Gå til innhold

Hva har dere som fredagskos i kveld? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har grønnsaker og holidaydipp + et glass rosevin:-D Blir hjemmelaget pizza litt senere i kveld, godt med helg:))

Anonymous poster hash: 100d1...c16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen har grønnsaker og holidaydipp + et glass rosevin:-D Blir hjemmelaget pizza litt senere i kveld, godt med helg:))Anonymous poster hash: 100d1...c16

Her er det mannen som lager hjemmelaget pizza til oss i kveld :-) tror jeg skal ha meg et glass vin litt senere, men bør vente litt siden jeg har tatt en heftig dose smertestillende og muskelavslappende før i dag,hehe ;-)

Anonymous poster hash: c1e63...ed8

Skrevet

Kyllingfilet med pasta og pestokrem, rødløk og ruccolasalat. Mmmm :) 

Anonymous poster hash: b83ce...e86
Skrevet

Hehe, kos dere:-) Her lager jeg deigen å kjevler den ut så ordner mannen resten:-D Men tror han skal få prøve seg på å lage deigen selv i kveld, flott hvis han ordner hele pizzaen neste fredag;-)

Anonymous poster hash: 100d1...c16

Skrevet

Eg har nettopp stappa i meg altfor mange nystekte kanelsnurra, og det var knall!:)

Skrevet

Vi satt ute i solen med et glass hvitvin i solen tidligere med jordbær, spekeskinke, oliven og ost. Så grillet vi indrefilet av svin med grillet grønnsaker og ovnsbakte potetbåter.

Skrevet

Loff,laks,eggerøre,sennepsaus,gode oster og diverse. Vin og vann ;)

Sjokkis etterpå.

Skrevet

Alene hjemme, så da er det salat,

Øl og et par røyk:)

Anonymous poster hash: d0a84...8af

Skrevet

Vi satt ute i solen med et glass hvitvin i solen tidligere med jordbær, spekeskinke, oliven og ost. Så grillet vi indrefilet av svin med grillet grønnsaker og ovnsbakte potetbåter.

Oh you.. det var vel ikkje nødvendig å skrive?! :P høres veldig koselig ut :)

Skrevet

Vi har spist hjemmelaget pizza. Ungene har fått litt snacks,vi skal ta et glass rødvin etterpå :)

God helg :D

Anonymous poster hash: 07142...81b

Skrevet

Her blir det Amstel og pizza til VM. Heia Nederland!

Anonymous poster hash: 4c33e...847

Skrevet

Firstprice ostepop!

Fy fankern det er digg! Mangler cola:(

Anonymous poster hash: 9db79...649

Skrevet

Moreller chips og clausthaler.. Enkelt og greit!

Skrevet

Smågodt og Dream- iskrem med cookie dough😇😅

Skrevet

Ikke rart det er mange tjukke folk. Skal hele tiden kose seg og det virker som folk definerer kos med mat

Anonymous poster hash: e4eb3...099

Skrevet

Ikke rart det er mange tjukke folk. Skal hele tiden kose seg og det virker som folk definerer kos med mat

Skyldig!

Kan du lære meg hvordan man skal gjøre da, eller sitter du fast der oppe på hesten din?

Skrevet

Skyldig!

Kan du lære meg hvordan man skal gjøre da, eller sitter du fast der oppe på hesten din?

Haha bra svar!!

Hilsen tynn dame som skal spise ost, kjeks, oliven og drikke et claustaler

Anonymous poster hash: 937f1...1c8

Skrevet

Nachos her i kveld :)

Anonymous poster hash: 8103c...d82
Skrevet

Ikke rart det er mange tjukke folk. Skal hele tiden kose seg og det virker som folk definerer kos med matAnonymous poster hash: e4eb3...099

Skyldig!

Må du stappe noe i munnen hver gang du skal kose deg?

Skrevet

Nettopp spist sushi og tatt et par biter lindt-sjokolade til kaffen. Nå er det vannmelon som står for tur sammen med en god film!

Skrevet

Så frekke folk er da. Er det ulovlig å kose seg med mat da? Fint for de som gjør det:-)

Skrevet

Vi har kost oss med 30 min Kettlebelltrening før fotballkampen. Nå er det nøtter, mørk sjokkis og jordbær. Det er så mye deiligere å sette seg i sofaen når musklene har fått kjørt seg litt. 😜

Anonymous poster hash: 43bae...f4f

Skrevet

Så frekke folk er da. Er det ulovlig å kose seg med mat da? Fint for de som gjør det:-)

Er vel ingen som har sagt det? Bare stilt spørsmålet om man må spise for å kose seg? Det forklarer liksom overvekten her i landet...

Skrevet

Popcorn, potetgull, is og brus!

Jeg er så heldig for jeg kan spise hva jeg vil uten å legge på meg, så det så.

Anonymous poster hash: d7c65...1fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...