Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #26 Skrevet 13. juni 2014 Det er alltids håp, det er noe ingen kan ta fra deg :-) Jeg håpte til det siste når det gjaldt min venninne... Vi visste hun kom til og dø, og at hun ikke hadde lenge igjen. Men håpe om ett mirakel var der hele veien. Det gjorde ting litt lettere for meg. Anonymous poster hash: d73de...7ec
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #27 Skrevet 13. juni 2014 Så leit med onkelen din har k løpet av de siste to årene hatt to med samme diagnose som har gått bort. Spredning til leveren er som de andre sier dårlig nytt dessverre. Anonymous poster hash: 07d46...789
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #28 Skrevet 13. juni 2014 Da jeg gikk på patologistudiet så ble det sagt at veldig få overlever spredning til leveren. Leveren er så og si en markør for alvorlighetagrad. Anonymous poster hash: 96e81...e2d Hva er patologistudiet? Er du utdannet lege og spesialiserer deg innen patologi?Anonymous poster hash: 13d2a...2a5 En patolog er vel den som obduserer døde mennesker,hvis jeg ikke tar helt feil...Anonymous poster hash: c5d70...693 Ja, men det heter ike patologistudiet. Om man skal bli spesialist i patologi heter det lege i spesialisering. Man jobber fullt underveis, stort sett. Anonymous poster hash: 915dc...e1a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #29 Skrevet 13. juni 2014 kolorektal kreft med levermetastaser er en av få krefttyper mer spredning man faktisk kan leve lenge med, og i noen tilfeller helbredes fra Nå er det flere områder i kroppen kreften har spredt seg til en kun lever, og det er jo ikke bra, men jeg ville holdt motet oppe. han kan leve godt i flere år med sykdommen, forutsatt at han tar cellegiften, og ellers lever sunt. Det er nå slutt på pølse, øl og røyk om han skulle drive med dette Så ønsker deg og familien din masser av god bedring og lykke til i kampen som nå kommer En over her sa noe om ph- verdi i kroppen og at kreftcelles ikke kan leve i et visst miljø. Til deg vil jeg bare si, at kroppen har en ph verdi som ligger på litt over 7. Om ph verdien endres dramatisk vil du ikke kunne leve. Om den blir for lav vil blode etse hull i boldårene dine...for eksempel. Du vil ikke kunne endre ph-verdien i kroppen din med mat! Litt undervisning til sist: Kreft forårsakes av mutasjoner i genene våre som akkumuleres gjennom livet, derfor får de fleste kreft i voksen alder. Noen ganger kan man ha medfødte mutasjoner som gjør at man har en høy sannsynlighet for å utvikle kreft, slik som mutasjoner i BRCA1 eller 2 slik som skuespillerinnen Angelina Jolie har. Da anbefales man tiltak for å hindre at kreften i det hele tatt utvikler seg. Det å innbille seg at kreftceller, altså celler som har en mutasjonsfeil i disse genene har en ulik overlevelsesrate enn vanlige celler i forhold til ph-verdi er søkt. Det eneste som hjelper mot kreft per i dag er forebygging, man kan unngå å røyke og sole seg (slik sett kan man redusere sjansen mot lunge- og hudkreft) eller man kan fjerne svulsten kirurgisk etterfulgt av enten stråling eller kjemoterapi eller en kombinasjon. Hilsen Kreftforsker Anonymous poster hash: e123c...426 Hei du, En lav pH-verdi i blodet "etter ikke hull i blodårene dine" . En lav pH-verdi, eller acidose, fører til at de enzymatiske reaksjonene i cellene ikke går som de skal og etterhvert kollapser man. En normal pH-verdi ligger mellom 7,35-7,45. Hilsen legen Anonymous poster hash: 915dc...e1a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #30 Skrevet 13. juni 2014 Hei! Min mor ble hasteoperert for kjempesvulst i tykktarmen i januar 2010. Det var noe spredning i kjertler som også ble fjernet. Hun hadde utlagt tarm i 6 mndr og gikk gjennom en cellegift kur. Det var skikkelig tøft særlig siden det kom veldig brått og uventet på, hun hadde ingen symptomer helt til svulsten blokkerte tarmen helt. Hun fikk tilbakefall sommer 2012, da de fant en svulst i leveren. Den ble fjerne, og hun gikk gjennom en ny runde med cellegift. Det var veldig tøft, men hun ko seg veldig fint etterpå, som første gang. I februar feiret hun 1 år siden sist cellegift behandling, hun går på kontroll jevnlig og alt ser bra ut. Vi vet at statistikken ikke er på hennes side, men hvert år uten tilbakefall gir økt håp og hun nyter livet for fullt mens hun er frisk. Jeg synes det er helt normalt å være nedfor når man får en så alvorlig diagnose. Det er håp, men det er en bratt oppoverbakke å gå, og selv med mye støtte fra pårørende er det en prosess onkelen din må i stor grad gå gjennom alene. Han må få tid til å fordøye nyheten. Min mor er ikke spesielt optimist av seg i utgangspunktet, men hun imponerer stort ved å ta det som det kommer. Etter første runde med cellegift sa hun at hun aldri ville utsette seg for det igjen, men etter det første tilbakefallet valgte hun å ta en runde til fordi legene mente at hun hadde en fair sjanse. Det er vi alle glad for i dag. Anonymous poster hash: d1382...534
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #31 Skrevet 13. juni 2014 Hei! Min mor ble hasteoperert for kjempesvulst i tykktarmen i januar 2010. Det var noe spredning i kjertler som også ble fjernet. Hun hadde utlagt tarm i 6 mndr og gikk gjennom en cellegift kur. Det var skikkelig tøft særlig siden det kom veldig brått og uventet på, hun hadde ingen symptomer helt til svulsten blokkerte tarmen helt. Hun fikk tilbakefall sommer 2012, da de fant en svulst i leveren. Den ble fjerne, og hun gikk gjennom en ny runde med cellegift. Det var veldig tøft, men hun ko seg veldig fint etterpå, som første gang. I februar feiret hun 1 år siden sist cellegift behandling, hun går på kontroll jevnlig og alt ser bra ut. Vi vet at statistikken ikke er på hennes side, men hvert år uten tilbakefall gir økt håp og hun nyter livet for fullt mens hun er frisk. Jeg synes det er helt normalt å være nedfor når man får en så alvorlig diagnose. Det er håp, men det er en bratt oppoverbakke å gå, og selv med mye støtte fra pårørende er det en prosess onkelen din må i stor grad gå gjennom alene. Han må få tid til å fordøye nyheten. Min mor er ikke spesielt optimist av seg i utgangspunktet, men hun imponerer stort ved å ta det som det kommer. Etter første runde med cellegift sa hun at hun aldri ville utsette seg for det igjen, men etter det første tilbakefallet valgte hun å ta en runde til fordi legene mente at hun hadde en fair sjanse. Det er vi alle glad for i dag. Anonymous poster hash: d1382...534 Takk for svar og for at du delte din historie. Det er ganske likt som hos onkel,han ble akutt dårlig og hasteoperert fordi svulsten bloklerte hos han også. Eneste symptomer han har hatt er at han har vært trøtt og mye sliten siden jul, så da har nok disse svulstene vært der en stund. Han må få jobbe med dette ja,og jeg forstår at det er beintøft og vondt. Men ønsker likevel å være en støtte for han,så når han er klar for å prate med noen vil jeg være der for han om han ønsker. Håper det fortsetter å gå bra med moren din :-) Anonymous poster hash: c5d70...693
Elina Skrevet 13. juni 2014 #32 Skrevet 13. juni 2014 Fikk en trist beskjed i dag... Onkel har fått kreft. De har operert vekk en svulst i tykktarmen,og han har nå utlagt tarm. De har funnet flere svulster på i og rundt levern, svulster i bekkenet en plass og noen skygger i bekkenet som legene var urolige for. Det er tatt bilder av lungene hans,men svara er ikke klare ennå. Onkel tar dette veldig tungt :-( Han tror han skal dø nå og vil ikke snakke med noen. Innlagt på sykehuset og vil heller ikke ha besøk. Må jo resepktere det såklart. Gir han tid til å fordøye alt. Han skal starte opp med cellegift i morgen... Noen med erfaring? Alle i familien min på mammas side dør av en eller flere typer kreft,nå har både onkel og morfar kreft ssmtidig,og hjertet mitt blør for stakkars mormor som kanskje mister mann og sønn. . Samtidig blir jeg redd... Kan jeg teste meg for kreft? Er det noe håp for onkel? :-( Anonymous poster hash: c5d70...693 I familien vår hadde en tarmkreft med spredning til leveren. Mye av tarmen pluss litt over halve leveren ble opperert bort. Personene enedret livsstil. Dette er flere år siden nå, og personen er i dag kreftfri. Kreft er en livsstilsykdom som oftest kommer tilbake om ikke livsstilen blir endret.
Elina Skrevet 13. juni 2014 #34 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Jeg personlig har ganske mye mer tro på alternativ behandling av kreft. Gjennom å spise raw food og ved å gi kroppen en PH verdi som kreftcellene ikke kan leve i. Dette har jeg hvertfall lest om at går an.. Om jeg selv får kreft, er dette veien jeg kommer til å gå. Har mistet 2 nære medlemmer av familien til kreft. Hos begge startet det i tykktarmen, og begge døde etterhvert.. Så man bør forberede seg på det verste, men jeg hadde gått for å prøve alternative ting. Anonymous poster hash: b6a7c...a30 Det finnes ingen holdepunkter for at noe av dette hjelper. Men noen blir jo rike av å selge shiten. Anonymous poster hash: 86fe5...5f3 Er ikke hun som skrev først her, men jo det er absolutt holdepungter for at endringer av kosthold. Ikke nødvendigvis 100% Raw, men høyt raw og høy næring. Makrimere Micronutrients, altså spise mat med høy næring av mitaminer, mineraler og sporstoffer. Men vil ikke kalle det alternativ behandling, det er eneste alternativ om du vil holde deg frisk og leve lengre. Det er heller ingenting som "selges" bortsett fra frukt og grønt, nøtter og frø. Og det får du på vanlige butikker. Endret 13. juni 2014 av Elina
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #35 Skrevet 13. juni 2014 Fikk en trist beskjed i dag... Onkel har fått kreft. De har operert vekk en svulst i tykktarmen,og han har nå utlagt tarm. De har funnet flere svulster på i og rundt levern, svulster i bekkenet en plass og noen skygger i bekkenet som legene var urolige for. Det er tatt bilder av lungene hans,men svara er ikke klare ennå. Onkel tar dette veldig tungt :-( Han tror han skal dø nå og vil ikke snakke med noen. Innlagt på sykehuset og vil heller ikke ha besøk. Må jo resepktere det såklart. Gir han tid til å fordøye alt. Han skal starte opp med cellegift i morgen... Noen med erfaring? Alle i familien min på mammas side dør av en eller flere typer kreft,nå har både onkel og morfar kreft ssmtidig,og hjertet mitt blør for stakkars mormor som kanskje mister mann og sønn. . Samtidig blir jeg redd... Kan jeg teste meg for kreft? Er det noe håp for onkel? :-( Anonymous poster hash: c5d70...693 I familien vår hadde en tarmkreft med spredning til leveren. Mye av tarmen pluss litt over halve leveren ble opperert bort. Personene enedret livsstil. Dette er flere år siden nå, og personen er i dag kreftfri. Kreft er en livsstilsykdom som oftest kommer tilbake om ikke livsstilen blir endret. Ikke prat tull. Kreft er ikke kun en livsstilssykdom. Har jobbet med barn som har hatt kreft. Og vært i begravelse til mange av dem. Hva slags feil livsstil har de hatt liksom. Utrolig teit når folk som ikke kan noe om ting uttaler seg!! Anonymous poster hash: 86fe5...5f3
Elina Skrevet 13. juni 2014 #36 Skrevet 13. juni 2014 Fikk en trist beskjed i dag... Onkel har fått kreft. De har operert vekk en svulst i tykktarmen,og han har nå utlagt tarm. De har funnet flere svulster på i og rundt levern, svulster i bekkenet en plass og noen skygger i bekkenet som legene var urolige for. Det er tatt bilder av lungene hans,men svara er ikke klare ennå. Onkel tar dette veldig tungt :-( Han tror han skal dø nå og vil ikke snakke med noen. Innlagt på sykehuset og vil heller ikke ha besøk. Må jo resepktere det såklart. Gir han tid til å fordøye alt. Han skal starte opp med cellegift i morgen... Noen med erfaring? Alle i familien min på mammas side dør av en eller flere typer kreft,nå har både onkel og morfar kreft ssmtidig,og hjertet mitt blør for stakkars mormor som kanskje mister mann og sønn. . Samtidig blir jeg redd... Kan jeg teste meg for kreft? Er det noe håp for onkel? :-( Anonymous poster hash: c5d70...693 I familien vår hadde en tarmkreft med spredning til leveren. Mye av tarmen pluss litt over halve leveren ble opperert bort. Personene enedret livsstil. Dette er flere år siden nå, og personen er i dag kreftfri. Kreft er en livsstilsykdom som oftest kommer tilbake om ikke livsstilen blir endret. Ikke prat tull. Kreft er ikke kun en livsstilssykdom. Har jobbet med barn som har hatt kreft. Og vært i begravelse til mange av dem. Hva slags feil livsstil har de hatt liksom. Utrolig teit når folk som ikke kan noe om ting uttaler seg!! Anonymous poster hash: 86fe5...5f3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #38 Skrevet 13. juni 2014 Fikk en trist beskjed i dag... Onkel har fått kreft. De har operert vekk en svulst i tykktarmen,og han har nå utlagt tarm. De har funnet flere svulster på i og rundt levern, svulster i bekkenet en plass og noen skygger i bekkenet som legene var urolige for. Det er tatt bilder av lungene hans,men svara er ikke klare ennå. Onkel tar dette veldig tungt :-( Han tror han skal dø nå og vil ikke snakke med noen. Innlagt på sykehuset og vil heller ikke ha besøk. Må jo resepktere det såklart. Gir han tid til å fordøye alt. Han skal starte opp med cellegift i morgen... Noen med erfaring? Alle i familien min på mammas side dør av en eller flere typer kreft,nå har både onkel og morfar kreft ssmtidig,og hjertet mitt blør for stakkars mormor som kanskje mister mann og sønn. . Samtidig blir jeg redd... Kan jeg teste meg for kreft? Er det noe håp for onkel? :-( Anonymous poster hash: c5d70...693 I familien vår hadde en tarmkreft med spredning til leveren. Mye av tarmen pluss litt over halve leveren ble opperert bort. Personene enedret livsstil. Dette er flere år siden nå, og personen er i dag kreftfri. Kreft er en livsstilsykdom som oftest kommer tilbake om ikke livsstilen blir endret. Kreft er ingen livsstilssykdom! All verdens dietter kan ikke kurerer kreft. Anonymous poster hash: 5070e...04d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #39 Skrevet 13. juni 2014 Å nå er jeg overbevist. Skal huske å si det til foreldrene til de kreftsyke ungene, at det er deres egen skyld at ungene dør. Den minste var 3 mnd😁. Nek. Kreft er unormal vekst/deling av celler. Anonymous poster hash: 86fe5...5f3
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #40 Skrevet 14. juni 2014 Finnes en del uvitende mennesker altså. Anonymous poster hash: 86fe5...5f3
*Lissi* Skrevet 14. juni 2014 #41 Skrevet 14. juni 2014 Sender deg en god klem! Søsteren min hadde brystkreft med spedning til leveren, og det var dessverre dødsdommen for henne. Skjønte vel aldri helt hvorfor de ikke kunne operere der... Du kan ta kontakt med fastlegen om du vil teste deg. Har selv gjort det.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #42 Skrevet 14. juni 2014 Da jeg gikk på patologistudiet så ble det sagt at veldig få overlever spredning til leveren. Leveren er så og si en markør for alvorlighetagrad. Anonymous poster hash: 96e81...e2d Hva er patologistudiet? Er du utdannet lege og spesialiserer deg innen patologi?Anonymous poster hash: 13d2a...2a5 En patolog er vel den som obduserer døde mennesker,hvis jeg ikke tar helt feil...Anonymous poster hash: c5d70...693 Ja, men det heter ike patologistudiet. Om man skal bli spesialist i patologi heter det lege i spesialisering. Man jobber fullt underveis, stort sett. Anonymous poster hash: 915dc...e1a Det er fult mulig å studere patologi uten å være lege i spesialisering. Anonymous poster hash: 96e81...e2d
Elina Skrevet 15. juni 2014 #43 Skrevet 15. juni 2014 Fikk en trist beskjed i dag... Onkel har fått kreft. De har operert vekk en svulst i tykktarmen,og han har nå utlagt tarm. De har funnet flere svulster på i og rundt levern, svulster i bekkenet en plass og noen skygger i bekkenet som legene var urolige for. Det er tatt bilder av lungene hans,men svara er ikke klare ennå. Onkel tar dette veldig tungt :-( Han tror han skal dø nå og vil ikke snakke med noen. Innlagt på sykehuset og vil heller ikke ha besøk. Må jo resepktere det såklart. Gir han tid til å fordøye alt. Han skal starte opp med cellegift i morgen... Noen med erfaring? Alle i familien min på mammas side dør av en eller flere typer kreft,nå har både onkel og morfar kreft ssmtidig,og hjertet mitt blør for stakkars mormor som kanskje mister mann og sønn. . Samtidig blir jeg redd... Kan jeg teste meg for kreft? Er det noe håp for onkel? :-( Anonymous poster hash: c5d70...693 I familien vår hadde en tarmkreft med spredning til leveren. Mye av tarmen pluss litt over halve leveren ble opperert bort. Personene enedret livsstil. Dette er flere år siden nå, og personen er i dag kreftfri. Kreft er en livsstilsykdom som oftest kommer tilbake om ikke livsstilen blir endret. Kreft er ingen livsstilssykdom! All verdens dietter kan ikke kurerer kreft. Anonymous poster hash: 5070e...04d
Elina Skrevet 15. juni 2014 #44 Skrevet 15. juni 2014 Å nå er jeg overbevist. Skal huske å si det til foreldrene til de kreftsyke ungene, at det er deres egen skyld at ungene dør. Den minste var 3 mnd. Nek. Kreft er unormal vekst/deling av celler. Anonymous poster hash: 86fe5...5f3 Jeg er et nek. Vel fordømmelse uten å sette seg inn i ting er vel toppen av ignoranse for min del. Du kan jo prøve å lese en bok eller to. Eller dra på kreftseminarer i statene, der leger som Colin Cambel, Caldwell Esselstyn, Joel Fuhrman, John Mcdougall med flere holder foredrag om kreft/hjertekar lidelser. Det er noen av de fremste ekspertene i Usa som har flest en haug av passienter som blir friske av alle mulige lidelser som ofte andre leger har gitt opp. De holder foredrag om hvordan kreft sprer seg, gener er bare et av mange flere ting som spiller inn. Livsstil er en sentral faktor i utviklingen av kreft. Så jo før du setter deg inn i det jo bedre. Så har du en mye større sjans for å ikke få det. For livsstil er noe vi alle lett kan styre, men først må vi slutte å spille offer og faktisk ta kontroll over livene våre. Og fy faen, går det ann å være så ekkel? Minste døde som tre mnd gammel, og så skriver du et stort smiley etterpå. DU ER EKKEL. Jeg har hatt barn i min familie som har hatt kreft men også flere voksene, og det er en av grunnene til at jeg faktisk setter meg inn i det. Alle har kreft, vi får rundt 16 kreftceller i kroppen hver dag. Så tar imunforsvaret vårt seg av de unormale cellene. Selv om gener spiller inn så blir kreftceller stimulert på forskjellige måter som som kan tillate dem å vokse. Og ja, barn kan også få kreft men det er mye som kan gjøres for å gi barnet et best mulig utgangspunkt. Les Disease-proof your child eller Super Immunety av Dr Joel Fuhrman, så vil du forstå hva jeg snakker om. Men om du vil slenge rundt deg dritt til folk som snakker om ting du ikke helt forstår så fortsett......... men du minsker ikke sjansene for å få kreft av den grunn......
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #45 Skrevet 15. juni 2014 Min pappa døde av leverkreft(det hadde spredd seg fra andre steder da). Men da fikk vi vite at man kan fjerne mye av leveren dersom kreften er på ett sted. Hvis det er overalt kan man ikke gjøre nøe:( skjønner redselen din for kreft! Lykke til til hele familien din! Håper det går bra med onkel. Anonymous poster hash: e8de5...0a2
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #46 Skrevet 15. juni 2014 Å nå er jeg overbevist. Skal huske å si det til foreldrene til de kreftsyke ungene, at det er deres egen skyld at ungene dør. Den minste var 3 mnd. Nek. Kreft er unormal vekst/deling av celler. Anonymous poster hash: 86fe5...5f3 Jeg er et nek. Vel fordømmelse uten å sette seg inn i ting er vel toppen av ignoranse for min del. Du kan jo prøve å lese en bok eller to. Eller dra på kreftseminarer i statene, der leger som Colin Cambel, Caldwell Esselstyn, Joel Fuhrman, John Mcdougall med flere holder foredrag om kreft/hjertekar lidelser. Det er noen av de fremste ekspertene i Usa som har flest en haug av passienter som blir friske av alle mulige lidelser som ofte andre leger har gitt opp. De holder foredrag om hvordan kreft sprer seg, gener er bare et av mange flere ting som spiller inn. Livsstil er en sentral faktor i utviklingen av kreft. Så jo før du setter deg inn i det jo bedre. Så har du en mye større sjans for å ikke få det. For livsstil er noe vi alle lett kan styre, men først må vi slutte å spille offer og faktisk ta kontroll over livene våre. Og fy faen, går det ann å være så ekkel? Minste døde som tre mnd gammel, og så skriver du et stort smiley etterpå. DU ER EKKEL. Jeg har hatt barn i min familie som har hatt kreft men også flere voksene, og det er en av grunnene til at jeg faktisk setter meg inn i det. Alle har kreft, vi får rundt 16 kreftceller i kroppen hver dag. Så tar imunforsvaret vårt seg av de unormale cellene. Selv om gener spiller inn så blir kreftceller stimulert på forskjellige måter som som kan tillate dem å vokse. Og ja, barn kan også få kreft men det er mye som kan gjøres for å gi barnet et best mulig utgangspunkt. Les Disease-proof your child eller Super Immunety av Dr Joel Fuhrman, så vil du forstå hva jeg snakker om. Men om du vil slenge rundt deg dritt til folk som snakker om ting du ikke helt forstår så fortsett......... men du minsker ikke sjansene for å få kreft av den grunn...... Men kjære deg. Hadde det vært så enkelt, så hadde alle fått denne behandlingen og blitt friske. Det er veldig mange krefttyper som ikke har noe med livsstil. Tror du norske leger vil at pasienter skal dø av kreft? Hvis det er så enkelt som du mener, hvorfor brukes det ikke i Norge da? Anonymous poster hash: 86fe5...5f3
Elina Skrevet 15. juni 2014 #47 Skrevet 15. juni 2014 (endret) Å nå er jeg overbevist. Skal huske å si det til foreldrene til de kreftsyke ungene, at det er deres egen skyld at ungene dør. Den minste var 3 mnd. Nek. Kreft er unormal vekst/deling av celler. Anonymous poster hash: 86fe5...5f3 Jeg er et nek. Vel fordømmelse uten å sette seg inn i ting er vel toppen av ignoranse for min del. Du kan jo prøve å lese en bok eller to. Eller dra på kreftseminarer i statene, der leger som Colin Cambel, Caldwell Esselstyn, Joel Fuhrman, John Mcdougall med flere holder foredrag om kreft/hjertekar lidelser. Det er noen av de fremste ekspertene i Usa som har flest en haug av passienter som blir friske av alle mulige lidelser som ofte andre leger har gitt opp. De holder foredrag om hvordan kreft sprer seg, gener er bare et av mange flere ting som spiller inn. Livsstil er en sentral faktor i utviklingen av kreft. Så jo før du setter deg inn i det jo bedre. Så har du en mye større sjans for å ikke få det. For livsstil er noe vi alle lett kan styre, men først må vi slutte å spille offer og faktisk ta kontroll over livene våre. Og fy faen, går det ann å være så ekkel? Minste døde som tre mnd gammel, og så skriver du et stort smiley etterpå. DU ER EKKEL. Jeg har hatt barn i min familie som har hatt kreft men også flere voksene, og det er en av grunnene til at jeg faktisk setter meg inn i det. Alle har kreft, vi får rundt 16 kreftceller i kroppen hver dag. Så tar imunforsvaret vårt seg av de unormale cellene. Selv om gener spiller inn så blir kreftceller stimulert på forskjellige måter som som kan tillate dem å vokse. Og ja, barn kan også få kreft men det er mye som kan gjøres for å gi barnet et best mulig utgangspunkt. Les Disease-proof your child eller Super Immunety av Dr Joel Fuhrman, så vil du forstå hva jeg snakker om. Men om du vil slenge rundt deg dritt til folk som snakker om ting du ikke helt forstår så fortsett......... men du minsker ikke sjansene for å få kreft av den grunn...... Men kjære deg. Hadde det vært så enkelt, så hadde alle fått denne behandlingen og blitt friske. Det er veldig mange krefttyper som ikke har noe med livsstil. Tror du norske leger vil at pasienter skal dø av kreft? Hvis det er så enkelt som du mener, hvorfor brukes det ikke i Norge da? Anonymous poster hash: 86fe5...5f3 Gidder ikke å bruke så mye tid på dette, men vil nok se mange flere leger i framtiden som vil anbefale en drastisk livsstilendring. Ikke bare til syke passienter men også til friske for å forebygge kreft/hjertelidelser senere i livet. Jeg har selv helbredet min autoimmune sykdom, så jeg vet hvor kraftfull plantebassert livsstil kan være. Men om du ikke vil tro det så bestemmer du jo det helt selv. Men jeg kommer til å fortsette å legge det ut der til de som faktisk ønsker å gjøre noe med livet sitt. Endret 15. juni 2014 av Elina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå