Gå til innhold

Dilemma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førskolelærer og har en 100% fast jobb, men ikke i barnehage.

Nå har jeg blitt tilbudt en 100% som pedagogisk leder, svangerskapsvikariat i en stor barnehage.

Er så usikker om jeg skal si opp gamle jobben og begynne i vikariatet eller bare stå i gamle jobben?

Må si at jeg ikke trives særlig i nåværende jobb men ønsker ikke en usikker fremtid da mannen ikke har fast jobb...

Hva hadde DU gjort?

Anonymous poster hash: f5354...8d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blitt der du er.

Anonymous poster hash: 4dd7d...528
Skrevet

Tatt den nye jobben, det er stor mangel på førskole lærer i hele landet. Så sikkert mulig at du kan få fast jobb i den bhg eller i en annen.

Skrevet

Jeg ville beholdt den gamle jobben, fordi den er fast, men også begynt å søke andre jobber ettersom du ikke trives der du er. Skjønner at tilbudet er fristende, men et svangerskapsvikariat er kort og det er kjedelig å stå uten jobb når vikariatet går ut.

Skrevet

Hadde ikke byttet ut fast mot vikariat. Hadde heller søkt ny jobb mens jeg fortsatte i den gamle,

Anonymous poster hash: e267d...e24

Skrevet

Dette er en liten by og vanskelig og finne fast jobb.

Men det har hendt mye i den gamle jobben som gjør at jeg egentlig vil vekk.

Men jeg tenker også at det er en fast stilling som jeg kan ha til jeg finner ny fast stilling?

HI

Skrevet

Jobber du i kommunen fra før? Er det mulig å søke permisjon fra jobben et år? Vanskelig siden mannen din ikke har jobb.

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg ville satset på den nye jobben. Du sier du ikke trives derfor hadde jeg nok byttet. Ingen god følelse å ikke trives på jobb. Hvis mulig søk om permisjon fra din nåværende jobb i ett år, så har du noe å falle tilbake på hvis det skulle være at du ikke kan fortsette i den nye jobben

Lykke til:)

Endret av FrkKværner
Skrevet

Jeg tror ikke nåværende arbeidsgiver vil gi permisjon.

HI

Skrevet