Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 "Jeg er i dine hender, men du holder meg ikke. Etter en stund, vil du kjenne meg. Hva er jeg?" Bokstavene er J R N K T S B N A E E E R N. Svaret skal være åtte bokstaver. Kan noen hjelpe meg? Står helt fast på nivå 159 Anonymous poster hash: c3dc6...d01
Salvador Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 ååååh. der fikk du meg sysselsatt i hvert fall...
Gjest Beatrix Potter Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 J R N K T S B N A E E E R NBARNENE ?Holde på gravidmagen... og etterhvert, kjenner du meg? Huff... vet ikke hva slags spill dette er, men har du mange forsøk?
Gjest Beatrix Potter Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 J R N K T S B N A E E E R N BARNENE ? Holde på gravidmagen... og etterhvert, kjenner du meg? Huff... vet ikke hva slags spill dette er, men har du mange forsøk? Nei det var jo bare 7 bokstaver..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Sjebnen? Skjebnen med k så blir det åtte bokstaver Anonymous poster hash: 50064...f8b
PrinsesseHengepupp Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Sjebnen? Skjebnen med k så blir det åtte bokstaver Anonymous poster hash: 50064...f8b Shitt, sorry! Selvsagt med "k". Aner virkelig ikke hva som skjedde. Skriver til og med fra PC i dag så kan ikke skylde på telefonen
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 Sjebnen? Skjebnen med k så blir det åtte bokstaver Anonymous poster hash: 50064...f8b Shitt, sorry! Selvsagt med "k". Aner virkelig ikke hva som skjedde. Skriver til og med fra PC i dag så kan ikke skylde på telefonen Å, herregud, TAKK!! Trodde virkelig jeg hadde prøvd alt, men det var dumme bokstaver og jeg litt besatt av at det måtte ha noe med barn å gjøre. Åå, takk! Anonymous poster hash: c3dc6...d01
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #9 Skrevet 15. juni 2014 J R N K T S B N A E E E R N BARNENE ? Holde på gravidmagen... og etterhvert, kjenner du meg? Huff... vet ikke hva slags spill dette er, men har du mange forsøk? Har så mange forsøk jeg bare vil. Det er litt sånn som alle de bildequizspillene, bare med gåter. Kjempegøy, og vanvittig frustrerende! Anonymous poster hash: c3dc6...d01
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #10 Skrevet 15. juni 2014 Sjebnen? Skjebnen med k så blir det åtte bokstaver Anonymous poster hash: 50064...f8b Shitt, sorry! Selvsagt med "k". Aner virkelig ikke hva som skjedde. Skriver til og med fra PC i dag så kan ikke skylde på telefonen Du er uansett langt mer våken enn meg - jeg hadde aldri kommet på skjebnen ut fra bokstavene, så måtte rømme tråden i sted eller blitt sprø. Måtte bare kikke innom for å se om noen hadde funnet svaret - og det hadde du trykkleifer skjer alle Anonymous poster hash: 50064...f8b
Gjest Beatrix Potter Skrevet 15. juni 2014 #11 Skrevet 15. juni 2014 J R N K T S B N A E E E R N BARNENE ? Holde på gravidmagen... og etterhvert, kjenner du meg? Huff... vet ikke hva slags spill dette er, men har du mange forsøk? Har så mange forsøk jeg bare vil. Det er litt sånn som alle de bildequizspillene, bare med gåter. Kjempegøy, og vanvittig frustrerende! Anonymous poster hash: c3dc6...d01 DETTE MÅ JEG FÅ MEG!!! Elsker slikt, en føler seg jo rett og slett genial etterpå en har klart noe! HEHE
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #12 Skrevet 15. juni 2014 J R N K T S B N A E E E R N BARNENE ? Holde på gravidmagen... og etterhvert, kjenner du meg? Huff... vet ikke hva slags spill dette er, men har du mange forsøk? Har så mange forsøk jeg bare vil. Det er litt sånn som alle de bildequizspillene, bare med gåter. Kjempegøy, og vanvittig frustrerende! Anonymous poster hash: c3dc6...d01 DETTE MÅ JEG FÅ MEG!!! Elsker slikt, en føler seg jo rett og slett genial etterpå en har klart noe! HEHE Appen heter riddle quiz, og du kan endre innstillingene til norsk I mellomtiden kan du få prøve deg på en til "Jeg lever nærme skjønnhet, som prøver å fange ditt blikk. Rør meg uten å se og di (lurer på om det skal stå "du") vil sikkert gråte. Hva er jeg?" Fem bokstaver - R A N R E D D L F R T D E O Anonymous poster hash: c3dc6...d01
Gjest Beatrix Potter Skrevet 15. juni 2014 #13 Skrevet 15. juni 2014 J R N K T S B N A E E E R N BARNENE ? Holde på gravidmagen... og etterhvert, kjenner du meg? Huff... vet ikke hva slags spill dette er, men har du mange forsøk? Har så mange forsøk jeg bare vil. Det er litt sånn som alle de bildequizspillene, bare med gåter. Kjempegøy, og vanvittig frustrerende! Anonymous poster hash: c3dc6...d01 DETTE MÅ JEG FÅ MEG!!! Elsker slikt, en føler seg jo rett og slett genial etterpå en har klart noe! HEHE Appen heter riddle quiz, og du kan endre innstillingene til norsk I mellomtiden kan du få prøve deg på en til "Jeg lever nærme skjønnhet, som prøver å fange ditt blikk. Rør meg uten å se og di (lurer på om det skal stå "du") vil sikkert gråte. Hva er jeg?" Fem bokstaver - R A N R E D D L F R T D E O Anonymous poster hash: c3dc6...d01 Fytti katta så utrolig gøy og genialt! Håper dette går til Iphone? (dumt spørsmål). Skal lastes ned med engang:)))) Ja, skal nok stå "du" der Hufff du nei du jeg er er uten hjerne i dag.. Skal tenke på den leenge
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #14 Skrevet 15. juni 2014 Appen heter riddle quiz, og du kan endre innstillingene til norsk I mellomtiden kan du få prøve deg på en til "Jeg lever nærme skjønnhet, som prøver å fange ditt blikk. Rør meg uten å se og di (lurer på om det skal stå "du") vil sikkert gråte. Hva er jeg?" Fem bokstaver - R A N R E D D L F R T D E O Anonymous poster hash: c3dc6...d01 Torne? Anonymous poster hash: 50064...f8b
Gjest Beatrix Potter Skrevet 15. juni 2014 #15 Skrevet 15. juni 2014 Appen heter riddle quiz, og du kan endre innstillingene til norsk I mellomtiden kan du få prøve deg på en til "Jeg lever nærme skjønnhet, som prøver å fange ditt blikk. Rør meg uten å se og di (lurer på om det skal stå "du") vil sikkert gråte. Hva er jeg?" Fem bokstaver - R A N R E D D L F R T D E O Anonymous poster hash: c3dc6...d01 Torne? Anonymous poster hash: 50064...f8b Selvfølgelig.. Torne på en rose... går det an å være så smart...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #16 Skrevet 15. juni 2014 Selvfølgelig.. Torne på en rose... går det an å være så smart... Delvis flaks Ligger fremdeles i nesegrus beundring over PrinsesseHengepupps Skjebnen, for den hadde jeg ikke kommet på for alt i verden - ikke om livet mitt hadde vært avhengig av det, tror jeg... ironisk nok Anonymous poster hash: 50064...f8b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #17 Skrevet 15. juni 2014 Appen heter riddle quiz, og du kan endre innstillingene til norsk I mellomtiden kan du få prøve deg på en til "Jeg lever nærme skjønnhet, som prøver å fange ditt blikk. Rør meg uten å se og di (lurer på om det skal stå "du") vil sikkert gråte. Hva er jeg?" Fem bokstaver - R A N R E D D L F R T D E O Anonymous poster hash: c3dc6...d01 Torne? Yes, it was! Takk Anonymous poster hash: c3dc6...d01
Gjest Beatrix Potter Skrevet 15. juni 2014 #18 Skrevet 15. juni 2014 Selvfølgelig.. Torne på en rose... går det an å være så smart... Delvis flaks Ligger fremdeles i nesegrus beundring over PrinsesseHengepupps Skjebnen, for den hadde jeg ikke kommet på for alt i verden - ikke om livet mitt hadde vært avhengig av det, tror jeg... ironisk nok Anonymous poster hash: 50064...f8b Tror jeg kommer til å slite selv i dette spillet, men bare elsker sånt Ååh herrefred jeg ser den o.O Aldri hørt om "PrinsesseHengepupp" hehe! Har selv vært avhengig av "Ruzzle Adventure", det er også noe ord spill, meget gøy!
Salvador Skrevet 15. juni 2014 #19 Skrevet 15. juni 2014 kan du komme med flere? dette var litt morsom selv om jeg ikke fikk det til
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #20 Skrevet 15. juni 2014 kan du komme med flere? dette var litt morsom selv om jeg ikke fikk det til Selvfølgelig! "Det kan vokse i din hage eller kjøpt i butikken, og gitt bort når mindre er mer" Åtte bokstaver - S A R E I E T H B L M R O T Hjelp i vei Anonymous poster hash: c3dc6...d01
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #21 Skrevet 15. juni 2014 Og"Det holder papir av beste sort, men også av plastikk. Hva er det?" Åtte bokstaver - B M M E L E L O R O M A F K O Anonymous poster hash: c3dc6...d01
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #22 Skrevet 15. juni 2014 Selvfølgelig! "Det kan vokse i din hage eller kjøpt i butikken, og gitt bort når mindre er mer" Åtte bokstaver - S A R E I E T H B L M R O T Hjelp i vei Anonymous poster hash: c3dc6...d01 Blomster? Anonymous poster hash: 50064...f8b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #23 Skrevet 15. juni 2014 "Hva er ikke en ball, og ennå en sfære, og holder både land og folk i årevis?"Seks bokstaver - J N O E K A H Ø P R D S D N Anonymous poster hash: c3dc6...d01
klg,2 boys now:) Skrevet 15. juni 2014 #24 Skrevet 15. juni 2014 Hva kan en loppe få,som ingen andre kan få?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #25 Skrevet 15. juni 2014 Selvfølgelig! "Det kan vokse i din hage eller kjøpt i butikken, og gitt bort når mindre er mer" Åtte bokstaver - S A R E I E T H B L M R O T Hjelp i vei Anonymous poster hash: c3dc6...d01 Blomster? Anonymous poster hash: 50064...f8b Korrekt Så den da jeg skrev ned bokstavene her. Anonymous poster hash: c3dc6...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå