Subwoofer Skrevet 17. juni 2014 #76 Skrevet 17. juni 2014 Vannet renner gjennom dens sår. Før holdt jeg mange, men ingen nå. Hva er jeg? A P S K V A C K S R I Du mangler ikke en E? Akvarie? Anonymous poster hash: b96b7...534 Nei, jeg glemte å skrive at det er 9 bokstaver
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #77 Skrevet 17. juni 2014 Hvor kan du alltid finne lykke? ABGOMOARAKDIHA 1 + 7 bokstaver Regner med at den første er i Siterer meg selv her nå.. Haha Ingen som vet denne? Tok to hint, så første bokstav er i (irritert over at det ble hintet, det skjønte vi jo fra før!) og siste er a. Denne var vanskelig, men prøver meg.... i dagboka? Anonymous poster hash: 50064...f8b
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #80 Skrevet 17. juni 2014 Jeg er laget av stoffet rundt meg, men lettere enn det. Jeg er mer gjemt enn synlig. Hva er jeg? 7 bokstaver EEJIALNULDYSF Anonymous poster hash: e13c8...01e
humlemamma Skrevet 17. juni 2014 #82 Skrevet 17. juni 2014 Hvor kan du alltid finne lykke? ABGOMOARAKDIHA 1 + 7 bokstaver Regner med at den første er i Siterer meg selv her nå.. Haha Ingen som vet denne? Tok to hint, så første bokstav er i (irritert over at det ble hintet, det skjønte vi jo fra før!) og siste er a. Denne var vanskelig, men prøver meg.... i dagboka? Anonymous poster hash: 50064...f8b Det var dessverre feil. Er skikkelig oppgitt over denne! Vi kommer jo ikke videre
humlemamma Skrevet 17. juni 2014 #83 Skrevet 17. juni 2014 Hvor kan du alltid finne lykke? ABGOMOARAKDIHA 1 + 7 bokstaver Regner med at den første er i Siterer meg selv her nå.. Haha Ingen som vet denne? Tok to hint, så første bokstav er i (irritert over at det ble hintet, det skjønte vi jo fra før!) og siste er a. Denne var vanskelig, men prøver meg.... i dagboka? Anonymous poster hash: 50064...f8b Det var dessverre feil. Er skikkelig oppgitt over denne! Vi kommer jo ikke videre
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #84 Skrevet 17. juni 2014 Hvor kan du alltid finne lykke? ABGOMOARAKDIHA 1 + 7 bokstaver Regner med at den første er i Siterer meg selv her nå.. Haha Ingen som vet denne? Tok to hint, så første bokstav er i (irritert over at det ble hintet, det skjønte vi jo fra før!) og siste er a. Denne var vanskelig, men prøver meg.... i dagboka? Anonymous poster hash: 50064...f8b Det var dessverre feil. Er skikkelig oppgitt over denne! Vi kommer jo ikke videre I Abraham? For Abraham Lykke Anonymous poster hash: 82b5c...a87
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #85 Skrevet 17. juni 2014 Et spor av hvit støv følger etter meg. En strek eller sirkel, , det er opp til deg. Hva er jeg? 5 bokstaver I R N D A L T S R R T A R E mulig det er for sent för meg, kommer ikke på noe jeg... Anonymous poster hash: 21d9d...8fa
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #87 Skrevet 17. juni 2014 Jeg hater dette spillet Å aldres Anonymous poster hash: 50064...f8b
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #88 Skrevet 17. juni 2014 Et spor av hvit støv følger etter meg. En strek eller sirkel, , det er opp til deg. Hva er jeg? 5 bokstaver I R N D A L T S R R T A R E mulig det er for sent för meg, kommer ikke på noe jeg... Anonymous poster hash: 21d9d...8fa Står stille for meg også på denne :/ Det er jo ofte så opplagt når man bare ser svaret... Anonymous poster hash: 50064...f8b
humlemamma Skrevet 17. juni 2014 #89 Skrevet 17. juni 2014 Hvor kan du alltid finne lykke? ABGOMOARAKDIHA 1 + 7 bokstaver Regner med at den første er i Siterer meg selv her nå.. Haha Ingen som vet denne? Tok to hint, så første bokstav er i (irritert over at det ble hintet, det skjønte vi jo fra før!) og siste er a. Denne var vanskelig, men prøver meg.... i dagboka? Anonymous poster hash: 50064...f8b Det var dessverre feil. Er skikkelig oppgitt over denne! Vi kommer jo ikke videre I Abraham? For Abraham Lykke Anonymous poster hash: 82b5c...a87 Siste bokstaven er A. Så den går heller ikke. Søren altså.... Får da ikke sove før jeg har klart den! Haha!
humlemamma Skrevet 17. juni 2014 #90 Skrevet 17. juni 2014 Et spor av hvit støv følger etter meg. En strek eller sirkel, , det er opp til deg. Hva er jeg? 5 bokstaver I R N D A L T S R R T A R E mulig det er for sent för meg, kommer ikke på noe jeg... Anonymous poster hash: 21d9d...8fa Står stille for meg også på denne :/ Det er jo ofte så opplagt når man bare ser svaret... Anonymous poster hash: 50064...f8b Riset? Eneste som faller meg inn når jeg ser bokstavene, men skjønner ikke helt det der med strek/sirkel.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #91 Skrevet 17. juni 2014 Et spor av hvit støv følger etter meg. En strek eller sirkel, , det er opp til deg. Hva er jeg? 5 bokstaver I R N D A L T S R R T A R E mulig det er for sent för meg, kommer ikke på noe jeg... Anonymous poster hash: 21d9d...8fa Står stille for meg også på denne :/ Det er jo ofte så opplagt når man bare ser svaret... Anonymous poster hash: 50064...f8b Riset? Eneste som faller meg inn når jeg ser bokstavene, men skjønner ikke helt det der med strek/sirkel. bare for å forvirre dere skrev jeg feil bokstaver her... Skulle Være en K med, svaret ble KRITT Neste gang jeg ber om hjelp skal jeg passe på å skrive rette bokstaver! Anonymous poster hash: 21d9d...8fa
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #92 Skrevet 17. juni 2014 Hvor kan du alltid finne lykke? ABGOMOARAKDIHA 1 + 7 bokstaver Regner med at den første er i Siterer meg selv her nå.. Haha Ingen som vet denne? Tok to hint, så første bokstav er i (irritert over at det ble hintet, det skjønte vi jo fra før!) og siste er a. Denne var vanskelig, men prøver meg.... i dagboka? Anonymous poster hash: 50064...f8b Det var dessverre feil. Er skikkelig oppgitt over denne! Vi kommer jo ikke videre I Abraham? For Abraham Lykke Anonymous poster hash: 82b5c...a87 Siste bokstaven er A. Så den går heller ikke. Søren altså.... Får da ikke sove før jeg har klart den! Haha! I godboka, da? Må jo få sove snart Anonymous poster hash: 50064...f8b
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #93 Skrevet 17. juni 2014 Skulle Være en K med, svaret ble KRITT Neste gang jeg ber om hjelp skal jeg passe på å skrive rette bokstaver! Anonymous poster hash: 21d9d...8fa bare for å forvirre dere skrev jeg feil bokstaver her... Du altså - gjorde det ikke lett for oss Anonymous poster hash: 50064...f8b
humlemamma Skrevet 17. juni 2014 #94 Skrevet 17. juni 2014 Hvor kan du alltid finne lykke? ABGOMOARAKDIHA 1 + 7 bokstaver Regner med at den første er i Siterer meg selv her nå.. Haha Ingen som vet denne? Tok to hint, så første bokstav er i (irritert over at det ble hintet, det skjønte vi jo fra før!) og siste er a. Denne var vanskelig, men prøver meg.... i dagboka? Anonymous poster hash: 50064...f8b Det var dessverre feil. Er skikkelig oppgitt over denne! Vi kommer jo ikke videre I Abraham? For Abraham Lykke Anonymous poster hash: 82b5c...a87 Siste bokstaven er A. Så den går heller ikke. Søren altså.... Får da ikke sove før jeg har klart den! Haha! I godboka, da? Må jo få sove snart Anonymous poster hash: 50064...f8b Åh herregud.......... ORDBOKA!!!!!!!!!!! Etter å ha brukt totalt sju hint. (De slettet de to første da jeg fikk fem nye av å følge de på twitter. Så seks bokstaver fikk vi totalt, a'en til slutt visste jeg og de fem jeg fikk nå. Irriterer meg at de sletter hintene vi har "betalt" for og så gir de samme bokstavene på nytt.)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #95 Skrevet 17. juni 2014 Åh herregud.......... ORDBOKA!!!!!!!!!!! Etter å ha brukt totalt sju hint. (De slettet de to første da jeg fikk fem nye av å følge de på twitter. Så seks bokstaver fikk vi totalt, a'en til slutt visste jeg og de fem jeg fikk nå. Irriterer meg at de sletter hintene vi har "betalt" for og så gir de samme bokstavene på nytt.) Ha-ha... selvfølgelig! Var ikke langt unna å finne riktig, da Jeg er med vilje ikke med på slike ting hvis det er noe betalgreier. Jeg blir hektet, men gidder ikke bruke penger på det. Men synes det er veldig moro her, da Forstår du blir irritert over den ordningen med at de fjerner bokstaver igjen. Men nå får du i hvert fall sove Anonymous poster hash: 50064...f8b
humlemamma Skrevet 17. juni 2014 #96 Skrevet 17. juni 2014 Ja det er helt latterlig hvor stille det står oppi det hodet innimellom.. Godboka var det første vi prøvde, skjønner ikke hvorfor vi ikke fant flere versjoner av boka Jeg er laget av stoffet rundt meg, men lettere enn det. Jeg er mer gjemt enn synlig. Hva er jeg? 7 bokstaver EEJIALNULDYSF Anonymous poster hash: e13c8...01e Isfjell
humlemamma Skrevet 17. juni 2014 #97 Skrevet 17. juni 2014 Hva flyr hele dagen uten å dra noe sted? NATAAGGAAFDELG Sju bokstaver. Tenkte egentlig det måtte være noe med tiden, men det stemmer jo ikke med bokstavene.
Salvador Skrevet 18. juni 2014 #98 Skrevet 18. juni 2014 Hva flyr hele dagen uten å dra noe sted? NATAAGGAAFDELG Sju bokstaver. Tenkte egentlig det måtte være noe med tiden, men det stemmer jo ikke med bokstavene. flagget?
humlemamma Skrevet 18. juni 2014 #99 Skrevet 18. juni 2014 Hva flyr hele dagen uten å dra noe sted? NATAAGGAAFDELG Sju bokstaver. Tenkte egentlig det måtte være noe med tiden, men det stemmer jo ikke med bokstavene. flagget? Ja, riktig, den fant jeg ut selv også. Har en ny en: Den går og går, og hverken bremser eller stanser. Den vil ta oss alle til slutt, men likevel blir ikke den avbrutt. Hva er det? VIKDTDKAÆTENAL Fem bokstaver
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #100 Skrevet 18. juni 2014 Hva flyr hele dagen uten å dra noe sted? NATAAGGAAFDELG Sju bokstaver. Tenkte egentlig det måtte være noe med tiden, men det stemmer jo ikke med bokstavene. flagget? Ja, riktig, den fant jeg ut selv også. Har en ny en: Den går og går, og hverken bremser eller stanser. Den vil ta oss alle til slutt, men likevel blir ikke den avbrutt. Hva er det? VIKDTDKAÆTENAL Fem bokstaver Tiden? Anonymous poster hash: e13c8...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå