Gjest Skrevet 9. juni 2014 #26 Skrevet 9. juni 2014 Hadde klikket om faren til minsten her, hadde gjort det. Den som står med ungen, serverer frokost. Case closed!! Selv om han ikke er sulten etter 1 time, så skal ha tilbys mat UANSETT! Hvor finner dere alle disse evneveike mannfolka henner?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #27 Skrevet 9. juni 2014 Jeg står alltid opp med min stor sett,så lenge,faren er mer opptatt av mobilen Sjarmerende mann du har funnet deg. Jeg blir stadig overrasket over hvor tålmodige kvinnfolk kan være, og er sjeleglad hver gang jeg innser at jeg ikke finnes dørmatte. Anonymous poster hash: 133f2...3f7
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #28 Skrevet 9. juni 2014 HI her igjen. Jeg er ikke et menneske som godtar alt mulig. Ble ganske satt ut av denne episoden. Jeg snakket med han senere og han påstår nå at han rett og slett bare glemte det siden han selv spiser frokost så sent. I tillegg hadde han vondt i hodet. Jeg sa til han at jeg har vært hjemme i permisjon lenge nå, spiser selv frokost sent og har både hatt vondt i hodet og gudene vet hva flere ganger. Likevel glemmer ikke jeg å gi ungen mat. Han hadde vært våken i nesten 3 timer da jeg stod opp. Jeg uttrykte min bekymring for hvordan det skal gå når han nå snart skal overta permisjonen. Skal jeg gå rundt å bekymre meg for om ungen får mat? Eller må jeg sende han tekstmelding hver gang et måltid nærmer seg. Dette er forresten vårt tredje barn, men ut fra denne situasjonen kan det se ut som jeg har gjort litt for mye og han har sluppet litt for lett unna. Anonymous poster hash: 8cae3...f7a
Hjertefru Skrevet 9. juni 2014 #29 Skrevet 9. juni 2014 Lettet tross alt over at han "bare" glemte det. Hadde vært noen hakk verre hvis det var bevisst for å være jævli hi. Barn er jo heldigvis sånn innrettet at de gir beskjed hvis de er sultne, så det vil nok gå bra fremover.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #30 Skrevet 9. juni 2014 Usj, for en mann!!! Glemme å gi ungen mat? Er det mulig?! Jeg hadde aldri, aldri, aldri latt en sånn mann passe et barn alene. Dette må være tull? Anonymous poster hash: 25cca...373
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #31 Skrevet 9. juni 2014 HI her igjen. Jeg er ikke et menneske som godtar alt mulig. Ble ganske satt ut av denne episoden. Jeg snakket med han senere og han påstår nå at han rett og slett bare glemte det siden han selv spiser frokost så sent. I tillegg hadde han vondt i hodet. Jeg sa til han at jeg har vært hjemme i permisjon lenge nå, spiser selv frokost sent og har både hatt vondt i hodet og gudene vet hva flere ganger. Likevel glemmer ikke jeg å gi ungen mat. Han hadde vært våken i nesten 3 timer da jeg stod opp. Jeg uttrykte min bekymring for hvordan det skal gå når han nå snart skal overta permisjonen. Skal jeg gå rundt å bekymre meg for om ungen får mat? Eller må jeg sende han tekstmelding hver gang et måltid nærmer seg. Dette er forresten vårt tredje barn, men ut fra denne situasjonen kan det se ut som jeg har gjort litt for mye og han har sluppet litt for lett unna. Anonymous poster hash: 8cae3...f7a Å fy faen, jeg hadde ALDRI latt han være hjemme alene med mitt barn!! Anonymous poster hash: 2cf91...4d2
humlemamma Skrevet 9. juni 2014 #32 Skrevet 9. juni 2014 Synes ikke du skal ta så på vei over dette jeg. Ungen var jo tydeligvis ikke sulten så lenge den ikke sa fra, og det er faktisk menneskelig å glemme. Selv noe så viktig som mat. Gjort er gjort, og han glemmer det sikkert ikke igjen. Blir ungen for sulten så hadde han nok hørt det, ungen tier jo ikke stille hvis den vil ha mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå