Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er utadvendt og smiler til alle jeg møter i jobben min, som går ut på å reise rundt og jobbe for forskjellige bedrifter. Jeg er alltid ydmyk, imøtekommende og blid. De mannlige ansatte er veldig hyggelige mot meg, mens de kvinnelige er skeptisk og kanskje bare 50% er hyggelige. Jeg opplever ofte sure ansikter, stygge eller unnvikende blikk. I tillegg til et par tilfeller av hvisking, for så å bli helt rar når de opplevde at jeg stod rett bak dem;-) eller å demonstrativt prate masse med de andre damene rundt meg, og ikke si et ord mer enn nødvendig til meg. Korte svar hvis jeg må spørre om noe. Jeg tenker det er på tide at dere som er slik tar og jobber litt med dere selv. Det er ikke så mye som skal til. Vær rause og tenk at dere faktisk driver med mobbing når dere holder på sånn. Smil og vær hyggelig mot andre. Det koster så lite og gir så mye. Anonymous poster hash: 86bc8...f13
Gjest Antarctica Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Har ikke opplevd det på samme måten, men har opplevd en annen variant, med løgner og manipulering for å oppnå ting fra meg, og deretter kuvendinger og angrep, selv når jeg har hjulpet vedkommende. Har analysert det litt og kommet til at noen fungerer på den måten når de føler seg truet; dvs når de har vanskelig for å ta en konfrontasjon på direkte måte, bruker de omveier og bakdører. Kan ikke si jeg har noen råd, annet enn å smile videre og vise at det ikke biter på deg; samt kanskje å være litt mindre ydmyk? Vise tenner så de får litt ærefrykt?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Kvinner er nesten verre enn tenåringsjenter til tider. Aner ikke hvorfor. Jobbet et sted men mange damer, og så mye overlegenhet skal man lete lenge etter. Jeg fikk barn da jeg var 20, og når min eldste begynte på skolen var jeg 26. Flere av mødrene var jo over 40 og tilogmed idag 4 år etter skolestart er noen overlegne mot meg. De har ingen grunn til det. Pappaene er blide mot alle. Og så mye dritt slenging blant damer . Huff! Anonymous poster hash: 4fc84...52c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er utadvendt og smiler til alle jeg møter i jobben min, som går ut på å reise rundt og jobbe for forskjellige bedrifter. Jeg er alltid ydmyk, imøtekommende og blid. De mannlige ansatte er veldig hyggelige mot meg, mens de kvinnelige er skeptisk og kanskje bare 50% er hyggelige. Jeg opplever ofte sure ansikter, stygge eller unnvikende blikk. I tillegg til et par tilfeller av hvisking, for så å bli helt rar når de opplevde at jeg stod rett bak dem;-) eller å demonstrativt prate masse med de andre damene rundt meg, og ikke si et ord mer enn nødvendig til meg. Korte svar hvis jeg må spørre om noe. Jeg tenker det er på tide at dere som er slik tar og jobber litt med dere selv. Det er ikke så mye som skal til. Vær rause og tenk at dere faktisk driver med mobbing når dere holder på sånn. Smil og vær hyggelig mot andre. Det koster så lite og gir så mye. Anonymous poster hash: 86bc8...f13 [/ac ronym] Jeg har samme erfaring som deg og synes det er håpløst at voksne mennesker kan være sånn! Jeg tipper at du er ganske pen? Mange som ikke"tåler" pene blide damer.... Anonymous poster hash: 1aab4...48a
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Opplever det samme med mødrene fra barnehagen Anonymous poster hash: b05fc...96c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Fordi de er usikker på seg selv, enkelt og greit. Anonymous poster hash: dc135...a6c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Jeg er veldig heldig med utseendet mitt ja. Synes det er veldig synd at folk dømmer meg etter det og ikke personligheten min. Jeg er absolutt ingen bimbo, kler meg nøytralt og bruker lite sminke. Bevisst. Av og til er det nesten som det lyser hat ut av øynene deres. Anonymous poster hash: 1d19d...8c3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Ikke bry deg om dem. Finn deg heller andre og mer vennlige damer å snakke med enn disse usikre, redde, bitre og smålige kjerringene. De er ikke verdt tiden din. Hev deg over det og smil til verden! De som er verdt smilet ditt, er de som smiler tilbake. Anonymous poster hash: f9d8f...d71
sug lut Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Jeg tror man kan måle deres navlebeskuende usikkerhet utfra hvor hyppig dere føler trang til å klage på at andre kvinner er falske og sjalu og baktalende, samt utfra styrken i framføringen av den eneste forklaringen dere har, nemlig at ingen andre kvinner takler og tåler at dere er så pene. Har det slått dere at om de færreste fremmede har spesielt interesse av dere kan det være fordi dere rett og slett ikke er særlig interessante?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 Jeg tror man kan måle deres navlebeskuende usikkerhet utfra hvor hyppig dere føler trang til å klage på at andre kvinner er falske og sjalu og baktalende, samt utfra styrken i framføringen av den eneste forklaringen dere har, nemlig at ingen andre kvinner takler og tåler at dere er så pene. Har det slått dere at om de færreste fremmede har spesielt interesse av dere kan det være fordi dere rett og slett ikke er særlig interessante? Interessante er vi ihvertfall når de gidder å bruke energi på å oppføre seg sånn mot oss. Du høres ut som du er en av dem ja. Anonymous poster hash: 1d19d...8c3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #11 Skrevet 13. juni 2014 Jeg tror man kan måle deres navlebeskuende usikkerhet utfra hvor hyppig dere føler trang til å klage på at andre kvinner er falske og sjalu og baktalende, samt utfra styrken i framføringen av den eneste forklaringen dere har, nemlig at ingen andre kvinner takler og tåler at dere er så pene. Har det slått dere at om de færreste fremmede har spesielt interesse av dere kan det være fordi dere rett og slett ikke er særlig interessante? Nå må du gi deg. Det er et hav mellom det å være "ikke spesielt interessert" og det å være sur, gi stygge blikk, hviske og demonstrativt snu seg bort. Anonymous poster hash: f9d8f...d71
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #12 Skrevet 13. juni 2014 Kvinner er nesten verre enn tenåringsjenter til tider. Aner ikke hvorfor. Jobbet et sted men mange damer, og så mye overlegenhet skal man lete lenge etter. Jeg fikk barn da jeg var 20, og når min eldste begynte på skolen var jeg 26. Flere av mødrene var jo over 40 og tilogmed idag 4 år etter skolestart er noen overlegne mot meg. De har ingen grunn til det. Pappaene er blide mot alle. Og så mye dritt slenging blant damer . Huff! Anonymous poster hash: 4fc84...52c Dette opplevde jeg også. Jeg var også 20 da jeg fikk mitt første barn. Og mange av mødrene som var 40 +/- var direkte ufine. Det var slik igjennom hele barneskolen. Fikk mine neste barn da jeg var 27, 29 og 31, og har ikke samme problemet nå lenger. Nå er jeg midt i 30 årene, og blir vel ansett å være blant de eldre selv Anonymous poster hash: d6edb...722
sug lut Skrevet 13. juni 2014 #13 Skrevet 13. juni 2014 Jeg tror man kan måle deres navlebeskuende usikkerhet utfra hvor hyppig dere føler trang til å klage på at andre kvinner er falske og sjalu og baktalende, samt utfra styrken i framføringen av den eneste forklaringen dere har, nemlig at ingen andre kvinner takler og tåler at dere er så pene. Har det slått dere at om de færreste fremmede har spesielt interesse av dere kan det være fordi dere rett og slett ikke er særlig interessante? Interessante er vi ihvertfall når de gidder å bruke energi på å oppføre seg sånn mot oss. Du høres ut som du er en av dem ja. Anonymous poster hash: 1d19d...8c3 Du tror det koster energi å ikke forholde seg til folk man ikke engang legger merke til? Hvorfor dette enorme behovet for å være i fokus? Det er ikke intriger og bakvasking hver gang man ikke har øyeblikkelig innpass i en gruppe. Og uansett hva jeg sier nå så kommer du - som jeg sa i mitt første innlegg - til å henge det på en og samme forklaring, nemlig at alle kvinner (nå inkl meg) opplever deg som truende fordi du er så pen. Men vet du hva, om din voksenverden ser slik ut kan det hende du må lære deg et helt nytt tankemønsker.
sug lut Skrevet 13. juni 2014 #14 Skrevet 13. juni 2014 Jeg tror man kan måle deres navlebeskuende usikkerhet utfra hvor hyppig dere føler trang til å klage på at andre kvinner er falske og sjalu og baktalende, samt utfra styrken i framføringen av den eneste forklaringen dere har, nemlig at ingen andre kvinner takler og tåler at dere er så pene. Har det slått dere at om de færreste fremmede har spesielt interesse av dere kan det være fordi dere rett og slett ikke er særlig interessante? Nå må du gi deg. Det er et hav mellom det å være "ikke spesielt interessert" og det å være sur, gi stygge blikk, hviske og demonstrativt snu seg bort. Anonymous poster hash: f9d8f...d71 Du finner det du leter etter og tolker innen en smal, trist liten ramme.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #15 Skrevet 13. juni 2014 Lurer på hvor dere jobber? Har selv en jobb der jeg jobber forskjellige steder og når jeg kommer for å gi opplæring og jobbe møter jeg bare hyggelige mennesker. Ser samtalen har vridd seg til utseende. Jeg er ikke supermodell pen men utseende mitt er normalt søt, slank kropp og jeg har fått høre jeg er sjarmerende. Så HVOR jobber dere og hvor gamle er dere? Jeg fatter ikke hvor all denne skjulte mobbingen foregår. Anonymous poster hash: 080c2...97f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #16 Skrevet 13. juni 2014 Du finner det du leter etter og tolker innen en smal, trist liten ramme. Gjør jeg?! Snakk om å møte seg selv i døra. Anonymous poster hash: f9d8f...d71
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #17 Skrevet 13. juni 2014 Jeg tror du overfortolker oppførselen og tillegger kvinnene motiver de ikke har. Du er en ansatt de vet snart forsvinner igjen. Da er du ikke spesielt viktig for dem. Det er ikke mobbing, bare liten interesse. Anonymous poster hash: 07c33...87d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #18 Skrevet 13. juni 2014 Jeg tror man kan måle deres navlebeskuende usikkerhet utfra hvor hyppig dere føler trang til å klage på at andre kvinner er falske og sjalu og baktalende, samt utfra styrken i framføringen av den eneste forklaringen dere har, nemlig at ingen andre kvinner takler og tåler at dere er så pene. Har det slått dere at om de færreste fremmede har spesielt interesse av dere kan det være fordi dere rett og slett ikke er særlig interessante? Interessante er vi ihvertfall når de gidder å bruke energi på å oppføre seg sånn mot oss. Du høres ut som du er en av dem ja. Anonymous poster hash: 1d19d...8c3 Du tror det koster energi å ikke forholde seg til folk man ikke engang legger merke til? Hvorfor dette enorme behovet for å være i fokus? Det er ikke intriger og bakvasking hver gang man ikke har øyeblikkelig innpass i en gruppe. Og uansett hva jeg sier nå så kommer du - som jeg sa i mitt første innlegg - til å henge det på en og samme forklaring, nemlig at alle kvinner (nå inkl meg) opplever deg som truende fordi du er så pen. Men vet du hva, om din voksenverden ser slik ut kan det hende du må lære deg et helt nytt tankemønsker.Amen! Anonymous poster hash: 3b91f...772
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #19 Skrevet 13. juni 2014 Det er det dere mindre pene damer mener ja. Tro meg, man merker oppførselen med en gang. Jeg har sterk intuisjon og føler med en gang vinene dere sender ut. Får vel bare ta det som et kompliment da:-) så får dere bare være bitre og sure. Husk at man er mye penere når man smiler og er hyggelig. Og det er normal folkeskikk å hilse på folk. Anonymous poster hash: 1d19d...8c3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #20 Skrevet 13. juni 2014 Det er det dere mindre pene damer mener ja. Tro meg, man merker oppførselen med en gang. Jeg har sterk intuisjon og føler med en gang vinene dere sender ut. Får vel bare ta det som et kompliment da:-) så får dere bare være bitre og sure. Husk at man er mye penere når man smiler og er hyggelig. Og det er normal folkeskikk å hilse på folk. Anonymous poster hash: 1d19d...8c3 Hva er det "vi" mener? Anonymous poster hash: 07c33...87d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #21 Skrevet 13. juni 2014 Det er det dere mindre pene damer mener ja. Tro meg, man merker oppførselen med en gang. Jeg har sterk intuisjon og føler med en gang vinene dere sender ut. Får vel bare ta det som et kompliment da:-) så får dere bare være bitre og sure. Husk at man er mye penere når man smiler og er hyggelig. Og det er normal folkeskikk å hilse på folk. Anonymous poster hash: 1d19d...8c3 Vibbene Anonymous poster hash: 1d19d...8c3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #22 Skrevet 13. juni 2014 Kvinner er nesten verre enn tenåringsjenter til tider. Aner ikke hvorfor. Jobbet et sted men mange damer, og så mye overlegenhet skal man lete lenge etter. Jeg fikk barn da jeg var 20, og når min eldste begynte på skolen var jeg 26. Flere av mødrene var jo over 40 og tilogmed idag 4 år etter skolestart er noen overlegne mot meg. De har ingen grunn til det. Pappaene er blide mot alle. Og så mye dritt slenging blant damer . Huff! Anonymous poster hash: 4fc84...52c Kvinner i 30-årene, særlig single mødre med flere barn, er verst. Det er det Hotell Cæsar-lignende intriger, løgner, forsøk på å stjele andre sine menn, drittslenging og utfrysing. Fysj og æsj. Og dette er grunnen til at jeg ikke har venninner. Anonymous poster hash: 23b48...2d9
sug lut Skrevet 13. juni 2014 #23 Skrevet 13. juni 2014 Det er det dere mindre pene damer mener ja. Tro meg, man merker oppførselen med en gang. Jeg har sterk intuisjon og føler med en gang vinene dere sender ut. Får vel bare ta det som et kompliment da:-) så får dere bare være bitre og sure. Husk at man er mye penere når man smiler og er hyggelig. Og det er normal folkeskikk å hilse på folk. Anonymous poster hash: 1d19d...8c3 Vibbene Anonymous poster hash: 1d19d...8c3 Fnis, lukter mer vin enn vibb av det innlegget.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #24 Skrevet 13. juni 2014 MISUNNELSE! Anonymous poster hash: dd2fa...dd0
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #25 Skrevet 13. juni 2014 Det er det dere mindre pene damer mener ja. Tro meg, man merker oppførselen med en gang. Jeg har sterk intuisjon og føler med en gang vinene dere sender ut. Får vel bare ta det som et kompliment da:-) så får dere bare være bitre og sure. Husk at man er mye penere når man smiler og er hyggelig. Og det er normal folkeskikk å hilse på folk. Anonymous poster hash: 1d19d...8c3 "Sterk intuisjon" kan ofte oversettes med "forfølgelsesvanvid". Anonymous poster hash: 07c33...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå