Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Hvilken ? Hvorfor ? Anonymous poster hash: e55d0...adf
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Samsung galaxy note 3! Iphone har knøttliten skjerm. Anonymous poster hash: e7fc1...312
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Samsung. Mye bedre Anonymous poster hash: 4b83a...9aa
It's all about me Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har Galaxy, guttungen har iphone. Hater iphone, elsker Galaxy. iphone er enkel ja, men jeg føler at den er så enkel at den blir utrolig kjedelig og barneskoleaktig. Galaxy er mye mer spennende (spesielt Note) og du slipper den utrolig irriterende App-store.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Samsung! mannen har alltid kjøpt alt av Apple, men nå har alle vi andre Samsung i en eller annen variant og han er utrolig nok grønn av misunnelse. Apple mister fotfeste i utviklingen, spesielt mtp. 4G. Samsung ligger foran i både teknologiutvikling og design (det siste er jo selvsagt subjektivt). Anonymous poster hash: 056b9...d8d
MissMagica Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Samsung! Hatt både iphone og samsung, mye mer fornøyd med samsung.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Begge er gode tlf, komer ann på hva du trenger. Anonymous poster hash: aefb1...b8e
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Kommer vel ann på hva du er ute etter. Mannen har iPhone, og har sverget til det i mange år. Etter jeg kjøpte Samsung så har han vurdert å bytte. Men, han har veldig mange apper liggende som han har fått etter alle disse årene, så det er jo litt dumt å bytte sånn sett. Det koster jo litt. Jeg har Samsung Galaxy, og måtte låne gubbens gamle iPhone noen uker når min var inne til service... aldri mer!!!! Jeg klarer ikke iPhone. Men, med så mange som har det så må den jo duge til noe?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 Har hatt begge, og kommer definitivt til å fortsette med Samsung. Anonymous poster hash: f927e...45c
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 jeg har nå iphone, kan si det slik at jge savner min SAmsung galaxy. Jeg må lade telefonen nesten 3 ganger om dagen. Mye bedre funksjoner på dsamsung. Det jeg liker med iphone er at den ligger bedre i hånden siden den er mindre. Men det er det eneste. Anonymous poster hash: 0de5d...840
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #12 Skrevet 10. juni 2014 Samsung Galaxy. Liker den mye bedre enn iphobe. Har nå knust skjermen, men tviholder på den så lenge den fungerer, for jeg liker den så godt. Anonymous poster hash: fbf04...e02
Kyllingbein Skrevet 10. juni 2014 #13 Skrevet 10. juni 2014 Støtter de andre. Jeg har dessverre hatt iphone siste året..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #14 Skrevet 10. juni 2014 Jeg fikk en iphone gratis men vil ikke bruke den, vet ikke hvordan den er å bruke , men den har så liten skjerm syns jeg. Bruker min Samsung galaxy 3. Super fornøyd! Anonymous poster hash: dd1c6...d24
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #15 Skrevet 10. juni 2014 Oj. Her var det enstemmig gitt. Har hatt Samsung til nå, men "alle" har jo iphone så jeg lurte på om jeg går glipp av noe. Ser ikke sånn ut da. Hi Anonymous poster hash: e55d0...adf
Fem til sommers Skrevet 10. juni 2014 #16 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har iphone 5c nå, og har hatt forskjellige i de siste årene. Har også ipad, og synes det er greit med appene. MEN!!: Jeg hadde kjøpt meg Samsung om jeg skulle bytte nå, det er altfor mye pes med iphone og datteren har samsung og jeg er litt misunnelig må jeg si. Når min iphone streiker, da blir det nok samsung. Men jeg kan ikke bare bytte, prøver lære ungene at vi tar vare på det vi har, og min mobil er knappe halvåret. Men er møkklei allerede og angrer som en hund på kjøpet.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #17 Skrevet 10. juni 2014 Jeg startet en slik tråd som dette i mars, og spurte også hva det var best å skaffe seg. Valget stod enten på Samsung Galaxy II eller Iphone 4/5. Og ALLE anbefalte meg iphone 5/C/S, så jeg fikk meg 5S'en da, så var merkelig å komme innpå en SÅ enstemming tråd at Samsung er vinner'n o.OEr veldig fornøyd med min da Anonymous poster hash: 27af6...7e9
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #18 Skrevet 10. juni 2014 Iphone uten tvil. Alt bare virker. Umulig å kludre til. Meget god byggekvalitet og du får ikke en sånn plastfølelse nå du holder den. Ser mange klager på liten skjerm. Jeg synes det er en fordel at den ikke er så veldig stor, da tar den liten plass i lomma og den er stor nok til alt jeg bruker telefonen til. Samsung sine er jo nesten på størrelse med nettbrett + jeg liker ikke måten Androide er bygget opp. Alt er bare rot. Anonymous poster hash: 705fa...03c
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #19 Skrevet 10. juni 2014 Helt klart iPhone Nå er kanskje jeg litt farget av at jeg elsker apple Har hatt iPhone siste 6 årene, iMac i 8 år + at jeg har en macbook og ipad. Jeg skjønner ikke hva dere mener er stress med appstore f eks.. Og at den er mindre ser jeg bare på som en fordel. Har da padda mi hvis jeg trenger større skjerm. Anonymous poster hash: 07e6f...210
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #20 Skrevet 10. juni 2014 Jeg ELSKER iPhonen min! ❤️ Anonymous poster hash: 42753...3b5
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #21 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har iphone 4s og mannen har 5s, men jeg tror jeg kommer til å kjøpe meg samsung nå. Hvilken samsung anbefales? Der er jeg helt grønn? er opptatt av stor skjerm og gode bilder Appene jeg bruker mest er facebook, instragram, snapchat og menstrual calender. Anonymous poster hash: b11aa...fa1
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #22 Skrevet 10. juni 2014 Iphone er helt klart mitt valg. Anonymous poster hash: 30948...c7d
Gjest beef sister Skrevet 10. juni 2014 #23 Skrevet 10. juni 2014 Jeg liker kun mini-versjonene av galaxy (har selv), ellers foretrekker jeg iPhone. Jeg synes at batteriet til iPhone er bedre (har Samsung privat og iPhone til jobb, og jeg synes forskjellen er betydelig), dessuten vil mobilen fortsatt fungere hvis skjermen skulle knuse - det er ikke tilfelle med Samsung. Synes uansett det er litt samme greie. Det meste du får til iPhone får du til Samsung og omvendt.
DramaMama Skrevet 10. juni 2014 #24 Skrevet 10. juni 2014 Min Samsung har jeg knust skjermen på, ikke bare litt altså, og den funker like godt enda. Har Note2, venter på at 4 skal komme så jeg kan kjøpe ny. Elsker den store skjermen, bruker nesten aldri PC lenger.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #25 Skrevet 10. juni 2014 Helt klart iPhone Nå er kanskje jeg litt farget av at jeg elsker apple Har hatt iPhone siste 6 årene, iMac i 8 år + at jeg har en macbook og ipad. Jeg skjønner ikke hva dere mener er stress med appstore f eks.. Og at den er mindre ser jeg bare på som en fordel. Har da padda mi hvis jeg trenger større skjerm. Anonymous poster hash: 07e6f...210 Som om jeg skulle skrevet det selv for ett halvt års tid siden! Så fikk jeg samsung galaxy av jobben. Og vil aldri gå tilbake til iPhone. Samsung galaxy er desidert bedre, kan nesten ikke sammenlignes. Anonymous poster hash: 55a74...cbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå