Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Hvordan er dere barbert nedentil? Lurer virkelig på hva som er vanlig ! Anonymous poster hash: c8b8e...6c5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Tar alt. Blitt vant til det av helsemessige årsaker. Anonymous poster hash: ea113...0ef
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Glatt:) Anonymous poster hash: c55a3...0b9
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Omtrent alt. Anonymous poster hash: e56bf...934
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Tar ingenting. Full busk. Anonymous poster hash: a6205...6f7
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Vanligvis alt.Men lot det gro fra en mnd før fødsel og har ikke rørt meg selv annet enn ved tørk og vask der nede siden og det er snart to mnd siden. Så det vel si at det har grodd ugress i ca tre mnd nå da. Fysj..jeg må vel høvle over snart..Kjenner jeg sliter litt. Underlivet mitt føles liksom så fjernt. Jeg vet ikke. Liker det bare ikke...Håper det går over. Anonymous poster hash: a82a6...fad
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Tar alt. Blitt vant til det av helsemessige årsaker. Anonymous poster hash: ea113...0ef Og hvilke 'helsemessige årsaker' skulle det være? Merkelig at mange av dere dibbere tror kroppen er skapt så fantastisk at det er helt uproblematisk for en kvinnekropp å føde, men vi er skapt med noe så helseskadelig som hår (!!) rundt omkring på kroppen! Anonymous poster hash: a73eb...ac5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Glatt under, trekant oppå Anonymous poster hash: 83e9e...750
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Tar alt. Blitt vant til det av helsemessige årsaker. Anonymous poster hash: ea113...0ef Og hvilke 'helsemessige årsaker' skulle det være? Merkelig at mange av dere dibbere tror kroppen er skapt så fantastisk at det er helt uproblematisk for en kvinnekropp å føde, men vi er skapt med noe så helseskadelig som hår (!!) rundt omkring på kroppen! Anonymous poster hash: a73eb...ac5 Det har du faktisk ingenting med. Jeg kan ikke ha hår der og det er det ikke jeg som har bestemt, punktum. Helseskadelig med hår, haha, huff... Anonymous poster hash: ea113...0ef
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Fjerner det som stikker ut over trusestrikken. Anonymous poster hash: a1950...7ac
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Tar absolutt alt. Barberer hver dag og spriter etterpå, blir så fin atte Anonymous poster hash: b775c...95b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Fjerner alt Anonymous poster hash: f2e56...d05
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 Tar trusekantene, orker ikke tanken på å klø meg over hele musa i fleredager etter barbering. Anonymous poster hash: f2440...797
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 Bruker skjeggtrimmeren til mannen 😱Klarer ikke åbarbere. Har prøvd uttallige ganger, men blir like nuppete og klør masse hver gang!! Råd??Føler jeg har prøvd alt 😒 Anonymous poster hash: e909d...331
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 Du må bruke sprit rett etter for å ikke klø ;-) Anonymous poster hash: 85323...a5b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 Tar alt. Blitt vant til det av helsemessige årsaker. Anonymous poster hash: ea113...0ef Og hvilke 'helsemessige årsaker' skulle det være? Merkelig at mange av dere dibbere tror kroppen er skapt så fantastisk at det er helt uproblematisk for en kvinnekropp å føde, men vi er skapt med noe så helseskadelig som hår (!!) rundt omkring på kroppen! Anonymous poster hash: a73eb...ac5 Det har du faktisk ingenting med. Jeg kan ikke ha hår der og det er det ikke jeg som har bestemt, punktum. Helseskadelig med hår, haha, huff... Anonymous poster hash: ea113...0ef Du skreiv jo sjøl helsemessige årsaker. Da må du jo tåle at folk spør, uten å flippe helt ut. Undrer på det selv, har aldri hørt at hår er et problem. Skulle helt ærlig likt å visst hva slags problemer man har der nede hvis man er nødt og har fått beskjed av legen om å fjerne alt til en hver tid. Finnes det noen som har eksempler på slike tilstander? Anonymous poster hash: a82a6...fad
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 Tar alt. Blitt vant til det av helsemessige årsaker. Anonymous poster hash: ea113...0ef Og hvilke 'helsemessige årsaker' skulle det være? Merkelig at mange av dere dibbere tror kroppen er skapt så fantastisk at det er helt uproblematisk for en kvinnekropp å føde, men vi er skapt med noe så helseskadelig som hår (!!) rundt omkring på kroppen! Anonymous poster hash: a73eb...ac5 Det har du faktisk ingenting med. Jeg kan ikke ha hår der og det er det ikke jeg som har bestemt, punktum. Helseskadelig med hår, haha, huff... Anonymous poster hash: ea113...0ef Du skreiv jo sjøl helsemessige årsaker. Da må du jo tåle at folk spør, uten å flippe helt ut. Undrer på det selv, har aldri hørt at hår er et problem. Skulle helt ærlig likt å visst hva slags problemer man har der nede hvis man er nødt og har fått beskjed av legen om å fjerne alt til en hver tid. Finnes det noen som har eksempler på slike tilstander? Anonymous poster hash: a82a6...fad Hårangst? Tvangstanker? Anonymous poster hash: bd63d...300
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #20 Skrevet 6. juni 2014 Tar alt Anonymous poster hash: c1789...a68
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #21 Skrevet 6. juni 2014 Hva barberer dere med? Gikk og tok brasiliansk (alt), men fikk etterhvert problemer med inngrodd hår/kviselignende byller. Savner å ha det glatt! Anonymous poster hash: 520c1...c51
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #22 Skrevet 6. juni 2014 Tar ofte alt, lar det noen ganger være igjen en trekant på venusberget. Synes oralsex er så mye bedre når man er barbert. Føler meg mer sexy og følsom også. Synes full bush er skikkelig turnoff. Mannen trimmer godt han også heldigvis. Anonymous poster hash: 3d2e4...2a5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #23 Skrevet 6. juni 2014 Full bush, and I love it :-) Anonymous poster hash: 1b18d...515
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #24 Skrevet 6. juni 2014 Tar alt, men ikke hver dag. Gror en "bolla pinnsvin" i mellom Gjetter på "medisinsk årsak": hva om hun har psoriasis? Det blir jo værre med hår så vidt jeg vet... Hvordan unngå barberkviser: før barbering - varmt vann for å mykgjøre hårene. Etter barbering - så kaldt vann du greier for å lukke porene. (fikk tipset av en hot brannmann, hehe, og det funker) Men et annet spm: barberer dere i rumpesprekka? Det klør jo som i svarte helsikke når det gror ut! Anonymous poster hash: 9041c...1ec
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #25 Skrevet 6. juni 2014 Tar alt, men dauer ikke av litt kort hårvekst heller. Men ehe, hva mener dere som "tar det som kommer utenfor trusekanten? Har dere hår langt nedover lår og oppover mot magen eller? Mine hår holder seg takk og pris innafor trusa. Masse kjønnshår er etter min mening fryktelig udeligkat. Hvem liker vel hår i "maten" ;-) Anonymous poster hash: bacd7...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå