderefører til barna dine. Og dette skriver jeg ikke for å være ekkel eller kaste dritt, dette mener jeg helt alvorlig. Det er ikke bra dersom barna dine får inntrykk av at en kvinne som ser ut som deg er for tykk. Anonymous poster hash: dcd1d...34c Var ikke meningen å klage, det eneste jeg er fornøyd med på kroppen min er magen min, bare det sideflesket som jeg irriterer meg over:( Anonymous poster hash: 60a20...253
Fandens Oldemor Skrevet 15. juni 2014 #16 Skrevet 15. juni 2014 Synes ikke du trenger å forbedre noe som helst, du ser jo rasende flott ut! Men den type undertøy gir alle litt ekstra på sidene. Jeg gikk opp en str eller to på undertøyet, og så med ett slankere ut Bokserne bruker jeg kun til reserve.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #17 Skrevet 15. juni 2014 Du er kjempefin!! 30 day shred på deg, og du vil få mer markerte magemuskler og mindre "love handles" (ikke at de var så store akkurat). ;-) Trener du noe? Og kan jeg spørre hvor gammel du er? Som flere her sier, så ser du veldig ung, frisk og fin ut! :-) Vet du hva, jeg tenkte på den treningen, men jeg har aldri trent og tør ikke ta den 30 dagers med Jillian. Jeg er 32år:) og takk for komplimangen Anonymous poster hash: 60a20...253
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #18 Skrevet 15. juni 2014 Og dere som nevner bokseren, jeg har alltid vært glad i de. Den jeg har på er str S, og har prøvd M men det blir så posete og ikke behagelig. Men, skal prøve rockering Takk til deg som nevnte det! Anonymous poster hash: 60a20...253
Tired mama Skrevet 15. juni 2014 #19 Skrevet 15. juni 2014 Du er kjempefin!! 30 day shred på deg, og du vil få mer markerte magemuskler og mindre "love handles" (ikke at de var så store akkurat). ;-) Trener du noe? Og kan jeg spørre hvor gammel du er? Som flere her sier, så ser du veldig ung, frisk og fin ut! :-) Vet du hva, jeg tenkte på den treningen, men jeg har aldri trent og tør ikke ta den 30 dagers med Jillian.Jeg er 32år:) og takk for komplimangen Anonymous poster hash: 60a20...253 Hvorfor tør du ikke det?? Jeg lover deg at du vil se resultater etter kun et par uker. Jeg hadde nemlig sånn kropp som deg tidligere. Det tar kun 20 min hver dag. Du kommer til å se helt fantastisk ut!!! Eller mer fantastisk må jeg vel si. ;-)
Fandens Oldemor Skrevet 15. juni 2014 #20 Skrevet 15. juni 2014 Og dere som nevner bokseren, jeg har alltid vært glad i de. Den jeg har på er str S, og har prøvd M men det blir så posete og ikke behagelig. Men, skal prøve rockering Takk til deg som nevnte det! Anonymous poster hash: 60a20...253 Var også glad i boksere, men det var den alene som fikk det til å se ut som om jeg hadde flesk Du burde jo prøve noe annet (uten tykt strikk som presser hud og fett oppover), da slipper du jo rockering. En vanesak, bare
Honningmelon Skrevet 15. juni 2014 #21 Skrevet 15. juni 2014 Hadde jeg hatt din mage hadde jeg vært meget fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #22 Skrevet 15. juni 2014 Du burde prøve sømløse hipstere, da får du ikke den stramme strikken rundt magen. Sloggi sine f.eks: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/undert%C3%B8y/truser/sloggi-970/light-ultra-soft-short-200248-14/ Anonymous poster hash: 61908...c40
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #23 Skrevet 15. juni 2014 Ekkel Oppførselen altså Anonymous poster hash: 7b6f8...a31
Hun med alle ungene Skrevet 15. juni 2014 #24 Skrevet 15. juni 2014 Å så fin og flat mage! Min ser ikke akuratt sånn ut etter 6 graviditeter og den siste med tvillinger Magen din er kjempefin, den burde du være stolt av!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #25 Skrevet 15. juni 2014 Drømmemage.. "sukk" ... slik har jeg aldri hatt og kommer aldri til å få. Heldig du! Kos deg i sommer:-)) Anonymous poster hash: 1d56f...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå