Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #26 Skrevet 13. juni 2014 Når jeg leser hovedinnlegget ditt så synes jeg det er trist at det skal være sånn. Men når jeg leser videre så er det jo ingen tvil om at du synes du selv er veldig pen og antakeligvis, slik som det gjør her, så lyser det gjennom av oppførselen din. Jeg har ingenting imot pene damer, men er det en ting jeg misliker så er det pene damer som er så fulll av seg selv at det oser "jeg er deiligst, jeg vet det og du vet det". Du burde heller se litt på din væremåte, og da vil nok situasjonen bli litt bedre. Anonymous poster hash: 32eb8...c44
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #27 Skrevet 13. juni 2014 Jeg har ingenting imot pene damer, men er det en ting jeg misliker så er det pene damer som er så fulll av seg selv at det oser "jeg er deiligst, jeg vet det og du vet det". Og så er det veldig lett å lete etter signaler (og anta) hos disse pene damene om at de tror de er deiligst osv. Litt for lett for enkelte. Anonymous poster hash: f9d8f...d71
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #28 Skrevet 13. juni 2014 Jeg har ingenting imot pene damer, men er det en ting jeg misliker så er det pene damer som er så fulll av seg selv at det oser "jeg er deiligst, jeg vet det og du vet det".Og så er det veldig lett å lete etter signaler (og anta) hos disse pene damene om at de tror de er deiligst osv. Litt for lett for enkelte. Anonymous poster hash: f9d8f...d71 Som i alle andre situasjoner ja så vil det være noen som overtolker. Men jeg vil si at det er liten tvil når man møter på ei pen dame som vet det og vil la alle andre vite det. Hvertfall av de jeg har møtt. Anonymous poster hash: 32eb8...c44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå