Gå til innhold

Dilemma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si til deg, som til alle andre jeg snakker med, stol på magefølelsen din!! :)

Du kan jo godt snakke med styrer å si at du virkelig ønsker deg denne jobben, men at du synes det er litt dumt mtp fremtiden og fast inntekt. Kanskje hun kan tilby deg noe mer, eller vet at det kommer mer.

Som førskolelærer får du alltids en jobb, hvis du vil bort fra nåværende jobb så bare hopp i det! Du lever bare en gang, nyt det!

Anonymous poster hash: d31b0...6da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes virkelig du skal si ja til vikariatet jeg! :) Jeg er på en måte i samme situasjon som deg, bortsett fra at jeg ikke er tilbudt jobb et annet sted.Jeg mistrives veldig..Og skal søke masse.Jeg har fast der jeg jobber nå så det er jo det som er tryggest og best når man har barn.
Men nå tenker jeg, trivsel kommer først!Å så om jeg da må bytte litt jobb om jeg får meg et par vikariater etter hverandre..Er det dårlig der man er nå så blir det nye stedet spennende og du møter nye mennesker.
Sats!! :) Hvor ofte har man muligheten!! 
Hadde jeg blitt tilbudt jobb nå, så hadde jeg bytte, til tross for at det hadde vært et vikariat.
Tenk på deg selv og trivsel! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...