Gå til innhold

Hehe... Noen som tør svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fjerner alt..

Har heldigvis ingen problemer med verken kløing eller nupper.

Anonymous poster hash: 95e2d...01c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar alt. Blitt vant til det av helsemessige årsaker.

Anonymous poster hash: ea113...0ef

Da er jeg virkelig veldig nysgjerrig på hva slags "helsemessige årsaker" du sikter til?

Anonymous poster hash: 9c71b...39b

Skrevet

Glatt under, trekant oppå ;)

Anonymous poster hash: 83e9e...750

Samme her.

Skrevet

Tar alt, men ikke hver dag. Gror en "bolla pinnsvin" i mellom :)

Gjetter på "medisinsk årsak": hva om hun har psoriasis? Det blir jo værre med hår så vidt jeg vet...

Hvordan unngå barberkviser: før barbering - varmt vann for å mykgjøre hårene. Etter barbering - så kaldt vann du greier for å lukke porene. (fikk tipset av en hot brannmann, hehe, og det funker)

Men et annet spm: barberer dere i rumpesprekka? Det klør jo som i svarte helsikke når det gror ut!

Anonymous poster hash: 9041c...1ec

Får veldig raskt inngrodde hår av barbering, og ja det stikker som svarte helsike når det gror ut. Det som fungerer for meg er hårfjerningskrem (null inngrodde hår), men er du uheldig og får litt krem på innsiden av kjønnsleppene eller i nærheten av klitoris så svir det vanvittig og blir litt sårt der etterpå.

Vurderer å prøve voks, men kan man få altså inngrodde hår og verk av det... :(?

Skrevet

tar alt :)

Anonymous poster hash: 75c4c...686
Skrevet

Jeg barberer alt.. bruker høvelen som mannen bruker til skjegget! Han skulle bare visst, haha!

Anonymous poster hash: 8c9ac...cc7

Skrevet

Og hvilke 'helsemessige årsaker' skulle det være? Merkelig at mange av dere dibbere tror kroppen er skapt så fantastisk at det er helt uproblematisk for en kvinnekropp å føde, men vi er skapt med noe så helseskadelig som hår (!!) rundt omkring på kroppen!

Anonymous poster hash: a73eb...ac5

Det har du faktisk ingenting med. Jeg kan ikke ha hår der og det er det ikke jeg som har bestemt, punktum. Helseskadelig med hår, haha, huff...

Du skreiv jo sjøl helsemessige årsaker. Da må du jo tåle at folk spør, uten å flippe helt ut. Undrer på det selv, har aldri hørt at hår er et problem. Skulle helt ærlig likt å visst hva slags problemer man har der nede hvis man er nødt og har fått beskjed av legen om å fjerne alt til en hver tid. Finnes det noen som har eksempler på slike tilstander?

Anonymous poster hash: a82a6...fad

Hårangst? Tvangstanker?

Anonymous poster hash: bd63d...300

Hvorfor MÅ de årsakene utelukkende ha med kjønnshår og selve kjønnsorganet å gjøre om jeg tør spørre? Jeg langer ikke ut om hvorfor jeg er blitt vant til å ta det vekk. Prøv å tenk litt forbi nesa neste gang. Jeg har ikke tvangstanker. Det kan hende det er helt nødvendig å være steril i området der ofte da vettu.. Man opererer ikke i en skog med hår! Det var du som flippa ut og begynte å insinuere at andre enn deg er dumme fordi de ofte må være glattbarbert der nede, og dikte opp at det utelukkende er pga kjønnet det er helsemessige årsaker for.. Bomma kraftig der gitt. Det kunne likegodt ha vært et helt annet sted jeg måtte tatt vekk hår på, men tilfeldigvis ligger kjønnet like ved her da!

Skrevet

Stusser litt innimellom, men ellers viltvoksende. Her i huset handler barbering om mannens kinn, mine legger og armhuler, intet annet.

Anonymous poster hash: 58b36...148

Skrevet

Tar alt

Anonymous poster hash: e5e47...fe8

Gjest Antarctica
Skrevet

Og hvilke 'helsemessige årsaker' skulle det være? Merkelig at mange av dere dibbere tror kroppen er skapt så fantastisk at det er helt uproblematisk for en kvinnekropp å føde, men vi er skapt med noe så helseskadelig som hår (!!) rundt omkring på kroppen!

Anonymous poster hash: a73eb...ac5

Det har du faktisk ingenting med. Jeg kan ikke ha hår der og det er det ikke jeg som har bestemt, punktum. Helseskadelig med hår, haha, huff...

Du skreiv jo sjøl helsemessige årsaker. Da må du jo tåle at folk spør, uten å flippe helt ut. Undrer på det selv, har aldri hørt at hår er et problem. Skulle helt ærlig likt å visst hva slags problemer man har der nede hvis man er nødt og har fått beskjed av legen om å fjerne alt til en hver tid. Finnes det noen som har eksempler på slike tilstander?

Anonymous poster hash: a82a6...fad

Hårangst? Tvangstanker?

Anonymous poster hash: bd63d...300

Hvorfor MÅ de årsakene utelukkende ha med kjønnshår og selve kjønnsorganet å gjøre om jeg tør spørre? Jeg langer ikke ut om hvorfor jeg er blitt vant til å ta det vekk. Prøv å tenk litt forbi nesa neste gang. Jeg har ikke tvangstanker. Det kan hende det er helt nødvendig å være steril i området der ofte da vettu.. Man opererer ikke i en skog med hår! Det var du som flippa ut og begynte å insinuere at andre enn deg er dumme fordi de ofte må være glattbarbert der nede, og dikte opp at det utelukkende er pga kjønnet det er helsemessige årsaker for.. Bomma kraftig der gitt. Det kunne likegodt ha vært et helt annet sted jeg måtte tatt vekk hår på, men tilfeldigvis ligger kjønnet like ved her da!

...flatlus? Av den seigliva sorten?

Skrevet

Tar alt. Blitt vant til det av helsemessige årsaker.Anonymous poster hash: ea113...0ef

Og hvilke 'helsemessige årsaker' skulle det være? Merkelig at mange av dere dibbere tror kroppen er skapt så fantastisk at det er helt uproblematisk for en kvinnekropp å føde, men vi er skapt med noe så helseskadelig som hår (!!) rundt omkring på kroppen!Anonymous poster hash: a73eb...ac5
Det har du faktisk ingenting med. Jeg kan ikke ha hår der og det er det ikke jeg som har bestemt, punktum. Helseskadelig med hår, haha, huff...Anonymous poster hash: ea113...0ef
Du skreiv jo sjøl helsemessige årsaker. Da må du jo tåle at folk spør, uten å flippe helt ut. Undrer på det selv, har aldri hørt at hår er et problem. Skulle helt ærlig likt å visst hva slags problemer man har der nede hvis man er nødt og har fått beskjed av legen om å fjerne alt til en hver tid. Finnes det noen som har eksempler på slike tilstander?Anonymous poster hash: a82a6...fad
Hårangst? Tvangstanker?Anonymous poster hash: bd63d...300
Hvorfor MÅ de årsakene utelukkende ha med kjønnshår og selve kjønnsorganet å gjøre om jeg tør spørre? Jeg langer ikke ut om hvorfor jeg er blitt vant til å ta det vekk. Prøv å tenk litt forbi nesa neste gang. Jeg har ikke tvangstanker. Det kan hende det er helt nødvendig å være steril i området der ofte da vettu.. Man opererer ikke i en skog med hår! Det var du som flippa ut og begynte å insinuere at andre enn deg er dumme fordi de ofte må være glattbarbert der nede, og dikte opp at det utelukkende er pga kjønnet det er helsemessige årsaker for.. Bomma kraftig der gitt. Det kunne likegodt ha vært et helt annet sted jeg måtte tatt vekk hår på, men tilfeldigvis ligger kjønnet like ved her da! Anonymous poster hash: ea113...0ef

...flatlus? Av den seigliva sorten?

Eller kanskje er HI i SM verden og får straff om hun "lar det gro." ? ;)

Anonymous poster hash: 41a17...699

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...