Gå til innhold

Næmmen er det freddan sa du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huffda Musemorbr 😳 så trist og irriterende.

Men kan du ikke angre deg og stoppe salget?

Og prøv å kvitt deg med de ufruktbare tankene, du bidrar jammen med mye til den lille familien din ❤️

Sender deg en klem i natten og håper dagen i morgen blir bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk. Det er allerede bedre. Shit happens. :) Kunne fått det tilbake, men de krever da at jeg dekker fraktforsikring og de hundrelappene blir jo fire ganger det de mener gullet er verdt. Pytt sann. Hverken penger eller gjenstander er noe å dvele ved. :)

Skrevet

Takk. Det er allerede bedre. Shit happens. :) Kunne fått det tilbake, men de krever da at jeg dekker fraktforsikring og de hundrelappene blir jo fire ganger det de mener gullet er verdt. Pytt sann. Hverken penger eller gjenstander er noe å dvele ved. :)

Håper du kommer langt med positiv innstilling og litt sjokolade, som det står hos deg. Det der synes jeg var blodig urettferdig. 

Skrevet

Ai, den var jævlig urettferdig, Musemor. :(

Kan jeg trøste deg med at siden jeg glemte å sende unna pakken til deg på lørdagen, så ga det meg tid til å finne nok klær til å fylle enda en pakke? ;) 

Så treig som jeg alltid er, kan jeg ikke garantere utsendelsestidspunkt, men vi går for tirsdagen. Må nemlig også få unna en bursdagsgave til en venninne, som fylte år i mars…  :sjenert:

Skrevet

Amandine jeg fikk favorittsjokoladen min fra min mann i går, samt at han omtrent sleit seg halvt ihjel på å bygge et digert opphøyet blomsterbed, med stein og jord. Selv om han ikke helt var enig i at vi trengte et slikt bed. Det er noe helt spesielt når en mann sleper tunge steiner kun for å glede sin kvinne. Urmenneske-romsntikk. ;) Ettetpå sådde far og sønn mystiske frø i hopetall. Kun for å glede meg. Da må man bare bli glad. Finnes ikke snev av gruff her mer nå. Penger og gull er for sjørøvere, vi har kjærlighet og glade smil vi. :D

LillaGorilla, du skulle hatt en gigantisk gorillaklem du, fantastiske og helt unike menneske. Jeg blir helt målløs. Seriøst! Jeg er overveldet. Og vet du, amandine har sendt meg et par sko. Jeg er i ferd med å bli ny her. Ny frisyre har jeg også nylig fått. Vellykket omgang med kjøkkensaksa, fsktisk. :D Og nå når humøret er på topp igjen, gleder jeg meg til å sprade rundt i lånte (arvede) fjær. :D

Skrevet

Håper du liker det da, Musemor- det er både dette og hint der. Oppdaga at den ene toppen hadde et lite hull på høyre siden, og siden jeg absolutt ikke er noen sydame, så forble det der. Men fant ut at det var for fin til å kastes, og jeg mener å ha lest at du har fikset slike ting før eller kjenner noen som kan det, så du får jo se hva du gjør med det. ;)

En annen hadde noen nupper på, og jeg fant selvsagt ikke nuppefjerneren. Utover det skal det andre være greit, nyvasket er det også. ;)

Så gjør du hva du vil med det som kommer din vei, om du beholder det selv, gir det videre osv. Håper iallefall noe av det vil falle i smak. :)

Skrevet

Det gjør det nok helt sikkert. Og er det noe som ikke passer, finner jeg noen som trenger det og passer det. :) Min greie er liksom at jeg lapper, stopper og syr. Alt kan fikses, og alt blir fikset her i huset. Blir rett og slett glad for å høre at du ikke bare kastet et plagg det var hull i. :D Og jeg har naturligvis nuppefjerner. Tror jeg kan pensjonere noen plagg nå. Har oppdaget at jeg fremdeles går i plagg jeg gikk i på ungdomsskolen. Driver og pønsker på å sy lappeteppe av helt oppbrukte klær. Evt dukketøy. Kjenner jeg blir sånn skikkelig glad-kreativ av dette. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...