Line-mamma til to herlige Skrevet 13. juni 2014 #26 Skrevet 13. juni 2014 Pepsimax og firkløver. Hele huset er vasket ned, null skittentøy , rent sengetøy, Barna sover å nå er det film:-) godhelg!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #27 Skrevet 13. juni 2014 Popcorn, potetgull, is og brus! Jeg er så heldig for jeg kan spise hva jeg vil uten å legge på meg, så det så. Anonymous poster hash: d7c65...1fe på utsiden ja. Jeg fikk sjokk av røntgenbildet av meg i forbindelse med sykdom. "Hva er det?", spurte jeg. "Fett!" Anonymous poster hash: 4fb43...b8d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #28 Skrevet 13. juni 2014 Ikke rart det er mange tjukke folk. Skal hele tiden kose seg og det virker som folk definerer kos med matAnonymous poster hash: e4eb3...099 Skyldig! Kan du lære meg hvordan man skal gjøre da, eller sitter du fast der oppe på hesten din? Må du stappe noe i munnen hver gang du skal kose deg? Anonymous poster hash: e4eb3...099 Nope. På fredag på dagtid koser jeg meg på jobb. På fredag ettermiddag koser jeg meg med middagen med familien min, på fredag kveld koser jeg meg med smågodt og potetskruer, og på fredags natta koser jeg meg med sex med mannen min............og foresten, det hender jeg stapper noe i munnen da også....... Så NEI, ikke HVER gang, men NOEN ganger stapper jeg noe imunnen når jeg koser meg................. -Og hi sitt spm var kosen i KVELD Anonymous poster hash: 8f812...dc8
lemonaide Skrevet 13. juni 2014 #29 Skrevet 13. juni 2014 Tror nok det er mer enn fredagskosen som forklarer overvekt og fedme..
Ladybird2014 Skrevet 13. juni 2014 #30 Skrevet 13. juni 2014 Jeg koser meg med mange forskjellige ting, men må dessverre innrømme at mat ofte må til for å gjøre kosen komplett. Prøver å venne meg av med det, men det krever sitt. Andre kvelder har moreller og vannmelon vært kosen, i dag var det godteri etter 30 days shred-treningen. Skulle ønske at jeg var oppdratt til å kose meg uten å stappe noe i munnen, men jobber med saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå