Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #26 Skrevet 10. juni 2014 Jeg hadde iPhone tidligere, men kjøpte meg galaxy note 3 sist jeg byttet mobil. Det er den beste mobilen jeg har vært borti, nå har mannen min enda iPhone men han kommer også til å gå over til Samsung. Anonymous poster hash: f0ccb...fe6
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #28 Skrevet 10. juni 2014 Synes Samsung helt klart er best. Iphone er for meg en kjedelig telefon, med trist design. Det at "alle" har iphone tror jeg har med mote å gjøre. Iphone har lenge vært det hotteste, men dette tror jeg er i ferd med å snu. Kjøp Samsung du! Anonymous poster hash: 2a573...d72
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #29 Skrevet 10. juni 2014 Uansett hva du gjør ville jeg ventet å sett til høsten hvordan Iphone 6 blir. Dere som sier at Samsung ligger foran i teknikken, hvordan kan dere si det når en ser at de hele tiden at Samsung kopierer Iphone. Siste eksempel var når Iphone kom med fingeravtrykkleser. Ikke at det har noe å si for valget av telefon, men det viser i alle fall at Iphone ikke ligge bak i teknologien. Anonymous poster hash: 705fa...03c
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #30 Skrevet 10. juni 2014 Fascinerende hvordan noen har et så stort behov for å snakke ekstremt stygt om iPhone. Holder ikke å si 'jeg foretrekker Samsung'. Må også komme med nedsettende karakteristikker av iPhone, Apple-produkter generelt og av og til også iPhone/Apple-brukere. Har aldri sett iPhone-brukere gjøre dette motsatt vei i samme grad. Anonymous poster hash: 42753...3b5
Ileus Skrevet 10. juni 2014 #31 Skrevet 10. juni 2014 Samsung har mye bedre kamera enn Iphone. På den nye Samsung s5 er det fantastisk kamera.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #32 Skrevet 10. juni 2014 Fascinerende hvordan noen har et så stort behov for å snakke ekstremt stygt om iPhone. Holder ikke å si 'jeg foretrekker Samsung'. Må også komme med nedsettende karakteristikker av iPhone, Apple-produkter generelt og av og til også iPhone/Apple-brukere. Har aldri sett iPhone-brukere gjøre dette motsatt vei i samme grad. Anonymous poster hash: 42753...3b5 Nå var det jo slik at HI lurte på hvorfor man likte/ikke likte de forskjellige telefonene da Og hvor ofte er du i iphone/samsung diskusjoner? Siden du "aldri har sett iphone-brukere gjøre dette motsatt vei i samme grad", mener jeg. Anonymous poster hash: 2a573...d72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå