Gå til innhold

Hvor burde vi bo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid nå, og skal flytte sammen med kjæresten

Jeg :

- Har to barn som går på skole her

- Har helt nytt hus med 3 soverom

- jeg er ikke så nøye på hvor vi bor

Han :

- Ingen barn

-Gamelt hus med fin utsikt, 1 time fra oss

- Han vil bo der

Burde vi evt kjøpt noe annet sammen?

Anonymous poster hash: d8eb1...4f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker du burde bli der du er med tanke på barna dine

Anonymous poster hash: fba93...35b
Skrevet

Hvor gamle er barna dine og hvor bor barna sin far?

Jeg ville blitt boende av hensyn til barna og deres nettverk.

Hvor lenge har dere vært kjærester? Dvs. hvor sikker føler du deg på forholdet?

Anonymous poster hash: 71987...bbf
Skrevet

De går i 1 og 3 klasse. Bf bor her i nærheten

Veldig sikker på forholdet

Man kan kanskje bygge på huset (??)

Hi

Skrevet

Han burde flytte inn til deg. Du har tross alt to andre barn å ta hensyn til!

Anonymous poster hash: a3c48...889

Skrevet

Ta hensyn til barna. Å flytte dem fra venner og far pga kjæreste ikke vil flytte virker rimelig idiotisk i mine ører.

Anonymous poster hash: 682e1...218

Skrevet

Ok..

Han vil liksom ikke bo her :(

Hi

Skrevet

Ok..

Han vil liksom ikke bo her :(

Hi

Er det noe spesielt ved huset hans siden han ikke vil flytte?

Hvis han ikke vil flytte må du enten bare bo der du er uten ham eller ta med deg ungene og flytte til ham.

Anonymous poster hash: b3db8...7bf

Skrevet

Hva med å finne et nytt hus nær skolen til dine barn?

Hvorfor diskuterte dere ikke bosted før dere valgte å få barn sammen?

Anonymous poster hash: 71987...bbf
Skrevet

Han bør jenke seg og innse at barna kommer i først rekke.

Skrevet

Kanskje dere bør kjøpe noe nytt i ditt området da? Hva sier barna om en evt flytting? Hvor ofte er de hos barnefar? Er det rett å bryte opp relasjonene barna har dannet seg?

Bare noen spørsmål som dukker opp i mitt hode..

Skrevet

Her burde han innse at du burde bo der du bor med barna. Evt. at dere kjøper noe i det samme området som dere bor nå. Barna bør være din hovedprioritet. 

Anonymous poster hash: a105e...b90
Skrevet

Han burde flytte til deg

Anonymous poster hash: 5f493...afe
Skrevet

Han vil helst bo der han jkommer fra

Vi blir nok enig, men sannheten er at jeg vil også flytte...

Trives ikke så godt her

Men må bli her pga ungene :( :(

Kjekt å høre deres meninger

Hi

Skrevet

Ungene bør slippe å bytte skole, men hvordan er bf? Kan han ha den daglige omsorgen, for hvis ikke han kan ha dem bør typen din flytte til dere.

Anonymous poster hash: c6c82...ee1

Skrevet

Jeg tror bf ville vært med på det...

Jeg har lyst å flytte :P

Hi

Skrevet

Ingen barn dør eller blir helt skadelidende av og måtte flytte en eller annen gang i løpet av livet sitt.. 

Men når det er frem og tilbake gjentatte ganger slik at de aldri får satt rot som er problemet.

Og måtte flytte 1 gang eller 2 gjør herreminehatt ingen ting...

Er bedre og flytte når de er såpass små og har lett for å knytte nye bekjentskap osv en når de er nærmere tenåringer og mer fastsatt med venner og fritids aktiviteter.  

Trives du ikke der du bor så flytt men jeg hadde vurdert og finne noe nytt på det stede han bor sånn at man får følelsen at det er deres hus en kanskje at du flytter til han og hans hus??

Anonymous poster hash: 99a03...1c0
Skrevet

Det ville vært fornuftig å ta denne diskusjonen før du ble gravid, men pult er pult.

Det sier seg selv at den beste løsningen er å bli boende i barnas nærmiljø. Om det skal skje i akkurat det samme huset eller ikke er noe underordnet (selv om det vil gjøre overgangen enklere for barna å beholde hjemmet sitt når de skal få en stefar og et småsøsken i hus på kort tid).

Anonymous poster hash: a3597...65b
Skrevet

Klarer du ikke å lese det Hi skriver??? De to har ikke barn... HAN har IKKE barn fra før av men det har hun.. 

Så og si at de burde tatt denne diskusjonen FØR DE fikk barn er jo bare tullerusk da DE IKKE har barn sammen.... 

Virker som et sammensatt problem på disse sider at folk ikke klarer og lese hele innlegg men de ser noen ord også lager de sure svarene... Jeezzess..... 

LES HELE INNLEGGET FØRST!!!!!!! 

Og det er ingen ting i veien og kunne flytte fra et sted til et annet. Barn klarer fint og omstille seg... Så lenge det ikke er 4 -5 flyttinga på 1 år liksom...........

Skrevet

Klarer du ikke å lese det Hi skriver??? De to har ikke barn... HAN har IKKE barn fra før av men det har hun..

Så og si at de burde tatt denne diskusjonen FØR DE fikk barn er jo bare tullerusk da DE IKKE har barn sammen....

Virker som et sammensatt problem på disse sider at folk ikke klarer og lese hele innlegg men de ser noen ord også lager de sure svarene... Jeezzess.....

Og det er ingen ting i veien og kunne flytte fra et sted til et annet. Barn klarer fint og omstille seg... Så lenge det ikke er 4 -5 flyttinga på 1 år liksom...........

Umm, anonym skriver "før du ble gravid", og HI er jo gravid?

Skrevet (endret)

:klappe:  :fnise:   :ler::hoho:

Endret av HvittHus
Skrevet

Wow!!! PMS? Hi er jo gravid

Anonymous poster hash: f90ef...200

Skrevet

Ok der dreit jeg sjøl på leggen skal ikke legge det under en stol..  :kaklehone:

Er voksen nok til å si at det gikk litt fort i svingene/tastaturet her fordi jeg mener fremdeles det er en uting på forumet her generelt sett.. At folk ikke leser. Men skjønner jo at det noen ganger går litt fort i svingene når man blir ivrig.. 

Men hvorfor er det en holdning til at barn ikke takler noe som helst? At de skal pakkes inn i boble plast og beskyttes mot alt? Dere er klar over at barn er ganske sterke og tilpasning dyktige. Tror dere virkelig at barn som må flytte til et annet sted og begynne på en annen skole/Bhg ikke får nye venner eller ikke vil trives????? 

Gjest Frisk bris
Skrevet

Barn takler mye, men de får lang vei til sin pappa.

Skrevet

Men hvorfor er det en holdning til at barn ikke takler noe som helst? At de skal pakkes inn i boble plast og beskyttes mot alt? Dere er klar over at barn er ganske sterke og tilpasning dyktige. Tror dere virkelig at barn som må flytte til et annet sted og begynne på en annen skole/Bhg ikke får nye venner eller ikke vil trives????? 

Barn tåler mye, men her skal de i tillegg til å flytte måtte forholde seg til en ny stefar, et nytt søsken, nye venner på skole og barnehage, samt muligens lengre vei til samvær.

Dette er det ikke greit å utsette barn for på en og samme tid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...