Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Lurer fordi jeg er en selv. Muslimhatere vennligst klikk dere bort. Anonymous poster hash: 4cfca...cce
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: a48a5...836
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Jepp, jeg er muslim:-) Anonymous poster hash: ba217...9f6
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: a48a5...836 . Fordi om det hadde vært en 6-10 stk kunne man hjulpet hverandre med dagligdagse spm med innslag av islam:-) Hi Anonymous poster hash: 4cfca...cce
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 No words!!! Anonymous poster hash: a48a5...836
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Håper da virkelig ikke det er mange slike her inne. Grøss. Anonymous poster hash: 777ca...bf2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Håper da virkelig ikke det er mange slike her inne. Grøss. Anonymous poster hash: 777ca...bf2 Så uvitende og dømmende du er! Skaff deg en bok om islam og skaff deg litt kunnskap før du drar alle over en kam! Jeg er født og oppvokst i Norge, er ikke muslim og er både døpt og konfirmert kristelig. Er glad jeg kommer fra et hjem hvor man er skeptisk til fremmede ting, men likevel forstår at ikke alle er like innenfor en gruppe. Jeg fant min drømmemann som har tidligere tilknytning til Jehovas vitne, og jeg har verken konvertert eller er særlig religiøs. Glad jeg vet bedre enn å dømme folk på bakgrunn av dumme antakelser, ellers ville jeg nok aldri vært sammen med han da jeg hadde et par venninner som ba meg holde meg langt unna han fordi familien var Jehovas vitne! Jeg er ikke for ekstremister uansett religion da jeg ikke liker å bli prakket på en tro jeg ikke har, men å komme med slike uttalelser som deg er jo helt på trynet! Du burde skamme deg. Kjenner mange muslimske jenter som verken dekker seg eller er tvangsgiftet. De har norske venner og et flott liv med utdannelse og familie som elsker dem uansett. Greit nok at det kanskje er mange som ikke har det slik, men du burde uansett bli litt smartere ved å lese noen bøker. Islam er i utgangspunktet en veldig fredlig religion, der lærte du noe nytt! Blir kvalm av folk som deg! Anonymous poster hash: 5d9a0...1b8
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Jeg er ikke muslim, men jeg ønsker alle dere som er det her inne, hjertelig velkomne!!! Jeg har venner fra flere ulike religioner og kulturer, og syns det er en berikelse av vi er forskjellige så lenge man har med seg en god dose toleranse :-) Anonymous poster hash: 2498d...940
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Håper da virkelig ikke det er mange slike her inne. Grøss. Anonymous poster hash: 777ca...bf2 Så uvitende og dømmende du er! Skaff deg en bok om islam og skaff deg litt kunnskap før du drar alle over en kam! Jeg er født og oppvokst i Norge, er ikke muslim og er både døpt og konfirmert kristelig. Er glad jeg kommer fra et hjem hvor man er skeptisk til fremmede ting, men likevel forstår at ikke alle er like innenfor en gruppe. Jeg fant min drømmemann som har tidligere tilknytning til Jehovas vitne, og jeg har verken konvertert eller er særlig religiøs. Glad jeg vet bedre enn å dømme folk på bakgrunn av dumme antakelser, ellers ville jeg nok aldri vært sammen med han da jeg hadde et par venninner som ba meg holde meg langt unna han fordi familien var Jehovas vitne! Jeg er ikke for ekstremister uansett religion da jeg ikke liker å bli prakket på en tro jeg ikke har, men å komme med slike uttalelser som deg er jo helt på trynet! Du burde skamme deg. Kjenner mange muslimske jenter som verken dekker seg eller er tvangsgiftet. De har norske venner og et flott liv med utdannelse og familie som elsker dem uansett. Greit nok at det kanskje er mange som ikke har det slik, men du burde uansett bli litt smartere ved å lese noen bøker. Islam er i utgangspunktet en veldig fredlig religion, der lærte du noe nytt! Blir kvalm av folk som deg! Anonymous poster hash: 5d9a0...1b8 Har en høy utdannelse med sterk relevans til mitt hat for Islam, så den hesketeknikken der kan du legge av deg. Gadd ikke lese resten av innlegget ditt etter det. Prøv igjen uten, kanskje? Anonymous poster hash: 777ca...bf2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #12 Skrevet 12. juni 2014 Håper da virkelig ikke det er mange slike her inne. Grøss. Anonymous poster hash: 777ca...bf2 Så uvitende og dømmende du er! Skaff deg en bok om islam og skaff deg litt kunnskap før du drar alle over en kam! Jeg er født og oppvokst i Norge, er ikke muslim og er både døpt og konfirmert kristelig. Er glad jeg kommer fra et hjem hvor man er skeptisk til fremmede ting, men likevel forstår at ikke alle er like innenfor en gruppe. Jeg fant min drømmemann som har tidligere tilknytning til Jehovas vitne, og jeg har verken konvertert eller er særlig religiøs. Glad jeg vet bedre enn å dømme folk på bakgrunn av dumme antakelser, ellers ville jeg nok aldri vært sammen med han da jeg hadde et par venninner som ba meg holde meg langt unna han fordi familien var Jehovas vitne! Jeg er ikke for ekstremister uansett religion da jeg ikke liker å bli prakket på en tro jeg ikke har, men å komme med slike uttalelser som deg er jo helt på trynet! Du burde skamme deg. Kjenner mange muslimske jenter som verken dekker seg eller er tvangsgiftet. De har norske venner og et flott liv med utdannelse og familie som elsker dem uansett. Greit nok at det kanskje er mange som ikke har det slik, men du burde uansett bli litt smartere ved å lese noen bøker. Islam er i utgangspunktet en veldig fredlig religion, der lærte du noe nytt! Blir kvalm av folk som deg! Anonymous poster hash: 5d9a0...1b8 Har en høy utdannelse med sterk relevans til mitt hat for Islam, så den hesketeknikken der kan du legge av deg. Gadd ikke lese resten av innlegget ditt etter det. Prøv igjen uten, kanskje? Anonymous poster hash: 777ca...bf2 Høy utdannelse med sterk relevant til sitt hat mot islam?? Hvilken utdannelse er dette? Master i Idioti? Om du sier ting som "jeg hater islam" Så er du per def ikke særlig opplyst. Om du tar avstand fra religiøs ekstremisme derimot! Da forstår jeg deg! Men religiøs ekstremisme finnes i alle type religioner, og fellesnevner er ofte undertrykking av kvinner, uavhengig av hva de kaller religionen sin. Tror ikke på at du har utdannelse desverre. Anonymous poster hash: c868d...65d
sug lut Skrevet 12. juni 2014 #13 Skrevet 12. juni 2014 Håper da virkelig ikke det er mange slike her inne. Grøss. Anonymous poster hash: 777ca...bf2 Så uvitende og dømmende du er! Skaff deg en bok om islam og skaff deg litt kunnskap før du drar alle over en kam! Jeg er født og oppvokst i Norge, er ikke muslim og er både døpt og konfirmert kristelig. Er glad jeg kommer fra et hjem hvor man er skeptisk til fremmede ting, men likevel forstår at ikke alle er like innenfor en gruppe. Jeg fant min drømmemann som har tidligere tilknytning til Jehovas vitne, og jeg har verken konvertert eller er særlig religiøs. Glad jeg vet bedre enn å dømme folk på bakgrunn av dumme antakelser, ellers ville jeg nok aldri vært sammen med han da jeg hadde et par venninner som ba meg holde meg langt unna han fordi familien var Jehovas vitne! Jeg er ikke for ekstremister uansett religion da jeg ikke liker å bli prakket på en tro jeg ikke har, men å komme med slike uttalelser som deg er jo helt på trynet! Du burde skamme deg. Kjenner mange muslimske jenter som verken dekker seg eller er tvangsgiftet. De har norske venner og et flott liv med utdannelse og familie som elsker dem uansett. Greit nok at det kanskje er mange som ikke har det slik, men du burde uansett bli litt smartere ved å lese noen bøker. Islam er i utgangspunktet en veldig fredlig religion, der lærte du noe nytt! Blir kvalm av folk som deg! Anonymous poster hash: 5d9a0...1b8 Har en høy utdannelse med sterk relevans til mitt hat for Islam, så den hesketeknikken der kan du legge av deg. Gadd ikke lese resten av innlegget ditt etter det. Prøv igjen uten, kanskje? Anonymous poster hash: 777ca...bf2 Hehe, tvilsomt.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #14 Skrevet 12. juni 2014 Håper da virkelig ikke det er mange slike her inne. Grøss. Anonymous poster hash: 777ca...bf2 Så uvitende og dømmende du er! Skaff deg en bok om islam og skaff deg litt kunnskap før du drar alle over en kam! Jeg er født og oppvokst i Norge, er ikke muslim og er både døpt og konfirmert kristelig. Er glad jeg kommer fra et hjem hvor man er skeptisk til fremmede ting, men likevel forstår at ikke alle er like innenfor en gruppe. Jeg fant min drømmemann som har tidligere tilknytning til Jehovas vitne, og jeg har verken konvertert eller er særlig religiøs. Glad jeg vet bedre enn å dømme folk på bakgrunn av dumme antakelser, ellers ville jeg nok aldri vært sammen med han da jeg hadde et par venninner som ba meg holde meg langt unna han fordi familien var Jehovas vitne! Jeg er ikke for ekstremister uansett religion da jeg ikke liker å bli prakket på en tro jeg ikke har, men å komme med slike uttalelser som deg er jo helt på trynet! Du burde skamme deg. Kjenner mange muslimske jenter som verken dekker seg eller er tvangsgiftet. De har norske venner og et flott liv med utdannelse og familie som elsker dem uansett. Greit nok at det kanskje er mange som ikke har det slik, men du burde uansett bli litt smartere ved å lese noen bøker. Islam er i utgangspunktet en veldig fredlig religion, der lærte du noe nytt! Blir kvalm av folk som deg! Anonymous poster hash: 5d9a0...1b8 Har en høy utdannelse med sterk relevans til mitt hat for Islam, så den hesketeknikken der kan du legge av deg. Gadd ikke lese resten av innlegget ditt etter det. Prøv igjen uten, kanskje? Anonymous poster hash: 777ca...bf2 Høy utdannelse med sterk relevant til sitt hat mot islam?? Hvilken utdannelse er dette? Master i Idioti? Om du sier ting som "jeg hater islam" Så er du per def ikke særlig opplyst. Om du tar avstand fra religiøs ekstremisme derimot! Da forstår jeg deg! Men religiøs ekstremisme finnes i alle type religioner, og fellesnevner er ofte undertrykking av kvinner, uavhengig av hva de kaller religionen sin. Tror ikke på at du har utdannelse desverre. Anonymous poster hash: c868d...65d Haha, ja, det er akkurat det kurset het Neida, Midtøstenstudier het det, og jeg bodde flere år i Iran. Jeg hater ikke muslimer, men jeg hater Islam, og jeg synes det er trist å se Islams inntog i Norge. Anonymous poster hash: 777ca...bf2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #15 Skrevet 12. juni 2014 Håper da virkelig ikke det er mange slike her inne. Grøss.Anonymous poster hash: 777ca...bf2 Så uvitende og dømmende du er! Skaff deg en bok om islam og skaff deg litt kunnskap før du drar alle over en kam! Jeg er født og oppvokst i Norge, er ikke muslim og er både døpt og konfirmert kristelig. Er glad jeg kommer fra et hjem hvor man er skeptisk til fremmede ting, men likevel forstår at ikke alle er like innenfor en gruppe. Jeg fant min drømmemann som har tidligere tilknytning til Jehovas vitne, og jeg har verken konvertert eller er særlig religiøs. Glad jeg vet bedre enn å dømme folk på bakgrunn av dumme antakelser, ellers ville jeg nok aldri vært sammen med han da jeg hadde et par venninner som ba meg holde meg langt unna han fordi familien var Jehovas vitne! Jeg er ikke for ekstremister uansett religion da jeg ikke liker å bli prakket på en tro jeg ikke har, men å komme med slike uttalelser som deg er jo helt på trynet! Du burde skamme deg. Kjenner mange muslimske jenter som verken dekker seg eller er tvangsgiftet. De har norske venner og et flott liv med utdannelse og familie som elsker dem uansett. Greit nok at det kanskje er mange som ikke har det slik, men du burde uansett bli litt smartere ved å lese noen bøker. Islam er i utgangspunktet en veldig fredlig religion, der lærte du noe nytt! Blir kvalm av folk som deg!Anonymous poster hash: 5d9a0...1b8 Har en høy utdannelse med sterk relevans til mitt hat for Islam, så den hesketeknikken der kan du legge av deg. Gadd ikke lese resten av innlegget ditt etter det. Prøv igjen uten, kanskje? Anonymous poster hash: 777ca...bf2 Hehe, ja, særlig Høy utdannelse med sterk relevans til mitt hat for islam... Hvor fikk du denne høye utdannelsen da? Hos Vigrid? Anonymous poster hash: 84972...99b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #16 Skrevet 12. juni 2014 Haha, ja, det er akkurat det kurset het :DNeida, Midtøstenstudier het det, og jeg bodde flere år i Iran. Jeg hater ikke muslimer, men jeg hater Islam, og jeg synes det er trist å se Islams inntog i Norge. Anonymous poster hash: 777ca...bf2 Hvorfor svarer du da at du ikke håper at det er mange muslimer her? Anonymous poster hash: 84972...99b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #17 Skrevet 12. juni 2014 Haha, ja, det er akkurat det kurset het :DNeida, Midtøstenstudier het det, og jeg bodde flere år i Iran. Jeg hater ikke muslimer, men jeg hater Islam, og jeg synes det er trist å se Islams inntog i Norge. Anonymous poster hash: 777ca...bf2 Hvorfor svarer du da at du ikke håper at det er mange muslimer her? Anonymous poster hash: 84972...99b For det betyr at de følger Islam...? Anonymous poster hash: 777ca...bf2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #18 Skrevet 12. juni 2014 Hallooo!!! Denne tråden var ikke for folk som hater alle andre enn de som er lik seg selv! Slutt å kapre tråden! Koselig å se mange muslimer her inne:-) Wazzuupp damer. Noen som skal faste i ramadan? Personlig er jeg helt horrified av tanken. Gruer meg :-s Anonymous poster hash: 4cfca...cce
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #19 Skrevet 12. juni 2014 Håper da virkelig ikke det er mange slike her inne. Grøss. Anonymous poster hash: 777ca...bf2 Så uvitende og dømmende du er! Skaff deg en bok om islam og skaff deg litt kunnskap før du drar alle over en kam! Jeg er født og oppvokst i Norge, er ikke muslim og er både døpt og konfirmert kristelig. Er glad jeg kommer fra et hjem hvor man er skeptisk til fremmede ting, men likevel forstår at ikke alle er like innenfor en gruppe. Jeg fant min drømmemann som har tidligere tilknytning til Jehovas vitne, og jeg har verken konvertert eller er særlig religiøs. Glad jeg vet bedre enn å dømme folk på bakgrunn av dumme antakelser, ellers ville jeg nok aldri vært sammen med han da jeg hadde et par venninner som ba meg holde meg langt unna han fordi familien var Jehovas vitne! Jeg er ikke for ekstremister uansett religion da jeg ikke liker å bli prakket på en tro jeg ikke har, men å komme med slike uttalelser som deg er jo helt på trynet! Du burde skamme deg. Kjenner mange muslimske jenter som verken dekker seg eller er tvangsgiftet. De har norske venner og et flott liv med utdannelse og familie som elsker dem uansett. Greit nok at det kanskje er mange som ikke har det slik, men du burde uansett bli litt smartere ved å lese noen bøker. Islam er i utgangspunktet en veldig fredlig religion, der lærte du noe nytt! Blir kvalm av folk som deg! Anonymous poster hash: 5d9a0...1b8 Kommunisme er også i utgangspunktet en fin tanke. Men i praksis er det undertrykkelse av folket og lite rettigheter til å utfolde seg fritt som seg selv. Lederne blir ofte maktgale... Det samme med islam. Sikkert godt ment i utgangspunktet. Men i praksis en religion der kvinner spesielt har mindre rettigheter. Man skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer seg selv. Og jeg tåler det ikke. Les deg litt opp på hvordan kvinner har det i land der islam styrer så ser du religion i praksis. Man Jan ikke forholde seg til ideen når virkeligheten er noe helt annet. Anonymous poster hash: 06fa9...2d8
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #20 Skrevet 12. juni 2014 Håper da virkelig ikke det er mange slike her inne. Grøss. Anonymous poster hash: 777ca...bf2 Så uvitende og dømmende du er! Skaff deg en bok om islam og skaff deg litt kunnskap før du drar alle over en kam! Jeg er født og oppvokst i Norge, er ikke muslim og er både døpt og konfirmert kristelig. Er glad jeg kommer fra et hjem hvor man er skeptisk til fremmede ting, men likevel forstår at ikke alle er like innenfor en gruppe. Jeg fant min drømmemann som har tidligere tilknytning til Jehovas vitne, og jeg har verken konvertert eller er særlig religiøs. Glad jeg vet bedre enn å dømme folk på bakgrunn av dumme antakelser, ellers ville jeg nok aldri vært sammen med han da jeg hadde et par venninner som ba meg holde meg langt unna han fordi familien var Jehovas vitne! Jeg er ikke for ekstremister uansett religion da jeg ikke liker å bli prakket på en tro jeg ikke har, men å komme med slike uttalelser som deg er jo helt på trynet! Du burde skamme deg. Kjenner mange muslimske jenter som verken dekker seg eller er tvangsgiftet. De har norske venner og et flott liv med utdannelse og familie som elsker dem uansett. Greit nok at det kanskje er mange som ikke har det slik, men du burde uansett bli litt smartere ved å lese noen bøker. Islam er i utgangspunktet en veldig fredlig religion, der lærte du noe nytt! Blir kvalm av folk som deg! Anonymous poster hash: 5d9a0...1b8 Kommunisme er også i utgangspunktet en fin tanke. Men i praksis er det undertrykkelse av folket og lite rettigheter til å utfolde seg fritt som seg selv. Lederne blir ofte maktgale... Det samme med islam. Sikkert godt ment i utgangspunktet. Men i praksis en religion der kvinner spesielt har mindre rettigheter. Man skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer seg selv. Og jeg tåler det ikke. Les deg litt opp på hvordan kvinner har det i land der islam styrer så ser du religion i praksis. Man Jan ikke forholde seg til ideen når virkeligheten er noe helt annet. Anonymous poster hash: 06fa9...2d8 Hvorfor gidder du ? Anonymous poster hash: 4cfca...cce
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #21 Skrevet 13. juni 2014 Håper da virkelig ikke det er mange slike her inne. Grøss. Anonymous poster hash: 777ca...bf2 Så uvitende og dømmende du er! Skaff deg en bok om islam og skaff deg litt kunnskap før du drar alle over en kam! Jeg er født og oppvokst i Norge, er ikke muslim og er både døpt og konfirmert kristelig. Er glad jeg kommer fra et hjem hvor man er skeptisk til fremmede ting, men likevel forstår at ikke alle er like innenfor en gruppe. Jeg fant min drømmemann som har tidligere tilknytning til Jehovas vitne, og jeg har verken konvertert eller er særlig religiøs. Glad jeg vet bedre enn å dømme folk på bakgrunn av dumme antakelser, ellers ville jeg nok aldri vært sammen med han da jeg hadde et par venninner som ba meg holde meg langt unna han fordi familien var Jehovas vitne! Jeg er ikke for ekstremister uansett religion da jeg ikke liker å bli prakket på en tro jeg ikke har, men å komme med slike uttalelser som deg er jo helt på trynet! Du burde skamme deg. Kjenner mange muslimske jenter som verken dekker seg eller er tvangsgiftet. De har norske venner og et flott liv med utdannelse og familie som elsker dem uansett. Greit nok at det kanskje er mange som ikke har det slik, men du burde uansett bli litt smartere ved å lese noen bøker. Islam er i utgangspunktet en veldig fredlig religion, der lærte du noe nytt! Blir kvalm av folk som deg! Anonymous poster hash: 5d9a0...1b8 Kommunisme er også i utgangspunktet en fin tanke. Men i praksis er det undertrykkelse av folket og lite rettigheter til å utfolde seg fritt som seg selv. Lederne blir ofte maktgale... Det samme med islam. Sikkert godt ment i utgangspunktet. Men i praksis en religion der kvinner spesielt har mindre rettigheter. Man skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer seg selv. Og jeg tåler det ikke. Les deg litt opp på hvordan kvinner har det i land der islam styrer så ser du religion i praksis. Man Jan ikke forholde seg til ideen når virkeligheten er noe helt annet. Anonymous poster hash: 06fa9...2d8 Siden dere er sååå fokusert på å lære hverandre å lese ulike litterære verk. Kanskje dere kunne lest hovedinnlegget. Og sluttet å kapre tråden! Hilsen HI! Anonymous poster hash: 4cfca...cce
Urwa Skrevet 13. juni 2014 #22 Skrevet 13. juni 2014 Hallooo!!! Denne tråden var ikke for folk som hater alle andre enn de som er lik seg selv! Slutt å kapre tråden! Koselig å se mange muslimer her inne:-) Wazzuupp damer. Noen som skal faste i ramadan? Personlig er jeg helt horrified av tanken. Gruer meg :-s Anonymous poster hash: 4cfca...cce Yupp😋 Teller ned til fasten nå hehe😉
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #23 Skrevet 13. juni 2014 Hallooo!!! Denne tråden var ikke for folk som hater alle andre enn de som er lik seg selv! Slutt å kapre tråden! Koselig å se mange muslimer her inne:-) Wazzuupp damer. Noen som skal faste i ramadan? Personlig er jeg helt horrified av tanken. Gruer meg :-sAnonymous poster hash: 4cfca...cce Yupp Teller ned til fasten nå heheHalleluja, eller Allah Allah, nom nom!!!'Koser meg med svinekjøttet mitt jeg!!!!! Anonymous poster hash: a48a5...836
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #24 Skrevet 13. juni 2014 Ja, men jeg skammer meg av å være det. Jeg er egentlig ikke 100% muslim. Ble født som muslim, men praktiserer ikke islam. Har på meg hijab, men det er da tvang Anonymous poster hash: 8d0f5...c2b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #25 Skrevet 13. juni 2014 Ja, men jeg skammer meg av å være det. Jeg er egentlig ikke 100% muslim. Ble født som muslim, men praktiserer ikke islam. Har på meg hijab, men det er da tvang Anonymous poster hash: 8d0f5...c2b All medfølelse til deg :-( Anonymous poster hash: a48a5...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå