Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #26 Skrevet 12. juni 2014 Men det står ingen ting om forholdet mellom barna og BF? Hvor mye samvær er det?? Er det samvær i det hele tatt?? Regner med at kjæreste og barna ikke er ukjente at disse har et godt forhold før man flytter sammen?Hadde aldri flyttet sammen med en kjæreste hvor barna ikke har et godt forhold til den nye mannen. Og det håper jeg Hi er såpass oppegående at h*n heller ikke gjør. Står heller ingen alder på disse barna? Bortsett fra en som da ikke er født enda.. Og uten og vite disse faktoren så er det vanskelig og si noe som helst... Men de fleste barn kommer over det og vokser opp til å bli flotte mennesker.. Synes ting ( ja min mening) blir litt fort hysteriske til tider. Anonymous poster hash: 99a03...1c0
Gjest Frisk bris Skrevet 12. juni 2014 #27 Skrevet 12. juni 2014 Det står at barna går i 1. og 3.klasse og at barnefar bor nær der de bor i dag.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #28 Skrevet 12. juni 2014 At barnefar bor i nærheten er ikke ensbetydende at barnefar er deltagerne. Min far bodde i nærheten av der eg vokste opp men betyr ikke at han deltok i livet mitt og at jeg kjenner han.... Men skal mor være ulykkelig/mistrives hvis hun ikke trives der hun bor?? Barn plukker også fort opp hvordan mor har det. Det vil og påvirke hverdagen til både mor og barn. Skal ikke mor få lov til å leve et lykkelig liv hvis hun føler at hun vill bli det hvis hun hadde flyttet til et annet sted??? Anonymous poster hash: 99a03...1c0
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #29 Skrevet 12. juni 2014 Klarer du ikke å lese det Hi skriver??? De to har ikke barn... HAN har IKKE barn fra før av men det har hun.. Så og si at de burde tatt denne diskusjonen FØR DE fikk barn er jo bare tullerusk da DE IKKE har barn sammen.... Virker som et sammensatt problem på disse sider at folk ikke klarer og lese hele innlegg men de ser noen ord også lager de sure svarene... Jeezzess..... LES HELE INNLEGGET FØRST!!!!!!! Og det er ingen ting i veien og kunne flytte fra et sted til et annet. Barn klarer fint og omstille seg... Så lenge det ikke er 4 -5 flyttinga på 1 år liksom........... Anonymous poster hash: 99a03...1c0 HI er gravid = burde snakket om dette før graviditet. Anonymous poster hash: ac388...640
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #30 Skrevet 12. juni 2014 Det bør være ganske tungtveiende grunner til å flytte så små barn så langt fra far om han har samvær og er en engasjert pappa. At mamma har lyst å flytte er ikke god nok grunn til å fjerne dem fra faren sin. Jeg får så vondt av alle de små barna som må rette seg etter de andre bestemmer uten å ha noe de skulle sagt! Her er det to små barn som kanskje må flytte langt fra far, de skal få et nytt søsken og en stefar...hvor er barnas beste i dette? Og å sine så lenge mor er lykkelig er barna det også er noe stort bull! Barn har det best med begge omsorgspersonene rundt seg, så lenge de er fornuftige og oppegående. Anonymous poster hash: f2609...465
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #31 Skrevet 12. juni 2014 Jeg hater å bo her Men det blir vell det Hi Anonymous poster hash: d8eb1...4f3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #32 Skrevet 12. juni 2014 Jeg ville ikke flyttet på grunn av barna. Etter min mening burde de barna du allerede har komme først i rekka. Det burde både du og kjæresten prioritere. Barna har allerede vært i gjennom en vanskelig prosess hvor far og mor går fra hverandre, kanskje de har flyttet ved bruddet eller flyttet tidligere ved en annen anledning også? Dersom far er deltagende i barnas liv så er det enda en god grunn til å bli der dere er. For meg er svaret på spørsmålet ditt enkelt, jeg vet hva jeg selv hadde valgt. Det jeg stusser på er at du og kjæresten ikke har avklart dette på et tidligere tidspunkt. Anonymous poster hash: 5854f...4d4
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #33 Skrevet 13. juni 2014 Barna mine har aldri bodd sammen med mamma og pappan sin nei! Hi Anonymous poster hash: d8eb1...4f3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #34 Skrevet 13. juni 2014 Barna mine har aldri bodd sammen med mamma og pappan sin nei! Hi Anonymous poster hash: d8eb1...4f3 Du må jo hatt veldig godt forhold til bf siden dere ikke bodde sammen da dere fikk barn sammen. Anonymous poster hash: c6c82...ee1
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #35 Skrevet 13. juni 2014 Lang historie Men ja Hi Anonymous poster hash: d8eb1...4f3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #36 Skrevet 13. juni 2014 Barna mine har aldri bodd sammen med mamma og pappan sin nei! Hi Anonymous poster hash: d8eb1...4f3 Hjelpes... Anonymous poster hash: 5854f...4d4
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #37 Skrevet 13. juni 2014 Uff, Hi, beklager men ser ut som at du tenker bare på deg selv og den nye mannen din nå. Hvis han ikke vil flytte inn til dere så får du dumpe ham Anonymous poster hash: f90ef...200
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #38 Skrevet 13. juni 2014 Noen barn synes ikke det gjør noe å flytte (jeg var sånn), for andre barn er det forferdelig (broren min var sånn). Til nå har du tenkt på hva du vil og hva mannen vil. Snakk med barna dine! Hør deres synspunkter. Om de er i mot å flytte, ville jeg latt være. Mer enn nok med nytt halvsøsken og ny? mann i livene deres. Anonymous poster hash: 6d7b7...7a5
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #39 Skrevet 13. juni 2014 Kommer aldri til å dumpe han! Hi Anonymous poster hash: d8eb1...4f3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #40 Skrevet 13. juni 2014 Du trives ikke der du bor nå, kjæresten vil ikke flytte til deg. Hva med at dere begge to prøver å finne en løsning. Du flytter, men ikke så langt. Å flytte barna en time vekk fra barnefar, da skal det tungtveiende grunner til. Her synes jeg kjæresten din bør være litt mer imøtekommende. Hva om dere flytter 20-30 min. unna barnefar, eller på andre siden av skolekretsen, sånn at barna kan gå på samme skole. Anonymous poster hash: 0fdca...ec7
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #41 Skrevet 13. juni 2014 Ja, gjerne Håper han er med på det Hi Anonymous poster hash: d8eb1...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå