Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #26 Skrevet 9. juni 2014 Hvis jeg poster et bilde får jeg noen få likes, kanskje et par nøytrale kommentarer som "fint bilde". Når venninnene mine poster bilder får de masse likes og maange kommentarer som søte pene deg, vakringen, pena, så nydelig du er, vakre deg, du er utrolig flott.. dette er normalt søte jenter ikke supermodeller. Jada jeg vet det er tåpelig å henge seg opp i sånt, men jeg klarer ikke la være. Får bare bekreftet min egen utilstrekkelighet. Føler jeg ikke er verdt en dritt. Dagens utblåsning. Anonymous poster hash: 1729c...6cd min erfaring er at her kommer det an på hvem du har på vennelista. Eneste jeg har på min liste som er over 25 og får kommentarer som "fina" "søta" "flott du er" osv er ei herja ku som ser 20 år eldre ut enn hun er og er i en evig kamp med bv som har tatt 4 unger fra henne. (Dette er en snill beskrivelse) har også lagt merke til at de som legger igjen disse kommentarene også kommer med jevnlige oppgulp som "død over bv" og "barnevernet stjeler barn på bestilling fra fosterforeldre". Ei var hellig overbevist om at bv krøp rundt i buskene og tok bilder av unger som de så samlet i en "bestillingskatalog" som visstnok kan finnes på nettet.... greit å ikke få slike kommentarer kjenner jeg ;-) Det inntrykket har ikke jeg. De på min venneliste som legger igjen sånne kommentarer er høyst oppegående flotte damer med vanlige jobber og vanlige liv. Anonymous poster hash: 1f70e...b82
DramaMama Skrevet 9. juni 2014 #27 Skrevet 9. juni 2014 Det er viktigere å bli elska enn å bli lajka!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #28 Skrevet 9. juni 2014 Kjenner meg veldig igje, HI! Husk at det er AKKURAT som på ungdomsskolen, de populære får mest likes og "pena"-kommentarer, ser ofte at de ikke nødvendigvis er spesielt pene, mens andre som virkelig er pene kanskje ikke får mange tilbakemeldinger fordi de ikke er like populære.. Drit i det søta, gjør som meg, logg deg av oftere og gjør hyggelige ting med dem du er glad i Anonymous poster hash: d0548...f2c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #29 Skrevet 9. juni 2014 Det er viktigere å bli elska enn å bli lajka! Amen! Anonymous poster hash: d0548...f2c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #30 Skrevet 9. juni 2014 Angrer nesten på at jeg fikk facebook, for det føles som en populæritetskonkurranse ala ungdomsskolen. Men folk planlegger jo alt mulig på facebook, sender invitasjoner osv så en blir jo helt utenfor uten facebook i dag. Fikk til og med invitasjon til en konfirmasjon via facebook. Anonymous poster hash: 1729c...6cd Er du veldig pen? Har samme situasjon her også, og får færre likes enn andre.. Jeg er forresten kjent for å ha et bra utseende, og blir stort sett frosset ut av fellesskapet med jenter. De baksnakker meg, setter ut falske rykter osv. Stygge jenter får som regel mest likes, da dette er en del av en støttekampanje;) Anonymous poster hash: cc1e6...1da Hihi. Dagens kommentar. Den var så bra at jeg måtte lese den høyt for mannen. Hans kommentar var rett og slett "du verden" Veldig pen, ingen liker meg.... Right. Du vet at pene mennesker lettere får kontakt med mennesker og venner? Det at ingen liker deg til tross for at du er vakker forteller at du må ha en råtten personlighet. Anonymous poster hash: cd334...969
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #31 Skrevet 9. juni 2014 jeg er glad jeg ikke har facebook! tenk på hvordan sånt føles for våre store barn! Anonymous poster hash: 75df5...d67
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #32 Skrevet 9. juni 2014 Angrer nesten på at jeg fikk facebook, for det føles som en populæritetskonkurranse ala ungdomsskolen. Men folk planlegger jo alt mulig på facebook, sender invitasjoner osv så en blir jo helt utenfor uten facebook i dag. Fikk til og med invitasjon til en konfirmasjon via facebook. Anonymous poster hash: 1729c...6cd Er du veldig pen?Har samme situasjon her også, og får færre likes enn andre.. Jeg er forresten kjent for å ha et bra utseende, og blir stort sett frosset ut av fellesskapet med jenter. De baksnakker meg, setter ut falske rykter osv. Stygge jenter får som regel mest likes, da dette er en del av en støttekampanje;)Anonymous poster hash: cc1e6...1da Hihi. Dagens kommentar. Den var så bra at jeg måtte lese den høyt for mannen. Hans kommentar var rett og slett "du verden" Veldig pen, ingen liker meg.... Right. Du vet at pene mennesker lettere får kontakt med mennesker og venner? Det at ingen liker deg til tross for at du er vakker forteller at du må ha en råtten personlighet. Anonymous poster hash: cd334...969 Tror du sier dette fordi du føler deg litt truffet;) Tipper også du er en person som får flere titals med "likes" og støtteerklæringer på facebook. Hehehe.. Anonymous poster hash: cc1e6...1da
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #33 Skrevet 9. juni 2014 Angrer nesten på at jeg fikk facebook, for det føles som en populæritetskonkurranse ala ungdomsskolen. Men folk planlegger jo alt mulig på facebook, sender invitasjoner osv så en blir jo helt utenfor uten facebook i dag. Fikk til og med invitasjon til en konfirmasjon via facebook. Anonymous poster hash: 1729c...6cd Er du veldig pen?Har samme situasjon her også, og får færre likes enn andre.. Jeg er forresten kjent for å ha et bra utseende, og blir stort sett frosset ut av fellesskapet med jenter. De baksnakker meg, setter ut falske rykter osv. Stygge jenter får som regel mest likes, da dette er en del av en støttekampanje;)Anonymous poster hash: cc1e6...1da Hihi. Dagens kommentar. Den var så bra at jeg måtte lese den høyt for mannen. Hans kommentar var rett og slett "du verden" Veldig pen, ingen liker meg.... Right. Du vet at pene mennesker lettere får kontakt med mennesker og venner? Det at ingen liker deg til tross for at du er vakker forteller at du må ha en råtten personlighet. Anonymous poster hash: cd334...969 Tror du sier dette fordi du føler deg litt truffet;) Tipper også du er en person som får flere titals med "likes" og støtteerklæringer på facebook. Hehehe.. Anonymous poster hash: cc1e6...1da Vet ikke helt hva du ler av da poenget ditt ikke var spesielt godt. Samma det. Som jeg sa, det er nok din personlighet som gjør at ingen liker deg. Bare de to innleggene dine beviser vel det. Anonymous poster hash: cd334...969
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #34 Skrevet 9. juni 2014 Angrer nesten på at jeg fikk facebook, for det føles som en populæritetskonkurranse ala ungdomsskolen. Men folk planlegger jo alt mulig på facebook, sender invitasjoner osv så en blir jo helt utenfor uten facebook i dag. Fikk til og med invitasjon til en konfirmasjon via facebook. Anonymous poster hash: 1729c...6cd Er du veldig pen?Har samme situasjon her også, og får færre likes enn andre.. Jeg er forresten kjent for å ha et bra utseende, og blir stort sett frosset ut av fellesskapet med jenter. De baksnakker meg, setter ut falske rykter osv. Stygge jenter får som regel mest likes, da dette er en del av en støttekampanje;)Anonymous poster hash: cc1e6...1da Hihi. Dagens kommentar. Den var så bra at jeg måtte lese den høyt for mannen. Hans kommentar var rett og slett "du verden" Veldig pen, ingen liker meg.... Right. Du vet at pene mennesker lettere får kontakt med mennesker og venner? Det at ingen liker deg til tross for at du er vakker forteller at du må ha en råtten personlighet. Anonymous poster hash: cd334...969 Tror du sier dette fordi du føler deg litt truffet;)Tipper også du er en person som får flere titals med "likes" og støtteerklæringer på facebook. Hehehe..Anonymous poster hash: cc1e6...1da Vet ikke helt hva du ler av da poenget ditt ikke var spesielt godt. Samma det. Som jeg sa, det er nok din personlighet som gjør at ingen liker deg. Bare de to innleggene dine beviser vel det. Anonymous poster hash: cd334...969 Husk at ærlighet varer lengst:) Tåler du den ikke sannheten, er det du som er problemet.. Gjennomsnittlige mennesker er som oftest de som biter mest i fra seg, og er sure. Anonymous poster hash: cc1e6...1da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå